Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• BadgeNineYears
2 394

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka! Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt...

2394 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Martin S
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Uthållig, tålmodig och proffsig

Svar från Carolina Ramsten

Tack Martin vi jobbade som ett lag. Nu hoppas jag att du får landa i en ny härlig bostad. Tack för allt. vänligen Carolina

Deniz K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ljuskärrsberget

Carolina var väldigt lyhörd på vad vi hade för förväntningar. Jag upplever att hon var väldigt engagerad och aktiv i sin roll som mäklare, och känslan var att hon verkligen ville hitta den perfekta matchen mellan köpare och säljare där alla skulle känna sig lika nöjda. Vilket vi också blev!

Tack Deniz och Niklas önskar er all lycka nu i nya bostäder. Vänligen Carolina

Hanna H
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Eriksvik

Jättebra hjälp från Christopher när vi sålde vårt hus. Kan varmt rekommenderas!

Jonas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Sickla

Jag har inget annat än lovord för Maxine, i en ganska strulig försäljning så tycker jag hon gick "above and beyond" av vad man kan tänkas en mäklare ska behöva göra. Jag litade fullt ut på henne och hennes rekommendationer som tillslut landade i ett pris jag kunde acceptera.

Jörgen L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Strand

Christopher har vart mycket hjälpsam och flexibel under hela processen. Var mycket smidigt att både få till en visning till att skriva kontrakt.

Frederique P
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Duvnäs

Christopher hjälpte oss att gå genom hela processen för att köpa den här bostad och var en fantastisk mäklare att jobba med. Lätt att prata och bra insikter.

Frederique P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Strand

Christopher lyssnar på båda spekulanter och säljare. Han gode flera förslag om ändringen (små och ibland lite större) som bidrar till att höga försäljningsmöjligheten och priset. Kommunikationen var alltid rak och tydlig, men också med humor, som är uppskattad. Det finns saker i försäljningsprocessen som ligger utanför Christopher’s kontroll, men dom som finns inom kontrollen, sköter han utmärkt bra.

Ingela A
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Norra Lännersta

Mycket trevlig och kunnig. Proffsig. Han hörde av sig ofta med information vilket vi uppskattade. Vi hade förhoppningar om att sälja bostaden och det fixade Henrik Hallquist på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda med honom.

Ingela B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Aila Brunnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Storängen

Vänlig och väl förberedd inför vårt möte. Korrekt bemötande.

Jenny B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Finntorp

Noggrann och med en lugn proffsighet!

Daniel S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Västra Orminge

Han var duktig och hjälpsam då vi var första-gångsköpare. Han var en bra mellanhand mellan oss och säljarna.

Malin S
Nacka

Henrik gjorde så att försäljningen av vår bostad gick snabbt och smidigt. Han förstod våra önskemål och affären var klar på mindre än en vecka. Toppen!

Maja D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Eckelöv en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Tollare

Alex is professional, very responsive, proactive and is pleasant to work with. Although buying/selling an apartment can be very stressful process, his optimistic attitude makes it easier.

Branko R
Tollare

Väldigt smidig affär med Alex. Proffesionellt bemötande, pålitlig och ärlig mäklare. Stark rekommendation!

Cecilia E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Eckelöv en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Tollare

Proffsig och tydlig! Smidig och snabb försäljning med faktiskt resultat!

Ingela Marie N
Nacka Strand

Professionell, noggrann, svarar snabbt på frågor, Lotsar tryggt säljare och köpare under processen. Mycket trevligt bemötande, glad med glimten i ögat. Skulle absolut vända mig till Maxine igen om det vore aktuellt!

Birgitta B
Saltsjö-Duvnäs

Vi kan å det varmaste rekommendera Christoffer. Han är lyhörd, flexibel, förstående och kompetent. Vi hade stort förtroende för honom under processens gång och han fick till en bra affär där både säljare och köpare var nöjda. Full pott.

Martin G
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Båthöjden

Toppen service, allt flöt på från start till "mål" utan problem.

Svar från Carolina Ramsten

Tack snälla och så fint att se hur glada säljarna blev att det var just ni :-) All lycka till framåt.

Torgny B
Saltsjö-Duvnäs

Redan vid första mötet gjorde Christopher ett trevligt, professionellt och kunnigt intryck. Han presenterade en trovärdig strategi för försäljning av vårt hus som han också kunde motivera på ett trovärdigt sätt. Vi hade pratat med flera olika mäklare och hade därför högt ställda förväntningar av Christopher. Kort sagt, Christopher överträffade alla våra förväntningar.

Denise Elisabeth E
Tollare

Otroligt nöjda! Hela processen för vår försäljning kändes seriös och professionell. Vi uppskattar att Alex var så lyhörd med våra behov och allt kändes så tryggt med honom. Rekommenderar starkt!

Jenny W
Jarlaberg

Maxine är engagerad, kunnig och fick mig att känna mig trygg med försäljningsprocessen trots det utmanande marknadsläget. Bra löpande återkoppling sammantaget en väldigt trevlig och duktig mäklare!

Kenth L
Sålde sitt hus med hjälp av Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Saltsjö-Duvnäs

Har hitintills fungerat utan problem och han har fixat allt med bra resultar.

Sebastian J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Aila Brunnberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Jarlaberg

Väldigt väl bemött samtidigt väldigt tydligt och rakt från start. Vi hade ganska höga förhoppningar men något lägre förväntningar då det inte hade gått så bra innan Aila tog över. Men hon levererade verkligen och vi nådde ett resultat långt över vad vi trott. Otroligt nöjda med val av mäklare och hennes insats.

Karolina B
Lillängen

Jag har fått ett bra bemötande av Carolina. Hon har varit tillmötesgående och snabb på att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera henne utifrån min upplevelse

Svar från Carolina Ramsten

Tack snälla Karolina för dem trevliga orden. Hoppas att vi får anledning att mötas igen.

Pär B
Lillängen

Man blir trevligt bemött och riktigt snabb service

Svar från Carolina Ramsten

Tack Pär - du gör jobbet lätt och roligt för mig med din ständigt positiva energi.

Nils M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka

Lugn, påläst och proffsig. Ingav förtroende.

Anneli Ö
Järla Sjö

Aila är en mycket noga och närvarande person som inger mycket hög tillit. Hon känns stabil och har bra koll och är påläst.

Jan Ö
Järla Sjö

Mycket professionell och förtroendeingivande. Nogrann , innovativ och tydlig. Aila ger ett mycket bra intryck från start till mål och har varit en fantastisk mäklare i vårt fall. Vi hade höga förväntningar och Aila har levt upp till och överträffat dem. Mvh Jan Östlund

Anne Catherine N
Kummelnäs

Jag fick ett väldigt bra bemötande av Christopher alltsedan första samtalet. Han har på ett professionellt och trevligt sätt genom hela processen tillhandahållit all den information som jag bett om som köpare samt återkopplat enligt överenskommelse. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare, i vart fall från en köpares perspektiv.

David S
Nacka Centrum

Det är andra gången jag tar hjälp av Christopher och det säger väl det mesta. Att jag tycker att han gör ett bra jobb och är proffsig. Men jag är kritisk till att jag blev rekommenderad att inte använda Hemnet. Tror det drog ner intresset samt att det även drog ut på tiden rejält. När jag bad om att lägga ut den på Hemnet så blev den såld ganska snabbt

Emelie M
Jarlaberg

Aila har varit fantastisk som mäklare från första mötet fram till signerat kontrakt. Hon har varit lyhörd, proffsig och en trygg punkt för oss som säljare i denna turbulenta marknad. Med sin härliga energi och peppande ord har det varit otroligt kul att ro i hamn denna försäljning! Vi kommer använda oss av Aila i alla våra framtida bostadsaffärer. 5/5 stjärnor!

Kathya D
Ektorp

Aila var alltid trevlig och vi fick ett profesionellt bemötande av henne. Hon är proaktiv och engagerad som mäklare.

Kari L
Jarlaberg

Professionell och personlig. Tydlig kommunikation. Trevlig och ödmjuk. Skulle definitivt rekommendera Aila!

Svar från Aila Brunnberg

Tack Karin, det känns så otroligt kul att vi äntligen hittade 'hem' till ditt egna! Det här kommer passa dig perfekt och jag ser fram emot att finnas med genom hela processen! :) Ses på tillträdet!

Malin S
Ektorp

Aila är otroligt tillmötesgående och lyhörd. Du får tydliga svar på dina frågor och det märks att hon älskar sitt jobb. Rekommenderas varmt!

Svar från Aila Brunnberg

Tacktacktack Malin! Vad roligt att det skiner igenom att det här är det bästa jag vet - att matcha säljare och köpare! Ska bli så spännande och se hur ni väljer att förändra bostaden. Ses på tillträdet! :)

Daniel C
Saltsjö-Boo

Smidig kontakt längs med affären och fick våra frågor besvarade snabbt. Vi är väldigt nöjda med Christophers del i affären.

Louice L
Saltsjö-Boo

Aila var väldigt proffsig och tydlig!

Svar från Aila Brunnberg

Tack snälla Louice & att jag fick hjälpa er i försäljningen av er supefina lägenhet! :)

Jim H
Saltsjö-Boo

Proffsig och trevlig, svarar och återkopplar precis lagom, kanske fick upp vår förhoppning aningen mycket, men med marknaden som motvind fick han fastigheten såld med alla nöjda parter rekommenderar absolut Christopher!

Annika W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Sickla

Maxine är proffsig och tydlig. Affären löste sig smidigt!

Kristoffer W
Ektorp

Aila har varit bra att ha som mäklare på flera sätt. Hon är trevlig och lätt att kommunicera med. Hon är alltid tillgänglig för frågor när som helst. Hon är angelägen om att göra vad hon kan för att hjälpa till med försäljningen och testar gärna olika sätt att nå målet. Jag skulle ha föredragit om hon varit mer direkt från början angående svårigheterna med att sälja för det vi först förväntade oss. Detta diskuterade vi senare, och vi hade en öppen och ärlig dialog, vilket jag uppskattade.

Svar från Aila Brunnberg

Tack snälla Kristoffer för att jag fick äran att hjälpa er i försäljningen, jag tar till mig responsen! Med snabba puckar av förändrade förutsättningar så kan idén från skörd till slutidé ändra sig prismässigt, jag hoppas ni är supernöjda och jag hjälper mer än gärna till i fortsatta affärer! :)

Johan M
Sickla

Vi fick jättebra känsla för Aila direkt och det kändes väldigt tryggt att ha henne med oss under hela säljprocessen, framför allt då det var första gången vi var på säljsidan. Allting gick väldigt smidigt och vi kände att Aila informerade oss kring vad som hände hela tiden så man aldrig satt med frågor och undrade vad som skulle hända härnäst. Stark rekommendation!

Svar från Aila Brunnberg

Tacktacktack Johan för att jag fick förtroendet att hjälpa er i försäljningen av er superfina lägenhet med ett drömläge! Ett riktigt matchade med ett fint slutpris så ni kommer in i er nya bostad i samband med att ni frånträder denna! :)

Andreas S
Ektorp

Trygg, kompetent mäklare som vägledde oss genom ett lyckat köp.

Svar från Aila Brunnberg

Tack Andreas, med ett hantverk av min kollega som skötte en rekordsnabb försäljning av er bostad och med snabba puckar i denna så gick processen i rapido! Teamwork! Nu ser vi fram emot erat tillträde! :)

Andreas N
Sickla

Stort kundunderlag som gav snabb affär.

Andreas S
Nacka

Trygg mäklare som kunde området och levererade därefter!

Marie A
Björknäs

En toppen kille med stort engagemang, bättre har vi inte kunnat få

Annika W
Östra Orminge

Henrik inger förtroende och han är lätt att få kontakt med, uppdaterar löpande under processen. Smidig affär för både säljare och köpare . Jag är mycket nöjd!

Moa M
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Tillmötesgående och inlyssnande

Rikard M
Rensättra

Rak och tydlig, arbetar för alla parter i en affär, vi är oerhört nöjda över hur hon medlat dialogen i vårt köp av hus.

Svar från Carolina Ramsten

Tack Josefine och Rikard, jag hoppas och tror att ni kommer få det härligt i huset framöver!

Vladimir B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Skvaltan

Vi hade en riktigt bra tid med Carolina Ramsten på Svensk Fastighetsförmedling Nacka. Hon var en vänlig mäklare som förklarade allt för oss på ett tydligt sätt. Hon hjälpte oss att fatta beslutet att köpa lägenheten och förstod oss genom hela processen väl.

Svar från Carolina Ramsten

Stort tack för era vänliga ord. Jag önskar er härliga lilla familj mycket glädje i nya bostaden.

Fredrik M
Tollare

Kunnig, informativ och skötte allt på ett förtroendeingivande sätt. Vi är mycket nöjda med Christopher.

Victoria A
Saltsjö-Boo

Aila har varit proffsig och vänlig och vi är absolut nöjda med hennes insats som mäklare. Dock så gick vi med lite förlust jämfört med vad vår bostadsrätt värderades till, så vi är inte lika nöjda med den biten. Men generellt kan vi varmt rekommendera Aila.

Svar från Aila Brunnberg

Tack snälla Victoria för din fina recension! Facit finns aldrig i en bostadsaffär, men inte långt ifrån målbild så hoppas jag ni kan njuta av att se fram emot frånträde av denna bostad och tillträde av den nya fina lägenheten som ni hunnit köpa! :)