Louise Samsioe
Registrerad mäklare sedan 2012-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 100 Läs vad Louise Samsioe

• Michael G köpte sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-09

Saltsjöbaden
    Louise svarade snabbt och var till hjälp när vi hade frågor. Läs mer
  • Johan L köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-09

Saltsjö-Boo
    Köpte en bostadsrätt, Louise var behjälplig på alla sätt, med att ta fram dokument etc på fastighet samt ritningar. Läs mer
  • Ebba T köpte sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-18

Saltsjö-Boo
    Köpt villa ute i Nacka. Tydlig kommunikation, förstående och trevlig!! Läs mer
    2020-06-22 Louise S svarar Ebba T
    Tack för de orden Ebba, hoppas ni kommer trivs riktigt bra i ert fina hus sen och att ni får en härlig sommar!
  • Henrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-18

5:a
    Nacka Forum
    Jag har sålt en lägenhet i Nacka med Louise som mäklare. Jag mycket nöjd över hennes bemötande och engagemang. De förväntningar jag hade levde hon verkligen upp till. Det krävdes lite extra för att lyckas med just denna försäljning och det gjorde Louise. Jag skulle verkligen rekommendera Louise som mäklare till andra. Läs mer
    2020-06-22 Louise S svarar Henrik J
    Hej Henrik, tack för att du har tagit dig tid att skriva en rekommendation. Fint att vi lyckades genomföra försäljningen och vad härligt att ni är nöjda med resultatet. Önskar er lycka till nu och en härlig sommar!
  • Victor G
    Victor G köpte sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-16

Saltsjö-Duvnäs
    Duktig och engagerad mäklare som verkligen ger en trygg och fin kontakt genom hela processen. Hennes genuina engagemang för objekten hon förmedlar syns, vilket smittar av sig. Läs mer
    2020-06-22 Louise S svarar Victor G
    Tack för ert fina omdöme Victor! Hoppas att ni kommer trivas fint i huset nu! :)
  • Christopher James Hugh H köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-22

Nacka
    We bought an apartment, and it was painless. Louise was really helpful with our questions and made it easy for me to ask questions despite me not speaking Swedish very well. We were happy with our experience. Läs mer
    2020-05-28 Louise S svarar Christopher James Hugh H
    Hi Christopher, thank you for your recommendation and for the feedback. Hope that you’ll enjoy the apartment and that you’ll be happy with it and the area! See you in august, best regards Louise
  • Annelie Ä sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Jarlaberg
    Louise har hjälpt oss att sälja vårt radhus. Hon har agerat mycket professionellt och har hållit oss uppdaterade under resans gång. Vi lämnar de varmaste rekommendationerna.
    Annelie & Sven Läs mer
    2020-05-27 Louise S svarar Annelie Ä
    Hej Annelie & Sven. Stort tack för ert fina omdöme och vad roligt att ni är nöjda. Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus så hörs vi igen under nästa år när det är dags för deklarationen så ska jag hjälpa er :) Hälsa så gott! Mvh Louise
  • Louise H
    Louise H köpte sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Jarlaberg
    Hej! Har köpt via Louise Samsioe (jätte bra bemötande, bra follow-up och kommunikation och kontraktskrivning). Jag valde dock att INTE anlita Louise för salu av min lägenhet av följande grunder: 1. När hon skulle ge värde på min lägenhet skulle jag genom en ”sales speech” först - jag hade förväntat att hon skulle interessera sig direkt för lägenheten (gå runt och titta) och komma med att bjud, 2. När hon äntligen hade tittat på lägenheten sa hon att hon skulle värdera den till 3,7 Mio (vilket jag tyckte var för lågt - den blev slutligen såld för 4 075 000 kr med utgångspris på 3 890 000 kr) och 3. Hon rekommenderade att vi skulle måla trappan grå (inte en chans att vi skulle hinna/vilja måla för visning). Pris på arvode var inte avgörande - ej heller antalet spekulanter (vilket var bra). De 3 skäl ovan gjorde att jag anlitade en annan mäklare (Bjurfors). Mvh Louise Läs mer
    2020-05-27 Louise S svarar Louise H
    Hej Louise, tack för ditt jättefina omdöme vid köpet av din nya bostad och jag hoppas och tror verkligen att ni kommer att trivas där. Jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om vårt möte. Att mina kunder, både köpare och säljare är nöjda genom hela bostadsaffären är viktigt för mig. Varje bostadsaffär är unik och jag vill alltid ge mitt yttersta, därför är det viktigt att tillsammans med kunden gå igenom vilka förväntningar kring bostadsaffären man som säljare har och det brukar jag vilja inleda mitt möte med samtidigt som jag förstås vill få möjlighet att presentera mig själv och Svensk Fastighetsförmedling. Den värdering som jag gjorde på bostaden är baserad på liknande försäljningar som gjorts i området och en samlad uppfattning om bostaden, vad slutpriset är inte kopplat till värderingen utan där handlar det om hur många som är intresserade av bostaden och med det är med i budgivningen. Det gläder mig att ni är nöjda med er försäljning oavsett val av mäklare. Mvh Louise
  • Juan Pablo C sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka
    Trots ”Corona-tider” så gav Louise aldrig upp på oss och lyckades tillslut få våran lägenhet såld. Trots förlust är vi nöjda med hennes jobb. Läs mer
    2020-05-20 Louise S svarar Juan Pablo C
    Hej Pablo, tack för din rekommendation. Självklart ger jag inte upp och vad härligt att höra att ni är nöjda med min insats. Hälsa så gott nu så hoppas jag att ni kommer trivas riktigt bra i det nya huset! Mvh Louise
  • Magnus S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-05-07

3:a
    Nacka
    Jag köpte en lägenhet genom Louise och hon parade ihop mig med en säljare så vi kunde effektivt och snabbt göra upp ett bra köp för alla parter mitt under coronakris.

Vänligt, tillmötesgående, professionellt och öppet bemötande.

Skulle gärna göra affärer med henne igen! Läs mer
    2020-05-07 Louise S svarar Magnus S
    Stort tack för ditt omdöme Magnus och vad roligt att du gärna vill göra affärer med mig igen :) Hoppas dock att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad nu:) Önskar dig en trevlig kväll, Mvh Louise

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John