Louise Samsioe

Läs vad 80 kunder tycker om Louise Samsioe

• Peter a
    Peter a skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-05

Jag har återigen haft nöjet att anlita Louise som mäklare när jag sålde min lägenhet. Noggrann, proffsig, trevlig och mycket duktig på att återkoppla under processen. Väldigt nöjd. Jag kan varmt rekommendera er att anlita henne vid försäljning av er bostad. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-31

Jag har återigen anlitat Louise för att denna gång sälja min lägenhet i Skuru, Nacka. Som mäklare är hon noggrann, kunnig samt har en enormt hög servicekänsla. Hela tiden återkopplingar under försäljningen men även efter. Dessutom väldigt trevlig och mån om både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera er att anlita henne nästa gång ni ska sälja er bostad. Läs mer
    2019-02-05 Louise S svarar Peter A
    Hej Peter, stort tack för din rekommendation och vad härligt att få hjälpa dig med försäljning ännu en gång och att du är nöjd med både resultat och service! Hoppas nu att du kommer hitta en ny bostad som du trivs ännu bättre i än den förra :) Mvh Louise
  • Peter B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-30

Har återigen haft nöjet att anlita Louise som är en enormt kompetent, noggrann och trevlig mäklare. Alltid mån om att återkoppla under tiden fram till försäljning och efter. Hon hjälpte mig att sälja min lägenhet i Skuru. Rekommenderar att ni gör detsamma vid försäljning av ert boende. Allt som allt mycket nöjd! Läs mer
  • Linda V skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-23

Louise är kunnig, flexibel och lätt att kommunicera med. Hennes erfarenhet och kloka tankar gjorde oss lugna i hela processen. Louise är tydlig och återkopplar vid frågor eller funderingar. Hennes noggrannhet och timing i varje del gör att vi ger våra varmaste rekommendationer gällande val av mäklare. Läs mer
    2019-01-25 Louise S svarar Linda V
    Stort tack Linda för er fina rekommendation. Det gläder mig att ni är nöjda med vårt samarbete och att ni kännt er lugna och trygga under processen. Önskar er en fin helg! Mvh Louise
  • Kristian S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-23

Bra bemötande och med högsta tänkbara service. Förmedlade det nödvändiga på ett intressant sätt som förenklade affären. Läs mer
    2019-01-25 Louise S svarar Kristian S
    Stort tack för ditt omdömme Kristian. Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet. Mvh Louise
  • Thomas H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-10

Sålt en 2a i nacka. Louise Samsioe har varit mycket hjälpsam och trevlig. Fått väldigt bra service och proffsigt bemötande. Är mer än nöjd med allt. Läs mer
    2019-01-11 Louise S svarar Thomas H
    Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni känner er nöjda med både försäljning och bemötande. Hoppas du får en fin helg, Mvh Louise
  • Lars P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-15

Louise har varit ett stöd genom hela affären. Hennes kompetens, erfarenhet och trevliga sätt var värdefullt nu när bostadsmarknaden är svajig. Läs mer
    2018-12-18 Louise S svarar Lars P
    Tack för ditt omdöme Lars och vad härligt att ni känt att jag varit ett värdefullt stöd under denna turbulenta marknad och att ni är nöjda med försäljningen. Önskar er båda en riktigt god jul & ett gott år!
  • Robin W skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-12-11

Vi var i process att sälja vår 2:a och valet av mäklare föll till Louise då hon påvisade professionalism och entusiasm inför uppgiften. Kommunikationen var konstant och vi kände genomgående en trygghet i processen och att det yttersta gjordes för att möta våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Louise S svarar Robin W
    Tack för din rekommendation Robin och det gläder mig att höra att ni kände er trygga under processen samt att jag gjort allt jag kunde för att möta era förväntningar. Hoppas ni trivs riktigt bra i ert fina hus nu! Mvh Louise
  • Veronica G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-11-01

Vi har både köpt och sålt samma bostadsrättsradhus i Nacka m.h.a. Louise. Vi valde alltså att ha henne som mäklare vid vår försäljning då vi fått ett sådant gott intryck av henne vid vårt tidigare köp. Louise är otroligt kunnig, seriös, tydlig och hjälpsam. Jag kan inte nog rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-05 Louise S svarar Veronica G
    Tack för din fina och utförliga rekommendation Veronica och att ni varit nöjda med både köp och säljprocessen via mig. Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert fina hus nu och om det är något är ni alltid välkomna att vända er till mig. Mvh Louise
  • Helena N skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2018-10-24

Mycket trevligt bemötande, inget att klaga på. Läs mer
    2018-10-25 Louise S svarar Helena N
    Tack för ditt omdöme Helena, hoppas att du kommer att trivas i lägenheten! Mvh Louise

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John