Paul Karlström
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 8 Läs vad Paul Karlström

• Tove G köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka
    Bra bemötande och tillgänglig mäklare! Läs mer
  • Josef S sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka
    Riktigt grym mäklare som levererar. Rekommenderar starkt att ni anlitar han. Läs mer
  • Sophie F sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka
    Jag bytte mäklare till Paul Karlström då min förra mäklare inte fick sålt min lägenhet.
    Paul fick sålt den på kort tid.

Paul är otroligt kompetent, duktig och ger 100% service.
    Han lade nr mycket tid för att svara på mina frågor och har hjälp till extremt mycket.

Helt klart outstanding!
    Rekommenderar Paul till alla jag känner. Läs mer
  • Elena D köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-06

Nacka
    Mäklare var rimligt bra och professionell, men jag är lite besviken att jag fick inte avtal på engelska som behöver jag att visa till min rysk bank. På engelska vi kallar denna kompetens "to go en extra mile for a client". Det är lite konstig speciellt efter mäklare sa att han kommunicerar med kinesiskor som vill köpa lägenheter i Sverige. Jag tror inte att Paul pratar med de på kinesiska och göra all paperet på kinesiska. Läs mer
  • Erik I
    Erik I sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-04

Nacka
    Snabb och bekväm försäljning av min (föredetta) 1a i Alphyddan. La ut den som kommande eftersom jag inte hade tänkt sälja förrän ca ett år senare. Paul hittade dock rätt köpare med ett bra pris på endast 2 månader!

Skulle rekommendera Paul varmt till alla som vill ha en trygg, effektiv, proffsig och inte minst trevlig försäljning av sin bostad. Läs mer
  • Lars-Ingvar P skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-09-01

Paul Karlström Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    har på ett förtjänstfullt sätt sålt vår lägenhet på Atlasvägen.
    Paul har med stor precision fullföljt överenskommen försäljningsplan och har under tiden varit aktiv och på så sätt uppnått uppsatta mål.
    Paul har ett förtroende givande sätt och är en kunnig,trevlig och positiv mäklare som vi på det bestämda kan rekommendera.

Lars-Ingvar Petersson Läs mer
    2019-09-04 Paul K svarar Lars-Ingvar P
    Stort tack för det fina betyget! Vi ses på tillträdet.
  • Peter T
    Peter T skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-30

Köpte bostadsrätt i Nacka. Snabbt upprättad kontakt med mäklaren Paul Karlström som på ett mycket seriöst, balanserat och trovärdigt sätt ombesörjde dialogen med säljaren. Det hela utmynnade i en affär som det känns som båda parter är mycket nöjda med. Framförallt måste framhållas Karlströms personliga sätt samt hans serviceanda och nåbarhet. Det blev många telefonsamtal och SMS vilka besvarades med omedelbarhet vid varje enskilt tillfälle. Alltigenom mycket nöjd och rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-04 Paul K svarar Peter T
    Tusen tack för det Peter. Vi ses på tillträdet.
  • Sten Johan Henrik B skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2019-08-28

Jag köpte en bostadsrätt genom Paul på svensk Fastighetsförmedling i Nacka.
    Paul var alltid snabb med att svara och rak och tydlig kommunikation.
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-09-04 Paul K svarar Sten Johan Henrik B
    Stort tack för din rekommendation. Lycka till med ert nya fina boende.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John