Sandra Snäll

Sandra Snäll

Sandra Snäll är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Sandra Snäll har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Sandra Snäll har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Snäll har haft 11 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-03 - 2021-07

Läs vad 21 Läs vad Sandra Snäll

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Snäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-06-23
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och vänlig. Svarat på sms och tfn snabbt och bra. Hittills har allt varit till belåtenhet men köpet är inte avslutat ännu. Förhoppningsvis kommer avslutet fungera lika bra.
    Tack Annelie för omdömet. Glad över att kunna ha hjälpt dig med köpet av din nya bostad och önskar dig ett stort lycka till och en trevlig sommar :) Sandra Snäll
    2021-06-22
    Nöjd och glad för ett trevligt och proffsigt bemötamde
    Tack Magnus! Önskar dig en riktig trevlig sommar :) Sandra Snäll
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Snäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    2021-06-20
    Bra och trevligt bemötande från början till slut
    2021-06-18
    Mycket trevlig och kompetent! Bra kommunikation. Jag är jättenöjd.
    2021-06-18
    Ett superbra bemötande och proffsig hantering!
    2021-06-14
    Sandra har varit lysande under hela prossensen. Hon professionell och hjälpsam. Hon kan se möjligheter istället för problem.
    2021-06-14
    Mycket bra och professionell.
    Väldigt nöjd!
    2021-06-14
    Riktigt duktig mäklare! Fick alltid väldigt snabba svar på frågor och funderingar och fick alltid ett varmt bemötande!
    Kan starkt rekommenderar henne!
    Tack Felix! Önskar er stort lycka till nu med det nya och att ni får en bra sommar :) Sandra Snäll
    2021-05-28
    Jag och min tidigare sambo fick hjälp att sälja vår gemensamma bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och professionell. Överlåtelsen var smidig och väl förberedd. Jag upplevde att mäklaren var mån om att ge uppriktiga svar på frågor från både säljare och köpare.
    Hej Lovisa & tack för ditt omdöme och din rekommendation. Önskar dig en riktig härlig sommar och tveka inte på att höra av dig om det finns något annat jag kan hjälpa till med! Vänligen, Sandra Snäll
    2021-05-25
    Sandra Snäll hjälpte till med försäljning av min gamla lägenhet samt köp av ny. Allt sköttes mycket smidigt och professionellt, i alla led. Fick bra och tydlig information genom alla steg och hela processen kändes trygg. För att summera: smidigt, trevligt och tryggt!
    Tack Fredrik för det oerhört fina orden och din rekommendation. Vill även tacka för förtroendet med att få hjälpa er med försäljningen av er bostad men också möjligheten att hjälpa dig med det nya! Önskar dig stort lycka till och en trevlig sommar :) Vänligen, Sandra Snäll