Caroline Hedin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 109 Läs vad Caroline Hedin

• Martin S sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-03

Saltsjö-Boo
    Toppen Mäklare. Väldigt nöjda. Läs mer
    2020-02-03 Caroline H svarar Martin S
    Hej Martin, tack för att du tagit dig tiden att recensera mig.
    Ni är en av mina favoritkunder!
    Lika trevligt varje gång jag fått förtroendet att hjälpa er med försäljning av er bostad. Vi ses på tillträdet
  • Annelie L köpte sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-01

Lännersta
    Köpt ett hus.
    Jag upplever att jag inte fick svar på alla frågor jag ställde under visningen, som jag tycker att som mäklare borde kunna svara på.
    Upplevde också att hon var otrevlig och dryg när vi samtalade.
    Jag kommer inte anlita henna när jag har ett objekt att sälja/köpa eller rekommendera andra att anlita henne. Läs mer
    2020-02-03 Caroline H svarar Annelie L
    Hej Annelie, tack för att du tagit dig tiden att recensera mig och jag beklagar verkligen din upplevelse. Jag eftersträvar alltid att vara extremt påläst inför varje visning och då du och din familj närvarade vid båda visningstillfällena upplevde jag att vi hade bra samtal om huset vid flertal tillfällen och att alla familjemedlemmar fick svar på sina frågor i lugn och ro. Mycket tråkigt att vi inte har haft samma upplevelse och jag ska absolut se över mitt beteende framöver.

Skulle uppskatta om du vill ta dig tid att kontakta mig på telefon så att jag kan få en närmare bild av din upplevelse och hur jag i framtiden kan förbättra mig. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset och önskar all lycka till
  • Niclas T sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-31

Saltsjö-Boo
    Professionell, ärlig och förmedlar rimliga förväntningar. Läs mer
    2020-02-03 Caroline H svarar Niclas T
    Hej Niclas, tack för att du tog dig tid att recensera mig och försäljningen av er bostad. Spännande att se framöver om ni blir kvar i Nacka eller om ni byter område. Behöver ni hjälp i letandet är ni alltid varmt välkomna att höra av er.
  • Torkel J
    Torkel J sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-30

Lännersta
    Caroline är väldigt professionell och vet vad hon gör. Vi förstod inte riktigt hennes strategi till en början, men tro mig, lite på henne för hon kan det här. Vi fick upp priset avsevärt, vilket hon sagt skulle ske, så vi är väldigt nöjda. Hon är väldigt nog med att informera och förankra alla händelser och saker hon rekommenderar. Vi get Caroline våra varmaste rekommendationer Läs mer
    2020-02-03 Caroline H svarar Torkel J
    Tack Torkel för denna varma rekommendation. Gläder mig att höra att ni uppskattade min strategi för försäljningen av ert hus. Önskar er all lycka i er nya bostad.
  • Amanda H köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-30

Nacka Strand
    Väldigt trevligt & proffsigt bemötande! Läs mer
    2020-01-30 Caroline H svarar Amanda H
    Hej Amanda, tack för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Fina ord som jag tackar för. Önskar dig en trevlig dag
  • Manne sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-26

Ekudden
    jättebra ordning hör av sig regelbundet och vet vad hon gör Läs mer
    2020-01-30 Caroline H svarar Manne
    Hej, tack för att du valde att recensera mig och tack för dina fina ord. Hoppas din köksrenoveringen snart är klar så du får lite välförtjänt vila. Vi hörs
  • Mattias R köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-25

Ekudden
    köpte en 1:a och det var min första lägenhet så man känner sig lite nervös men Caroline var väldigt pedagogisk och lugn vilket gjorde att jag kände mig väldigt lugn. Men i början var hon ganska "pushig" och då kände jag mig lite stressad. Men överlag bra Läs mer
    2020-01-30 Caroline H svarar Mattias R
    Hej Mattias, tack för din rekommendation. Värmer att du upplevde att jag gav ett förtroende i din första boendeaffär. Ett förtroende jag vill förvalta väl. Ska tänka på att inte vara så ”pushig” i början av budgivningar. Hoppas du kommer trivas bra i din första lägenhet.
  • Sannamari B köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-12-21

Nacka Forum
    Köpt i Nacka.
    Fått ett oerhört professionellt intryck.
    Förväntningarna var låga då jag inte haft så bra intryck tidigare av mäklare i allmänhet. Läs mer
    2020-01-30 Caroline H svarar Sannamari B
    Hej, tack för din rekommendation.

Tråkigt att du har haft dålig erfarenhet av mäklare tidigare men är glad att du upplevde mig som professionell. Hoppas allt ni kommer trivas bra i er nya bostad.
  • Anna Kristina B sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-12-13

Nacka Strand
    Vi sålde en lägenhet via Caroline. Hon har enträget jobbat för att få till ett avslut i en marknad i motvind. Caroline har varit mycket bra på att återkoppla och hålla oss informerade i de olika stegen. Det har känts tryggt och vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-12-16 Caroline H svarar Anna Kristina B
    God morgon Anna. Tack för rekommendationen och kul att ni är nöjda med resultatet.
    Hoppas Börje kommer uppskatta att äntligen få en granne mitt emot ;)

Önskar dig och familjen en fin jul!
  • Victoria D köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-12-08

Järla Sjö
    Trevlig bemötande och återkopplar snabbt. Upplevs inte för säljig utan ärlig i informationen som lämnas. Läs mer
    2019-12-16 Caroline H svarar Victoria D
    Tack Victoria för rekommendationen. Är glad att ni uppfattat mig på det sätt som jag själv vill framstå. Hoppas ni kommer trivas i området och önskar er en fantastisk god jul.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John