Caroline Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 59 kunder tycker om Caroline Hedin

• Gabriella N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har köpt en lägenhet. Jag tycker att mäklaren var självsäker och otroligt trevlig. Hon hade ett bra bemötande och var pedagogisk med kunden. Läs mer
    2018-12-10 Caroline H svarar Gabriella N
    Hej Gabriella, tack för rekommendationen. Hoppas du har haft en fantastisk helg i nya bostaden och kommer att trivas i huset.
  • Maria E skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Caroline för en värdering o hon tog uppdraget lika seriöst som om det vore en försäljning. Snabb återkoppling o bra synpunkter. Kan absolut rekommendera henne vidare! Läs mer
    2018-11-07 Caroline H svarar Maria E
    Tack Maria för fina ord och tack för att jag fick komma förbi och se din fantastiska trädgård.
  • Johan B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt lägenhet!
    Mäklare (Caroline) som hade väldigt bra service och kunnig. Väldigt förtroendegivande och känns som hon jobbade både för mig och säljaren. Läs mer
    2018-10-10 Caroline H svarar Johan B
    Tack Johan för rekommendationen och de fina orden. Värmer att ni känner förtroende för mig i er bostadsaffär.
  • Olof K skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt och sålt fastighet/villa med hjälp av Caroline.
    Vi har på ett professionellt och personligt sätt fått hjälp i denna process.
    Kommer självklart att rekommendera Caroline till andra personer som behöver hjälp i fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-09-20 Caroline H svarar Olof K
    Ja det blev snabba och lyckade fastighetsaffärer för er del. Kul att ni är nöjda med min service och tack för rekommendationen
  • Emma E
    Emma E skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline sålde mitt hus och skötte allt galant. Från start till mål. Kan verkligen rekommendera Caroline då hon är mkt professionell och har ett bra klientel. Läs mer
    2018-09-20 Caroline H svarar Emma E
    Tack Emma för rekommendationen.
  • Sålt 70-tals villa (190 m2) trots att marknaden nu är besvärlig ur säljarens synvinkel. Mycket trevlig, kunnig och erfaren mäklare. Hon skötte visningarna professionellt och lyckades locka till sig ett antal spekulanter som senare kontaktades för budgivning och försäljning. Våra förväntningar uppfylldes med råge! Läs mer
    2018-08-14 Caroline H svarar Anders Rikard L
    Hej Anders, trevligt att höra att ni är nöjda med min arbetsinsats och att era förväntningar uppfylldes med råge :) Trevlig dag
  • Camilla F skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har både köpt och sålt bostad via Caroline och i båda fallen tycker jag att hon varit en klippa. Korrekt, proffsig och mån om både köpare och säljare. Har känt mig otroligt trygg i hennes händer. Läs mer
    2018-08-06 Caroline H svarar Camilla F
    Hej Camilla, Tack för dina fina ord. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och inte sakna huset alltför mycket
  • Kerstin F skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en 2a i Nacka strand !! Mäklaren mkt trevlig ! Höll på att gå åt pepparn , men hon,löste det så jag fick min lgh såld ! Hurra ! Mvh Kerstin 👍🏻🚴🏼 Läs mer
  • Love H skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, serviceminded, korrekt, saklig. Läs mer
  • Jonathan S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra information, trevlig och snabb Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John