40 rekommendationer

Caroline Baarsen
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Caroline att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 40 kunder tycker om Caroline Baarsen

• Håkan F
    Håkan F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket kunnig och påläst mäklare. Mycket bra genomförande vid snabb affär.
    2017-11-22 Caroline B svarar Håkan F
    Tack Håkan. Alltid kul när allt går i lås vid snabba affär och köpare och säljare är lika nöjda!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är mycket korrekt och saklig i alla avseenden. Håller vad hon lovar och levererar.
    Jag kan rekommendera Caroline.
  • Erica M
    Erica M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är väldigt professionell och en duktig mäklare som var toppen i vår säljprocess. Kan varmt rekommendera Caroline Baarsen.
    2017-11-06 Caroline B svarar Erica M
    Tack Erica för din rekommendation.
  • Isabel R
    Isabel R skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gav ett seriöst och professionellt intryck. Hon känns engagerad och driven samtidigt som hon hanterade vår försäljning på ett betryggande sätt. Vi kände att vi lämnade försäljningen i rätt händer med ett bra slutresultat.
    2017-09-26 Caroline B svarar Isabel R
    Hej Isabel. Tack för din rekommendation. Er villa är fantastisk och det gläder mig att vi fick till ett bra slutresultat. Jag önskar dig all lycka i framtiden
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig. Kompetent. Vänlig. Hjälpsam.
    2017-09-11 Caroline B svarar Jonas L
    Tack för värmande ord och din rekommendation!!
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, rak dialog, vill göra saker korrekt. Bra!
    2017-08-28 Caroline B svarar Pernilla W
    Tack för din rekommendation Pernilla. Hoppas att ni kommer få till ert drömhus på tomten
  • Sofie Marguerite S
    Sofie Marguerite S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline var väldigt hjälpsam och lättsam. Många andra mäklare kan jag uppfatta som falska och alldeles för säljinriktade. Jag tycker det kändes väldigt bra att få genomföra mitt köp med Caroline.
    2017-08-28 Caroline B svarar Sofie Marguerite S
    Hej Sofie. Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta.
  • Paulina S
    Paulina S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Så nöjd att jag valde Caroline som mäklare! Fick mig att känna mig trygg i hela processen och informerad om allt som hände. Så trevlig och positiv! Rekommenderar henne (och svensk fast) starkt!
    2017-08-24 Caroline B svarar Paulina S
    Hej Paulina, tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Längtar du tillbaka till Nacka i framtiden är du alltid välkommen att höra av dig
  • Eva B
    Eva B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lyhörd, kunnig, erfaren, förtroendeingivande, vänlig och kommunikativ. Den bästa mäklaren jag någonsin haft kontakt med.
    2017-08-24 Caroline B svarar Eva B
    Jag tackar ödmjukast för dina värmande ord Eva!
  • Linda G
    Linda G skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och kunnig, snabb och bra kommunikation.
    2017-08-24 Caroline B svarar Linda G
    Hej Linda, Tack för rekommendationen. Vi ses snart igen
  • Monica T
    Monica T skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är alltid trevlig, tillmötesgående och lätt att nå.

Hon är noggrann och följer upp alla kundkontakter på ett föredömligt sätt.

Jag är mycket nöjd med Caroline Baarsen
    2017-08-23 Caroline B svarar Monica T
    Hej Monica,
    Tack för dina varma ord och din rekommendation. Hoppas ni tillsammans med era köpare kommer få det fantastiskt nere vid vattnet :)
    All lycka!
  • Annika N
    Annika N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt duktig säljare - skulle vara bäst på att sälja mitt hus.
    Mycket entusiastisk.
    När sedan försäljningen var igång så var det mer stelbent.
    Många intressenter av mittt hus men svårt att hitta en köpare.
    Jag ville göra en "aktualisering" av annonsen - vilket jag sett man gjort på bl a Hemnet; "mäklare rekommenderar" etc, då huset kommer överst på listan för ett kort tag. Men det skulle vara krångigt, enligt Caroline; man skulle behöva "börja om" och det innebär fler kostnader på Hemnet etc. Hon rekommenderade det inte och hävdade att då skulle vi inte kunna sälja huset på ytterligare längre tid. Kände att hon snabbt ville komma till avslut oavsett prisläget för huset. Otålig på slutet och känsla av en viss forcering.
    Vi avslutade köpet med trevliga köpare men jag har fortfarande en knut i magen att jag gått med på för lågt pris, för snabb hantering. Huset är speciellt - inte de vanliga fyrkantiga rummen och med mer tålamod kanske vi hittat en ännu mer passande köpare och fått ut mer i pris.
    Om ersättningen mäklaren relaterar till priset istället för att det är fast så kanske inte slutet blivit så forcerat.
    Känner besvikelse.
    Caroline hade två inbokade resor; tjänsteresa resp semester under vår period av försäljning vilket kanske också påverkade utgången.
    Caroline är samtidigt en duktig mäklare med bra kunskap och många bra rekommendationer och kontakter fram till själva försäljningstillfället. Har säkert det engagemang som väl behövs i mer vanliga hus.
    2017-08-23 Caroline B svarar Annika N
    Hej Annika,
    Tack för dina tankar. Det är beklagligt att du uppfattat vårt samarbete på det här viset. Jag värdesätter dig och vårt samarbete och skulle inte föra dig bakom ljuset. Jag ska försöka sammanfatta hur mina tankar har gått gällande mitt tillvägagångssätt och hoppas det kan bringa ljus över eventuella missförstånd och lugna din oro.

Hemsidan Hemnet har som regel att om man som mäklare och säljare vill ta bort en annons från deras hemsida kan man göra detta utan att objektet är sålt. Dessvärre kan man inte direkt publicera annonsen igen utan man måste vänta 23 arbetsdagar innan annonsen hamnar till salu högst upp igen (dvs som en nyutlagd annons). Ibland väljer vi mäklare tillsammans med våra säljare att använda oss av denna metod, men då vi i ditt fall haft över 54 sällskap på visningarna och flera aktiva budgivare rekommenderade jag dig att inte vänta ytterligare en månad med försäljningen. Framförallt då du också i denna veva redan börjat flytta till västkusten. Ber om ursäkt om jag inte förklarade detta tillräckligt tydligt för dig och ska i framtiden tänka på det.

Om det nu i efterhand är någon tröst är jag helt säker på att vi hittade den köparen som var beredd att ge dig bäst betalt! Framförallt med tanke på att de extra veckornas arbete jag lade ner med både flertalet öppna- och privata visningar på huset, nya tidningsannonser etc. Jag bjöd dig även på en extra marknadsföringstjänst som hette Mäklartipset på hemsidan hemnet.se i syfte att vi skulle nå ut till alla potentiella köpare. Som du själv skrivit var ditt hus väldigt speciellt då det under flera år har blivit ombyggt i etapper.

Vill du tala närmre om detta är alltid varmt välkommen att kontakta mig. Önskar dig all lycka nere på Västkusten!
  • Helena F
    Helena F skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och trevligt bemötande. Ärlig och genuin.
    2017-08-23 Caroline B svarar Helena F
    Tack för din rekommendation Helena. Hoppas flytten har gått bra och att du trivs i din nya bostad.
  • Petra J
    Petra J skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I helhet fick vi ett väldigt gott intryck av Caroline och hon har skött vår bostadsaffär mycket bra. Det enda minus vi tänkte på var att det tog lite lång tid innan vi fick första kontakt efter vi hade visat intresse.
    2017-05-09 Caroline B svarar Petra J
    Hej Petra, tack för er rekommendation och er feedback. Jag ska försöka att snabbare återkoppla till spekulanter igen efter visat intresse. Önskar er allt gott i nya bostaden.
  • Sigtrygg S
    Sigtrygg S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon arbetade snabbt och professionellt
    2017-05-03 Caroline B svarar Sigtrygg S
    Tack för rekommendationen. Fira nu ordentligt ikväll. Trevlig dag
  • Jonas  H
    Jonas H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag valde att anlita Caroline för att sälja min fastighet därför att hon ingav mig förtroende och tog uppdraget på stort allvar.

Vi hade ett väldigt bra samarbete och med gemensam kraft genomförde vi försäljningen strålande.

Caroline har en förmåga som enligt mig inte alla mäklare har, nämligen att balansera mellan att dels göra säljaren så nöjd som det går samtidigt som köparen vill göra en bra affär.

Jag kan härmed rekommendera Caroline oberoende om ni står i köp eller säljtankar till en fastighet.
    2017-04-19 Caroline B svarar Jonas H
    Tack Jonas för din rekommendation och din fina förklaring, det värmer verkligen! Önskar dig all lycka till framöver och om du vill åter till Nacka är du alltid välkommen att ringa mig.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag kan verkligen rekommendera Caroline Baarsen! Hon hade bra förslag och lite annorlunda tag runt styling, fotografering och visningsförfarande och har koll på det hon gör! Proffsig och fokuserad. Som sagt, kan verkligen rekommendera!
    2017-04-03 Caroline B svarar Ulrika M
    Hej Ulrika, tack för din rekommendation och dina fina ord. Värmer att höra. Även kul att du gillade mitt annorlunda sett att arbeta. Ni får ha det fortsatt underbart i Kenya.
  • Dmytro S
    Dmytro S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Superduktig och väldigt professionell mäklare , starkt rekommenderas !
    2017-03-27 Caroline B svarar Dmytro S
    Tack så mycket för det fina omdömet och rekommendationen. Hoppas du kommer trivas inne i stan annars är du alltid välkommen tillbaka till Nacka
  • Lars I
    Lars I skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och bra handläggning, kunnig
    2017-03-24 Caroline B svarar Lars I
    Hej Lars, tack för fina ord. Hälsa Allan från mig
  • Leo B
    Leo B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och enkel att arbeta med.
    2017-03-24 Caroline B svarar Leo B
    Tack Leo för rekommendationen. Önskar all lycka till i fortsättningen.
  • Claes B
    Claes B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Glad och pigg och lyssnade på spekulanterna. Tror alla kände sig sedda!
    2017-03-24 Caroline B svarar Claes B
    Hej Claes, alltid uppskattat att ni som köpare gillade min visning. Värmer extra mycket att ni även tror att övriga spekulanter var nöjda med visningen.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och bra kontakt under försäljningsförfarandet.
    2017-03-24 Caroline B svarar Stefan G
    Hej Stefan, kul att höra att du är nöjd med kontakten vi haft under försäljningsförfarandet.
  • Robin J
    Robin J skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline har varit en helt fantastisk mäklare till oss vid vår försäljning! Serviceminded, snabb respons och otroligt driven. Säljer jag igen så är Caroline den enda jag vill anlita.
    2017-02-10 Caroline B svarar Robin J
    Tack Robin för din rekommendation. Du är alltid välkommen att höra av dig nästa gång :)
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon hjälpte oss till en snabb och smidig affär!:)
    2017-02-10 Caroline B svarar Linnea S
    Hej Linnea, ja i ert fall gick det väldigt fort. För detta tackar jag min kollegor från grannkontoret på Södermalm som hjälpte oss hitta rätt köpare
  • Buffy Ö
    Buffy Ö skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och mån om att det blir en bra försäljning för säljaren men även ett bra köp för köparen.
    2017-02-10 Caroline B svarar Buffy Ö
    Tack för fina ord Buffy. Hoppas du trivs i nya bostaden
  • Jan W
    Jan W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Nu tre år sedan vi anlitade henne. Lite sent att komma med denna propå.
    Språkbehandlingen i frågan tycker jag är undermålig ("på CB").
    2016-11-08 Caroline B svarar Jan W
    Hej Jan, värmer i hjärtat att du tre år efter vårt samarbete har tagit dig tid att rekommendera mig vidare till framtida kunder. Jag beklagar dock att du upplever språkbehandlingen som undermålig. Tar till mig detta och ska se över framtida utskick. Tack
  • Nils-georg A
    Nils-georg A skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej
    Vi är helt nöjda med Caroline😃😃
    2016-11-08 Caroline B svarar Nils-georg A
    Tack för rekommendationen. Er köpare är även mycket nöjd med affären.
  • Peter H
    Peter H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Är mycket nöjd med Caroline Baarsen när hon sålde mitt radhus. Ytterst profisionell mäklare.
    2016-11-08 Caroline B svarar Peter H
    Hej Peter. Tack för rekommendationen. Hoppas ni har kommit på plats i huset. Ska bli roligt att se hur huset har tagit form efter er renovering.
  • Lena B
    Lena B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Endast gott att säga! Noggrannhet, vänligt bemötande och tydlighet !!
    2016-11-08 Caroline B svarar Lena B
    Hej Lena, Tack för fina ord. Hoppas du trivs i nya bostaden.
  • Martin J
    Martin J skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Det började med att hon fick sälja min lägenhet, sedan köpte vi vårat nya boende genom henne samt att hon sålde min sambos lägenhet.
    2016-10-20 Caroline B svarar Martin J
    Hej Martin, ja jag har verkligen gått och blivit er familjemäklare. Det tackar jag för ni är en fin familj! När din bror är redo att ta nästa steg i livet får han gärna höra av sig.

Hoppas ni njuter av huset och bubbelkoppen :) Vi hörs
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och överträffade mina förväntningar.
    2016-10-20 Caroline B svarar Mikael N
    Tack Mikael för rekommendationen. Hoppas du trivs i lägenheten och nya området.
  • Davidsson C
    Davidsson C skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är otroligt proffsig och har gjort ett fantastiskt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Hon inger ett stort förtroende och är en mycket kunnig mäklare.
    2016-10-20 Caroline B svarar Davidsson C
    Hej Caroline, tack för dina varma ord.
    I ert fall kan jag inte ta åt mig all ära att ni fick bäst betalt. Ni har i båda era försäljningar med mig gjort väldigt bra renoveringar och har en otrolig inredningssmak! Ni gjorde mitt arbete enklare :) All lycka till med huset och ni vet att ni alltid kan höra av er
  • Pyret P
    Pyret P skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenmäklare.
    Kunnig och lyhörd men inte då bra medarbetare.
    2016-10-20 Caroline B svarar Pyret P
    Tack för rekommendationen. Tråkigt att du var missnöjd med min kollega på grannkontoret. Du får försöka hålla dig i Nacka helt enkelt för här har jag bara toppenkollegor :)

Hör av dig när du är klar med inredningen i lägenheten så kommer jag gärna förbi på en kaffe. Ser fram emot att se hur allt har blivit.
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket skicklig mäklare. Förstår kundens prioteringar och ger en bra vinst
    2016-10-20 Caroline B svarar Katarina M
    Alltid extra kul när jag lyckats ge mina kunder väldigt bra betalt :) Önskar dig all lycka till i framtiden och du kan alltid höra av dig för bostadstips om du längtar tillbaka till Nacka.
  • Ann Charlotte M
    Ann Charlotte M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag var mycket nöjd med min mäklare. Hon var professionell, kunnig, tillgänglig och mycket hjälpsam. Flera gånger gick hon utanför sitt uppdrag för att hjälpa mig med allt kring köp och försäljning.
    2016-10-20 Caroline B svarar Ann Charlotte M
    Hej Lotta. Tack för dina fina ord. Det värmer!
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, kommunikativ,proffsig, social och seriös! Grymt bra intryck!
    2016-10-20 Caroline B svarar Ulrika W
    Tack. Nu ska vi se till att jag säljer bostaden dyrt igen! Vi hörs :)
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är en fantastisk mäklare! Bra service och god kontakt! Kan varmt rekommendera henne!
    2016-10-20 Caroline B svarar Ulrika K
    Tack för dina fina ord! Var extra givande att få vara både er säljmäklare och köpmäklare. Hoppas ni trivs bra i radhuset och att din försäljning med min kollega nere i landet även gick bra.
  • Palmberg T
    Palmberg T skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklare med lokal kunskap och bra bemötande
    2016-10-20 Caroline B svarar Palmberg T
    Hej Thomas, tack för din rekommendation. Kul att höra att jag sköter mig i kontakten med dig som köpare. Önskar dig all lycka till i nya boendet på Älgö.
  • Helén D
    Helén D skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, lyssnar bra o stämmer av, bra driv - får saker att hända.
    2016-10-20 Caroline B svarar Helén D
    Hej Helén, roligt att höra från dig. Tackar för rekommendationen och hoppas att du trivs bra i ditt nya bostadsområde.
  • Gabriel N
    Gabriel N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Driven, engagerad och kundorienterad mäklare.
    2016-09-22 Caroline B svarar Gabriel N
    Hej Gabriel, tack för dina fina ord. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
Ina Olehed
Isabelle Rosing