59 rekommendationer

Louise Samsioe
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Louise att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 59 kunder tycker om Louise Samsioe

• Petra R
    Petra R skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Louise Samsioe på Svensk Fastighetsförening i Nacka för att hjälpa oss sälja vårt radhus. Tiden för försäljning var inte den lättaste men Louise så lyckades!!

Vi fick ett mycket professionellt bemötande av Louise. Hon kunde sitt arbete och var mycket tydlig. Louise la ner mycket tid med vårt hus och hon tog sig verkligen tid med oss som kunder. Hon var snabb med sin kommunikation med att ringa och mail oss.

Vi är verkligen supernöjd med Louise Samsioe och hennes professionella arbete. Vi rekommenderar Louise varmt. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har gjort ett fantastiskt jobb. Vi sålde vårt radhus och är supernöjda med hennes insats! Kan starkt rekommendera henne.

/Johan R Läs mer
    2018-06-27 Louise S svarar Johan R
    Tack för er fina rekommendation Johan! Önskar er en härlig sommar! Mvh Louise
  • Johan Petter D
    Johan Petter D skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har köpt en lägenhet i en liten Brf.
    Louise har skött affären på ett mycket professionellt och trevligt sätt.
    Vi har fått det stöd man hoppas på och känt oss trygga i affären.
    Louise har varit tillgänglig och tillmötesgående och det har varit lätt att vända sig till henne med allehanda frågor och eventuella problem.
    Vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-06-12 Louise S svarar Johan Petter D
    Hej Petter, tack för din utförliga kommentar och för er rekommendation. Härligt att hör att ni är nöjda och att ni känt er trygga och sedda under processen! Hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i er fina lägenhet. Mvh Louise
  • Anna D
    Anna D skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har sålt vårt hus på Kristinedalsvägen 12 och vi är väldigt nöjda med hela processen. Louise har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2018-06-07 Louise S svarar Anna D
    Tack Anna vad roligt att ni är nöjda och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Ha en härlig resa nu! Mvh Louise
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde min etta.
    Kontaktade Louise eftersom hon har bra rykte och är riktigt proffesionell och seriös.
    Mycket nöjd med hennes insats. Kunde inte blivit bättre.
    Tack Louise! Läs mer
    2018-05-31 Louise S svarar Joakim D
    Stort tack för ditt fina omdöme Joakim och vad härligt att ni är nöjda! :) Mvh Louise
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick ett väldigt professionellt och fint bemötande. Läs mer
    2018-04-12 Louise S svarar Erik Ö
    Tack för ditt omdöme Erik, hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten! Mvh Louise
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är en kunnig, strategisk och mycket trevlig mäklare. Hon gör det lilla extra som gör att man kan lyckas även i en trög marknad. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2018-04-12 Louise S svarar Margareta P
    Tack för ett fint utlåtande Margareta och vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete samt att ni vill rekommendera mig! Mvh Louise
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har skött vår försäljning exemplariskt, bra bemötande både mot oss som säljare och gentemot intressenterna. Hög servicenivå utan att vara för pushig och duktig på att hålla samtliga inblandade uppdaterade i processen. Vi kan varmt rekommendera Louise! Läs mer
    2018-04-11 Louise S svarar Daniel R
    Tack för en fin och utförlig rekommendation och vad härligt att ni känt er uppdaterade under processen det är viktigt för mig. Stort tack för förtroendet och lycka till med nästa boende jag är övertygad om att ni kommer trivas superbra! Mvh Louise
  • Hans Erik E
    Hans Erik E skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vår mäklare, Louise är mycket kunnig och tydlig. Trevlig dessutom.
    Vi kan bara rekommendera henne.
    Vår husförsäljning är nu i mål. Tack Louise Läs mer
    2018-03-29 Louise S svarar Hans Erik E
    Tack för ditt dina omdöme Hans det värmer! Glad att allt gick vägen och att ni är nöjda med resultatet samt med mig som mäklare. Mvh Louise
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi valde Louise dels genom rekommendationer o dels genom det intryck hon gav när vi träffades.
    Louise är påläst och noggrann. Hon ger ett väldigt säkert och stabilt intryck.
    Vi har sålt i en tid med stor osäkerhet och där har Louise varit ett fantastiskt stöd genom hela processen.
    Vi ger Louise bästa tänkbara rekommendationer. Vi är supernöjda med Louise! Läs mer
    2018-03-19 Louise S svarar Daniel B
    Tack för en superfin rekommendation Daniel! Alltid lika roligt att bli rekommenderad och kul att även ni är nöjda och vill rekommendera mig nu! Glad att jag kunna förmedla stabilitet och trygghet i en turbulent marknad och att ni känt er lugna/trygga under processen. Önskar er stort lycka till med huset nu. Bästa hälsningar Louise
  • Per W
    Per W skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise har genom hela vår affär gett oss råd som visat sig utmärkta. Hon är noggrann och kompetent. Hon verkar dessutom mån om att både köpare och säljare skall vara nöjda. Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
    2018-03-16 Louise S svarar Per W
    Tack Per för en fin och utförlig rekommendation. Är givetvis jätteglad över att jag kunna råda er under försäljningen (och i ert köp) och att ni känner att det varit värdefullt för er. Stort tack och trevlig helg! Mvh Louise
  • Ingela F
    Ingela F skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Min bror har haft kontakt med Louise tidigare och var mycket nöjd !!!!!!!! Läs mer
    2018-03-15 Louise S svarar Ingela F
    Tack för din kommentar Ingela det uppskattas. Härligt att höra att ni är nöjda! Mvh Louise
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket trevligt bemötande. Fick ett stort förtroende vid första blicken. Ordning och reda. Toppen. Läs mer
    2018-03-15 Louise S svarar Gunilla H
    Hej Gunilla! Tack för din fina kommentar och lycka till med lägenheten! Mvh Louise
  • Bassam F
    Bassam F skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bästa mäklare vi någonsin har haft Läs mer
    2018-03-01 Louise S svarar Bassam F
    Vilket fantastisk utlåtande, stort tack för rekommendationen! Mvh Louise
    Cesar F gillar detta
  • Malin Birgitta A
    Malin Birgitta A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick en bra känsla av Louise direkt. Hon är proffsig och väldigt kunnig på sitt jobb. Jag fick min lägenhet såld snabbare och samtidigt bättre betalt än förväntat, vilket är fantastiskt!
    Jag rekommenderar Louise starkt. Guldstjärna :). Läs mer
    2018-02-26 Louise S svarar Malin Birgitta A
    Hej Malin! Stort tack för de fina orden och för guldstjärnan :) Mvh Louise
  • Hans L
    Hans L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Samsioe sålde min lägenhet snabbt och smidigt i en nervös marknad. Louise var mycket professionell, kunnig, trevlig och serviceinriktad genom hela processen. Hon ledsagade, gav goda och realistiska råd. Hon levererade på alla löften och var alltid tillgänglig. Sammantaget gjorde det att jag kände mig trygg genom hela processen, vilket var viktigt för mig. Jag vill därför ge henne de bästa rekommendationerna. Läs mer
    2018-02-12 Louise S svarar Hans L
    Hej Hans! Stort tack för en utförlig rekommendation och för att du beskriver hur du upplevt försäljningen. Vad glad jag blir av att höra att du känner att jag levererat och att du känt dig trygg genom hela processen det betyder mycket och är viktigt för mig! Önskar er stort lycka till i jakten på ert nya hus och glöm inte att ni alltid är välkomna att höra av er till mig om ni behöver hjälp eller stöd. Bästa hälsningar Louise
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vad jag förstår fick vi ett topp-pris vid försäljningen, och allt det administrativa bakom kulisserna rullade ju på utan mankemang genom hela processen.
    Louise måste verkligen ha hållit ångan uppe på just vårt objekt, trots att det varken var det enda eller det häftigaste som var ute till försäljning just då. Go Louise! Läs mer
    2017-12-20 Louise S svarar Gunnar L
    Tack för en superfin och utförlig rekommendation Gunnar det uppskattas! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag blir förstås väldigt glad av att höra att ni blev så nöjda med resultatet. Ta hand om dig, Mvh Louise :)
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt professionell mäklare, noggrann och med ett gott öga både för detaljer och helhet. Rekommenderas! Läs mer
    2017-09-18 Louise S svarar Magnus S
    Tack för din rekommendation Magnus! Önskar dig en fortsatt bra dag och hälsa Andrea så gott :) Mvh Louise
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt, kompetent och väldigt serviceorienterat. Precis som jag önskar mig att en mäklare ska vara. Läs mer
    2017-09-12 Louise S svarar Cecilia H
    Hej Cecilia, tack för de orden det gläder mig att ni är nöjda och att ni vill rekommendera mig. Mvh Louise
  • Johan S
    Johan S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Helnöjd! Läs mer
    2017-09-05 Louise S svarar Johan S
    Tack Johan! Stort lycka till med nya boendet och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad även denna gång :) Mvh Louise
  • Ledander B
    Ledander B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var 100 procent nöjda genom hela försäljningen. Louise brinner för sitt jobb och levererar utöver det vanliga. Hon höll us updaterad och svarade snabbt på alla frågor som vi hade. Vi kan absolut rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-07 Louise S svarar Ledander B
    Stort tack för er fina rekommendation Leander! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att ni börjar komma iordning :) Hälsa så gott från mig! Mvh Louise
  • Annica L
    Annica L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Duktig och engagerad och mycket påläst på området Läs mer
    2017-07-03 Louise S svarar Annica L
    Hej Annica, tack för din rekommendation :) Hoppas att du börjar att komma i ordning i huset nu och att du får en riktigt härlig sommar! Mvh Louise
  • Eva B
    Eva B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker att vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Louise var kunnig på de delar vi behövde hjälp med. Exakt vad man förväntar sig av en mäklare. Läs mer
    2017-05-22 Louise S svarar Eva B
    Hej Eva! Vad härligt att jag leve upp till era förväntningar och att ni är nöjda med bemötandet. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och stort lycka till i framtiden! Hälsa så gott, Mvh Louise
  • Ragnar L
    Ragnar L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise gjorde ett fantastiskt fint arbete. Hon höll sig väl informerad (både om fastigheten och om våra behov som kund). Hon var alltid tillgänglig för att svara på frågor och hade ett trevlig bemötande. Jag upplever också att Louise håller en hög yrkeskompetens som vi hade stor nytta av. Läs mer
    2017-05-22 Louise S svarar Ragnar L
    Tack för den fina rekommendationen Ragnar. För mig som mäklare är det superviktigt att vara så insatt jag bara kan i det hus jag säljer samt att ni känner er trygga och uppdaterade under hela processen. Tack för kommentaren om min yrkeskompetens, det var roligt att höra eftersom jag jobbar aktivt med att försöka vara så påläst som möjligt samt bredda kompetensen. Ta hand om er och tveka inte att höra av er om det är något ni undrar över :) Mvh Louise
  • Josefina S
    Josefina S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig, professionell och påläst. Det kändes tryggt att ha Louise som mäklare och kan varmt rekommendera henne till fortsatta uppdrag! Läs mer
    2017-05-16 Louise S svarar Josefina S
    Tack för rekommendationen Josefina! Gläder mig att du känns dig trygg under processen, något som är oerhört viktigt. Önskar dig en fortsatt bra dag :) / Louise
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var från första kontakt mycket hjälpsam och tillmötesgående. Hon hjälpte oss att lägga upp en plan för vår kommande försäljning.
    Hon hjälpte till med bra tips inför fotografering och visning och var väldigt lyhörd då vi ville ändra på ett par bilder samt korrigera texten i annonsen.
    Under försäljningsprocessen var Louise mycket lättillgänglig på både telefon och mail. Hon höll oss uppdaterade om visat intresse på ett bra sätt.
    Louise har även varit behjälplig i samband med vårt köp av nytt boende. Hon har bl.a. hjälpt till att gå igenom besiktningsprotokoll för objekt där vi varit spekulanter.

Vi är mycket nöjda med vårt val av Louise som mäklare. Läs mer
    2017-05-12 Louise S svarar Mikael L
    Hej Mikael! Tack för ett fina och utförliga omdöme. Det glädjer mig att jag har kunnat vara en stöttepelare för er under hela processen både vad gäller försäljningen men även köpet av er nya fastighet. Roligt att ni är nöjda med vårt samarbete och tack för rekommendationen. Hälsa så gott & trevlig helg!
  • Jan B
    Jan B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Påläst och den som var mest förberedd av de mäklare som lämnade förslag. Bra genomgång av hur affären skulle genomföras samt bra koll genom hela processen. Läs mer
    2017-05-08 Louise S svarar Jan B
    Tack för ert fina omdöme och för att jag fick hjälpa er med er försäljning. Kul med feedback ang. vårt första möte det uppskattas. Önskar er lycka till och hälsa så gott :) Mvh Louise
  • Erik E
    Erik E skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Ett mycket bra och professionellt bemötande. Lousie är uppenbart en mycket kompetent mäklare. Hon har varit lyhörd för våra behov och lyckats sälja vår lägenhet till det pris hon från början ansåg vara det rimliga. Läs mer
    2017-05-03 Louise S svarar Erik E
    Hej Erik! Tack för ert omdöme. Det glädjer mig att ni haft en bra upplevelse och att ni är nöjda med resultatet. Önskar er lycka till i framtiden. Mvh Louise
  • Mandana A
    Mandana A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med mycket kompetenc,ansvarfult,snab och bra kontakt med kunder! Läs mer
    2017-05-02 Louise S svarar Mandana A
    Hej Mandana, tack för er fina rekommendation och vad roligt att ni känner er nöjda med affären :) Mvh Louise
  • Ann-sofie Z
    Ann-sofie Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt, professionellt bemötande. Vänlig, omtänksam och tydlig. Läs mer
    2017-03-29 Louise S svarar Ann-sofie Z
    Hej Ann-Sofie! Tack för dem orden, det värmer. Att köpa bostad är en utav de största affärerna man gör i livet, både ekonomiskt och känslomässigt och då är upplevelsen otroligt viktig. Hoppas ni att du kommer trivas riktigt bra i lägenheten :) Mvh Louise
  • Mert A
    Mert A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise lever upp till alla mina förväntningar. Som säljare är det inte alltid helt klar hur en försäljning går till men med Lousie tydliga gör det lätt för mig som säljare att förstå.

Hon agerar proffsigt och får mig som säljare att känna mig trygg i min försäljning.

Annars är hon trevlig och alltid positiv. Läs mer
    2017-03-29 Louise S svarar Mert A
    Hej Mert, tack för rekommendationen. Vad härligt att höra att du kände dig insatt i försäljningsprocessen, något som jag tror bidrar väldigt mycket till att man som säljare känner sig trygg och att du har koll på läget som du beskriver ovan. Är väldigt glad att försäljningen fick ett så fint utfall och jag önskar er nu all lycka i den nya lägenheten när det är dags för flytten :) Mvh Louise
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen bemötande, upplevde positivt kontakten med Louise, mycket nöjda. Jag kommer att rekommenderar Louise med nöje till alla som jag känner . Mycket fin och trevlig tjej och mäklare . A i betyg !!! Läs mer
    2017-03-20 Louise S svarar Mohammed A
    Hej Mohammed! Tack för er fina rekommendation och vad roligt att ni är så nöjda :) Alltid kul med feedback från någon som både köpt och sålt via mig och i och med det sett "båda sidorna". Hoppas att ni trivs riktigt bra i er nya lägenhet och njuter ordentligt av båtarna på farleden :) Mvh Louise
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise tog hand om vår bostadsrättsförsäljning under hösten 2016. Vi fick redan ett positivt intryck av Louise när vi själva var ute och letade efter en ny bostad då hon var mäklare på ett objekt vi var intresserade av. Som potentiella köpare fick vi ett väldigt gott första intryck då hon var väldigt professionell, tillmötesgående och kunnig. Valet av mäklare blev då självklart när det var dags för oss att sälja vår bostad.

Louise skötte vår bostadsaffär professionellt från början till slut och fanns alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med hela processen och kände oss trygga med Louise. Vi kan inget annat än att ge Louise vår bästa rekommendation! Läs mer
    2017-01-23 Louise S svarar Caroline O
    Hej Caroline, tack för en superfin rekommendation och för att du tagit dig tid att beskriva er upplevelse. Alltid roligt att få feedback på sina visningar och självklart roligt att ni fick ett så pass stort förtroende för mig efter det att jag fick hjälpa er med er egen försäljning :) Önskar er båda en fortsatt fin dag / Louise
  • Ilija Z
    Ilija Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I denna affär var jag köpare och med det som utgångspunkt var Louise den absolut bästa mäklaren jag haft att göra med. All kontakt sköttes klanderfritt med rak kommunikation, bra information och bra uppföljning under resans gång. Läs mer
    2017-01-20 Louise S svarar Ilija Z
    Hej Ilija, tack för feedback på din köpupplevelse. För mig är mina köpare är precis lika viktiga som mina säljare och det gläder mig att du känt dig trygg i affären. Att köpa bostad är trots allt en av de största affärerna man gör i livet och då är det viktigt att de känns bra för alla iblandade parter. Önskar dig en fortsatt bra dag :) / Louise
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad och kunnig! Vi kan starkt rekommendera Louise!! Läs mer
    2017-01-11 Louise S svarar Mikael H
    Hej Mikael! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen och att få inspireras av er fina lägenhet! Mvh Louise :)
  • Louise S
    Louise S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra! Tydligt, engagerat, professionellt. Läs mer
    2016-11-01 Louise S svarar Louise S
    Hej Louise, tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh Louise
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell att köpa av. Vi har endast köpt via Louise och är nöjd med att köpa av Louise. Läs mer
    2016-10-18 Louise S svarar Hanna L
    Tack för ert omdöme Hanna, köpsidan av en förmedling är minst lika viktigt som säljsidan och jag är glad över att ni är nöjda med er upplevelse :) Mvh, Louise
  • Lina S
    Lina S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, lättsam, tillgänglig och professionell. "Det fixar jag" inställning till allt. Vi kan varmt rekommendera Louise Klingborg. Läs mer
    2016-10-18 Louise S svarar Lina S
    Tack för din rekommendation Lina! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus :) Mvh Louise
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    strålande på alla sätt..... -korrekt -informativ-återkopplade alltid -kändes tryggt Läs mer
    2016-10-17 Louise S svarar Sofia B
    Tack Sofia, återkoppling är jätteviktigt för mig och likaså att ni ska känna er 100 % trygga. Att sälja ett hus är väldigt stort - på måndag olika sätt. Hoppas allt är bra med dig :) Mvh Louise
  • Julia M
    Julia M skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Kände mig trygg genom hela processen med Louise. Valde henne för att hon kändes ärlig och pålitlig, helt ovetandes om att hon hade hand om mina föräldrars försäljning några år tidigare. De var precis lika nöjda som jag. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan! Läs mer
    2016-10-17 Louise S svarar Julia M
    Tack för rekommendationen Julia! Det var verkligen roligt när vi upptäckte att jag även hade hjälpt dina föräldrar med husförsäljningen tidigare och det känns självklart bra att vara er familjemäklare :) :) Hoppas att ni trivs bra i huset och kom ihåg att ni alltid är välkomna att vända er till mig om det är något :) / Louise
  • Peter J
    Peter J skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise var trevlig och proffsig. Mycket bra mäklare i mina ögon. Läs mer
    2016-10-17 Louise S svarar Peter J
    Tack Peter, hoppas att allt är bra med er och att ni trivs i ert fina hus! :) Mvh Louise
  • Bibi P
    Bibi P skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är den bästa tänkbara mäklare! Hon har ordning på precis allting och vi kände oss mycket väl bemötta och omhändertagna av henne från början till slut i denna affär.
    Vänliga hälsningar
    Kjell Petersson Läs mer
    2016-10-17 Louise S svarar Bibi P
    Tack snälla Kjell och Bibbi för er rekommendation! Mitt mål är självklart att alltid vara ett stöd från början till slut så era fina ord värmer. Stock lycka till i framtiden :) Bästa hälsningar Louise
  • Alice B
    Alice B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag uppfattade Louise som en kunnig, vänlig, tillmötesgående och lyssnande person, såsom man önskar att en mäklare skall vara.

(Jag är inte med i Facebook, därför blir det i gula rutan. Vet inte om det har någon betydelse för er del.) Läs mer
    2016-10-17 Louise S svarar Alice B
    Tack Alice, roligt att få höra från dig som båda köpt och sålt genom min förmedling! Önskar dig all lycka och en trevlig resa till Kalifornien. Mvh Louise
  • Titti B
    Titti B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise är mkt saklig,korrekt
    Lätt att få tag på. Mycket tydlig i sin kommunikation
    Kan rekommenderas till det bästa Läs mer
    2016-10-17 Louise S svarar Titti B
    Tack Titti! Det värmer och tack själv för ett fint samarbete, är övertygad om att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! :) Mvh Louise
  • Lilian B
    Lilian B skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Klingborg är den mest professionella mäklare jag haft att göra med. Hon är dessutom mycket trevlig. Hon skapade en fin kontakt under hela den tid jag sökte efter bostad. Hon tipsade så snart hon hade ett objekt som hon trodde kunde tilltala mig. I jämförelse med andra mäklare jag haft kontakt med är hon outstanding. Läs mer
    2016-10-17 Louise S svarar Lilian B
    Tack för ditt superfina omdöme Lilian! Roligt att höra att bilden stämde från start till mål eftersom vi hade kontakt så pass länge :) Lycka till med boken nu! Mvh Louise
  • Marie S
    Marie S skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louis var en fantastisk mäklare. Mycket påläst , kunnig i sitt yrke , kändes trovärdig och ärlig. Följde även upp efter avslutad äffär. Läs mer
    2016-10-17 Louise S svarar Marie S
    Tack för ditt fina omdöme Marie och vad fint att du uppskattade uppföljningen. Det är självklart viktigt för mig att få höra att allt har gått bra :) Mvh Louise
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Louise Klingborg utförde hela försäljningsprocessen mycket väl. Från ett första möte tillsammans med Louise där hon värderade min bostad. Min upplevelse av Louise var att hon besitter hög kompetens inom sitt område, tillit och med glimten i ögat!

Fick alltid återkoppling och kände mig trygg under hela processen. Läs mer
    2016-10-14 Louise S svarar Jonas H
    Tack för den fina rekommendationen Jonas och vad härligt att ni känt er trygga och är nöjda med både mitt arbete och resultatet :) Enkelt att ha glimten i ögat när man tycker om sitt jobb :) Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas att ni trivs i Sjöstan. Mvh Louise
  • Robin H
    Robin H skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt hjälpsam! Vi fick stort förtroende för Louise i samband med vår försäljning.
    När vi ett halvår senare skulle köpa ny bostad var Lousie förtfarande mycket hjälpsam och gav oss råd...även fast vi inte längre hade något "ärende" hos svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2016-10-14 Louise S svarar Robin H
    Hej Robin! Vilket fint omdöme och jag är självklart bara glad över att ha kunna hjälpa er även i köpet :) För mig är det naturligt att vara en stöttepelare oavsett hur lång tid som går och ni är alltid välkomna att kontakta mig om ni har någon fråga eller fundering. Önskar er en trevlig helg :) Mvh Louise
    Cesar F gillar detta
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, intresserad och professionell. Läs mer
    2016-10-14 Louise S svarar Eva Z
    Tack Eva, hoppas att allt är bra med dig och att det går bra med lägenhetsjakten till dottern! Lovar att tipsa er om jag får in något som kan passa :) Mvh Louise
  • Jan Åke L
    Jan Åke L skrev om Louise Samsioe en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon gjorde ett väldigt bra och professionellt jobb. Läs mer
    2016-10-14 Louise S svarar Jan Åke L
    Hej Jan-Åke! Tack för ditt fina omdöme och att du är nöjd med både mitt engagemang och resultatet. Önskar dig en trevlig helg :) Mvh Louise
Isabelle Rosing
Staffan John