Jawid Mirzazadeh
Registrerad mäklare sedan 2020-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 25 Läs vad Jawid Mirzazadeh

• Alexander L sålde sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-09

Kvarnholmen
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp av Jawid. Han gjorde ett utmärkt arbete och vi kunde inte vara mer nöjd med hans jobb. Läs mer
  • Pia W sålde sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-03

Saltängen
    Positiv, korrekt, ärlig, målmedveten, kommunikativ, mycket nöjd
    Sålt lgh, 3:a, Saltängen, Nacka Läs mer
  • Fredrik G sålde sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-03

Saltängen
    Har sålt en del objekt genom åren och således haft med flertalet mäklare att göra. Jawid är i särklass!! Svårt att förstå att han ”bara” mäklat i sex månader. Otroligt engagemang och proffsighet utöver det vanliga. Ska varmt rekommendera honom!! Läs mer
  • Marius D köpte sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-24

Saltsjö-Boo
    Mycket bra på alla sätt! Enkelt, trevligt och tydligt! Läs mer
  • Pär D
    Pär D sålde sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-22

Saltsjö-Boo
    Har uppfyllt våra förväntningar på en mäklare. Dessutom var han mycket trevlig och positiv. Läs mer
  • Anja D sålde sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-22

Saltsjö-Boo
    Har sålt en bostadsrättslägenhet. Jawid har hela tiden varit glad, optimistisk och lugnande inför försäljningen. Svarat på alla frågor på tfn och mail även på tider långt över kontorstider. Ställt upp med inredningshjälp. Han har varit otroligt serviceinriktad och hjälpsam. Läs mer
  • Carolina W köpte sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-14

Finntorp
    Jag har köpt en bostadsrätt i Finntorp som förmedlades av Jawid. Ett stort tack för ett enormt engagemang! Jawid har varit otroligt serviceinriktad och lösningsorienterad genom hela processen vilket har varit väldigt betydelsefullt för mig. Läs mer
  • Fredrik P sålde sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-08

Finnboda
    Jawid har varit toppen för oss när vi sålde vår bostad. Han var engagerad och ambitiös. Vi är väldigt nöjda med hans bemötande. Läs mer
  • Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-08

Finnboda
    En riktigt bra mäklare, trevlig och pålitlig! Läs mer
  • Henrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-25

Jarlaberg
    Redan efter visningen av den bostadsrätt i Nacka som visade sig skulle bli vår så var vi nöjda med Jawids presentation av lägenheten. Han presenterade den väl och kunde ge svar på alla de olika frågor vi hade om objektet.

Jawid fanns alltid tillgänglig under hela processen från visning, budgivning samt senare kontraktsskrivning.

Vi som köpare har ingen kritik att ge då vi är väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Jawid Mirzazadeh då allt skett på ett smidigt och professionellt sätt.

Tack!

Med vänlig hälsning,
    Henrik Läs mer
    2020-05-25 Jawid M svarar Henrik N
    Hej Henrik, tusen tack för den här fina rekommendationen! jag är helt övertygad om att du kommer trivas toppenbra i lägenheten. Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John