Caroline Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 80 Läs vad Caroline Hedin

• Pär G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-06-24

Vi köpte en bostadsrättslägenhet. Mäklaren var professionell och kunnig och hade alltid ett leende. Allt gick smidigt och servicen var topp Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Pär G
    Tack för rekommendationen. Känns extra kul att sälja till er då ni flyttar tillbaka till föreningen efter många år. Hoppas ni kommer att trivas igen. Trevlig sommar till familjen
  • Anders S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-06-24

Vi fick hjälp av Caroline att sälja vårt radhus. Hon agerade mycket professionellt, och överträffade våra (höga) förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Caroline och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Anders S
    Hej Anders, tack för rekommendationen och kul att jag kunde överträffa era höga förväntningar. Önskar er all lycka till i nya bostaden
  • Jan S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-06-21

Vi både köpte och sålde med Caroline på svensk fastighetsförmedling och är supernöjd. Ett sant nöje att samarbeta med, rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Jan S
    Tack Jan för din rekommendation. Har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig/er också! Önskar er en fantastiskt sommar
  • Mathias A skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-05-30

Har fått hjälp av Caroline att både köpa och sälja bostad. Professionellt agerande i båda fallen och vi har fullt förtroende för henne. Ska vi göra fler bostadsaffärer i framtiden, kommer vi garanterat att anlita Caroline. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Mathias A
    Hej Mathias, hoppas ni har haft en härlig midsommar! Tack för din fina rekommendation :) Ses efter sommaren
  • Lars G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-05-23

Vi är RIKTIGT nöjda efter att Caroline sålt vår villa i Nacka - proffsig :-) Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Lars G
    Tack för fina ord. Värmer verkligen att ni är nöjda när ni har en annan mäklare i familjen :)
  • Robert L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-05-04

Sålt bostadsrätt i Nacka. Caroline har varit proffsig, hjälpsam och bra på att återkoppla genom hela processen. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Robert L
    Hej Robert. Tack för din rekommendation och dina väl valda ord. Har varit kul att få samarbeta med er och er fina bostad genom både läge+ och aktiv försäljning. Vi ses på tillträdesdagen.
  • Otto S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-04-29

Fick hjälp av Caroline att sälja vår lägenhet och hon skötte det proffsigt och vi är super nöjda. Kan helt klart rekommendera Caroline! Läs mer
    2019-05-07 Caroline H svarar Otto S
    Tack Otto för rekommendationen. Önskar er all lycka i framtiden :)
  • Olle N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-04-26

Lägenhet på 118 kvm.
    Mycket proffsig mäklare. Hon körde ända in i kaklet och igenom kaklet.
    Hade höga förväntningar då mäklaren sålt åt mig tidigare.
    Allt gick finemang till slut trots krångel i början.
    Heja mäklaren ! Läs mer
    2019-05-07 Caroline H svarar Olle N
    Hej Olle, tack för fina ord och din rekommendation. Var roligt att få samarbeta med dig återigen och riktigt kul att vi lyckades uppnå fina slutpriser på både huset och lägenheten. Hoppas nu att du hittat din nya drömbostad och kommer trivas bra där. Annars vet du vart jag finns :) Vi ses om några veckor
  • Malin B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-04-25

Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var trevlig och professionell. Det känns som hon har koll på läget åt mig, då jag själv känner mig mest förvirrad i hela situationen.... Läs mer
    2019-04-25 Caroline H svarar Malin B
    Hej Malin, det är många känslor inblandade i så här stora affärer, så inte konstigt att du känner dig förvirrad :)

I slutet av en budgivning går det oftast ganska fort då både du och säljaren vill göra affären bindande. Att du väljer att lita på mig och Svensk Fasthetsförmedling i detta läge värmer mig i hjärtat. Tack för din rekommendation.
  • Ann Christina L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-04-03

Jag sålde mitt hus genom Caroline.
    Caroline ger ett väldigt tryggt och pålitligt intryck. Hon lovade att jag skulle kunna få till och med lite över 7 milj för mitt hus två veckor innan visning. Under budgivningen sa hon att jag skulle absolut minst få 6,5 milj. slutpriset hamnade tillslut på 6,2 milj. Jag blev otroligt besviken på hennes alla löften. Caroline sa att hon hade trott mitt hus skulle gå för mer eftersom jag hade sålt in huset så bra på henne. Caroline har sålt flera lika dana kedjehus i mitt område. Jag är otroligt besviken att jag litade på hennes profession. Dock har hon hanterat min kritik på henne bra och erkänt att hon har gjort ett stort misstag. Läs mer
    2019-04-25 Caroline H svarar Ann Christina L
    Hej Ann Christina,
    Som du själv har skrivit har jag sålt många hus i ditt område, alla med olika storlekar och lägen, men jag anser att ditt hus är ett av de finaste jag fått förtroendet att sälja. Därav är det mycket tråkigt att vi efter ett bearbetat kundregister, bra marknadsföring och all den tid vi lagt ner inte lyckades uppnå både dina och mina förväntningar. Rådande marknadsläge är knepigt även för oss rutinerade mäklare. Jag önskar dig allt gott i framtiden i din nya bostad.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John