Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Svensk Fastighetsförmedling Nacka, sid 2

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Nacka!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Nacka, Saltsjöbaden, Saltsjö Boo och Älta. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

I Nacka kommun finns områden som kan dateras så långt tillbaka som till 1850-talet, men även modernare stadsmiljöer samt närhet till både Stockholms skärgård och innerstad gör området attraktivt för flera olika målgrupper.

Kom gärna förbi på vårt kontor, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!

Läs vad 704 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Nacka

• 2019-09-01

Lars-Ingvar P skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul Karlström Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    har på ett förtjänstfullt sätt sålt vår lägenhet på Atlasvägen.
    Paul har med stor precision fullföljt överenskommen försäljningsplan och har under tiden varit aktiv och på så sätt uppnått uppsatta mål.
    Paul har ett förtroende givande sätt och är en kunnig,trevlig och positiv mäklare som vi på det bestämda kan rekommendera.

Lars-Ingvar Petersson Läs mer
    2019-09-04 Paul K svarar Lars-Ingvar P
    Stort tack för det fina betyget! Vi ses på tillträdet.
  • Peter T

2019-08-30

Peter T skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte bostadsrätt i Nacka. Snabbt upprättad kontakt med mäklaren Paul Karlström som på ett mycket seriöst, balanserat och trovärdigt sätt ombesörjde dialogen med säljaren. Det hela utmynnade i en affär som det känns som båda parter är mycket nöjda med. Framförallt måste framhållas Karlströms personliga sätt samt hans serviceanda och nåbarhet. Det blev många telefonsamtal och SMS vilka besvarades med omedelbarhet vid varje enskilt tillfälle. Alltigenom mycket nöjd och rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-04 Paul K svarar Peter T
    Tusen tack för det Peter. Vi ses på tillträdet.
  • 2019-08-28

Sten Johan Henrik B skrev om Paul Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte en bostadsrätt genom Paul på svensk Fastighetsförmedling i Nacka.
    Paul var alltid snabb med att svara och rak och tydlig kommunikation.
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-09-04 Paul K svarar Sten Johan Henrik B
    Stort tack för din rekommendation. Lycka till med ert nya fina boende.
  • 2019-08-27

Åsa E skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Christoffer var väldigt tillmötesgående och snabb att svara när man undrade över något. Visningen, köpet och kontrakt-skrivningen gick snabbt och lätt. Han ställde t.o.m upp på semestern för att göra både säljare och köpare nöjda.
    Bra jobbat!
    Åsa Läs mer
  • 2019-08-27

Mats W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra strategi och affärsupplägg Läs mer
  • 2019-08-26

Susanne E skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi anlitade Maxine när vi skulle sälja vår lägenhet efter vi fått rekommendationer om att hon skulle vara mycket bra. Och vi är mycket glada att vi gjorde det. Maxine är mycket kunnig och engagerad. Hon är tillgänglig och ger snabb återkoppling oavsett om det är tidig morgon eller kväll. Vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen och vart väldigt nöjda med hela försäljningen. Läs mer
    2019-09-03 Maxine M svarar Susanne E
    Tack en jättefin rekommendation och för förtroendet Susanne! Vi ses på tillträdesdagen.

• 2019-08-26

Karin Å skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte av Maxine, och hon var professionell, kunskapsrik och tillgänglig. Läs mer
    2019-09-03 Maxine M svarar Karin Å
    Tack för din omdömet Karin, det är en fantastik lägenhet du köpt och jag är helt säker på att du kommer stormtrivas! Vi ses på tillträdet.

• 2019-08-25

Linda Maria A skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt min bostad efter att den initialt har legat på läge + ett år. Jag tycker att jag har fått bra hjälp av min mäklare och att mäklaren har levt upp til mina förväntningar.Affären har gått snabbt och smidigt. Jag kommer ha fortsatt kontakt med mäklaren nu när jag står inför att köpa en ny bostad. Jag kommer även att ta hjälp av mäklaren inför deklarationen av försäljningen. Läs mer
    2019-09-09 Caroline H svarar Linda Maria A
    Hej Linda, tack för din rekommendation och kul att jag har levererat i enlighet med dina förväntningar. Ja vi kommer höras och träffas på visningar en del framöver, nu när du är på köparsidan i bostadsaffären :) Önskar dig en trevlig dag
  • 2019-08-25

Britt P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Paul är en ytterst kompetent och trevlig mäklare. Han har haft vårt högsta förtroende och vi har kunnat lita på honom. Han har varit tillgänglig när vi har behövt prata med honom, även på udda tider. Paul har följt tidsschemat och genomfört uppdraget på ett professionellt sätt samt satt rimliga förväntningar på slutpriset. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-08-22

Ali Z skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine är väldigt kompetent, initiativrik och säker i sin roll som mäklare, vilket skapar tillit och förtroende om en säker och trygg affär hos både säljare och köpare. Hon har en bubblande personlighet som sprider glädje i rummet, hon är trevlig och har ett respektfullt bemötande. 13 augusti träffades vi och Maxine fick uppdraget att sälja vår lägenhet, 21 augusti var lägenheten såld och vi skrev på ett avtal med köparen. Det gick otroligt fort och vi är nöjda med försäljning. Vi kommer definitivt kontakta henne igen inför framtida bostadsaffärer. Stort tack. Läs mer
    2019-08-23 Maxine M svarar Ali Z
    Vilken fin rekommendation Ali, det gjorde min dag och tack snälla för det.
    Det var ett snabbt och bra samarbete. Hälsa familjen så gott och så ses vi när det är dags för tillträdet.

• Heléne E

2019-08-22

Heléne E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag vill ge Staffan John på Svensk Fastighetsförmedling Nacka mina varmaste rekommendationer.
    Att sälja kan vara en känslomässig bergodalbana, men Staffan har stått ut under en lång tid tills tiden var rätt för mig att sälja. Nu är min BR såld, till rätt köpare och jag är så tacksam över resultatet. Läs mer
  • 2019-08-19

Elin K skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålde ett bostadsrättsradhus. Bra bemötande och bra återkoppling genom hela processen. Snabbt och smidigt trots semestertider. Vi var inte helt nöjda med slutpriset men kände ändå att Staffan gjort vad han kunnat och att det mer beror på svängningar på marknaden och tajming. Läs mer
  • 2019-08-15

Markus A skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra och snabb hjälp med att få vår bostadsrätt såld och till ett bättre pris än väntat. Läs mer
  • 2019-08-14

Ywonne L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Sålt Sickla allé. Mäklaren var väldigt kompetent, pålitlig och dessutom ett väldigt trevligt bemötande. Kommer utan tvekan välja samarbete med henne i framtida bostadsaffärer.
    Stort tack från nöjda kunder Läs mer
    2019-08-15 Maxine M svarar Ywonne L
    Hej Ywonne, tack för det otroligt fina omdömet och förtroendet! Nu hoppas jag att Amanda, Jocke och bebisen kommer stortrivas på Alphyddan.

• 2019-08-13

SangHyeok L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    I bought an apartment and the broker always kindly gave the right information in a quick manner. Also answer for all the questions promptly. I was very satisfied with the support. Läs mer
    2019-08-13 Maxine M svarar SangHyeok L
    Hi SangHyeok, Thanks for the kind words, it makes me very happy. Hope you and the family will enjoy your nice and new apartment!

• 2019-08-13

Navid D skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine har sålt vår lägenhet och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Hon är strategisk och initiativrik. Vi har inte hållit med henne om vad som är rätt strategi alla gånger, men hon har varit duktig på att förankra sina idéer hos oss, vi har litat på henne och hon har visat sig få rätt varje gång. Under hela försäljningen har hon dessutom lagt mycket tid på att hålla oss uppdaterade om vad som händer i säljprocessen. Vi rekommenderar henne alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-08-13 Maxine M svarar Navid D
    WOW vilken fin kommentar Navid, detta gjorde min kväll! Tack för ert förtroende i försäljningen av er lägenhet och hoppas att ni kommer trivas lika bra i er nya. Vi ses när det är dags för tillträde!

• 2019-08-12

Christoffer F skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt hjälpsam och tillmötesgående mäklare! Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-08-12 Maxine M svarar Christoffer F
    Hej Christoffer, det var jätte kul att hjälpa er i letandet och vilken fin lägenhet ni köpte till slut! Tack så hemskt mycket för det fina omdömet. Hälsa Mikaela och så ses vi snart igen när det är dags för tillträde.

• 2019-08-09

Oscar G skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Gjorde ett kanon jobb när han sålde våran lägenhet i Nacka, enkel att få tag på och leder en genom processen. Läs mer
  • Susanne J

2019-08-08

Susanne J skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine har under försäljningen av min systers bostad varit otroligt hjälpsam och kunnig, All kommunikation har varit supersmidig och hon är både väldigt kunnig och trevlig vilket gav en känsla av förtroende, Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-09 Maxine M svarar Susanne J
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden, det gör mig jätteglad! Jag hoppas att din syster kommer trivas bra nu i sin nya bostad.

• 2019-07-24

Patricia C skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte våran första bostad och fick mycket bra hjälp av Maxine eftersom att vi hade en viss budget. Vi hade träffats på två visningar och sedan hjälpte hon oss att hitta drömboendet.
    Väldigt bra bemötande. Mycket professionell!
    Hjälpsam framförallt och mycket jordnära. Läs mer
    2019-07-26 Maxine M svarar Patricia C
    Hej Patricia! Vilken otroligt fin rekommendation, det värmer. Som du själv säger var det jätte kul att få hjälpa dig och Patryk att hitta ert drömboende. Hoppas ni kommer fortsätta trivas lika bra framöver.

• 2019-07-23

MIRJAM K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en trerummare i Saltsjöbaden. Mäklaren var Solig, säljande, aktiv och initiativrik. Följer upp. Håller mig informerad om de olika stegen och var affären befinner sig. Orädd besvär. Läs mer
    2019-07-26 Maxine M svarar MIRJAM K
    Vilken fin rekommendation, tack för det! Önskar dig en fortsatt fin sommar.

• 2019-07-23

Malin L skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte min bostad av Maxine och hon var väldigt trevlig och svarade snabbt på alla mina frågor. Väldigt bra bemötande. Kommer kontakta henne igen när det är dags för mig att sälja eller köpa nytt. Läs mer
    2019-07-23 Maxine M svarar Malin L
    Tack Malin för att du tog dig tiden att lämna en sådan fin rekommendation! Det var superkul att få hjälpa till även om det vart en ovanlig försäljning. Men det gick ju hur smidigt som helst! Hoppas du kommer fortsätta stortrivas i din fina lägenhet.

• 2019-07-20

Helena W skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Maxine Mazy hjälpte mig att sälja min lägenhet rekordfort och med ett pris över förväntan. Ung och driven skapade hon förtroende om en trygg och säker affär. Mycket imponerande! Läs mer
    2019-07-22 Maxine M svarar Helena W
    Wow vilken rekommendation Helena, tack! Det var verkligen kul att få hjälpa dig med försäljningen och hoppas ni hittar ett fint hus nu :)

• 2019-07-15

Linus B skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande och bra uppföljning genom hela processen.
    Köpte min första bostadsrätt med hjälp av Maxine och hon var superhjälpsam under hela köpet och kunde svara på alla frågor jag kunde komma på.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-07-16 Maxine M svarar Linus B
    Stort tack för betyget och de värmande orden Linus. Grattis till en underbar lägenhet, och jag är övertygad om att du kommer stortrivas i den! Vi ses på tillträdet.

• Lisa S

2019-07-14

Lisa S skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag sålde en lägenhet på 37kvm i orminge.
    Jag blev trevligt bemött redan från start och allt gick smidigt!
    Super trevlig mäklare och medgörlig och vill underlätta för sina kunder!
    Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-07-15 Maxine M svarar Lisa S
    Hej Lisa, tack för din fina rekommendation och det höga betyget! Hoppas du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet.

• 2019-07-12

Mustafe M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Innan jag köpte lägenheten så hade jag en dålig bild av mäklare men oj vad Staffan motbevisade alla fördomar som jag hade!

Extra + för Staffans tillgänglighet spelade inte någon roll om det var måndag kväll eller söndag kväll man kunde alltid nå honom, med hans samtycke naturligtvis. Läs mer
  • 2019-07-11

Domenico P skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Great Seller, exceptional service, really suggested. Läs mer
    2019-07-12 Maxine M svarar Domenico P
    Thanks for a second recommendation, you really have to be happy;) It was a nice collaboration! Take care and have a nice summer in Italy.

• 2019-07-11

Kjell J skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en brf. på Kantatvägen i Nacka och sålde vår egen på Klyvarevägen i Nacka.
    Staffan John på Svensk fastighetsförmedling
    har gjort ett jättebra jobb med både den lägenheten vi köpte och senare försäljningen av vår egen .

Vår egen försäljning gick snabbt och smidigt, vi fick tydlig info. om hur det skulle gå till och bra kommunikation.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-09

Domenico P skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Professional, prepared and nice seller. Excellent experience! Läs mer
    2019-07-12 Maxine M svarar Domenico P
    Hi Domenico, Thank you very much for your nice recommendation, it makes me very happy! Say hello to Sylivia from me and hope you will have a nice summer.

• 2019-07-08

Sabina Ö skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte min första bostadsrätt med hjälp av Maxine. Jag blev bra bemött, hon är väldigt professionell och Maxine fick mig att känna mig trygg hela vägen. Läs mer
    2019-07-09 Maxine M svarar Sabina Ö
    Hej Sabina! Vad roligt att du uppskattade mitt arbete och stort tack för dom fina orden och ett bra betyg. Vi ses på tillträdesdagen!

Johan M skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpt en 3:a i Nacka.
    Trevlig, seriös, kunnig och serviceinriktad.
    Motsvarade alla förväntningar enligt ovan.
    En mäklare som motsvarar de krav en köpare kan ställa. Läs mer

Karin H skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Från första kontakt i samband med försäljning av våran lägenhet visade Staffan stort engagemang och fick oss att känna oss trygga med vår affär. Vi är mycket nöjda helt enkelt och kan rekommendera Staffan John på Svensk Fastighetsförmedling i Nacka! Läs mer

Luciano K skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt trevlig, snabb att ta samtal och svara på våra frågor.
    Väldigt smidigt att göra en affär Läs mer
    2019-07-08 Maxine M svarar Luciano K
    Hej Luciano, vad glad jag blir att ni är nöjda med bemötandet och hanteringen av ert köp! Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i er fina nya lägenhet. Vi ses när det är dags för tillträde.

Allt gott,, Maxine
  • 2019-06-27

Filip S skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Köpte en bostad och fick riktigt bra service! Läs mer
  • Charlotte K

2019-06-25

Charlotte K skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    mäklaren är uthållig och vänlig.
    Alltid proffsig Läs mer
  • 2019-06-25

Maria I skrev om Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag har sålt min lägenhet med Svensk Fastighets förmedling , Maxine Mazy. En mycket professionell mäklare !
    Lyhörd, engagerad, ödmjuk . En person som alltid är i tid , återkopplar och skapar stort förtroende och lugn i en så viktig affär i livet.
    Ett stort tack till Maxine ! Läs mer
    2019-07-08 Maxine M svarar Maria I
    Tusen tack Maria för den fina rekommendationen! Det var verkligen kul att få hjälpa dig med försäljningen! Nu får du ha en härlig sommar och lycka till med renoveringen av din nya lägenhet så ses vi när det är dags för tillträde!

• Oscar C

2019-06-24

Oscar C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Riktigt dåligt på alla sätt , var bara intresserad av att sälja pga sin fasta provision så priset blev långt under vad vi hade blivit informerade om. Min sämsta mäklarupplevelse någonsin , aldrig mer Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-06-10 Ina O svarar Oscar C
    Hej Oscar,

Tack för att du har tagit dig tid att ge oss feedback, det är väldigt värdefullt för oss att få ta del av din upplevelse och utifrån den ständigt förbättra oss.

Vi har tittat igenom din försäljningsprocess och ser att det har varit både budgivning och flertalet extravisningar, så vi är mycket besvikna över att engagemanget och arbetet som lagts ner för att nå det slutpris mäklaren efter avstannad budgivning förhandlade upp inte känts tydligt hela vägen fram till dig. Vi ser att vi kanske skulle kunnat vara ännu tydligare i kommunikationen kring värderingen och stämt av att dina förväntningar och värderingen var i linje med varandra.

När man väljer mäklare och förhandlar om provision så är grundprincipen att man har ett så stort förtroende för mäklaren som man väljer att man litar på att den gör sitt yttersta för att verka för ett så högt slutpris som möjligt, oavsett provisionsmodell. Vi är trygga i att din mäklare gjorde just det när det gällde att förhandla med dina spekulanter så att de till slut la budet som ni valde att sälja er bostad för.

Kontakta mig gärna om du vill diskutera vidare eller har några frågor!
    Med vänlig hälsning Ina
    2019-06-10 Oscar C svarar Ina O
    Nej det gjorde han inte (som svar på ditt påstående när det gäller att er mäklare gjorde rätt ) , dina svar känns helt oseriösa. Han var oengagerad , gjorde fel på en massa punkter , han lurade mig helt enkelt , riktigt lurad känner jag mig. Det handlar inte om vad priset blev , det avgör marknaden i slutändan. Det är hur han agerade från början till slut , gjorde tvärtemot det jag ville och det blev då ett uselt resultat. Så svara inte som nån politiker om att ni alltid gör rätt , för denna gången blev det väldigt fel.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Pedram D skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Med hjälp av Said Said sålde vi vår bostad med rätt förväntningar. Under hela sälj processen kände vi oss trygga och fick ordentliga genomgångar vid varje steg. Han gjorde oss tillgänglig vid varje tillfälle och glatt svarade på alla frågor vi hade. 10 av 10! Läs mer

Pär G skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet. Mäklaren var professionell och kunnig och hade alltid ett leende. Allt gick smidigt och servicen var topp Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Pär G
    Tack för rekommendationen. Känns extra kul att sälja till er då ni flyttar tillbaka till föreningen efter många år. Hoppas ni kommer att trivas igen. Trevlig sommar till familjen

Anders S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick hjälp av Caroline att sälja vårt radhus. Hon agerade mycket professionellt, och överträffade våra (höga) förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Caroline och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Anders S
    Hej Anders, tack för rekommendationen och kul att jag kunde överträffa era höga förväntningar. Önskar er all lycka till i nya bostaden
  • 2019-06-21

Jan S skrev om Caroline Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi både köpte och sålde med Caroline på svensk fastighetsförmedling och är supernöjd. Ett sant nöje att samarbeta med, rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Jan S
    Tack Jan för din rekommendation. Har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig/er också! Önskar er en fantastiskt sommar
  • 2019-06-19

Åsa T skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan är en mycket kunnig, tillmötesgående och trygg mäklare som arbetar hårt för både säljare och köpare. Jag är väldigt nöjd med försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
    2019-06-24 Staffan J svarar Åsa T
    Tack Åsa för fina ord och ett bra betyg. Grattis till en riktigt bra försäljning. Önskar dig en glad sommar!
  • Tommie W

2019-06-18

Tommie W skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Staffan mäklade vår lägenhet i Finntorp. Proffsigt bemötande från början till slut. Levde gott och väl upp till våra högt ställda krav på mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Staffan J svarar Tommie W
    Tack Tommie för det fina betyget och grattis till en riktigt bra försäljning. Önskar dig en glad sommar!
  • 2019-06-17

Astrid H skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Supersnabb och smidig affär. Said var grym och gjorde ett fantastiskt jobb :) Läs mer
  • 2019-06-15

Alexander A skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt proffsig och trevligt bemötande. Rekommenderar varmt Martin Adolfsson som mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Martin A svarar Alexander A
    Tack för en riktigt fin rekommendation, Se till att ha en toppen sommar nu!
  • 2019-06-13

ADEL Z skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Vi använde Said när vi sålde vår lägenhet, vi är mer än nöjda. I en osäker marknad där vi haft flera mäklare tidigare, så lyckades Said sälja vår lägenhet snabbt och med ett pris över förväntan. Driven, engagerad och tillgänglig. Kan varmt rekommendera Said, bästa mäklaren hittills som vi har haft kontakt med. Läs mer
  • Anna Christina H

2019-06-03

Anna Christina H skrev om Carolina Ramsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra som sjutton, fick den lägenhet jag ville utan att buda. Carolina skötte hela affären snabbt och geschwindt. Inga tomma floskler, bara fakta. Och humor! Läs mer
    2019-06-04 Carolina R svarar Anna Christina H
    Tack Christina, underbart att höra det glädjer mig verkligen! Vänligen Carolina
  • 2019-06-03

Marcus E skrev om Staffan John en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande. Tydlig kommunikation. OK pris ungefärligen enligt förväntan (men ej över). Läs mer
    2019-06-24 Staffan J svarar Marcus E
    Stort tack för fina ord och en bra rekommendation. Vi ses på tillträdesdagen.
    Glad sommar!
  • 2019-06-03

Ida-Maria H skrev om Christopher Storm en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med Christopher! Läs mer
  • 2019-06-01

Birgitta S skrev om Said Said en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
    Effektiv drivande artig trevlig kunnig Läs mer

Smedjegatan 2c, 131 54 Nacka