Läs vad 66 Läs vad Jawid Mirzazadeh

• 2021-01-20
    Jawid var lyhörd, driven och proffsig och var väldigt nöjda med hans försäljning.
    Linda H
    • Saltsjö-Boo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2021-01-19
    Jawid är en grym mäklare med stor kompetens, han hjälpte oss nyligen i köp av bostad och ingav förtroende och trygghet! Rekommenderas varmt!👍🏽
    Mattias B
    • Saltsjö-Boo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jawid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2021-01-19
    Jag har sålt min lägenhet i Orminge. Jag hade höga förväntningar och Jawid lyckades med allt. Han var proffsig och ödmjuk. Så nöjd och han höll allt han låva. Mvh Torkel Rauge
    Torkel R
  • 2021-01-19
    Super trevlig mäklare som hjälpte super bra i både köp och sälj!
    Johanna L
  • 2021-01-19
    Jag har köpt en lägenhet i Nacka strand. Allt har gått väldigt smidigt och Jawid har varit tillgänglig och tillmötesgående hela vägen.
    Clarence Ö
    • 86.0 m²
  • 2021-01-13
    Jawid hjälpte mig och min sambo att köpa vår lägenhet i Nacka Strand. Han var supertrevlig och tillmötesgående under hela processen.
    Han är väldigt kunnig och fick oss att känna oss trygga från visning till signering.

Jag kan verkligen rekommendera Jawid till er som skall sälja eller köpa!
    Sandra R
  • 2021-01-12
    Jawid lyckades sälja vår lägenhet efter våra högt ställda krav, något två mäklare innan honom inte lyckats med. Utöver att göra oss som säljare trygga märktes det verkligen att Jawid var mån om att även köparna skulle känna sig trygga. Jawid är kunnig, pålitlig och väldigt professionell, vi skulle rekommendera honom alla dagar i veckan.
    Tom B
  • 2021-01-12
    Väldigt kunnig, trevlig och ärlig mäklare. Rekommenderar verkligen.
    Jonathan S
  • 2021-01-12
    Vi hade försökt att sälja vår lägenhet med två andra mäklare, men dock utan framgång. Sedan träffade vi Jawid och vi ångrar inte en sekund att vi valde att ta hjälp av honom med vår försäljning. Jawid var otroligt professionell och han arbetade verkligen stenhårt för att vi skulle få den peng vi behövde för att kunna ta oss vidare på bostadsmarknaden. Vi kan varmt rekommendera Jawid till andra som går i säljtankar, ni kommer inte ångra er!
    Amanda Å
    Amanda Å
  • 2020-12-13
    Jag har köpt en lägenhet i Ektorp och är jättenöjd med Jawids bemötande. Han var trevlig och han fick mig att känna mig trygg.
    Pia O
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Ektorp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte