Ina Olehed
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 67 kunder tycker om Ina Olehed

• Sofia L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ina är den bästa mäklare som jag haft kontakt med! Mycket ambitiös och driven, trevlig och pedagogisk. Hon har hjälpt mig och min familj med olika försäljningar och vi har varje gång känt oss trygga, trots en ibland orolig marknad. Jag rekommenderar Ina varmt! Läs mer
    2018-10-18 Ina O svarar Sofia L
    Tack för din fina rekommendation Sofia! Återkommande kunder är det finaste betyget man kan få som mäklare, och att få förnyat förtroende för tredje gången från er är väldigt speciellt för mig. Jag hoppas att ni kommer att trivas lagom bra i ert nya boende så att ni kommer tillbaka till Nacka snart igen :)
    Mvh Ina
  • Pålitlig och trygg. Känns bra att ha Ina i sådana affärer. Kunnig och saklig! Läs mer
    2017-12-14 Ina O svarar Therese L
    Tack Therese! Jag är väldigt stolt över att fått förtroendet att hjälpa er med ännu en bostadsaffär och jätteglad att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni ska trivas lika bra på Värmdö!
  • Ina var verkligen fantastisk!
    Hon förklarade för oss vanliga dödliga hur allt fungerade och berättade vad allt betydde etc. Läs mer
    2017-12-14 Ina O svarar Zandra W
    Vilken fin rekommendation Zandra! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Jag är glad att ni kände att ni hängde med i svängarna även fast det gick rekordfort, grattis till en superfin lägenhet.
  • Tomas E skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt proffsig bemötande o trevlig mäklare. Kan sitt område på väldigt högnivå! Läs mer
    2017-12-13 Ina O svarar Tomas E
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer! Jag hoppas att ni ska trivas lika bra som säljarna har gjort i er fina lägenhet!
  • Joel H skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket bra och personligt bemötande, professionell och satte verkligen oss som kunder i centrum. Läs mer
    2017-09-04 Ina O svarar Joel H
    Tack Joel! Jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni trivs riktigt bra ute på Värmdö!
  • Fredrik M
    Väldig trevlig och kompetent. Tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Jag är jättenöjd med Ina, hon inger förtroende och hennes tips och råd hjälpte mig väldigt mycket med min försäljning. Min upplevelse är odelad positiv. Läs mer
    2017-09-04 Ina O svarar Fredrik M
    Hej Fredrik! Tusen tack för den här fina rekommendationen! Hoppas att ni inte slitit ihjäl er ute i nya huset och att ni trivs riktigt bra!
    Mvh Ina
  • Ina håller den absolut högsta kvalitet jag någonsin träffat på i mäklarbranschen. Påläst, korrekt och perfekt balans mellan sälj/push och lugn/avvaktande! Läs mer
    2017-09-04 Ina O svarar Torbjörn G
    Hej Torbjörn! tack för den här fina rekommendationen, och tack för att jag fick förnyat förtroende från er. Återkommande kunder är verkligen det finaste betyget en mäklare kan få, och jag blev superglad av att få höra från Caroline att ni äntligen är på plats i det nya boendet!
  • Anna L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, effektiv och kunnig mäklare Läs mer
    2017-09-04 Ina O svarar Anna L
    Tack Anna, jag blir jätteglad att höra att du är nöjd med mig som mäklare!
  • Marie M skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, vänlig och kunnig! Levde helt upp till mina förväntningar och skötte sitt uppdrag till 100% Jag kunde inte vara nöjdare. Läs mer
    2017-09-04 Ina O svarar Marie M
    Hej Marie! Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer att höra att du var nöjd med försäljningen!
  • Anna L skrev om Ina Olehed en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jättebra: tydlig, effektiv och förtroendeingivande. Läs mer
    2017-09-04 Ina O svarar Anna L
    Hej Anna! Tack för din rekommendation, det uppskattas att du tar dig tid!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John