Paul Karlström
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 37 Läs vad Paul Karlström

• Elin T köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-30

Saltängen
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt på Beckasinvägen 41A i Nacka, som även är vårat första bostadsköp någonsin.

Då vi var nya och oerfarna i bostadsmarknaden så antog vi att det skulle vara komplicerat samt tidskrävande, men så var icke fallet.

Tack vare en stjärna till mäklare så fick det otroligt smidigt.

Vid varje fråga som fick vi ett snabbt svar. Allting runt bostadsaffären och kontrakten beskrevs noggrant in i detalj, så både jag och min sbo kände oss helt säkra på allting.
    Även ett jättebra bemötande! Läs mer
    2020-03-31 Paul K svarar Elin T
    Stort tack för den fina rekommendationen. Det uppskattas verkligen. Tror ni kommer stortrivas i er nya fina lägenhet!
  • Lena Katrin J sålde sitt hus med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-18

Saltsjöbaden
    Vi har sålt genom Paul Karlström vårat älskade hus i
    Saltsjöbaden. Ha n har visat intresse och har varit lyhörd
    för våra funderingar. En behaglig person, kanske lite för
    optimistisk när det gäller priset. Jag rekommenderar
    honom. Vänligen

Lena och Bo Janheim Läs mer
  • Theo B köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-11

Henriksdalsberget
    Paul var proffsig och hjälpsam när vi skulle köpa vår drömlägenhet. Han hjälpte även till med att ordna kontakt med bank.
    Tack Paul! Läs mer
    2020-03-31 Paul K svarar Theo B
    Tack för fina ord och grattis till både köpet och er försäljningen!
  • Britt-marie H köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-10

Lillängen
    Vi har köpt en lgh på Musikgatan 3 i Nacka. Paul var serviceinriktad klar och tydlig och gjorde vår affär enkel. Han var bra och väldigt trevlig. Läs mer
    2020-03-31 Paul K svarar Britt-marie H
    Tack för den fina rekommendationen och grattis till er nya lägenhet.
  • Roshan Aidan R köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-06

Nacka Strand
    Bought an apartment in Nacka at a fixed price.

Paul was a lovely guy! He was extremely accommodating to our needs, quick to respond and an efficient broker.

He treated us well and made sure our needs were met throughout the process. Läs mer
    2020-03-11 Paul K svarar Roshan Aidan R
    Thanks for the fine recommendation. Looking forward to a barbecue on your terrace;)
  • Olga N sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-03-06

Nacka Strand
    Paul hade en svår försäljning - sälja lägenhet med begränsad tillgång till den pga uthyrning. Han klarade galant och jag sålde den 2 veckor efter vi tecknade avtalet för ett pris som jag är nöjd med. Riktigt proffsigt och trevligt mäklare. Kan rekommendera varmt! Läs mer
    2020-03-11 Paul K svarar Olga N
    Tack Olga! Vi ses på tillträdet :)
  • Anneli J köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-20

Nacka Strand
    Jag har köpt en bostadsrätt i Nacka Strand och ska sälja ett radhus på norrholmsvägen. Jag blev bemött väl hade kanske hoppats på lite senare tillträde i det nya boendet för att hinna med allt. Det var det enda som kanske inte känns jätte bra. Paul är en trevlig och bra mäklare. Läs mer
    2020-02-25 Paul K svarar Anneli J
    Hej! tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tror verkligen att du kommer stortrivas i din nya fina lägenhet.Ha det bra så ses vi.
  • Mikaela F sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-10

Kvarnholmen
    Sålde en lägenhet på kvarnholmen. Blev såld före öppna visningen. Fick snabb återkoppling och var tillgänglig även på obekväm tid. Läs mer
    2020-02-25 Paul K svarar Mikaela F
    Tack för ditt fina omdöme. Ha det så bra så ses vi på tillträdet.
  • Zsolt P sålde sitt hus med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-06

Båthöjden
    Jag har sålt mitt hus. Fick kontakt med mäklaren genom ett inkastat brev om att de söker objekt för försäljning i området. Han var snabbt på plats, vi gick genom huset och dess faciliteter. Han uppträdde kompetent och med stort intresse. Förklarade försäljningsstrategin som byggde på lokal kännedom och register av potentiella kunder. Efter lite trög start blev det visning. (Tyvärr missade han mailet om vår resa men vi kunde ändå ordna att huset blev i presenterbart skick.) Strategin fungerade eftersom den nya ägaren är från trakten som sökte direkt till vårt område. Visserligen fick vi inte fullt ut det priset vi ville men vi vägde mot vad innebär att ha regelbundna visningar och ha osäkerhet under en längre period. När budgivningen var över skrev vi kontrakt inom några timmar (på en söndag kväll). Visserligen svårt att veta hur mycket skicklighet eller tur en försäljning beror på men i detta fall fick vi vad vi önskade. Läs mer
    2020-02-25 Paul K svarar Zsolt P
    Stort tack för att du tagit dig tid att bedöma mitt arbete. Ja det blev en snabb och smidig affär utanför den öppna marknaden och jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Ha det bra så ses vi.
  • Rickard L köpte sitt hus med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-02-05

Båthöjden
    Var en snabb affär (radhus/kedjehus) så hade inte så jättemycket kontakt med Paul, men han svarade kunnigt på våra frågor och förmedlade våra önskemål till säljaren. Läs mer
    2020-02-25 Paul K svarar Rickard L
    Tack för din rekommendation. Det blev en snabb affär där men jag tror att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John