Läs vad 121 Läs vad Caroline Hedin

• 2020-07-19
    Verifierad kundrelation
    Jag försökte köpa en villa som Caroline förmedlade, men det gick inte. Hon tolkade tyvärr ett skriftligt bud på 6,05 som 6 005 000 kr istället för 6 050 000 kr och strulade därmed till hela budgivningen. Huset såldes till slut för långt under det vi var villiga att ge.

Ser (den lyckligt ovetandes) säljarens 5/5 omdöme här nedan och även den missnöjda köparen. Gissar att de betygen skulle vara omvända om Caroline varit transparent med alla parter om sitt misstag, vilket hon uppenbarligen inte varit.

Baserat på den erfarenheten kan jag varmt rekommendera alla att köpa bostad via Caroline, men absolut aldrig sälja!
    Hej Lars-Erik, tack för att du tagit dig tiden att skriva om din upplevelse, men efter att jag satt mig in i ditt ärende tror att det har skett något missförstånd. Fastigheten du refererar till såldes med en öppen budgivning med tre stycken budgivare för ett pris långt över det bud som du angivit skulle ha strulat till affären. Upplevelsen från kunder är viktig för mig så du får gärna kontakta mig direkt så att vi tillsammans kan gå igenom affären. Önskar dig en trevlig sommar

• 2020-06-22
    * Köpt lägenhet
    * Bra bemötande, snabb och smidig trevlig och tillmötesgående.
    * Förväntningarna lika med ovanstående, dvs mäklaren levde upp till mina förväntningar.

En positiv upplevelse av att göra en snabb affär och att hitta ett boende som jag kommer att trivas med.
    Anna-carin M
    • 3.5:a
    • 110.0 m²
    • Nacka Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tack för din rekommendation. Glädjer mig att jag uppfyllde dina förväntningar och att du hade en positiv upplevelse av att göra affär med mig. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad. Trevlig dag

• 2020-06-09
    She got us a good price, in the end in line with what she had told us was realistic. That shows competence.

There were a couple of things she could improve on
    - Responsivness - in my opinion key in this line of job is to always be on. Too much time passed between emails, etc...which made us also wonder if she acts similarly towards potential buyers, which would be detrimental for the main outcome.
    - Caroline did act on the feedback given and improved - towards the end, speed picked up.

Overall, would recommend Carolina & SF again
    Raoul William S
    • 160.0 m²
    • Saltsjö-Boo
    sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hi Raoul, Thank you for your recommendation and for your feedback regarding your expectation on my responsiveness to you. It’s important to me that my clients and I see eye to eye regarding what to expect in the selling process. So, your feedback I take to my heart going forward with other clients. I’m glad that you were satisfied with your price on your beautiful house and will recommend me to your friends and neighbors. Wish you a pleasant summer.

• 2020-06-08
    Trevligt och professionellt bemötande. Mycket kunnig.
    Jo Anna D
    • 84.0 m²
    • Södra Lännersta
    Tack för din rekommendation. Har varit ett nöje att få arbeta med er under denna period. Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya område och livets nya skeden. Trevlig sommar

• 2020-05-25
    Jag är mycket nöjd med Caroline och Svensk Fastighetsförmedling som sålde min villa i Nacka. Både Caroline och företaget svarade upp till mina höga förväntningar med bra tjänster och lösningar. Caroline var mycket kompetent, lugn och systematisk genom hela försäljningen. Bra jobbat!
    Håkan W
    • 136.0 m²
    • Gustavsvik
    Hej Håkan, stort tack för förtroendet att få förmedla ditt fina hus och tack för rekommendationen. Hoppas vi ses på någon lunch framöver. Trevlig helg

• 2020-05-24
    Köpt hus , mäklaren var seriös kunnig och påläst!
    Carl Johan S
    • 138.0 m²
    • Tollare
    God kväll, tack för din rekommendation och tack för förtroendet att även få sälja din vackra bostad. Önskar dig en trevlig helg

• 2020-03-13
    Köpte lägenhet genom Caroline hon var mycket påläst om bostad / bostadsrättsförening och även bra kommunikation under budgivningsprocessen
    Viktor B
    • 57.5 m²
    • Järla Sjö
    Tack för din rekommendation och den positiva feedbacken om visningen. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.

• 2020-03-11
    Mycket rak och informativ. Inger trygghet och lugn.
    Karin A
    • 203.0 m²
    • Saltsjö-Boo
    Hej, tack för att du tagit dig tiden att recensera mig. Värmer att du upplevt mig som trygg och lugn. Önskar dig en trevlig helg

• 2020-03-09
    Sålde min lägenhet med Caroline, det var en väldigt snabb & smidig process, Caroline är väldigt professionell.
    Oscar P
    • 70.0 m²
    • Nacka Strand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej Oscar. Tack för din rekommendation. Ja Läge+ var effektivt då vi endast på några veckor lyckades hitta rätt köpare med rätt pris :) Önskar dig lycka till i framtida letande av ny bostad.

• 2020-03-07
    Jag sålde min lägenhet. Caroline har varit väldig BRA !!! Jag kommer att rekommendera henne till mina bekanta om de vill sälja sina hus eller bostäder. Mvh Tuula Shaaban
    Tuula S
    • 73.5 m²
    • Orminge
    Tack för dina fina ord och att du rekommenderar mig till dina nära och kära. Hoppas att du kommer trivas med familjen i nya huset.