Caroline Hedin
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-05 - 2020-04

Läs vad 117 Läs vad Caroline Hedin

• Håkan W sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-25

Gustavsvik
    Jag är mycket nöjd med Caroline och Svensk Fastighetsförmedling som sålde min villa i Nacka. Både Caroline och företaget svarade upp till mina höga förväntningar med bra tjänster och lösningar. Caroline var mycket kompetent, lugn och systematisk genom hela försäljningen. Bra jobbat! Läs mer
  • Carl Johan S köpte sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-24

Gustavsvik
    Köpt hus , mäklaren var seriös kunnig och påläst! Läs mer
  • Viktor B köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-13

Järla Sjö
    Köpte lägenhet genom Caroline hon var mycket påläst om bostad / bostadsrättsförening och även bra kommunikation under budgivningsprocessen Läs mer
    2020-03-13 Caroline H svarar Viktor B
    Tack för din rekommendation och den positiva feedbacken om visningen. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • Karin A sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-11

Saltsjö-Boo
    Mycket rak och informativ. Inger trygghet och lugn. Läs mer
    2020-03-13 Caroline H svarar Karin A
    Hej, tack för att du tagit dig tiden att recensera mig. Värmer att du upplevt mig som trygg och lugn. Önskar dig en trevlig helg
  • Oscar P sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-09

Nacka Strand
    Sålde min lägenhet med Caroline, det var en väldigt snabb & smidig process, Caroline är väldigt professionell. Läs mer
    2020-03-10 Caroline H svarar Oscar P
    Hej Oscar. Tack för din rekommendation. Ja Läge+ var effektivt då vi endast på några veckor lyckades hitta rätt köpare med rätt pris :) Önskar dig lycka till i framtida letande av ny bostad.
  • Tuula S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-07

Orminge
    Jag sålde min lägenhet. Caroline har varit väldig BRA !!! Jag kommer att rekommendera henne till mina bekanta om de vill sälja sina hus eller bostäder. Mvh Tuula Shaaban Läs mer
    2020-03-10 Caroline H svarar Tuula S
    Tack för dina fina ord och att du rekommenderar mig till dina nära och kära. Hoppas att du kommer trivas med familjen i nya huset.
  • Anna L sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-28

Sommarbo
    Äldre hus i Vikingshill. Caroline kom in i andra omgångensom mäklare efter att vi sagt upp uppdrag med Bjurfors som hade uppdraget aug-dec.
    Lugn, rationell och tydlig med hur hon hanterar frågor löpande. Caroline har agerat på ett mycket professionellt och vasst sätt.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-02 Caroline H svarar Anna L
    Tack för de fina orden. Är alltid en rolig utmaning att få komma in i andra omgången och denna gång var det extra kul då vi lyckades få till ett högre slutpris än ni fått från den tidigare mäklaren ni anlitat.

Tackar för ett bra samarbete och hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Lars M köpte sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-28

Sommarbo
    Köpt en villa
    Trevligt bemötande. Dock brist /slarv med faktakontroll Läs mer
    2020-03-02 Caroline H svarar Lars M
    Tack för att du tagit dig tiden att recensera mig. Jag tar till mig av din upplevelse och ska se till att förbättra detta framöver. Önskar dig en trevlig dag
  • Martin S sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-03

Saltsjö-Boo
    Toppen Mäklare. Väldigt nöjda. Läs mer
    2020-02-03 Caroline H svarar Martin S
    Hej Martin, tack för att du tagit dig tiden att recensera mig.
    Ni är en av mina favoritkunder!
    Lika trevligt varje gång jag fått förtroendet att hjälpa er med försäljning av er bostad. Vi ses på tillträdet
  • Annelie L köpte sitt hus med hjälp av Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-01

Lännersta
    Köpt ett hus.
    Jag upplever att jag inte fick svar på alla frågor jag ställde under visningen, som jag tycker att som mäklare borde kunna svara på.
    Upplevde också att hon var otrevlig och dryg när vi samtalade.
    Jag kommer inte anlita henna när jag har ett objekt att sälja/köpa eller rekommendera andra att anlita henne. Läs mer
    2020-02-03 Caroline H svarar Annelie L
    Hej Annelie, tack för att du tagit dig tiden att recensera mig och jag beklagar verkligen din upplevelse. Jag eftersträvar alltid att vara extremt påläst inför varje visning och då du och din familj närvarade vid båda visningstillfällena upplevde jag att vi hade bra samtal om huset vid flertal tillfällen och att alla familjemedlemmar fick svar på sina frågor i lugn och ro. Mycket tråkigt att vi inte har haft samma upplevelse och jag ska absolut se över mitt beteende framöver.

Skulle uppskatta om du vill ta dig tid att kontakta mig på telefon så att jag kan få en närmare bild av din upplevelse och hur jag i framtiden kan förbättra mig. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset och önskar all lycka till

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John