Caroline Hedin
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c
131 54 Nacka — Visa karta

Vad tror Caroline att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 58 kunder tycker om Caroline Hedin

• Maria E
    Maria E skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Caroline för en värdering o hon tog uppdraget lika seriöst som om det vore en försäljning. Snabb återkoppling o bra synpunkter. Kan absolut rekommendera henne vidare! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt lägenhet!
    Mäklare (Caroline) som hade väldigt bra service och kunnig. Väldigt förtroendegivande och känns som hon jobbade både för mig och säljaren. Läs mer
    2018-10-10 Caroline H svarar Johan B
    Tack Johan för rekommendationen och de fina orden. Värmer att ni känner förtroende för mig i er bostadsaffär.
  • Olof K
    Olof K skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt och sålt fastighet/villa med hjälp av Caroline.
    Vi har på ett professionellt och personligt sätt fått hjälp i denna process.
    Kommer självklart att rekommendera Caroline till andra personer som behöver hjälp i fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-09-20 Caroline H svarar Olof K
    Ja det blev snabba och lyckade fastighetsaffärer för er del. Kul att ni är nöjda med min service och tack för rekommendationen
  • Emma E
    Emma E skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline sålde mitt hus och skötte allt galant. Från start till mål. Kan verkligen rekommendera Caroline då hon är mkt professionell och har ett bra klientel. Läs mer
    2018-09-20 Caroline H svarar Emma E
    Tack Emma för rekommendationen.
  • Anders Rikard L
    Anders Rikard L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt 70-tals villa (190 m2) trots att marknaden nu är besvärlig ur säljarens synvinkel. Mycket trevlig, kunnig och erfaren mäklare. Hon skötte visningarna professionellt och lyckades locka till sig ett antal spekulanter som senare kontaktades för budgivning och försäljning. Våra förväntningar uppfylldes med råge! Läs mer
    2018-08-14 Caroline H svarar Anders Rikard L
    Hej Anders, trevligt att höra att ni är nöjda med min arbetsinsats och att era förväntningar uppfylldes med råge :) Trevlig dag
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har både köpt och sålt bostad via Caroline och i båda fallen tycker jag att hon varit en klippa. Korrekt, proffsig och mån om både köpare och säljare. Har känt mig otroligt trygg i hennes händer. Läs mer
    2018-08-06 Caroline H svarar Camilla F
    Hej Camilla, Tack för dina fina ord. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och inte sakna huset alltför mycket
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en 2a i Nacka strand !! Mäklaren mkt trevlig ! Höll på att gå åt pepparn , men hon,löste det så jag fick min lgh såld ! Hurra ! Mvh Kerstin 👍🏻🚴🏼 Läs mer
  • Love H
    Love H skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, serviceminded, korrekt, saklig. Läs mer
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra information, trevlig och snabb Läs mer
  • Fritzika D
    Fritzika D skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag ville sälja min lägenhet i Nacka. Caroline tog sig an ärendet med en gång, och förstod min situation och mina önskemål. Jag hade fullt förtroende för Caroline, eftersom jag kände att hon visste vad hon gjorde och hade självförtroende att uträtta försäljningen. Att utgången blev så bra som det blev hade jag inte förväntat mig med tanke på nuvarande marknad. Jag är mycket tacksam för hennes insats. Läs mer
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gjorde ett toppenjobb! Läs mer
  • Greta N
    Greta N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en bostadsrätt vid Nacka forum +55 boende. Fick ett mycket bra bemötande av Caroline. Hon har varit mycket proffsig och levt upp till mina förväntningar på en utmärkt mäklare. Kan varmt rekommenderas om du vill ha en topp bland mäklare . Läs mer
    2018-04-23 Caroline H svarar Greta N
    Tack för den varma rekommendationen. Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Trevlig dag
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig mäklare med bra koll på läget. Läs mer
    2018-03-22 Caroline H svarar Mikael S
    Tack för din feedback. Varmt välkommen att höra av dig framöver om er situation förändras.
  • Johan Axel Martin R
    Johan Axel Martin R skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gav ett intryck av erfarenhet och lugn. Självförtroende utan att det blev för mycket. Det hon så innan och när vi ev. Skulle ge henne uppdraget gjorde att vi kände oss trygga i att vi skulle få acceptera
    Vilket vi i slutänden fick och mer därtill.
    Hon var aktiv i att hitta spekulanter och kom till snabbt avslut. Läs mer
    2018-03-05 Caroline H svarar Johan Axel Martin R
    Hej, tacksam för er feedback gällande min tydlighet innan försäljningsuppdraget ingåtts. I mina affärer är det viktigt att uppdragsgivaren fått tydlig och korrekt information så kul att höra att detta tydligt framgått i vår affär. Även kul att vi kunde slå förväntningarna på slutpriset! :)
  • Lena B
    Lena B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, snabb, alla papper i ordning, håller vad hon lovar. Läs mer
    2018-02-28 Caroline H svarar Lena B
    Tack för din rekommendation! Två försäljningar och förhoppningsvis snart ett köp som förmedlas genom mig. Vi hörs :)
  • Maria G
    Maria G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag känner mig nöjd och har blivit bemött på ett kunnigt och professionellt sätt med en personlig kontakt. Försäljningen har gått igenom många faser under en längre tid och jag har känt mig trygg med att vi hållt kontakten kontinuerligt.
    Min mäklare har visat att hon kan sin sak utan att "gå efter läroboken". Kunskapen har suttit vilket gjorde att jag valde henne för uppdraget. Läs mer
    2018-01-24 Caroline H svarar Maria G
    Tack Maria för dina värmande ord. Trevligt att höra att du har varit nöjd med tjänsten Läge+ och vår kontinuerliga kontakt. Önskar dig all lycka till i framtiden med nytt boende längre ner i vårt avlånga land. Trevlig dag
  • Sara L
    Sara L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och informativ. Vi är nöjda med hennes jobb så här långt. Läs mer
    2017-12-07 Caroline H svarar Sara L
    Hej Sara, kul att ni är nöjda med mig så här långt. Jag hoppas ni blir ännu nöjdare efter att ni både har köpt och sålt med mig som er mäklare :)
  • Eva F
    Eva F skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från allra första kontakten och genom hela försäljningsproceduren var Caroline Baarsen allt igenom proffsig. Vi har litat helt och fullt på henne, hon har varit kunnig i stort och smått och hjälpt oss med allt vi behövde. Entusiastisk, tålmodig och vänlig dessutom! Vi är mycket tacksamma att Caroline gjorde att försäljningen gick smidigt och snabbt och slutade med att alla är nöjda! Läs mer
    2017-12-07 Caroline H svarar Eva F
    Tack Eva för mycket vackra ord. Är glad att ni är nöjda med mig och med affären.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket kunnig och påläst mäklare. Mycket bra genomförande vid snabb affär. Läs mer
    2017-11-22 Caroline H svarar Håkan F
    Tack Håkan. Alltid kul när allt går i lås vid snabba affär och köpare och säljare är lika nöjda!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är mycket korrekt och saklig i alla avseenden. Håller vad hon lovar och levererar.
    Jag kan rekommendera Caroline. Läs mer
    2017-11-29 Caroline H svarar Jonas S
    Hej Jonas, tack för din rekommendation och tack för att du uppskattar min tjänst.
  • Erica M
    Erica M skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är väldigt professionell och en duktig mäklare som var toppen i vår säljprocess. Kan varmt rekommendera Caroline Baarsen. Läs mer
    2017-11-06 Caroline H svarar Erica M
    Tack Erica för din rekommendation.
  • Isabel R
    Isabel R skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline gav ett seriöst och professionellt intryck. Hon känns engagerad och driven samtidigt som hon hanterade vår försäljning på ett betryggande sätt. Vi kände att vi lämnade försäljningen i rätt händer med ett bra slutresultat. Läs mer
    2017-09-26 Caroline H svarar Isabel R
    Hej Isabel. Tack för din rekommendation. Er villa är fantastisk och det gläder mig att vi fick till ett bra slutresultat. Jag önskar dig all lycka i framtiden
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig. Kompetent. Vänlig. Hjälpsam. Läs mer
    2017-09-11 Caroline H svarar Jonas L
    Tack för värmande ord och din rekommendation!!
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, rak dialog, vill göra saker korrekt. Bra! Läs mer
    2017-08-28 Caroline H svarar Pernilla W
    Tack för din rekommendation Pernilla. Hoppas att ni kommer få till ert drömhus på tomten
  • Sofie Marguerite S
    Sofie Marguerite S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline var väldigt hjälpsam och lättsam. Många andra mäklare kan jag uppfatta som falska och alldeles för säljinriktade. Jag tycker det kändes väldigt bra att få genomföra mitt köp med Caroline. Läs mer
    2017-08-28 Caroline H svarar Sofie Marguerite S
    Hej Sofie. Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta.
  • Paulina S
    Paulina S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Så nöjd att jag valde Caroline som mäklare! Fick mig att känna mig trygg i hela processen och informerad om allt som hände. Så trevlig och positiv! Rekommenderar henne (och svensk fast) starkt! Läs mer
    2017-08-24 Caroline H svarar Paulina S
    Hej Paulina, tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Längtar du tillbaka till Nacka i framtiden är du alltid välkommen att höra av dig
  • Eva B
    Eva B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lyhörd, kunnig, erfaren, förtroendeingivande, vänlig och kommunikativ. Den bästa mäklaren jag någonsin haft kontakt med. Läs mer
    2017-08-24 Caroline H svarar Eva B
    Jag tackar ödmjukast för dina värmande ord Eva!
  • Linda G
    Linda G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och kunnig, snabb och bra kommunikation. Läs mer
    2017-08-24 Caroline H svarar Linda G
    Hej Linda, Tack för rekommendationen. Vi ses snart igen
  • Monica T
    Monica T skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är alltid trevlig, tillmötesgående och lätt att nå.

Hon är noggrann och följer upp alla kundkontakter på ett föredömligt sätt.

Jag är mycket nöjd med Caroline Baarsen Läs mer
    2017-08-23 Caroline H svarar Monica T
    Hej Monica,
    Tack för dina varma ord och din rekommendation. Hoppas ni tillsammans med era köpare kommer få det fantastiskt nere vid vattnet :)
    All lycka!
  • Annika N
    Annika N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt duktig säljare - skulle vara bäst på att sälja mitt hus.
    Mycket entusiastisk.
    När sedan försäljningen var igång så var det mer stelbent.
    Många intressenter av mittt hus men svårt att hitta en köpare.
    Jag ville göra en "aktualisering" av annonsen - vilket jag sett man gjort på bl a Hemnet; "mäklare rekommenderar" etc, då huset kommer överst på listan för ett kort tag. Men det skulle vara krångigt, enligt Caroline; man skulle behöva "börja om" och det innebär fler kostnader på Hemnet etc. Hon rekommenderade det inte och hävdade att då skulle vi inte kunna sälja huset på ytterligare längre tid. Kände att hon snabbt ville komma till avslut oavsett prisläget för huset. Otålig på slutet och känsla av en viss forcering.
    Vi avslutade köpet med trevliga köpare men jag har fortfarande en knut i magen att jag gått med på för lågt pris, för snabb hantering. Huset är speciellt - inte de vanliga fyrkantiga rummen och med mer tålamod kanske vi hittat en ännu mer passande köpare och fått ut mer i pris.
    Om ersättningen mäklaren relaterar till priset istället för att det är fast så kanske inte slutet blivit så forcerat.
    Känner besvikelse.
    Caroline hade två inbokade resor; tjänsteresa resp semester under vår period av försäljning vilket kanske också påverkade utgången.
    Caroline är samtidigt en duktig mäklare med bra kunskap och många bra rekommendationer och kontakter fram till själva försäljningstillfället. Har säkert det engagemang som väl behövs i mer vanliga hus. Läs mer
    2017-08-23 Caroline H svarar Annika N
    Hej Annika,
    Tack för dina tankar. Det är beklagligt att du uppfattat vårt samarbete på det här viset. Jag värdesätter dig och vårt samarbete och skulle inte föra dig bakom ljuset. Jag ska försöka sammanfatta hur mina tankar har gått gällande mitt tillvägagångssätt och hoppas det kan bringa ljus över eventuella missförstånd och lugna din oro.

Hemsidan Hemnet har som regel att om man som mäklare och säljare vill ta bort en annons från deras hemsida kan man göra detta utan att objektet är sålt. Dessvärre kan man inte direkt publicera annonsen igen utan man måste vänta 23 arbetsdagar innan annonsen hamnar till salu högst upp igen (dvs som en nyutlagd annons). Ibland väljer vi mäklare tillsammans med våra säljare att använda oss av denna metod, men då vi i ditt fall haft över 54 sällskap på visningarna och flera aktiva budgivare rekommenderade jag dig att inte vänta ytterligare en månad med försäljningen. Framförallt då du också i denna veva redan börjat flytta till västkusten. Ber om ursäkt om jag inte förklarade detta tillräckligt tydligt för dig och ska i framtiden tänka på det.

Om det nu i efterhand är någon tröst är jag helt säker på att vi hittade den köparen som var beredd att ge dig bäst betalt! Framförallt med tanke på att de extra veckornas arbete jag lade ner med både flertalet öppna- och privata visningar på huset, nya tidningsannonser etc. Jag bjöd dig även på en extra marknadsföringstjänst som hette Mäklartipset på hemsidan hemnet.se i syfte att vi skulle nå ut till alla potentiella köpare. Som du själv skrivit var ditt hus väldigt speciellt då det under flera år har blivit ombyggt i etapper.

Vill du tala närmre om detta är alltid varmt välkommen att kontakta mig. Önskar dig all lycka nere på Västkusten!
  • Helena F
    Helena F skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och trevligt bemötande. Ärlig och genuin. Läs mer
    2017-08-23 Caroline H svarar Helena F
    Tack för din rekommendation Helena. Hoppas flytten har gått bra och att du trivs i din nya bostad.
  • Petra J
    Petra J skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I helhet fick vi ett väldigt gott intryck av Caroline och hon har skött vår bostadsaffär mycket bra. Det enda minus vi tänkte på var att det tog lite lång tid innan vi fick första kontakt efter vi hade visat intresse. Läs mer
    2017-05-09 Caroline H svarar Petra J
    Hej Petra, tack för er rekommendation och er feedback. Jag ska försöka att snabbare återkoppla till spekulanter igen efter visat intresse. Önskar er allt gott i nya bostaden.
  • Sigtrygg S
    Sigtrygg S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon arbetade snabbt och professionellt Läs mer
    2017-05-03 Caroline H svarar Sigtrygg S
    Tack för rekommendationen. Fira nu ordentligt ikväll. Trevlig dag
  • Jonas  H
    Jonas H skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag valde att anlita Caroline för att sälja min fastighet därför att hon ingav mig förtroende och tog uppdraget på stort allvar.

Vi hade ett väldigt bra samarbete och med gemensam kraft genomförde vi försäljningen strålande.

Caroline har en förmåga som enligt mig inte alla mäklare har, nämligen att balansera mellan att dels göra säljaren så nöjd som det går samtidigt som köparen vill göra en bra affär.

Jag kan härmed rekommendera Caroline oberoende om ni står i köp eller säljtankar till en fastighet. Läs mer
    2017-04-19 Caroline H svarar Jonas H
    Tack Jonas för din rekommendation och din fina förklaring, det värmer verkligen! Önskar dig all lycka till framöver och om du vill åter till Nacka är du alltid välkommen att ringa mig.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag kan verkligen rekommendera Caroline Baarsen! Hon hade bra förslag och lite annorlunda tag runt styling, fotografering och visningsförfarande och har koll på det hon gör! Proffsig och fokuserad. Som sagt, kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2017-04-03 Caroline H svarar Ulrika M
    Hej Ulrika, tack för din rekommendation och dina fina ord. Värmer att höra. Även kul att du gillade mitt annorlunda sett att arbeta. Ni får ha det fortsatt underbart i Kenya.
  • Dmytro S
    Dmytro S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Superduktig och väldigt professionell mäklare , starkt rekommenderas ! Läs mer
    2017-03-27 Caroline H svarar Dmytro S
    Tack så mycket för det fina omdömet och rekommendationen. Hoppas du kommer trivas inne i stan annars är du alltid välkommen tillbaka till Nacka
  • Lars I
    Lars I skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och bra handläggning, kunnig Läs mer
    2017-03-24 Caroline H svarar Lars I
    Hej Lars, tack för fina ord. Hälsa Allan från mig
  • Leo B
    Leo B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och enkel att arbeta med. Läs mer
    2017-03-24 Caroline H svarar Leo B
    Tack Leo för rekommendationen. Önskar all lycka till i fortsättningen.
  • Claes B
    Claes B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Glad och pigg och lyssnade på spekulanterna. Tror alla kände sig sedda! Läs mer
    2017-03-24 Caroline H svarar Claes B
    Hej Claes, alltid uppskattat att ni som köpare gillade min visning. Värmer extra mycket att ni även tror att övriga spekulanter var nöjda med visningen.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och bra kontakt under försäljningsförfarandet. Läs mer
    2017-03-24 Caroline H svarar Stefan G
    Hej Stefan, kul att höra att du är nöjd med kontakten vi haft under försäljningsförfarandet.
  • Robin J
    Robin J skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline har varit en helt fantastisk mäklare till oss vid vår försäljning! Serviceminded, snabb respons och otroligt driven. Säljer jag igen så är Caroline den enda jag vill anlita. Läs mer
    2017-02-10 Caroline H svarar Robin J
    Tack Robin för din rekommendation. Du är alltid välkommen att höra av dig nästa gång :)
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon hjälpte oss till en snabb och smidig affär!:) Läs mer
    2017-02-10 Caroline H svarar Linnea S
    Hej Linnea, ja i ert fall gick det väldigt fort. För detta tackar jag min kollegor från grannkontoret på Södermalm som hjälpte oss hitta rätt köpare
  • Buffy Ö
    Buffy Ö skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig och mån om att det blir en bra försäljning för säljaren men även ett bra köp för köparen. Läs mer
    2017-02-10 Caroline H svarar Buffy Ö
    Tack för fina ord Buffy. Hoppas du trivs i nya bostaden
  • Jan W
    Jan W skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Nu tre år sedan vi anlitade henne. Lite sent att komma med denna propå.
    Språkbehandlingen i frågan tycker jag är undermålig ("på CB"). Läs mer
    2016-11-08 Caroline H svarar Jan W
    Hej Jan, värmer i hjärtat att du tre år efter vårt samarbete har tagit dig tid att rekommendera mig vidare till framtida kunder. Jag beklagar dock att du upplever språkbehandlingen som undermålig. Tar till mig detta och ska se över framtida utskick. Tack
  • Nils-georg A
    Nils-georg A skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hej
    Vi är helt nöjda med Caroline😃😃 Läs mer
    2016-11-08 Caroline H svarar Nils-georg A
    Tack för rekommendationen. Er köpare är även mycket nöjd med affären.
  • Peter H
    Peter H skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Är mycket nöjd med Caroline Baarsen när hon sålde mitt radhus. Ytterst profisionell mäklare. Läs mer
    2016-11-08 Caroline H svarar Peter H
    Hej Peter. Tack för rekommendationen. Hoppas ni har kommit på plats i huset. Ska bli roligt att se hur huset har tagit form efter er renovering.
  • Lena B
    Lena B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Endast gott att säga! Noggrannhet, vänligt bemötande och tydlighet !! Läs mer
    2016-11-08 Caroline H svarar Lena B
    Hej Lena, Tack för fina ord. Hoppas du trivs i nya bostaden.
  • Martin J
    Martin J skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Det började med att hon fick sälja min lägenhet, sedan köpte vi vårat nya boende genom henne samt att hon sålde min sambos lägenhet. Läs mer
    2016-10-20 Caroline H svarar Martin J
    Hej Martin, ja jag har verkligen gått och blivit er familjemäklare. Det tackar jag för ni är en fin familj! När din bror är redo att ta nästa steg i livet får han gärna höra av sig.

Hoppas ni njuter av huset och bubbelkoppen :) Vi hörs
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2016-10-20 Caroline H svarar Mikael N
    Tack Mikael för rekommendationen. Hoppas du trivs i lägenheten och nya området.
  • Davidsson C
    Davidsson C skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Caroline är otroligt proffsig och har gjort ett fantastiskt arbete med försäljningen av vår lägenhet. Hon inger ett stort förtroende och är en mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2016-10-20 Caroline H svarar Davidsson C
    Hej Caroline, tack för dina varma ord.
    I ert fall kan jag inte ta åt mig all ära att ni fick bäst betalt. Ni har i båda era försäljningar med mig gjort väldigt bra renoveringar och har en otrolig inredningssmak! Ni gjorde mitt arbete enklare :) All lycka till med huset och ni vet att ni alltid kan höra av er
Staffan John
Isabelle Rosing