Caroline Hedin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 90 Läs vad Caroline Hedin

• Suzanne E sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-08

Nacka
    Allt har varit väldigt enkelt och vi har fått bra stöd i hela processen. Läs mer
  • Sallu F köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-05

Nacka
    Helt på säljarens sida. Säkert jättebra som säljare men inte lika bra som köpare. Läs mer
  • Melissa H köpte en tomt med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-05

Nacka
    Väldigt professionell och duktig! Läs mer
  • Patrik P köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-04

Köpt lgh
    Mycket proffsigt bemötande
    Jätte bra mäklare Läs mer
    2019-09-11 Caroline H svarar Patrik P
    Hej Patrik, tack för din rekommendation och för att du tog dig tid att skriva. Hoppas att du kommer trivas i bostaden. Trevlig dag
  • Céline Emmy Maria D köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-04

Nacka
    När jag skrev på att jag skulle köpa lägenhetenså förväntade jag mig ett fungerande kök och badrum.
    Köksfläkten funkade inte, understa korgen i diskmaskinen var sönder ingen sa något om det.
    Badrummet fick jag total renovera eftersom att det var en fuktskada, vilket jag bara fick veta efter att jag skrivit på avtalet.
    När vi kontaktade mäklaren var hon offensiv och stroppig. Riktigt otrevlig faktiskt.
    Vi fick inte något bra intryck av mäklaren.
    Jag hade inte riktigt något val än att köpa lägenheten ändå eftersom att jag behövde ha någonstans att bo med min son när jag kom tillbaka i augusti.
    Jag var riktigt missnöjd... Läs mer
    2019-09-11 Caroline H svarar Céline Emmy Maria D
    Hej Celiné, tack för att du tagit dig tiden att ge mig feedback på utfört arbete. Det är mycket tråkigt att du upplevt mig som offensiv och otrevlig och för detta ber jag dig om ursäkt. Det har verkligen inte varit min mening att upplevas på detta sett utan jag har endast försökt förklara hur lagboken ser ut. För tydlighetens skull förklara jag detta igen:

När man köper en bostadsrätt köper man denna i befintligt skick. Detta innebär att säljaren svarar för eventuella fel och brister som denne känner till, som inte kunnat upptäckas på en visning. Ersättning för reparation/ ev. ny köksfält samt trasig korg i diskmaskinen är ett krav du måste ställa gentemot säljaren. Behöver du hjälp i dialog med säljaren är du alltid välkommen att kontakta mig.

Ett badrum har en teknisk livslängd på 15 år. Badrummet du hänvisar till var över 35 år gammalt vilket tyvärr innebär att man kan behöva räkna med en renovering av badrummet.
    Det är dock mycket olyckligt att du upplevt mig som offensiv när jag har försökt förklara detta för dig. Jag tar till mig av din upplevelse och hoppas att din renovering blev bra och att du nu trivs bra i bostaden tillsammans med din son.
  • Niina-Maria H köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka
    Jag har köpt en lägenhet och är väldigt nöjd med allt, bemötande, professionalism och förtroende. Hon var seriös och kunnig. Och mycket fina lokaler i sickla.
    Tack för en bra affär! Läs mer
    2019-09-11 Caroline H svarar Niina-Maria H
    Tack själv för ett trevligt bemötande och en trevlig affär. Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Ida B köpte sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka
    Väldigt osympatisk mäklare som kör "fulspel" och oschyssta puckar på hög nivå. Läs mer
    2019-09-09 Caroline H svarar Ida B
    Hej Ida, tack för att du har tagit dig tid att recensera mig och mitt arbete. Jag är en fastighetsmäklare som hela tiden försöker göra varje bostadsaffär så lyckad som möjlig, både för säljaren och för er som köpare. Tycker därför att det är mycket tråkigt att du upplevt att jag kört "fulspel" och oschyssta puckar, då detta absolut inte varit min mening. Jag har försökt nå dig på telefon efter du skrivit denna recension för att närmare få höra varför du upplevt mig på detta sett. Jag vill nämligen inte att denna känsla ska kunna upprepa sig hos kunder i andra bostadsaffärer jag tar mig an. Jag har dock inte lyckats nå dig tyvärr... Beklagar igen din upplevelse och hoppas att det inte tagit er någon skada utan att ni trivs bra i ert nya hus.
  • Anna Christina H
    Anna Christina H sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Gick ju galant att sälja huset via Caroline. Bara plus! Läs mer
    2019-09-09 Caroline H svarar Anna Christina H
    Tack Anna Christina för rekommendationen. Önskar dig lycka till i framtida bostad.
  • Parisa S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka
    Driven, fokuserad, proaktiv, duktig och super koll på läget. Läs mer
    2019-09-09 Caroline H svarar Parisa S
    Tack Parisa för rekommendationen. Värmer extra mycket att få en rekommendation från dig då jag förstått att du var så missnöjd med den första mäklaren som ni hade anlitat. Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Trevlig dag
  • Linda Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-25

Nacka
    Jag har sålt min bostad efter att den initialt har legat på läge + ett år. Jag tycker att jag har fått bra hjälp av min mäklare och att mäklaren har levt upp til mina förväntningar.Affären har gått snabbt och smidigt. Jag kommer ha fortsatt kontakt med mäklaren nu när jag står inför att köpa en ny bostad. Jag kommer även att ta hjälp av mäklaren inför deklarationen av försäljningen. Läs mer
    2019-09-09 Caroline H svarar Linda Maria A
    Hej Linda, tack för din rekommendation och kul att jag har levererat i enlighet med dina förväntningar. Ja vi kommer höras och träffas på visningar en del framöver, nu när du är på köparsidan i bostadsaffären :) Önskar dig en trevlig dag

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John