Isabelle Rosing

Isabelle Rosing

Isabelle Rosing är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Isabelle Rosing har varit registrerad mäklare sedan 2013-05. Isabelle Rosing har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.8. Isabelle Rosing har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Isabelle Rosing

Daniel P

Isabelle hjälpte oss att sälja lägenheten som vi tidigare köpt genom henne. Hon har skött allting exemplariskt, lyssnat till våra önskemål och givit sina rekommendationer. Hon har hållit en tät kontakt med oss och sett till att vi är uppdaterade, men utan att stressa. Vi tycker också att Isabelle varit supertrevlig och bidragit till att vi och spekulanter hela tiden känt oss trygga. Proffsigt, trevlig och tryggt!

Svar från Isabelle Rosing

Hej Daniel och Sandra, Wow, stort tack för fin rekommendation. Både era fina ord och det faktum att ni kontaktade mig 4 år efter att ni köpte lägenheten av mig, gör mig mycket varm i hjärtat. Det var ett teamwork rakt igenom och väldigt kul att processen gick så smidigt och bra. Vi ses om några månader på tillträdet! Med vänlig hälsning Isabelle

Alexander M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ektorp

Proffsig och engagerad. Ser till att båda parterna blir nöjda utifrån goda förutsättningar

Svar från Isabelle Rosing

Hej Alexander, Tack för fina ord. Det gör mig glad. Grattis till nya lägenheten! Mvh Isabelle

Stefan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Jarlaberg

Lägenhet i Nacka, +55 som inte i dag är lätt att sälja, Isabella har varit arbetsam, löpande kontakt med mig och min bror. Har haft mäklare tidigare som sålt ett antal lägenheter och villor under åren, Isabelle har nr. 1, av de kontakter jag har haft tidigare.

Svar från Isabelle Rosing

Hej Stefan, Tålamod, men äntligen står vi här idag. Det värmer att höra att ni är så nöjda :) Med vänlig hälsning Isabelle

Christer C
Jarlaberg

Vi sålde en Lgh, 55+ som jag och min bror ärvde på Fyrspannsvägen Nacka och som inte var så lättsåld som vi trodde så våran mäklare Isabelle Rosing fick i uppdrag att sälja hon kämpade med ca, 10 st visningar innan det kom ett par som gav ett bud utan att pruta så vi är så tacksamma att det gick till sist att sälja den Mvh Christer

Svar från Isabelle Rosing

Hej Christer, Tack för dina värmande ord. Det gör mig glad! Nu står vi här med mycket nöjda köpare! Med vänlig hälsning Isabelle

Cal O
Köpte sin stuga med hjälp av Isabelle Rosing en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka

Köp av fritidshus. Isabelle var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi fick en egen visning trots att det hade varit lättare för Isabelle att säga nej och hänvisa oss till den reguljära visningen. Hon har lagt ner mycket tid på försäljningen, tagit reda på massor av fakta kring huset och varit behjälplig på många olika sätt, trots att detta i jämförelse med exempelvis försäljning av bostadsrätt eller villa var en mycket liten affär för henne.

Svar från Isabelle Rosing

Cal, Stort tack för dina värmande ord. Det gör mig så glad att ni upplevde det som jag alltid strävar efter - att varje affär är lika viktig oavsett storlek och prisklass. Nu hoppas vi att besiktningen på måndag går bra och att ni äntligen snart får nyttja stugan! Med vänlig hälsning Isabelle

Marie W
Östra Orminge

Har sålt ett bostadsrättsradhus. Isabelle var väldigt öppen, serviceminded vid första besöket, gick igenom allt vad som händer vid ett avtal mellan Svensk fastighetsförm och mig. ringde och kollade av hela tiden hur det gick. När vi väl bestämde oss för att sälja, gick det på 3 veckor, från annons till kontraktsskrivning. Isabelle höll oss hela tiden uppdaterad vad som hände.

Svar från Isabelle Rosing

Hej Marie, Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa dig med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Tror att ni kommer att trivas minst lika bra i Gustavsberg sen! Hörs snart när det närmar sig tillträde! Mvh Isabelle

Cecilia V

We bought and apartment in Nacka some weeks ago. Isabelle was really nice all the time and helpful! She make sure we understood everything and guide us in every step of this new experience.

Svar från Isabelle Rosing

Thank you for your kind words! I think you will be really happy in your new appartment! See you on the access-day in a few weeks. /Isabelle

Susanna S
Ektorp - Saltängen

Sålt bostad i nacka. Mycket proffsig i alla avseenden! Trevlig och lätt att ha att göra med.

Svar från Isabelle Rosing

Hej Susanna, Det var en glädje att hjälpa er och skönt att det gick så fort. Tack för fina ord. Det gör mig glad! Mvh Isabelle

Katarina P
Östra Orminge

Vi har köpt en bostadsrättsradhus i Orminge. Isabella var genom hela processen vänlig och hjälpsam. Hon fanns alltid på telefonen och svarade på frågor och ställde upp med en extra visning. Hon guidade oss proffsigt genom diskutioner med bank och säljaren. Hon bidrog helt klart till att vi köpte bostaden.

Svar från Isabelle Rosing

Hej Katarina, Åh vilka fina ord. Stort tack för det. Vi blev ett team i budgivningen, skönt att allt löste sig så bra. Tror ni kommer att trivas utmärkt! Ses på tillträdet! Mvh Isabelle

Jonathan

Vi sålde i Tollare och anlitade denna fantastiska mäklare. Med glädje tog hon oss igenom försäljningsprocessen och höll oss ständigt informerade och hade alltid en plan. Slutet gott, allting gott!

Svar från Isabelle Rosing

Tja Jonathan, Stort tack för dina fina ord. Det värmer enormt! Vi ses på tillträdet i november :) Med vänlig hälsning Isabelle