en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

4.9 / 5 i betyg — 24 rekommendationer

Läs vad 24 användare tycker om Louise Klingborg

• Louise S
    Louise S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Tydligt, engagerat, professionellt.
    2016-11-01 Louise K svarar Louise S
    Hej Louise, tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh Louise
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell att köpa av. Vi har endast köpt via Louise och är nöjd med att köpa av Louise.
    2016-10-18 Louise K svarar Hanna L
    Tack för ert omdöme Hanna, köpsidan av en förmedling är minst lika viktigt som säljsidan och jag är glad över att ni är nöjda med er upplevelse :) Mvh, Louise
  • Lina S
    Lina S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, lättsam, tillgänglig och professionell. "Det fixar jag" inställning till allt. Vi kan varmt rekommendera Louise Klingborg.
    2016-10-18 Louise K svarar Lina S
    Tack för din rekommendation Lina! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus :) Mvh Louise
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    strålande på alla sätt..... -korrekt -informativ-återkopplade alltid -kändes tryggt
    2016-10-17 Louise K svarar Sofia B
    Tack Sofia, återkoppling är jätteviktigt för mig och likaså att ni ska känna er 100 % trygga. Att sälja ett hus är väldigt stort - på måndag olika sätt. Hoppas allt är bra med dig :) Mvh Louise
  • Julia M
    Julia M skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kände mig trygg genom hela processen med Louise. Valde henne för att hon kändes ärlig och pålitlig, helt ovetandes om att hon hade hand om mina föräldrars försäljning några år tidigare. De var precis lika nöjda som jag. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan!
    2016-10-17 Louise K svarar Julia M
    Tack för rekommendationen Julia! Det var verkligen roligt när vi upptäckte att jag även hade hjälpt dina föräldrar med husförsäljningen tidigare och det känns självklart bra att vara er familjemäklare :) :) Hoppas att ni trivs bra i huset och kom ihåg att ni alltid är välkomna att vända er till mig om det är något :) / Louise
  • Peter J
    Peter J skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var trevlig och proffsig. Mycket bra mäklare i mina ögon.
    2016-10-17 Louise K svarar Peter J
    Tack Peter, hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus! :) Mvh Louise
  • Bibi P
    Bibi P skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är den bästa tänkbara mäklare! Hon har ordning på precis allting och vi kände oss mycket väl bemötta och omhändertagna av henne från början till slut i denna affär.
    Vänliga hälsningar
    Kjell Petersson
    2016-10-17 Louise K svarar Bibi P
    Tack snälla Kjell och Bibbi för er rekommendation! Mitt mål är självklart att alltid vara ett stöd från början till slut så era fina ord värmer. Stock lycka till i framtiden :) Bästa hälsningar Louise
  • Alice B
    Alice B skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag uppfattade Louise som en kunnig, vänlig, tillmötesgående och lyssnande person, såsom man önskar att en mäklare skall vara.

(Jag är inte med i Facebook, därför blir det i gula rutan. Vet inte om det har någon betydelse för er del.)
    2016-10-17 Louise K svarar Alice B
    Tack Alice, roligt att få höra från dig som båda köpt och sålt genom min förmedling! Önskar dig all lycka och en trevlig resa till Kalifornien. Mvh Louise
  • Titti B
    Titti B skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är mkt saklig,korrekt
    Lätt att få tag på. Mycket tydlig i sin kommunikation
    Kan rekommenderas till det bästa
    2016-10-17 Louise K svarar Titti B
    Tack Titti! Det värmer och tack själv för ett fint samarbete, är övertygad om att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! :) Mvh Louise
  • Lilian B
    Lilian B skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Klingborg är den mest professionella mäklare jag haft att göra med. Hon är dessutom mycket trevlig. Hon skapade en fin kontakt under hela den tid jag sökte efter bostad. Hon tipsade så snart hon hade ett objekt som hon trodde kunde tilltala mig. I jämförelse med andra mäklare jag haft kontakt med är hon outstanding.
    2016-10-17 Louise K svarar Lilian B
    Tack för ditt superfina omdöme Lilian! Roligt att höra att bilden stämde från start till mål eftersom vi hade kontakt så pass länge :) Lycka till med boken nu! Mvh Louise
  • Marie S
    Marie S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louis var en fantastisk mäklare. Mycket påläst , kunnig i sitt yrke , kändes trovärdig och ärlig. Följde även upp efter avslutad äffär.
    2016-10-17 Louise K svarar Marie S
    Tack för ditt fina omdöme Marie och vad fint att du uppskattade uppföljningen. Det är självklart viktigt för mig att få höra att allt har gått bra :) Mvh Louise
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Klingborg utförde hela försäljningsprocessen mycket väl. Från ett första möte tillsammans med Louise där hon värderade min bostad. Min upplevelse av Louise var att hon besitter hög kompetens inom sitt område, tillit och med glimten i ögat!

Fick alltid återkoppling och kände mig trygg under hela processen.
    2016-10-14 Louise K svarar Jonas H
    Tack för den fina rekommendationen Jonas och vad härligt att ni känt er trygga och är nöjda med både mitt arbete och resultatet :) Enkelt att ha glimten i ögat när man tycker om sitt jobb :) Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas att ni trivs i Sjöstan. Mvh Louise
  • Robin H
    Robin H skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt hjälpsam! Vi fick stort förtroende för Louise i samband med vår försäljning.
    När vi ett halvår senare skulle köpa ny bostad var Lousie förtfarande mycket hjälpsam och gav oss råd...även fast vi inte längre hade något "ärende" hos svensk fastighetsförmedling.
    2016-10-14 Louise K svarar Robin H
    Hej Robin! Vilket fint omdöme och jag är självklart bara glad över att ha kunna hjälpa er även i köpet :) För mig är det naturligt att vara en stöttepelare oavsett hur lång tid som går och ni är alltid välkomna att kontakta mig om ni har någon fråga eller fundering. Önskar er en trevlig helg :) Mvh Louise
    Cesar F gillar detta
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, intresserad och professionell.
    2016-10-14 Louise K svarar Eva Z
    Tack Eva, hoppas att allt är bra med dig och att det går bra med lägenhetsjakten till dottern! Lovar att tipsa er om jag får in något som kan passa :) Mvh Louise
  • Jan Åke L
    Jan Åke L skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon gjorde ett väldigt bra och professionellt jobb.
    2016-10-14 Louise K svarar Jan Åke L
    Hej Jan-Åke! Tack för ditt fina omdöme och att du är nöjd med både mitt engagemang och resultatet. Önskar dig en trevlig helg :) Mvh Louise
  • Eva S
    Eva S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig noggrann tog reda på saker som hon inte kände till.Mycket lätt att komma i kontakt med svarade alltid Höll oss informerade hela tiden.
    2016-10-13 Louise K svarar Eva S
    Tack för ditt fina betyg, det uppskattas och jag blir självklart glad över att höra att ni är nöjda med säljupplevelsen :) Mvh Louise
  • Åke N
    Åke N skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra, trevlig saklig och påläst.
    2016-10-13 Louise K svarar Åke N
    Tack Åke! Hoppas allt är bra med dig :) Mvh Louise
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Allt blev bra till sist. Louise accepterade att jag inte alltid hade mobilen på, när budgivningen började. Jag meddelade alltid när den var avstängd. Så jag är nöjd.
    2016-10-13 Louise K svarar Magnus F
    Vad härligt att du är nöjd Magnus och att du trivs i lägenheten. Tack för den fina rekommendationen, mvh Louise
  • Peyman T
    Peyman T skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi träffade några mäklare och bestämde oss för Louis då hon gjorde ett gott intryck. Vi värderade hennes personlighet och professionella sätt framför kronor.
    Resultatet av försäljningen gick över förväntan och därför får hon högsta betyg av oss.
    2016-10-12 Louise K svarar Peyman T
    Hej Peyman! Vilket fint omdöme och även jag vill passa på och tacka för ett fint samarbete. Väldigt roligt att det gick så bra och tack för högsta betyg. Ta hand om er och hälsa Maria så gott från mig :) / Louise
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt engagerad och professionell! Skulle rekordets Louise till alla.
    2016-10-12 Louise K svarar Victoria S
    Tack Victoria, det har varit en ära att få vara familjens mäklare och jag är väldigt glad över att ha fått hjälpa er i detta stora steg i livet. Hoppas att ni trivs bra i ert fina hus & hälsa så gott från mig :) Mvh Louise
  • Ellen A
    Ellen A skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra. Proffsigt. Tydligt. Enkelt.
    2016-10-12 Louise K svarar Ellen A
    Tack Ellen :) Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus. Mvh Louise
  • Anette E
    Anette E skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En fantastisk kunnig, trevlig och med ett professionellt bemötande.
    2016-10-12 Louise K svarar Anette E
    Tack Anette! Hälsa så gott till övriga släkten :) Mvh Louise
  • Irene N
    Irene N skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra. Proffsigt. Det kändes tryggt att mäklaren hade kontroll hela tiden och svarade vänligt och
    glatt på alla frågor som dök upp.
    Ger mina bästa rekommendationer.
    Irene
    2016-10-12 Louise K svarar Irene N
    Tack Irene för ditt fina omdöme det värmer :) Hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet som i din gamla. Mvh Louise
  • Anders H
    Anders H skrev om Louise Klingborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise uppträdde mycket trevligt och på ett professionellt sätt. Hon skötte hela försäljningen på ett strålande sätt och gav hela tiden intryck av hon visste precis vad hon gjorde. Jag är helt nöjd med mitt val av mäklare.
    2016-09-06 Louise K svarar Anders H
    Hej Anders! Vad roligt att ni är nöjda och tusen tack för det fina omdömet :) / Louise
Ina Olehed
Isabelle Rosing