Louise Samsioe
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 88 Läs vad Louise Samsioe

• Jessica D sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-16

Lännersta
    Vi har sålt vår villa i Lännersta. Louise ingav stort förtroende och gav ett proffsigt intryck redan första gången vi träffades. Hon har sedan skött vår bostadsaffärer oklanderligt, med stort kunnande och engagemang från ”kommande objekt” till försäljning. Jag ger henne högsta betyg och rekommenderar henne varmt.
    Med vänlig hälsning, Jessica Dickson Gänger Läs mer
    2020-02-19 Louise S svarar Jessica D
    Tack för din rekommendation Jessica och för att jag fick hjälpa till med försäljningen av huset. Det gläder mig att ni är nöjda och jag önskar er all lycka till framåt med den nya lägenheten :) Ses på tillträdet! Mvh Louise
  • Henric G sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-01-20

Lännersta
    Sålt villa i Nacka.
    Louise var väldigt tydlig och saklig. Ställde de "rätta" frågorna – som t ex: "Vad vad det som gjorde att NI fastnade för det här huset?" SFF erbjöd även det mest kompletta erbjudandet med besiktningar, försäkringar, hjälp med skatten etc.
    Vi fick stort förtroende för Louise redan från första mötet och valet av mäklare var inte svårt. Hon har dessutom varit delaktig och mycket engagerad genom hela processen.
    Våra förväntningar infriades med råge och Louise har verkligen varit till god hjälp både när det gällt frågor av olika slag eller andra undringar. Raka och tydliga svar.
    En kanon-mäklare helt enkelt. Läs mer
    2020-01-20 Louise S svarar Henric G
    Hej Henric, tack för ditt fina omdöme det gläder mig att läsa och jag tackar för rekommendationen! Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Inga M sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-10-01

-Saklig & engagerad.
    Eftersom just saklig & engagerad är de egenskaper som jag söker så kan det inte bli 30 ord.... Läs mer
  • Alexander A sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-15

Nacka
    Väldigt proffsig och noggrann mäklare som ger ett allmänt trevligt intryck. Läs mer
  • Sara O köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-10

Nacka
    Vi köpte vår första lägenhet och vi hade en jättebra upplevelse tackvare Louise, och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Benoit S
    Benoit S sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-25

Nacka
    Louise Samsioe from Svensk Fastighetsförmedling helped us sell our flat in Saltsjöqvarn and it has been a fantastic experience! After meeting a few potential real estate agents, we selected Louise because we felt we could fully trust her. She was very clear and detailed and always had multiple options for us to choose from when picking a date for the visits, how to price our flat, etc. She kept us informed and always advised us to our best interest as we were going through the sell process. We followed here recommendations and sold our flat much better than expected! Läs mer
    2019-02-27 Louise S svarar Benoit S
    Hi Benoit! Thank you for your recommendation. I’m very happy that you are satisfied with the result and I wish you all the best. Best regards, Louise
  • Carina W sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-22

Nacka
    Vi har sålt ett parhus i Saltsjö-Boo och vi fick hjälp med att skriva avtalet med köparen som kontaktat oss privat. Läs mer
    2019-02-22 Louise S svarar Carina W
    Hej Carina! Tack för ditt betyg :) Önskar dig en trevlig helg, mvh Louise
  • Mikael P sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-21

Nacka
    Jag har fått hjälp av Louise Samsioe på Svensk Fastighetsförmedling att sälja min mammas hus. Louise gav från första stund ett proffsigt och kunnigt intryck och det har bibehållits i hela processen. Hon har snabbt svarat på de frågor man har haft och har helt satt sig in i alla detaljer som har behövts för att slutföra affären på bästa sätt. Jag har sedan tidigare bra erfarenheter av Svensk Fastighetsförmedling och det har nu ännu en gång stärkts. Ett stort tack till Louise Samsioe för hennes starka insats till att sälja huset! Läs mer
    2019-02-21 Louise S svarar Mikael P
    Hej Mikael! Tack så mycket för din fina och utförliga rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med vårt samarbete! Önskar dig en fortsatt fin dag, Mvh Louise
  • Peter a
    Peter a skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-02-05

Jag har återigen haft nöjet att anlita Louise som mäklare när jag sålde min lägenhet. Noggrann, proffsig, trevlig och mycket duktig på att återkoppla under processen. Väldigt nöjd. Jag kan varmt rekommendera er att anlita henne vid försäljning av er bostad. Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-01-31

Jag har återigen anlitat Louise för att denna gång sälja min lägenhet i Skuru, Nacka. Som mäklare är hon noggrann, kunnig samt har en enormt hög servicekänsla. Hela tiden återkopplingar under försäljningen men även efter. Dessutom väldigt trevlig och mån om både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera er att anlita henne nästa gång ni ska sälja er bostad. Läs mer
    2019-02-05 Louise S svarar Peter A
    Hej Peter, stort tack för din rekommendation och vad härligt att få hjälpa dig med försäljning ännu en gång och att du är nöjd med både resultat och service! Hoppas nu att du kommer hitta en ny bostad som du trivs ännu bättre i än den förra :) Mvh Louise

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John