Louise Samsioe

Louise Samsioe

Louise Samsioe är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Louise Samsioe har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Louise Samsioe har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Samsioe har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 137 Läs vad Louise Samsioe

• Lotta B
    • Lillängen
    2021-05-12
    Vi har köpt en tvårumslägenhet i Nacka. Louise Samsioe var klar och tydlig. Kunnig och erfaren. Ombesörjde pappershanteringen och det juridiska på ett lättfattlig och effektivt sätt.
    Hej Lotta, tack för ditt omdöme! Hoppas att lägenheten kommer vara til glädje för er :) Önskar en fin dag! Mvh Louise Louise Samsioe
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Saltsjö-Boo
    2021-05-07
    Mkt trevlig, saklig, lätt att nå, snabba svar o snabb hantering av allt. Känns jättebra!
    Tack Josephine vad fint skrivit och vad skönt att det känns bra! Önskar en trevlig helg / Louise Louise Samsioe
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-04
    Vi har sålt en lägenhet i Nacka Strand. Louise har varit mycket kunnig, professionell och engagerad.
    Vi är mycket nöjda med Louise hjälp av försäljningenoch kan varmt rekommendera henne.
    Tack för din rekommendation Célestine! Vad härligt att höra att ni är nöjda med affären! Mvh Louise Louise Samsioe
    2021-05-02
    Vi tycker att hela processen med Louise i spetsen blev lyckad även om vi hade en aningen högre ekonomisk förväntan. Vi har sålt en 4:a i Nacka Strand.
    Tack för ditt omdöme Leif och vad härligt att att ni tycker processen och försäljningen var lyckad trots att det förstås hade varit roligare att få ännu bättre betalt. Tack igen för förtroendet och hoppas du får en fin dag, Mvh Louise Louise Samsioe
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-05-01
    Louise har ett trevligt bemötande samt är väldigt professionell och duktig på det hon gör. Hade gärna anlitat henne i framtiden
    Hej Karl vad roligt att höra och ni är givetvis varmt välkomna att höra av er i framtiden :) Nu hoppas jag dock att ni först och främst kommer att trivas riktigt bra i er nya lägenhet under många år! framöver Hälsa gott / Louise Louise Samsioe
    • Ektorp
    2021-05-01
    Vi har sålt och köpt flera bostäder via Svensk Fastighetsförmedling med hjälp av Louise.
    Mycket trevligt bemötande, oerhört proffsig och med stor lokalkännedom och engagemang. Jag kan verkligen varmt rekommendera Louise....

Amadeus
    Tack för din rekommendation Amadeus det värmer! Mvh Louise Louise Samsioe
    • Ektorp
    2021-04-30
    Vi har anlitat Louise för såväl fastighet/tomt resp. lägenhetsförsäljningar under senaste åren. Vi har fått ett fantastiskt bemötande av Louise vid alla våra försäljningar. Louise är lyhörd och ytterst kompetent och hon inger ett genuint förtroende vilket vi värdesatt högt i samband med våra försäljningar. Vi kan varm rekommendera Louise för er bostadsaffär.
    Tack för ditt omdöme Alexander och vad härligt att ni känner er nöjda med resultatet även denna gång. Önskar dig en fortsatt fin dag / Louise Louise Samsioe
    • Mensättra
    2021-04-06
    En lugn och trygg mäklare som vet vad hon gör. Jag är bara ombud åt min syster. Hon överlämnade en blomma till Louise när de skrev köpekontrakt med andra ord hittills väldigt nöjd. Tyvärr kommer hon att vara barnledig snart, men när hon kommer till bakas kan jag varmt rekommendera henne. Det var Jan Bergström som rekommenderade henne till mig, hon hade sålt 3 objekt i hans familj.
    Tack för ditt fina och utförliga omdöme Kjell! Jättefint av Kerstin att köpa en blomma till mig det var väldigt gullig av henne och vad roligt att ni är nöjda med hanteringen av försäljningen. Önskar dig en fortsatt fin dag, Mvh Louise Louise Samsioe
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Mensättra
    2021-04-06
    Skapar utmärkta förutsättningar för en trygg bostadsaffär.
    Tack Anna vad fint att höra! Hoppas att ni haft en bra påsk! Mvh Louise Louise Samsioe
    • Björknäs
    2021-04-02
    Vi köpte hus och bemötande med mäklaren var super bra.
    Tack så mycket vad fint att höra! Hoppas ni att ni kommer att trivas riktigt bra! Mvh Louise Louise Samsioe