Paul Karlström
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 58 Läs vad Paul Karlström

• Niclas B
    Niclas B köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-08-02

Tollare
    Köpte lägenhet på Tollareslingan 35 i Saltsjö-Boo. Paul har varit otroligt professionell och gett ett seriöst och fint bemötande från visning till tillträde. Jag har känt mig trygg och fantastiskt nöjd som köpare 🤩 Skulle inte tveka en sekund på att anlita Paul i framtiden! /Niclas Barenfeld Läs mer
  • Johan C köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-23

6:a
    Tollare
    Min erfarenhet som köpare. Paul ger ett lugnt och tryggt intryck. Förtroendeingivande och inte ”säljig” i sin stil vilket jag tycker är positivt. Läs mer
  • Signe S sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-07-21

6:a
    Tollare
    Vi blev mött av en glad och positiv man som är driven i sitt arbete. Han har hjälpt oss att sälja ett parhus i Nacka på 197 kvm om fyra våningar. Paul har verkligen nått upp till våra förväntningar och vi är jättenöjda! Läs mer
  • Victor S sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-30

Kvarnholmen
    Sålde en lägenhet med hjälp av Paul. Otroligt kompetent mäklare som hjälpte oss med allt från början till slut på ett föredömligt sätt. Jag som säljare har genom hela processen känt mig lugn och fått bra information från Paul. Jag rekommenderar Paul och hela Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • Oskar J köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-23

Nacka
    Paul var väldigt tillmötesgående, trevlig och tydlig genom hela processen, och tog på sig att ta reda på svar på alla möjliga frågor som jag kom med. Som köpare kändes det tryggt från början till slut, och väldigt tacksamt att ha någon att bolla mina tankar med längst vägen! Läs mer
  • Sara T köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-22

5:a
    Östra Orminge
    Mäklare när vi köpte radhus. Varit tillgänglig och återkommit som överenskommet vid frågor. Läs mer
  • Ismail M sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-18

Nacka
    Paul har varit fantastisk som mäklare. Han är lyhörd och vill säkerställa att önskemålen uppfylls. Väldigt snabb affär trots Corona tider. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Oskar J sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-12

Sålde min lägenhet. Paul var kunnig och engagerad. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Federico R köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-11

3:a
    Saltsjö-Boo
    I bought an apartment and as an expat it was the first time doing it so in Sweden. Paul was super helpful and cleared all my doubts.
    He even translated me all the documents that I signed into english. Läs mer
  • Lena S
    Lena S sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

2020-06-10

Jarlaberg
    Seriös smidig snabb försäljning av min brf! Mäklaren kunnig & lyhörd . Gav ett tillitsfullt & personligt intryck för att skapa gemensamt bästa mål. Tydlig & korrekt. Allra bästa nöjdhet! Proffsig! Vänligen Lena Sjödin Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Staffan John