Louise Samsioe är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Louise Samsioe har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Louise Samsioe har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Samsioe har haft 27 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 112 Läs vad Louise Samsioe

• 2020-11-27
    Allt topp! Verkligen seriöst och noggrant. Inget att klaga på alls. Kan verkligen rekommendera Louise.
    Inga Maria B
    • 58.0 m²
    • Ektorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2020-11-27
    Louise was really helpful, answering any questions with great knowledge. She was professional and courteous. I would highly recommend her to and friends or family buying or selling.
    Andrew R
    • 68.0 m²
    • Skuru
    köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
  • 2020-11-19
    Louise har bemött oss med vänlighet, tydlighet och ett stort kunnande. Tack!
    Jonas S
    • 56.0 m²
    • Sickla Strand
    Tack för rekommendationen Jonas, önskar er en fin helg :) Mvh Louise

• 2020-11-11
    Noggrann. Pedagogisk. Tålmodig. Taktfull. Smart. Under mina tjugofyra år i Stockholm har jag aldrig varit mer nöjd med en mäklare. Ett superproffs ända ut i fingerspetsarna.
    Daniel B
    • 134.0 m²
    • Duvnäs Utskog
    köpte sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    TACK Daniel, vad fint du skriver och vad roligt att du känner dig nöjd! Tack för rekommendationen och nu hoppas jag att ni kommer trivas i huset under många år framöver! Mvh Louise

• 2020-11-09
    Jag sålde min bortgångna mammas lägenhet i Nacka och anlitade Svenska Fastighetsförmedling. Lousie är väldigt kunnig och professionell men samtidigt personlig och inkännande. Utöver att hantera annonsering ton tog sig tid att kontakta potentiella intressenter i hennes kontaktnät, vilket i slutändan visade sig vara till stor nytta.
    David K
    David K
    • 88.0 m²
    • Nacka Forum
    Tack för din rekommendation David och för din beskrivning av din upplevelse. Önskar dig allt gott! Mvh Louise

• 2020-11-09
    Louise Samsioe har betytt oerhört mycket för mig och min familj både vad gäller att förbereda försäljningen av vår egen bostad och att stötta och rådge oss i köpet av vår nya bostad. Hon besitter en enorm kunskap som ger trygghet till både köpare och säljare. Jag hade inte räknat med att få så mycket stöd och hjälp av min mäklare som vi har fått av Louise. Vi är så glada att vi valde just Louise som mäklare till vår bostadsförsäljning och kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar.
    Klara F
    Klara F
    • 68.0 m²
    • Skuru
    Stort tack för ditt fina omdöme Klara! Glad att jag kunnat hjälpa er under åren och vad roligt att det blev genom min förmedling som ni fick köpa till sist! Jag hoppas nu att ni kommer att trivas i huset :) Mvh Louise

• 2020-10-29
    Köpte en trea i nacka, fick mkt bra bemötande av Louise .
    Kaija C
    • 88.0 m²
    • Nacka Forum
    Hej Kaija, tack för din rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas ordentligt i lägenheten :) Mvh Louise

• 2020-10-01
    Tydlig, rak med bra momentum genom hela processen! Mycket trevlig!
    Lars H
    • 163.0 m²
    • Saltsjöbaden
    sålde sitt hus med hjälp av Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Tack för din rekommendation Lars vad härligt att du är nöjd med mitt arbete! Önskar dig en fin dag Mvh Louise

• 2020-09-14
    En mycket proffesionell och påläst mäklare. Gav ett seriöst och pålitlig intryck direkt från start!
    Fredrik M
    • 5:a
    • 117.0 m²
    • Nacka
    Tack för er feedback Fredrik roligt att ni är nöjda med processen! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra! Mvh Louise

• 2020-09-14
    Jag har sålt Proffesionellt Ja Louise är både duktig och proffesionell.
    David L
    • 5:a
    • 117.0 m²
    • Nacka
    Tack David och tack för en trevlig kontakt genom processen! Mvh Louise

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte