Madelene Bigl

Madelene Bigl

Madelene Bigl är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Madelene Bigl har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Madelene Bigl har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.8. Madelene Bigl har haft 31 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 35 Läs vad Madelene Bigl

• Anders S
    • Lovisedalsområdet
    2021-09-15
    Vi har varit mycket nöjda med Madelene Bigl och med allt det fina arbete som hon gjort i samband med vår lägenhetsförsäljning och rekommenderar henne verkligen till nya presumtiva kunder.
    / vänligen Anders Spetz
  • Ann-Sofie S
    • Lovisedalsområdet
    2021-09-15
    Allt sköttes bra! Vi är nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Bigl en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-09-12
    Vi har just köpt en bostadsrättslägenhet genom Madelene Bigl.
    Vi är mycket nöjda med Madelenes hantering av hela processen, från visning till kontraktsskrivning. Noggrannt och proffsigt.
    2021-09-12
    Jag upplevde mäklaren Madelene Bigl som trevlig o kunnig. Med sitt proffsiga sätt kände jag mig trygg att genomföra bostadsköpet.
    • Saltsjö-Boo
    2021-09-11
    Madelene har varit väldigt noggrann och angelägen att komma till avslut, men vid några tillfällen var hon så angelägen att det kändes stressat. Resultatmässigt väldigt bra dock!
    2021-09-09
    Proffsigt bemötande och tydlig kommunikation.
    Det var trevligt att jobba med er också! Ni är varmt välkomna att återkomma till mig om det finns något mer jag kan göra för er! Madelene Bigl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Bigl en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    • Saltsjö-Boo
    2021-09-07
    På ett trevligt sätt.

IAtt försäljningspriset blir ungefär som jag förväntat mig. Och det blev i stort sätt så.

Engagerad och informativ.
    Vad kul att ni är nöjda Torbjörn och Linnea! Hoppas att ni trivs bra i era nya kvarter! Madelene Bigl
    2021-09-04
    Superbra, trevlig och genuin. Kan varmt rekommendera Madelene.
    Tack för era fin ord. Stort lycka till med er nya bostad! Madelene Bigl
    • Älta
    2021-08-20
    Klar ,tydlig och trevligt bemötande samt kompromissvillig. Allting har fungerat väl under försäljningstiden.
    Hon är en bra försäljare och mäklare.
    Vad glad jag blir Eivor, tack för dina fina ord! Stort lycka till i din nya lägenhet! Madelene Bigl
  • Petra N
    2021-06-08
    Hjälpt till att sålt en bostadsrätt på Henriksdalsberget, till min sambos moster Ulla 76 år som flyttat till Australien.

Väldigt bra och smidigt bemött av Madelene Bigl och har haft den kontakt som jag önskade samtidigt att hon har skött allt även med Ulla i Australien. En väldigt trevlig mäklare med huvudet på skaft.

Alla mina förväntningar ang all planering med möten har gått som jag velat. Har även varit tydlig och strukturerad själv med hur jag behövde få veta om allt, kortfattat och tydligt samt hur jag vill och kan påverka så att försäljningen blir så bra som möjligt.

Har varit intressant att få upplevt att strukturera upp och sålt en bostadsrätt så alla blir nöjda.