4.6 / 5 i betyg — 48 rekommendationer

Läs vad 48 användare tycker om Ina Olehed

• Helene D
    Helene D skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🌹🌹😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
    2016-12-07 Ina O svarar Helene D
    Hej Helene!
    Din Reco fick mig att le stort, tack för peppen!

• Birgitta F
    Birgitta F skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt och trevligt bemötande. Kunde sin sak. Allt fungerade perfekt. Bra information inför köpet.
    2016-12-07 Ina O svarar Birgitta F
    Tack Birgitta, jag är jätteglad att höra att du var nöjd med allt. Hoppas att du trivs riktigt bra!

• Peter Ö
    Peter Ö skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina är duktig och ambitiös, levererar mer än vad som kan förväntas samtidigt som hon är korrekt. Hon hjälpte till med att få min gamla bostadsrättsförening att lämna rätt deklarationsuppgifter varpå hon sparade en hel del pengar åt mig.
    2016-12-07 Ina O svarar Peter Ö
    Hej Peter!
    Wow, vilket fint omdöme! Jag blir så glad över att du är nöjd och att allt blev rätt till sist!
  • Ann-marie N
    Ann-marie N skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker det känns lite osmakligt att sätta "betyg" på mäklaren som gör sitt jobb så bra den förmår. - Rent generellt är min erfarenhet från tre lägenhetsbyten att mäklare ofta inte har riktigt satt sig in i det "objekt" de ska förmedla. Det kan handla om material, inredning o.s.v., det kan ägaren alltid ge bättre besked om. Däremot vet de i regel mer om ekonomiska förhållanden (lån, kontakter med brf o.s.v.). - Min förväntan är således att en mäklare ska vara insatt i bostadens material och utrustning. Exempelvis bör de kunna skilja på "äkta" stavparkett och Tarkettgolv, inbyggd garderob och fristående, veta vad det är för material i väggarna (gipsväggar kan för många vara en chockartad överraskning!), veta var lägenhetens förråd finns och kunna visa tvättstugan. Med det vill jag inte sätta något "betyg" på någon. Vill inte heller "rekommendera" någon, eller avråda! Kan väl sammanfatta att jag tyckte att det var ett bra bemötande av en fullständigt "normal" mäklare!
    2016-12-07 Ina O svarar Ann-marie N
    Tack för feedback Ann-Marie, det är väldigt uppskattat att få ta del av dina förväntningar. Hoppas att du trivs riktigt bra i lägenheten!

• Roy M
    Roy M skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina är trevlig, kunnig och kompetent och jag anlitar henne gärna igen om det blir aktuellt.
    2016-12-07 Ina O svarar Roy M
    Hej Roy!
    Det gick fortare än vi trodde! Tusen tack för att du lämnade den här fina rekommendationen och därtill mer tack för att jag får förnyat förtroende med ännu en försäljning!
  • Astrid Ann-cathrine U
    Vi tycker mycket om Ina som mäklare. Hon gör sitt jobb som man förväntar sig.
    2016-12-07 Ina O svarar Astrid Ann-cathrine U
    Tusen tack för din fina rekommendation Ann! Hälsa din syster så gott från mig!
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En härligt inspirerande mäklare med ett personligt engagemang. Dessutom påläst och kunnig!
    2016-12-07 Ina O svarar Eva Z
    Hej Eva!
    Tusen tack för denna fina rekommendation! Det är svårt att inte vara engagerad när man har kunder som har så härlig energi som du!

• Kim B
    Kim B skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffesionellt bemötande med kunden i fokus, felfri försäljning.
    2016-12-07 Ina O svarar Kim B
    Hej Kim!
    Jag blev extra glad över din rekommendation, er lägenhet var den allra första jag sålde när jag bytte distrikt och började mäkla i Nacka för snart fyra år sedan, så den ligger mig varmt om hjärtat. Hälsa Kia så gott!

• Martin K
    Martin K skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina Olehed får högsta betyg. Utmärkt! Mycket kompetent, vänlig, hjälpsam och framgångsrik vid försäljningen av min bostadsrätt. Jag kan verkligen rekommendera Ina Olehed.
    2016-12-07 Ina O svarar Martin K
    Hej Martin!
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva den här fina rekommendationen, den värmer!
    Mvh ina
  • Eva A
    Eva A skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Rekommenderas, utmärkt proffsig.
    2016-12-07 Ina O svarar Eva A
    Tack Eva, jag blir jätteglad över din rekommendation!
    Hoppas att du trivs lika fint ett par hus bort nu!

• Anna Å
    Anna Å skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är jättenöjda med Inas insats, tillgänglighet och kunskap när vi sålde vår bostad.
    2016-12-07 Ina O svarar Anna Å
    Hej Anna!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, jag uppskattar det enormt! Jag fick faktiskt lov att sälja er lilla pärla på nytt nyligen, den är lika fin fortfarande!
  • Frida S
    Frida S skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt bra och proffesionellt bemötande och genomförande av försäljning. Engagerad mäklare med koll.
    2016-12-07 Ina O svarar Frida S
    Hej Frida!
    Jag blir så glad över din fina rekommendation! Hälsa din syster så gott från mig!
  • Marie E
    Marie E skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad och ambitiös med koll på detaljerna ordnar hon den bästa affären.
    2016-12-07 Ina O svarar Marie E
    Hej Marie!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du, det blev verkligen toppenbra alltihop!
  • Annika J
    Annika J skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig ärlig kunnig bra minne
    2016-12-07 Ina O svarar Annika J
    Tack Annika! Kul att höra att ni var nöjda!
  • Martin P
    Martin P skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, trevlig och effektiv
    2016-12-07 Ina O svarar Martin P
    Hej Martin!
    Tack för detta fina omdöme, det gör mig jätteglad!
  • Gary V
    Gary V skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, kunnig, bra kommunikation.
    Rekommenderas.
    2016-12-07 Ina O svarar Gary V
    Tack Gary, vilket fint omdöme! Det värmer!
  • Kennie J
    Kennie J skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, trevlig mäklare.
    Upplevde henne som att hon ville bäst för båda parter och vi fick god kontakt.
    Minns dock inte så mycket då det var mer än två år sedan vi hade kontakt.
    2016-12-07 Ina O svarar Kennie J
    Hej Kennie!
    Tusen tack för att du tagit dig tid att lämna ett så fint omdöme!
  • Anders S
    Anders S skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En mycket trevlig och kompetent person, punktlig och kunde
    hjälpa till med allt så det kändes väldigt tryggt att köpa bostad.
    2016-12-07 Ina O svarar Anders S
    Hej Anders!
    Tack för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme! Hoppas att dottern boat in sig och trivs riktigt fint i sin lägenhet!

• Maria B
    Maria B skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kompetent, lugn, glad, engagerad, smidig!
    Bra för båda parter.
    Vi kände oss väldigt nöjda med henne och skulle varmt rekommendera henne för andra som eventuellt går i sälj/köp tankar.
    2016-12-07 Ina O svarar Maria B
    Tack Maria, vilken fin rekomendation! Det gör mig jätteglad att höra, tusen tack!
    Hoppas att du trivs riktigt bra i Jarlaberg!

• Ragnhild T
    Ragnhild T skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina var tydlig och strukturerad och jag kände mig trygg under hela processen.
    2016-12-07 Ina O svarar Ragnhild T
    Hej Ragnhild!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Hoppas att du trivs riktigt bra i ditt fina radhus!
  • Farid A
    Farid A skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Hon är bäst! Hon vet vad ska göra, hon är trevlig och vacker!
    2016-12-07 Ina O svarar Farid A
    Tack Farid, det var fina komplimanger!
  • Kajsa Ö
    Kajsa Ö skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och proffsig - rekommenderas varmt!
    2016-12-07 Ina O svarar Kajsa Ö
    Tack Kajsa!
    Jag hoppas att ni har det superhärligt ute på Sandhamn!
  • Peter L
    Peter L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina var mycket proffsig och korrekt
    Hon levde helt upp till våra förväntningar av vad en mäklare ska hjälpa till med.
    2016-12-07 Ina O svarar Peter L
    Hej Peter!
    Vilket fint omdöme! Tusen tack!

• Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Har bara gott att säga. Det jag uppskattade väldigt mycket var all återkoppling jag fick både per telefon, sms och mejl. Det fick mig att känna mig informerad om vad som hände under resans gång.
    2016-12-07 Ina O svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth!
    stort tack för dina fina ord, det värmer verkligen och det är väldigt uppskattat att få veta specifikt vad du uppskattade.

• Anna H
    Anna H skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, trevlig och jättebra! Skulle absolut anlita henne om jag ska sälja det jag nu köpte av henne.
    2016-12-07 Ina O svarar Anna H
    Hej Anna!
    Tusen tack, vilket fint omdöme! Jag finns gärna tillhands om du någonsin skulle vilja sälja, men jag tänker att du förmodligen trivs alldeles för bra för det!

• Margona B
    Margona B skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fantastisk mäklare mycket nöjd skulle definitiv anlita vid försäljning eller köp igen i framtiden .
    2016-12-07 Ina O svarar Margona B
    Hej Margona!
    Jag är jätteglad över att jag faktiskt fick förtroendet att hjälpa dig vid din försäljning. Tack för din fina rekommendation!
  • Jerry H
    Jerry H skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och tillmötesgående, ingav förtroende och hanterade budgivningen mkt väl
    2016-12-07 Ina O svarar Jerry H
    Tack Jerry!
    Det gör mig jätteglad att höra att du var nöjd! Hoppas att ni trivs bra i er fina lägenhet!
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Ina och kommer även i framtiden kontakta henne för eventuella försäljningar.
    2016-12-07 Ina O svarar Jouri P
    Hej Jouri!
    Tusen tack för för den här fina rekommendationen, och tack för att jag fick hjälpa till vid er försäljning. Hälsa Larissa så gott!
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag upplevde Ina Olehed som en mycket kompetent och professionell mäklare vid försäljningen av min lägehhet vintern 2015.
    /Kristina Bergström
    2016-12-07 Ina O svarar Kristina B
    Hej Kristina!
    Tack för din rekommendation! Hoppas att du trivs riktigt fint i Göteborg!
  • Valdy B
    Valdy B skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, kunnig, professionell, ett snabbt avslut.
    2016-12-07 Ina O svarar Valdy B
    Tack Valdy! Dina fina ord värmer!
  • Anna R
    Anna R skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina Olehed var bra på alla sätt!
    2016-12-07 Ina O svarar Anna R
    Hej Anna!
    Tack för det här fina omdömet! Jag mötte din köpare för inte så länge sedan och hon trivdes jättefint!
  • Maria W
    Maria W skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket professionell och kunnig.
    2016-12-07 Ina O svarar Maria W
    Hej Maria!
    Tusen tack för att du har tagit dig tid att ge mig en rekommendation!
  • Elin B
    Elin B skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Inte så bra tyvärr. Fick skriva om kontraktet för att det var fel lägenhetsnummer och vid tillträde fick jag påpeka detta igen.
    2016-09-28 Ina O svarar Elin B
    Hej Elin,
    Jag förstår att du är besviken. Trots att jag gjorde mitt yttersta för att underlätta korrigeringen kring det här förstår jag att det sänkte din helhetsupplevelse och det är jag inte heller nöjd med.
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Oangagerad. Missade att meddela bud.
    2016-09-28 Ina O svarar Ingrid W
    Hej Ingrid,
    Det var tråkigt att höra att du är besviken. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att få lite mer information och feedback kring din upplevelse. Jag vet inte exakt i vilket sammanhang vi träffats, för jag kan inte hitta dig som varken säljare eller köpare till någon av de bostäder jag har förmedlat. Kontakta mig gärna på ina.olehed@svenskfast.se eller 070 810 38 04.
  • Alexandar V
    Alexandar V skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina var ett superproffs från första mötet. Otroligt förtroendeingivande, gav smarta tips och lösningar samt fanns tillgänglig för mig och alla mina frågor i samband med min försäljning. Hon jobbade systematiskt med en plan och försäljningen överträffade mina förväntningar. Det blir svårt att hitta en lika bra mäklare nästa gång jag ska sälja eftersom jag inte bor i Nacka nu. Men om jag ska sälja i Nacka igen så är det Ina som skulle få den äran.
    2016-09-28 Ina O svarar Alexandar V
    Hej Alexandar! Tusen tack för dina fina ord, jag blir så glad! Det värmer verkligen att höra att du är så nöjd! Flytta gärna tillbaka till Nacka igen, jag lovar att hitta en ny bostad till er :)
  • Britta Helen U
    Britta Helen U skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I ett urval av tre andra Nacka-mäklare valde vi Ina Olehed och det ångrade vi inte. Hon var duktig och hjälpsam med alla uppgifter m.m. i och med att vi sålde våra älskade föräldrars hus. Hon var duktig på att få fram de uppgifter vi inte kunde ge. Vi ger Ina de bästa vitsord.
    2016-09-28 Ina O svarar Britta Helen U
    Tack Helen! Jag är väldigt glad över att ni gav mig förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • Michael D
    Michael D skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad, kunnig ger ett tryggt och proffesionellt intryck
    2016-09-28 Ina O svarar Michael D
    Hej Micke! Tusen tack för ditt fina omdöme! Jag använder fortfarande ditt prospekt när jag vill visa upp riktigt tjusig styling :)
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina är en grym på det hon gör, och... Hon är en riktig stjärna! :)
    2016-09-28 Ina O svarar Daniel V
    Åh, tack Daniel! Dina fina ord värmer, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • Johnny Å
    Johnny Å skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Helt ok. Saknade lite mer engagemang.
    2016-09-28 Ina O svarar Johnny Å
    Tack för att du lämnar synpunkter, det är väldigt värdefullt för mig att få ta del av er upplevelse. Jag hoppas att jag får en ny chans att imponera mer på er nästa gång det är dags för bostadsbyte!
  • Tord M
    Tord M skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har mötts på flera visningar. Och att jag senare köpte lgh av/via henne.
    Hon är enkel, rak och snabb. Påläst på objekten och "lagom" försäljare.
    Skitbra brud, kort och gott.
    Sätter 5 stjärnor.

Tord
    2016-09-28 Ina O svarar Tord M
    Du är för härlig Tord, tack!! Du gjorde min dag nu :)
    Mvh ina
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina har hjälpt mig att sälja två lägenheter. Hon är mycket engagerad, kunnig, tillgänglig och trevlig. Utan tvekan den mäklare som jag har störst förtroende för och som jag skulle vända mig till ifall jag skulle sälja min bostad igen!
    2016-09-28 Ina O svarar Sofia L
    Tack Sofia! Jag är väldigt glad över ditt förtroende och att båda dina försäljningar har varit så framgångsrika. Du är en av mina absoluta favoritkunder!
  • Patrick L
    Patrick L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kände mig trygg med henne och fick ett bra pris för min lägenhet.
    2016-09-28 Ina O svarar Patrick L
    Tusen tack Patrick! Hälsa Sofie så gott!
  • Amra H
    Amra H skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Lyhörd, kreativ, kompetent och modig. Bra stöd och guide i processen. Vi rekommenderar henne varmt!
    2016-09-28 Ina O svarar Amra H
    Åh, vilka fina ord! Tusen tack! Hälsa Sana från mig!
  • Kenneth Ö
    Kenneth Ö skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra!

Gillar henne och kan rekommendera.
    2016-09-28 Ina O svarar Kenneth Ö
    Tack Kenneth! Hoppas att du trivs riktigt bra i Ektorp!
  • Mats J
    Mats J skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Saklig. Hjälpsam och kunnig. Fick ihop affären utan problem.
    2016-09-28 Ina O svarar Mats J
    Tack Mats, superkul att höra!
  • Therese N
    Therese N skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina Olehed gav ett mycket professionellt intryck och bemötande och gav bra stöd genom processen.
    2016-09-28 Ina O svarar Therese N
    Tack Therese, jag blir jätteglad av att höra att du var nöjd! Hoppas att du trivs i Sickla!
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina är väldigt proffsig och hon fick mig att känna mig trygg genom hela processen.
    Hon hjälpte till med alla frågor före, under och efter processen.
    Ina var även ett stöd då jag köpte mitt nya boende även om hon då inte var mäklaren.
    2016-09-06 Ina O svarar Hanna N
    Tack för dina fina ord Hanna! Hoppas att du ska trivs lika bra på Kungsholmen och att det blev bra med badrummet!
    Med vänlig hälsning
    Ina
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mitt intryck av Ina är att hon är oerhört proffsig, förtroendeingivande och noggrann.
    Jag har både köpt bostad genom Ina samt valt att låta henne sälja två objekt, sommarstuga samt bostadsrätt.
    Min upplevelse av Ina är att hon verkligen förstår hur viktig affär detta är för kunden och hennes drivkraft och engagemang genomsyrar hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Ina som mäklare, hon sticker verkligen ut på denna marknad. En affär med Ina känns trygg, hela vägen.
    2016-09-06 Ina O svarar Åsa D
    Hej Åsa! Tusen tack för det fina omdömet, jag blir så glad! Lova att komma tillbaka till Nacka om du någon gång flyttar upp igen! Bästa hälsningar/ Ina
Ina Olehed
Isabelle Rosing