Martin Adolfsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 2c
131 54 Nacka — Visa karta

Vad tror Martin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Martin Adolfsson

• Per Martin P skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Fick stor hjälp av Martin. Han var både flexibel och bra på att hjälpa mig att hitta det jag sökte, på rätt plats.
    Grymt nöjd med Martins insats. Läs mer
    2018-10-17 Martin A svarar Per Martin P
    Tack för en fin rekommendation Martin! Riktigt kul att vi hittade rätt till slut, och stort lycka till med nya lägenheten!
    Med vänlig hälsning Martin
  • Katarina R skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra engagemang. Trevlig affär. Ärligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-08-05 Martin A svarar Katarina R
    Tack för den fina rekommendationen Katarina!
    Lycka till med tomten & bygget av huset :) Ha en fortsatt trevlig semester,
    Mvh Martin
  • Pär A skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Martin sålde min bostadsrätt i Nacka. Han är mycket professionell och skötte affären prickfritt från första möte till avslut. Alltid kontaktbar, alltid vänlig och alltid värdefull feedback. Jag kan varmt rekommendera Martin!
    /Pär Läs mer
    2018-05-14 Martin A svarar Pär A
    Tack Pär för den fina rekommendationen! Jag hoppas du har det bra i spanien, och du är varmt välkommen att kika förbi kontoret på en kaffe när du är här! Trevlig sommar!
  • Mats L skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi sålde vår mors lägenhet i Ektorp
    Vi blev mycket väl bemötta av Martin som var realist i sin prisbedömning, men sen levererade han köpare på klart bättre nivåer än vi faktiskt trodde från början
    Allt igenom en bra upplevelse Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Mats L
    Tack Mats för en fantastisk rekommendation, ha en riktigt skön sommar nu! Hälsa!
  • Inga Maria B skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    stor villa.

vi ville sälja till barnfamilj
    vi ville sälja för 12,5

och så blev det, Kanon!!

TACK! Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Inga Maria B
    Tack så mycket för förtroendet att sälja eran fina villa! Ha nu en riktigt fin sommar, och vila upp er ordentligt!
  • Daniel T skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har både köpt och sålt med Martin som mäklare och kan inte ge honom annat än högsta betyg.
    Martin är mycket professionell, ödmjuk och inger ett bra förtroende.
    Han har lyssnat till våra behov, har alltid återkopplat och varit tillgänglig för våra frågor.

/Daniel Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Daniel T
    Tack Daniel för de fina orden! Det var ett sant nöje att hjälpa er vidare till större samt försäljningen av er lägenhet. Ha en bra sommar nu och lycka till med renoveringen!
  • Ann Margareta Y skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt vår villa i Nacka
    Mycket bra bemötande, personlig och engagerad
    Mäklaren levde upp till förväntningarna
    Vi kom bra överens och kunde få till stånd en affär innan vi behövde gå ut på Hemnet och vi är mycket nöjda med köpare och priset. Behöver inte känna stress med visning och budgivning eftersom vi redan köpt den fastighet vi ska flytta in i. Läs mer
    2018-05-04 Martin A svarar Ann Margareta Y
    Tack Amy och Håkan för att jag fick möjligheten att sälja er fina villa, samt den fina rekommendationen! Jag hoppas verkligen ni kommer förbi kontoret på en kaffe om ni har vägarna förbi i framtiden, Lycka till med nya fastigheten!
Staffan John
Isabelle Rosing