Läs vad 69 Läs vad Ina Olehed

• 2020-03-09
    Ina hjälpte oss hela vägen, från att vi började tänka på att flytta till nytt hus och till försäljning av vårt hus. Hon svarar alltid fort, genomtänkt och noggrant - även innan man ens ingått avtal - och jobbar intensivt för att hjälpa sin kund. Vill man känna sig trygg med att få den mäklare som lever sig in i ens situation förr sitt yttersta för att hjälpa en som kund, utifrån det som är viktigast för just mig/oss - då ska man välja Ina. Ni kommer inte ångra er.
    Nina R
    • 163.0 m²
    • Gustavsvik
    sålde sitt hus med hjälp av Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tusen tack för den här fina rekommendationen Nina! Det värmer verkligen att höra att ni är så nöjda, stort tack för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas att ni ska trivas lika bra i ert nya fina hus som ni har gjort i det här huset! Mvh Ina

• 2019-09-03
    Inte nöjd med mäklaren vi köpte vårt hus från.
    Hej Andreas, Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det gjorde mig först mycket ledsen att höra att ni inte var nöjda med tanke på att vi hade mycket kontakt under en lång köpprocess där ni hade gott om tid för eftertanke innan köpet och där jag upplevde att ni fick stöd och hjälp i alla frågor. Jag är mycket glad över mailkorrespondensen vi hade i efterhand så att jag har fått möjlighet att förstå hur er upplevelse blev negativ, och att jag fick ge er all fakta så att missförståndet med er granne klarades upp. Med vänlig hälsning Ina

• 2018-10-12
    Ina är den bästa mäklare som jag haft kontakt med! Mycket ambitiös och driven, trevlig och pedagogisk. Hon har hjälpt mig och min familj med olika försäljningar och vi har varje gång känt oss trygga, trots en ibland orolig marknad. Jag rekommenderar Ina varmt!
    Tack för din fina rekommendation Sofia! Återkommande kunder är det finaste betyget man kan få som mäklare, och att få förnyat förtroende för tredje gången från er är väldigt speciellt för mig. Jag hoppas att ni kommer att trivas lagom bra i ert nya boende så att ni kommer tillbaka till Nacka snart igen :) Mvh Ina

• 2017-12-13
    Pålitlig och trygg. Känns bra att ha Ina i sådana affärer. Kunnig och saklig!
    Tack Therese! Jag är väldigt stolt över att fått förtroendet att hjälpa er med ännu en bostadsaffär och jätteglad att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni ska trivas lika bra på Värmdö!

• 2017-12-13
    Ina var verkligen fantastisk!
    Hon förklarade för oss vanliga dödliga hur allt fungerade och berättade vad allt betydde etc.
    Vilken fin rekommendation Zandra! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Jag är glad att ni kände att ni hängde med i svängarna även fast det gick rekordfort, grattis till en superfin lägenhet.

• 2017-12-12
    Otroligt proffsig bemötande o trevlig mäklare. Kan sitt område på väldigt högnivå!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni ska trivas lika bra som säljarna har gjort i er fina lägenhet!

• 2017-09-01
    Ett mycket bra och personligt bemötande, professionell och satte verkligen oss som kunder i centrum.
    Tack Joel! Jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni trivs riktigt bra ute på Värmdö! Mvh Ina

• 2017-05-18
    Väldig trevlig och kompetent. Tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Jag är jättenöjd med Ina, hon inger förtroende och hennes tips och råd hjälpte mig väldigt mycket med min försäljning. Min upplevelse är odelad positiv.
    Hej Fredrik! Tusen tack för den här fina rekommendationen! Hoppas att ni inte slitit ihjäl er ute i nya huset och att ni trivs riktigt bra! Mvh Ina

• 2017-05-18
    Ina håller den absolut högsta kvalitet jag någonsin träffat på i mäklarbranschen. Påläst, korrekt och perfekt balans mellan sälj/push och lugn/avvaktande!
    Hej Torbjörn! tack för den här fina rekommendationen, och tack för att jag fick förnyat förtroende från er. Återkommande kunder är verkligen det finaste betyget en mäklare kan få, och jag blev superglad av att få höra från Caroline att ni äntligen är på plats i det nya boendet! Mvh Ina

• 2017-05-18
    Trevlig, effektiv och kunnig mäklare
    Tack Anna, jag blir jätteglad att höra att du är nöjd med mig som mäklare! Mvh Ina