Louise Samsioe
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 74 kunder tycker om Louise Samsioe

• Lars P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har varit ett stöd genom hela affären. Hennes kompetens, erfarenhet och trevliga sätt var värdefullt nu när bostadsmarknaden är svajig. Läs mer
  • Robin W skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var i process att sälja vår 2:a och valet av mäklare föll till Louise då hon påvisade professionalism och entusiasm inför uppgiften. Kommunikationen var konstant och vi kände genomgående en trygghet i processen och att det yttersta gjordes för att möta våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-12 Louise S svarar Robin W
    Tack för din rekommendation Robin och det gläder mig att höra att ni kände er trygga under processen samt att jag gjort allt jag kunde för att möta era förväntningar. Hoppas ni trivs riktigt bra i ert fina hus nu! Mvh Louise
  • Veronica G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har både köpt och sålt samma bostadsrättsradhus i Nacka m.h.a. Louise. Vi valde alltså att ha henne som mäklare vid vår försäljning då vi fått ett sådant gott intryck av henne vid vårt tidigare köp. Louise är otroligt kunnig, seriös, tydlig och hjälpsam. Jag kan inte nog rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-05 Louise S svarar Veronica G
    Tack för din fina och utförliga rekommendation Veronica och att ni varit nöjda med både köp och säljprocessen via mig. Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert fina hus nu och om det är något är ni alltid välkomna att vända er till mig. Mvh Louise
  • Helena N skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt bemötande, inget att klaga på. Läs mer
    2018-10-25 Louise S svarar Helena N
    Tack för ditt omdöme Helena, hoppas att du kommer att trivas i lägenheten! Mvh Louise
  • Björn S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, inlyssnande. Vidsynt. Exekutiv Läs mer
    2018-10-24 Louise S svarar Björn S
    Tack för din rekommendation Björn den uppskattas! Mvh Louise
  • Leif G
    Leif G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vid försäljning av vår villa i Saltsjö-Boo anlitades, via rekommendation, Svensk Fastighetsförmedling AB i Nacka via deras mycket kunnige mäklare Louice Samsioe.
    Allt fungerade mycket bra hela vägen från visning till slutförd försäljning. Läs mer
    2018-10-24 Louise S svarar Leif G
    Hej Leif! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni är nöjda med den rekommendation nu fick och att ni tyckt att samarbetet med mig fungerade bra. Önskar er stort lycka till nu med flytten till er nya lägenhet och hoppas att ni kommer att trivas! Mvh Louise
  • Solveig G skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt en villa. Blev bra bemött av mäklaren. Hade höga förväntningar, som blev svårt för mäklaren att infria, när bostadsmarknaden ändrades till det sämre för säljaren.
    I det stora hela så fungerade allt bra. Läs mer
    2018-10-22 Louise S svarar Solveig G
    Hej Solveig! Tack för ditt omdöme och vad bra att ni känner att ni fått ett bra bemötande, och att det hela fungerade bra. Självklart är det tråkigt när marknaden förändras och när målbilden satts utifrån ett annat marknadsläge. Hoppas att ni ändå är nöjda med priset om ni jämför med den senaste försäljningen på er gata och ta med er att jag gjort precis allt jag har kunnat! Hoppas nu att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya boende. Ta hand om er! Mvh Louise
  • Martin C skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    All kontakt med mäklaren både under och efter köpet fungerade väldigt smidigt. Läs mer
    2018-10-22 Louise S svarar Martin C
    Tack för din rekommendation Martin! Önskar dig en fortsatt fin dag, Mvh Louise
  • Thomas C skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt ett villa i Nacka.
    Mäklaren var alltid mycket trevlig och professionell.
    Louise var alltid väldigt informativt och hade mycket bra kommunikation. Hon gav bra råd och sköt alla frågor som jag hade. Läs mer
    2018-10-22 Louise S svarar Thomas C
    Hej Thomas! Tack för att du beskriver din köpupplevelse och vad roligt att ni känner er nöjda med vår kommunikation. Hoppas ni att ni kommer trivas riktigt bra under måndag år i ert fina hus! Mvh Louise
  • Eva M skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var väldigt professionell från första till sista dialog i processen. Det kändes tryggt att hon var den som förmedlade mitt nya boende. Läs mer
    2018-10-17 Louise S svarar Eva M
    Hej Eva, Tack för din rekommendation och vad bra att du kände dig trygg genom processen - de tär väldigt viktigt för mig! Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra! Mvh Louise

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John