Caroline Hedin
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 67 kunder tycker om Caroline Hedin

• Sigtrygg S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-31

Kunnig och erfaren och ett trevligt och korrekt bemötande av säljare och köpare. Kunde agera snabbt när det behövdes. Läs mer
    2019-02-06 Caroline H svarar Sigtrygg S
    Hej Sigtrygg,
    Tack för rekommendationen och dina fina ord. Behöver du hjälp i sökande av ny bostad hjälper jag dig gärna.
  • Oscar N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-26

Jag har köpt bostadsrätt. Caroline var mycket professionell och tillmötesgående vid visning samt budgivning. Ständigt på hugget och flexibel i kommunikationen. Affären sköttes friktionsfritt. Läs mer
    2019-01-28 Caroline H svarar Oscar N
    Tack Oscar för vänliga ord. Kul att du är nöjd med mitt arbete på visning och i kommunikationen kring budgivningen. Trevlig eftermiddag
  • Niloofar K skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-26

Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var välinformerad om lägenheten och föreningens ekonomi. Hon var vänlig och tålmodig. Läs mer
    2019-01-28 Caroline H svarar Niloofar K
    Hej Niloofar, tack för rekommendationen. Hoppas att ni kommer trivas bra i Sickla och er nya bostad! Ses i vår :)
  • Stefano G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-21

Jag har köpt en lägenhet i Nacka tillsammans med min tjej. Innan vi hittade rätt var vi på flera visiningar och mött flera mäklare. Man förväntar sig att en mäklare ska vara lättsam att prata med, vara påläst och ha en god ton. Dessa egenskaper hade våran mäklare, jag är väldigt nöjd med hur hon hanterade vårat bostadsköp. Läs mer
    2019-01-22 Caroline H svarar Stefano G
    Hej Stefano!
    Tack för ditt omdöme och vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande i er köpprocess, speciellt då ni varit på flertal visningar och träffat flertalet fastighetsmäklare :) Vi ses på tillträdesdagen.
  • Marianne L skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-20

Gav Caroline på Svensk Fastighetsförmedling i uppdrag att försöka sälja min tvåa i Nacka.

Kom genast för att se lägenheten och tipsade om att en anställd kunde komma o tipsa mig, hur den skulle se ut inför fotograferingen. Maria kom o stannade i drygt en timma. Fotografen kom.
    Sen blev det visning ett par gånger och budgivningen kom igång.
    Jag är helt nöjd med alla.
    Det har aldrig varit omöjligt att nå Caroline trots jul- och nyårshelg
    Jag trodde ett tag att det skulle vara svårt att få något bud över huvud taget, men Caroline har varit lugn o sansad, vilket jag uppskattar mycket
    Sammantaget är jag helt nöjd Läs mer
    2019-01-22 Caroline H svarar Marianne L
    Tack Marianne för ditt omdöme och vad härligt att du känt att jag varit ett värdefullt stöd och alltid fanns tillgänglig.
  • Moa S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-19

Caroline var otroligt proffsig och trevlig under hela processen när vi köpte vår bostad på Finntorpsvägen. Vi kände att vi var i trygga händer under hela processen. Jag kommer rekommendera henne till andra och kommer självklart vilja ha henne som mäklare när vi i framtiden ska sälja. Läs mer
    2019-01-22 Caroline H svarar Moa S
    Hej Moa,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Vilket bra betyg att du som köpare även vill sälja med mig i framtiden och vill rekommendera mig till andra. Hoppas ni kommer trivas bra i Finntorp
  • Camilla Birgitta S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-13

sålt bostadsrätt
    Snabb , arbetssam och kunnig
    Kan läsa av situationer och personer väldigt bra Läs mer
    2019-01-22 Caroline H svarar Camilla Birgitta S
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet igen! Stort tack för den fina rekommendationen.
  • Leif B skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-26

Caroline får våra absolut bästa rekommendationer. Caroline genomförde försäljningen av vårt hus på ett mycket rutinerat och välplanerat sätt. Med en klar bild över hur processen skulle genomföras. Vi hade även själva en uppfattning kring vissa delar i utformningen och där visade Caroline lyhördhet. Verkligen proffesionellt.
    Dessutom är Caroline trevlig att arbete med.
    Stort tack Caroline för ett mycket väl genomfört försäljningsuppdrag av vår villa. Läs mer
    2019-01-09 Caroline H svarar Leif B
    Hej Leif,

Stort tack för rekommendationen och de vackra blommorna jag fick! Värmer att ni är nöjda med vårt samarbete och tycker att jag är trevlig :) Känner likadant för er. Önskar er all lycka till i nya området så ses vi igen om några månader.
  • Gabriella N skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-03

Jag har köpt en lägenhet. Jag tycker att mäklaren var självsäker och otroligt trevlig. Hon hade ett bra bemötande och var pedagogisk med kunden. Läs mer
    2018-12-10 Caroline H svarar Gabriella N
    Hej Gabriella, tack för rekommendationen. Hoppas du har haft en fantastisk helg i nya bostaden och kommer att trivas i huset.
  • Maria E skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-10-15

Vi anlitade Caroline för en värdering o hon tog uppdraget lika seriöst som om det vore en försäljning. Snabb återkoppling o bra synpunkter. Kan absolut rekommendera henne vidare! Läs mer
    2018-11-07 Caroline H svarar Maria E
    Tack Maria för fina ord och tack för att jag fick komma förbi och se din fantastiska trädgård.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John