en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

4.6 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Caroline Baarsen

• Buffy Ö
    Buffy Ö skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och mån om att det blir en bra försäljning för säljaren men även ett bra köp för köparen.
  • Jan W
    Jan W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Nu tre år sedan vi anlitade henne. Lite sent att komma med denna propå.
    Språkbehandlingen i frågan tycker jag är undermålig ("på CB").
    2016-11-08 Caroline B svarar Jan W
    Hej Jan, värmer i hjärtat att du tre år efter vårt samarbete har tagit dig tid att rekommendera mig vidare till framtida kunder. Jag beklagar dock att du upplever språkbehandlingen som undermålig. Tar till mig detta och ska se över framtida utskick. Tack
  • Nils-georg A
    Nils-georg A skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej
    Vi är helt nöjda med Caroline😃😃
    2016-11-08 Caroline B svarar Nils-georg A
    Tack för rekommendationen. Er köpare är även mycket nöjd med affären.
  • Peter H
    Peter H skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Är mycket nöjd med Caroline Baarsen när hon sålde mitt radhus. Ytterst profisionell mäklare.
    2016-11-08 Caroline B svarar Peter H
    Hej Peter. Tack för rekommendationen. Hoppas ni har kommit på plats i huset. Ska bli roligt att se hur huset har tagit form efter er renovering.
  • Lena B
    Lena B skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Endast gott att säga! Noggrannhet, vänligt bemötande och tydlighet !!
    2016-11-08 Caroline B svarar Lena B
    Hej Lena, Tack för fina ord. Hoppas du trivs i nya bostaden.
  • Martin J
    Martin J skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Det började med att hon fick sälja min lägenhet, sedan köpte vi vårat nya boende genom henne samt att hon sålde min sambos lägenhet.
    2016-10-20 Caroline B svarar Martin J
    Hej Martin, ja jag har verkligen gått och blivit er familjemäklare. Det tackar jag för ni är en fin familj! När din bror är redo att ta nästa steg i livet får han gärna höra av sig.

Hoppas ni njuter av huset och bubbelkoppen :) Vi hörs
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och överträffade mina förväntningar.
    2016-10-20 Caroline B svarar Mikael N
    Tack Mikael för rekommendationen. Hoppas du trivs i lägenheten och nya området.
  • Davidsson C
    Davidsson C skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är otroligt proffsig och har gjort ett fantastiskt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Hon inger ett stort förtroende och är en mycket kunnig mäklare.
    2016-10-20 Caroline B svarar Davidsson C
    Hej Caroline, tack för dina varma ord.
    I ert fall kan jag inte ta åt mig all ära att ni fick bäst betalt. Ni har i båda era försäljningar med mig gjort väldigt bra renoveringar och har en otrolig inredningssmak! Ni gjorde mitt arbete enklare :) All lycka till med huset och ni vet att ni alltid kan höra av er
  • Pyret P
    Pyret P skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppenmäklare.
    Kunnig och lyhörd men inte då bra medarbetare.
    2016-10-20 Caroline B svarar Pyret P
    Tack för rekommendationen. Tråkigt att du var missnöjd med min kollega på grannkontoret. Du får försöka hålla dig i Nacka helt enkelt för här har jag bara toppenkollegor :)

Hör av dig när du är klar med inredningen i lägenheten så kommer jag gärna förbi på en kaffe. Ser fram emot att se hur allt har blivit.
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket skicklig mäklare. Förstår kundens prioteringar och ger en bra vinst
    2016-10-20 Caroline B svarar Katarina M
    Alltid extra kul när jag lyckats ge mina kunder väldigt bra betalt :) Önskar dig all lycka till i framtiden och du kan alltid höra av dig för bostadstips om du längtar tillbaka till Nacka.
  • Ann Charlotte M
    Ann Charlotte M skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag var mycket nöjd med min mäklare. Hon var professionell, kunnig, tillgänglig och mycket hjälpsam. Flera gånger gick hon utanför sitt uppdrag för att hjälpa mig med allt kring köp och försäljning.
    2016-10-20 Caroline B svarar Ann Charlotte M
    Hej Lotta. Tack för dina fina ord. Det värmer!
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, kommunikativ,proffsig, social och seriös! Grymt bra intryck!
    2016-10-20 Caroline B svarar Ulrika W
    Tack. Nu ska vi se till att jag säljer bostaden dyrt igen! Vi hörs :)
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är en fantastisk mäklare! Bra service och god kontakt! Kan varmt rekommendera henne!
    2016-10-20 Caroline B svarar Ulrika K
    Tack för dina fina ord! Var extra givande att få vara både er säljmäklare och köpmäklare. Hoppas ni trivs bra i radhuset och att din försäljning med min kollega nere i landet även gick bra.
  • Palmberg T
    Palmberg T skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mäklare med lokal kunskap och bra bemötande
    2016-10-20 Caroline B svarar Palmberg T
    Hej Thomas, tack för din rekommendation. Kul att höra att jag sköter mig i kontakten med dig som köpare. Önskar dig all lycka till i nya boendet på Älgö.
  • Helén D
    Helén D skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, lyssnar bra o stämmer av, bra driv - får saker att hända.
    2016-10-20 Caroline B svarar Helén D
    Hej Helén, roligt att höra från dig. Tackar för rekommendationen och hoppas att du trivs bra i ditt nya bostadsområde.
  • Gabriel N
    Gabriel N skrev om Caroline Baarsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Driven, engagerad och kundorienterad mäklare.
    2016-09-22 Caroline B svarar Gabriel N
    Hej Gabriel, tack för dina fina ord. Hoppas ni trivs i er nya bostad.
Ina Olehed
Isabelle Rosing