Louise Samsioe
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 84 Läs vad Louise Samsioe

• Sara O köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-10

Nacka
    Vi köpte vår första lägenhet och vi hade en jättebra upplevelse tackvare Louise, och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Benoit S
    Benoit S sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-25

Nacka
    Louise Samsioe from Svensk Fastighetsförmedling helped us sell our flat in Saltsjöqvarn and it has been a fantastic experience! After meeting a few potential real estate agents, we selected Louise because we felt we could fully trust her. She was very clear and detailed and always had multiple options for us to choose from when picking a date for the visits, how to price our flat, etc. She kept us informed and always advised us to our best interest as we were going through the sell process. We followed here recommendations and sold our flat much better than expected! Läs mer
    2019-02-27 Louise S svarar Benoit S
    Hi Benoit! Thank you for your recommendation. I’m very happy that you are satisfied with the result and I wish you all the best. Best regards, Louise
  • Carina W sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-22

Nacka
    Vi har sålt ett parhus i Saltsjö-Boo och vi fick hjälp med att skriva avtalet med köparen som kontaktat oss privat. Läs mer
    2019-02-22 Louise S svarar Carina W
    Hej Carina! Tack för ditt betyg :) Önskar dig en trevlig helg, mvh Louise
  • Mikael P sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-21

Nacka
    Jag har fått hjälp av Louise Samsioe på Svensk Fastighetsförmedling att sälja min mammas hus. Louise gav från första stund ett proffsigt och kunnigt intryck och det har bibehållits i hela processen. Hon har snabbt svarat på de frågor man har haft och har helt satt sig in i alla detaljer som har behövts för att slutföra affären på bästa sätt. Jag har sedan tidigare bra erfarenheter av Svensk Fastighetsförmedling och det har nu ännu en gång stärkts. Ett stort tack till Louise Samsioe för hennes starka insats till att sälja huset! Läs mer
    2019-02-21 Louise S svarar Mikael P
    Hej Mikael! Tack så mycket för din fina och utförliga rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med vårt samarbete! Önskar dig en fortsatt fin dag, Mvh Louise
  • Peter a
    Peter a skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-05

Jag har återigen haft nöjet att anlita Louise som mäklare när jag sålde min lägenhet. Noggrann, proffsig, trevlig och mycket duktig på att återkoppla under processen. Väldigt nöjd. Jag kan varmt rekommendera er att anlita henne vid försäljning av er bostad. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-31

Jag har återigen anlitat Louise för att denna gång sälja min lägenhet i Skuru, Nacka. Som mäklare är hon noggrann, kunnig samt har en enormt hög servicekänsla. Hela tiden återkopplingar under försäljningen men även efter. Dessutom väldigt trevlig och mån om både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera er att anlita henne nästa gång ni ska sälja er bostad. Läs mer
    2019-02-05 Louise S svarar Peter A
    Hej Peter, stort tack för din rekommendation och vad härligt att få hjälpa dig med försäljning ännu en gång och att du är nöjd med både resultat och service! Hoppas nu att du kommer hitta en ny bostad som du trivs ännu bättre i än den förra :) Mvh Louise
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-30

Nacka
    Har återigen haft nöjet att anlita Louise som är en enormt kompetent, noggrann och trevlig mäklare. Alltid mån om att återkoppla under tiden fram till försäljning och efter. Hon hjälpte mig att sälja min lägenhet i Skuru. Rekommenderar att ni gör detsamma vid försäljning av ert boende. Allt som allt mycket nöjd! Läs mer
  • Linda V skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-23

Louise är kunnig, flexibel och lätt att kommunicera med. Hennes erfarenhet och kloka tankar gjorde oss lugna i hela processen. Louise är tydlig och återkopplar vid frågor eller funderingar. Hennes noggrannhet och timing i varje del gör att vi ger våra varmaste rekommendationer gällande val av mäklare. Läs mer
    2019-01-25 Louise S svarar Linda V
    Stort tack Linda för er fina rekommendation. Det gläder mig att ni är nöjda med vårt samarbete och att ni kännt er lugna och trygga under processen. Önskar er en fin helg! Mvh Louise
  • Kristian S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-23

Nacka
    Bra bemötande och med högsta tänkbara service. Förmedlade det nödvändiga på ett intressant sätt som förenklade affären. Läs mer
    2019-01-25 Louise S svarar Kristian S
    Stort tack för ditt omdömme Kristian. Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet. Mvh Louise
  • Thomas H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-10

Sålt en 2a i nacka. Louise Samsioe har varit mycket hjälpsam och trevlig. Fått väldigt bra service och proffsigt bemötande. Är mer än nöjd med allt. Läs mer
    2019-01-11 Louise S svarar Thomas H
    Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni känner er nöjda med både försäljning och bemötande. Hoppas du får en fin helg, Mvh Louise

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John