Theodor Liss Karlsson

Theodor Liss Karlsson

Theodor Liss Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Theodor Liss Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Theodor Liss Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Theodor Liss Karlsson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

12 omdömen om Theodor Liss Karlsson

Sedan starten hos Reco 2021
Birgitta M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Theodor Liss Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka

Utmärkt! Att rekommendera! Alltid tillgänglig när man har frågor och funderingar.

Annika M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Theodor Liss Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka

Hej! Eftersom jag bor i Holland här jag inte haft mycket kontakt med Theodoor Liss Karlsson. Jag här träffat honom vid det första mötet och det var positift. Min bror Lars Eklöf har haft mest kontakt med honom och vad jag förstått har det fungerat bra.

Lars E
Nacka

Väl bemötta. Att sälja till bästa pris. Trevlig och angagerad, höll oss uppdaterade under processen.

Anna Camilla Elisabeth H
Tollare

Trevlig, tillmötesgående och engagerad.

Kim S
Jarlaberg

Vi släntrade in med lagoma förväntningar på boendet och skuttade ut med leende på läpparna. Theodor bidrog med viktig och relevant information som gjorde oss trygga med att gå vidare. Sedan gick allt snabbt och smidigt. Tillmötesgående och allert med fokus på gott samarbete i köpprocessen vilket är toppen!

Karin S
Järla Sjö

Supernöjd med allt kring försäljningen! Theodor har från första mötet varit mycket hjälpsam och engagerad och allt har flutit på mycket bra. Snabb på att återkoppla på alla frågor jag haft. Kan varmt rekommendera

Christina E
Skogalund

Vi fick ett trevligt bemötande och ett utförligt beskrivande av hela processen vid vårt möte. Theodor var väldigt informativ och påläst, vilket vi tyckte var bra och förtroendeingivande.

Diana J
Skogalund

Jättebra bemötande. Jag är supernöjd!

Amalia W
Nacka

Väldigt fint bemötande! Theodor kändes trygg hela vägen och såg till att affären blev så bra som möjligt för båda parter.

Lars W
Nacka

Teodor var mycket trevlig. Jag tror att han överskattade marknaden. Tyvärr sjabblade han bort en tänkbar köpare som var mycket intresserad. Denne köpare var beredd att betala mer än vi fick. Annars verkade han kunnig.