en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• Johan S
    Johan S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Helnöjd!
    2017-08-16 Louise S svarar Johan S
    Tack Johan! Stort lycka till med nya boendet och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad ännu en gång :) Mvh Louise
  • Ledander B
    Ledander B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var 100 procent nöjda genom hela försäljningen. Louise brinner för sitt jobb och levererar utöver det vanliga. Hon höll us updaterad och svarade snabbt på alla frågor som vi hade. Vi kan absolut rekommendera henne.
    2017-08-07 Louise S svarar Ledander B
    Stort tack för er fina rekommendation Leander! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att ni börjar komma iordning :) Hälsa så gott från mig! Mvh Louise
  • Annica L
    Annica L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig och engagerad och mycket påläst på området
    2017-07-03 Louise S svarar Annica L
    Hej Annica, tack för din rekommendation :) Hoppas att du börjar att komma i ordning i huset nu och att du får en riktigt härlig sommar! Mvh Louise
  • Eva B
    Eva B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker att vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Louise var kunnig på de delar vi behövde hjälp med. Exakt vad man förväntar sig av en mäklare.
    2017-05-22 Louise S svarar Eva B
    Hej Eva! Vad härligt att jag leve upp till era förväntningar och att ni är nöjda med bemötandet. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och stort lycka till i framtiden! Hälsa så gott, Mvh Louise
  • Ragnar L
    Ragnar L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise gjorde ett fantastiskt fint arbete. Hon höll sig väl informerad (både om fastigheten och om våra behov som kund). Hon var alltid tillgänglig för att svara på frågor och hade ett trevlig bemötande. Jag upplever också att Louise håller en hög yrkeskompetens som vi hade stor nytta av.
    2017-05-22 Louise S svarar Ragnar L
    Tack för den fina rekommendationen Ragnar. För mig som mäklare är det superviktigt att vara så insatt jag bara kan i det hus jag säljer samt att ni känner er trygga och uppdaterade under hela processen. Tack för kommentaren om min yrkeskompetens, det var roligt att höra eftersom jag jobbar aktivt med att försöka vara så påläst som möjligt samt bredda kompetensen. Ta hand om er och tveka inte att höra av er om det är något ni undrar över :) Mvh Louise
  • Josefina S
    Josefina S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig, professionell och påläst. Det kändes tryggt att ha Louise som mäklare och kan varmt rekommendera henne till fortsatta uppdrag!
    2017-05-16 Louise S svarar Josefina S
    Tack för rekommendationen Josefina! Gläder mig att du känns dig trygg under processen, något som är oerhört viktigt. Önskar dig en fortsatt bra dag :) / Louise
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var från första kontakt mycket hjälpsam och tillmötesgående. Hon hjälpte oss att lägga upp en plan för vår kommande försäljning.
    Hon hjälpte till med bra tips inför fotografering och visning och var väldigt lyhörd då vi ville ändra på ett par bilder samt korrigera texten i annonsen.
    Under försäljningsprocessen var Louise mycket lättillgänglig på både telefon och mail. Hon höll oss uppdaterade om visat intresse på ett bra sätt.
    Louise har även varit behjälplig i samband med vårt köp av nytt boende. Hon har bl.a. hjälpt till att gå igenom besiktningsprotokoll för objekt där vi varit spekulanter.

Vi är mycket nöjda med vårt val av Louise som mäklare.
    2017-05-12 Louise S svarar Mikael L
    Hej Mikael! Tack för ett fina och utförliga omdöme. Det glädjer mig att jag har kunnat vara en stöttepelare för er under hela processen både vad gäller försäljningen men även köpet av er nya fastighet. Roligt att ni är nöjda med vårt samarbete och tack för rekommendationen. Hälsa så gott & trevlig helg!
  • Jan B
    Jan B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Påläst och den som var mest förberedd av de mäklare som lämnade förslag. Bra genomgång av hur affären skulle genomföras samt bra koll genom hela processen.
    2017-05-08 Louise S svarar Jan B
    Tack för ert fina omdöme och för att jag fick hjälpa er med er försäljning. Kul med feedback ang. vårt första möte det uppskattas. Önskar er lycka till och hälsa så gott :) Mvh Louise
  • Erik E
    Erik E skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket bra och professionellt bemötande. Lousie är uppenbart en mycket kompetent mäklare. Hon har varit lyhörd för våra behov och lyckats sälja vår lägenhet till det pris hon från början ansåg vara det rimliga.
    2017-05-03 Louise S svarar Erik E
    Hej Erik! Tack för ert omdöme. Det glädjer mig att ni haft en bra upplevelse och att ni är nöjda med resultatet. Önskar er lycka till i framtiden. Mvh Louise
  • Mandana A
    Mandana A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med mycket kompetenc,ansvarfult,snab och bra kontakt med kunder!
    2017-05-02 Louise S svarar Mandana A
    Hej Mandana, tack för er fina rekommendation och vad roligt att ni känner er nöjda med affären :) Mvh Louise
  • Ann-sofie Z
    Ann-sofie Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt, professionellt bemötande. Vänlig, omtänksam och tydlig.
    2017-03-29 Louise S svarar Ann-sofie Z
    Hej Ann-Sofie! Tack för dem orden, det värmer. Att köpa bostad är en utav de största affärerna man gör i livet, både ekonomiskt och känslomässigt och då är upplevelsen otroligt viktig. Hoppas ni att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten :) Mvh Louise
  • Mert A
    Mert A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise lever upp till alla mina förväntningar. Som säljare är det inte alltid helt klar hur en försäljning går till men med Lousie tydliga gör det lätt för mig som säljare att förstå.

Hon agerar proffsigt och får mig som säljare att känna mig trygg i min försäljning.

Annars är hon trevlig och alltid positiv.
    2017-03-29 Louise S svarar Mert A
    Hej Mert, tack för rekommendationen. Vad härligt att höra att du kände dig insatt i försäljningsprocessen, något som jag tror bidrar väldigt mycket till att man som säljare känner sig trygg och att du har koll på läget som du beskriver ovan. Är väldigt glad att försäljningen fick ett så fint utfall och jag önskar er nu all lycka i den nya lägenheten när det är dags för flytten :) Mvh Louise
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen bemötande, upplevde positivt kontakten med Louise, mycket nöjda. Jag kommer att rekommenderar Louise med nöje till alla som jag känner . Mycket fin och trevlig tjej och mäklare . A i betyg !!!
    2017-03-20 Louise S svarar Mohammed A
    Hej Mohammed! Tack för er fina rekommendation och vad roligt att ni är så nöjda :) Alltid kul med feedback från någon som både köpt och sålt via mig och i och med det sett "båda sidorna". Hoppas att ni trivs riktigt bra i er nya lägenhet och njuter ordentligt av båtarna på farleden :) Mvh Louise
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise tog hand om vår bostadsrättsförsäljning under hösten 2016. Vi fick redan ett positivt intryck av Louise när vi själva var ute och letade efter en ny bostad då hon var mäklare på ett objekt vi var intresserade av. Som potentiella köpare fick vi ett väldigt gott första intryck då hon var väldigt professionell, tillmötesgående och kunnig. Valet av mäklare blev då självklart när det var dags för oss att sälja vår bostad.

Louise skötte vår bostadsaffär professionellt från början till slut och fanns alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med hela processen och kände oss trygga med Louise. Vi kan inget annat än att ge Louise vår bästa rekommendation!
    2017-01-23 Louise S svarar Caroline O
    Hej Caroline, tack för en superfin rekommendation och för att du tagit dig tid att beskriva er upplevelse. Alltid roligt att få feedback på sina visningar och självklart roligt att ni fick ett så pass stort förtroende för mig efter det att jag fick hjälpa er med er egen försäljning :) Önskar er båda en fortsatt fin dag / Louise
  • Ilija Z
    Ilija Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I denna affär var jag köpare och med det som utgångspunkt var Louise den absolut bästa mäklaren jag haft att göra med. All kontakt sköttes klanderfritt med rak kommunikation, bra information och bra uppföljning under resans gång.
    2017-01-20 Louise S svarar Ilija Z
    Hej Ilija, tack för feedback på din köpupplevelse. För mig är mina köpare är precis lika viktiga som mina säljare och det gläder mig att du känt dig trygg i affären. Att köpa bostad är trots allt en av de största affärerna man gör i livet och då är det viktigt att de känns bra för alla iblandade parter. Önskar dig en fortsatt bra dag :) / Louise
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad och kunnig! Vi kan starkt rekommendera Louise!!
    2017-01-11 Louise S svarar Mikael H
    Hej Mikael! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen och att få inspireras av er fina lägenhet! Mvh Louise :)
  • Louise S
    Louise S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Tydligt, engagerat, professionellt.
    2016-11-01 Louise S svarar Louise S
    Hej Louise, tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh Louise
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell att köpa av. Vi har endast köpt via Louise och är nöjd med att köpa av Louise.
    2016-10-18 Louise S svarar Hanna L
    Tack för ert omdöme Hanna, köpsidan av en förmedling är minst lika viktigt som säljsidan och jag är glad över att ni är nöjda med er upplevelse :) Mvh, Louise
  • Lina S
    Lina S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, lättsam, tillgänglig och professionell. "Det fixar jag" inställning till allt. Vi kan varmt rekommendera Louise Klingborg.
    2016-10-18 Louise S svarar Lina S
    Tack för din rekommendation Lina! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus :) Mvh Louise
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    strålande på alla sätt..... -korrekt -informativ-återkopplade alltid -kändes tryggt
    2016-10-17 Louise S svarar Sofia B
    Tack Sofia, återkoppling är jätteviktigt för mig och likaså att ni ska känna er 100 % trygga. Att sälja ett hus är väldigt stort - på måndag olika sätt. Hoppas allt är bra med dig :) Mvh Louise
  • Julia M
    Julia M skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kände mig trygg genom hela processen med Louise. Valde henne för att hon kändes ärlig och pålitlig, helt ovetandes om att hon hade hand om mina föräldrars försäljning några år tidigare. De var precis lika nöjda som jag. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan!
    2016-10-17 Louise S svarar Julia M
    Tack för rekommendationen Julia! Det var verkligen roligt när vi upptäckte att jag även hade hjälpt dina föräldrar med husförsäljningen tidigare och det känns självklart bra att vara er familjemäklare :) :) Hoppas att ni trivs bra i huset och kom ihåg att ni alltid är välkomna att vända er till mig om det är något :) / Louise
  • Peter J
    Peter J skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var trevlig och proffsig. Mycket bra mäklare i mina ögon.
    2016-10-17 Louise S svarar Peter J
    Tack Peter, hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus! :) Mvh Louise
  • Bibi P
    Bibi P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är den bästa tänkbara mäklare! Hon har ordning på precis allting och vi kände oss mycket väl bemötta och omhändertagna av henne från början till slut i denna affär.
    Vänliga hälsningar
    Kjell Petersson
    2016-10-17 Louise S svarar Bibi P
    Tack snälla Kjell och Bibbi för er rekommendation! Mitt mål är självklart att alltid vara ett stöd från början till slut så era fina ord värmer. Stock lycka till i framtiden :) Bästa hälsningar Louise
  • Alice B
    Alice B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag uppfattade Louise som en kunnig, vänlig, tillmötesgående och lyssnande person, såsom man önskar att en mäklare skall vara.

(Jag är inte med i Facebook, därför blir det i gula rutan. Vet inte om det har någon betydelse för er del.)
    2016-10-17 Louise S svarar Alice B
    Tack Alice, roligt att få höra från dig som båda köpt och sålt genom min förmedling! Önskar dig all lycka och en trevlig resa till Kalifornien. Mvh Louise
  • Titti B
    Titti B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är mkt saklig,korrekt
    Lätt att få tag på. Mycket tydlig i sin kommunikation
    Kan rekommenderas till det bästa
    2016-10-17 Louise S svarar Titti B
    Tack Titti! Det värmer och tack själv för ett fint samarbete, är övertygad om att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! :) Mvh Louise
  • Lilian B
    Lilian B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Klingborg är den mest professionella mäklare jag haft att göra med. Hon är dessutom mycket trevlig. Hon skapade en fin kontakt under hela den tid jag sökte efter bostad. Hon tipsade så snart hon hade ett objekt som hon trodde kunde tilltala mig. I jämförelse med andra mäklare jag haft kontakt med är hon outstanding.
    2016-10-17 Louise S svarar Lilian B
    Tack för ditt superfina omdöme Lilian! Roligt att höra att bilden stämde från start till mål eftersom vi hade kontakt så pass länge :) Lycka till med boken nu! Mvh Louise
  • Marie S
    Marie S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louis var en fantastisk mäklare. Mycket påläst , kunnig i sitt yrke , kändes trovärdig och ärlig. Följde även upp efter avslutad äffär.
    2016-10-17 Louise S svarar Marie S
    Tack för ditt fina omdöme Marie och vad fint att du uppskattade uppföljningen. Det är självklart viktigt för mig att få höra att allt har gått bra :) Mvh Louise
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Klingborg utförde hela försäljningsprocessen mycket väl. Från ett första möte tillsammans med Louise där hon värderade min bostad. Min upplevelse av Louise var att hon besitter hög kompetens inom sitt område, tillit och med glimten i ögat!

Fick alltid återkoppling och kände mig trygg under hela processen.
    2016-10-14 Louise S svarar Jonas H
    Tack för den fina rekommendationen Jonas och vad härligt att ni känt er trygga och är nöjda med både mitt arbete och resultatet :) Enkelt att ha glimten i ögat när man tycker om sitt jobb :) Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas att ni trivs i Sjöstan. Mvh Louise
  • Robin H
    Robin H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt hjälpsam! Vi fick stort förtroende för Louise i samband med vår försäljning.
    När vi ett halvår senare skulle köpa ny bostad var Lousie förtfarande mycket hjälpsam och gav oss råd...även fast vi inte längre hade något "ärende" hos svensk fastighetsförmedling.
    2016-10-14 Louise S svarar Robin H
    Hej Robin! Vilket fint omdöme och jag är självklart bara glad över att ha kunna hjälpa er även i köpet :) För mig är det naturligt att vara en stöttepelare oavsett hur lång tid som går och ni är alltid välkomna att kontakta mig om ni har någon fråga eller fundering. Önskar er en trevlig helg :) Mvh Louise
    Cesar F gillar detta
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, intresserad och professionell.
    2016-10-14 Louise S svarar Eva Z
    Tack Eva, hoppas att allt är bra med dig och att det går bra med lägenhetsjakten till dottern! Lovar att tipsa er om jag får in något som kan passa :) Mvh Louise
  • Jan Åke L
    Jan Åke L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon gjorde ett väldigt bra och professionellt jobb.
    2016-10-14 Louise S svarar Jan Åke L
    Hej Jan-Åke! Tack för ditt fina omdöme och att du är nöjd med både mitt engagemang och resultatet. Önskar dig en trevlig helg :) Mvh Louise
  • Eva S
    Eva S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig noggrann tog reda på saker som hon inte kände till.Mycket lätt att komma i kontakt med svarade alltid Höll oss informerade hela tiden.
    2016-10-13 Louise S svarar Eva S
    Tack för ditt fina betyg, det uppskattas och jag blir självklart glad över att höra att ni är nöjda med säljupplevelsen :) Mvh Louise
  • Åke N
    Åke N skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra, trevlig saklig och påläst.
    2016-10-13 Louise S svarar Åke N
    Tack Åke! Hoppas allt är bra med dig :) Mvh Louise
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Allt blev bra till sist. Louise accepterade att jag inte alltid hade mobilen på, när budgivningen började. Jag meddelade alltid när den var avstängd. Så jag är nöjd.
    2016-10-13 Louise S svarar Magnus F
    Vad härligt att du är nöjd Magnus och att du trivs i lägenheten. Tack för den fina rekommendationen, mvh Louise
  • Peyman T
    Peyman T skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi träffade några mäklare och bestämde oss för Louis då hon gjorde ett gott intryck. Vi värderade hennes personlighet och professionella sätt framför kronor.
    Resultatet av försäljningen gick över förväntan och därför får hon högsta betyg av oss.
    2016-10-12 Louise S svarar Peyman T
    Hej Peyman! Vilket fint omdöme och även jag vill passa på och tacka för ett fint samarbete. Väldigt roligt att det gick så bra och tack för högsta betyg. Ta hand om er och hälsa Maria så gott från mig :) / Louise
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt engagerad och professionell! Skulle rekordets Louise till alla.
    2016-10-12 Louise S svarar Victoria S
    Tack Victoria, det har varit en ära att få vara familjens mäklare och jag är väldigt glad över att ha fått hjälpa er i detta stora steg i livet. Hoppas att ni trivs bra i ert fina hus & hälsa så gott från mig :) Mvh Louise
  • Ellen A
    Ellen A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra. Proffsigt. Tydligt. Enkelt.
    2016-10-12 Louise S svarar Ellen A
    Tack Ellen :) Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus. Mvh Louise
  • Anette E
    Anette E skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    En fantastisk kunnig, trevlig och med ett professionellt bemötande.
    2016-10-12 Louise S svarar Anette E
    Tack Anette! Hälsa så gott till övriga släkten :) Mvh Louise
  • Irene N
    Irene N skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra. Proffsigt. Det kändes tryggt att mäklaren hade kontroll hela tiden och svarade vänligt och
    glatt på alla frågor som dök upp.
    Ger mina bästa rekommendationer.
    Irene
    2016-10-12 Louise S svarar Irene N
    Tack Irene för ditt fina omdöme det värmer :) Hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet som i din gamla. Mvh Louise
  • Anders H
    Anders H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise uppträdde mycket trevligt och på ett professionellt sätt. Hon skötte hela försäljningen på ett strålande sätt och gav hela tiden intryck av hon visste precis vad hon gjorde. Jag är helt nöjd med mitt val av mäklare.
    2016-09-06 Louise S svarar Anders H
    Hej Anders! Vad roligt att ni är nöjda och tusen tack för det fina omdömet :) / Louise
Ina Olehed
Isabelle Rosing