Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 22 kunder tycker om Anton Berglund

• Nils Petter J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-06-27

Sålde bostadsrätt i Norrköping, detta var den första gången jag gjorde detta och före jag började processen var jag väldigt nervös över hur allt skulle gå.

Oron försvann snabbt då jag blev väldigt bra bemött med bra information som var enkel att förstå. Jag kände mig alltid bekväm och lugn när det var igång och min mäklare var enkel att tala med samt kontakta.

Hade inga direka förväntningar när jag startade då det var min första gång så jag tog det lite som en chans att lära mig hur det går till. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping varmt. Läs mer
  • Pär C skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-04-25

Väldigt nöjd med Anton, personlig service på hög nivå, å all information å tydlighet har varit perfekt.
    Skulle verkligen använda Anton om jag skulle sälja.
    Å rekommendera Läs mer
    2018-04-26 Anton B svarar Pär C
    Vad härligt att höra :) Lycka nu till med renoveringen!
    Magnus D, Anton B gillar detta
  • Helene T skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-04-23

Vi fick hjälp av Anton vid köp av radhus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och all hantering i vårt ärende. Läs mer
    2018-04-24 Anton B svarar Helene T
    Stort tack för det omdömet :) Helt säker på att ni kommer att trivas toppen!
    Magnus D, Anton B gillar detta
  • Maria W skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-02-20

Anton är trevlig, lugn och pålitlig. Han överträffar mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-02-21 Anton B svarar Maria W
    Stort tack för det fina omdömet och att återigen få förtroendet att hjälpa dig.
    Mvh Anton Berglund
  • Annamaria J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-01-20

Anton får högsta poäng på bemötandet och han levde mycket väl upp till mina förväntningar.
    Anton blev ett självklart val för min del. Ärlig och genuint intresserad av att sälja min bostad till högsta möjliga pris men också väldigt mån om att både jag som säljare, och även köparen, skulle vara helt nöjda med affären. Väldigt smidig att ha att göra med och gav mig snabba svar på, mina ibland, kanske smådumma frågor. ;-) Professionell helt enkelt! Läs mer
    2018-01-22 Anton B svarar Annamaria J
    Hej Annamaria,
    Tack för de fina orden och det glädjer mig att du är så nöjd :)
    Jag hoppas att du kommer att stortrivas i den nya bostaden.
    Mvh Anton
    Magnus D gillar detta
  • Fredrik P skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-01-04

Klar tydlig väldigt förtroendeingivande Läs mer
    2018-01-05 Anton B svarar Fredrik P
    Hej Fredrik,
    De fina orden glädjer mig :)
    Vi ses framöver och tack för förtroendet!
  • frank g skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2017-10-18

Vi har nyttjat Anton`s tjänster både som köpare och säljare. Anton skapar ett lugn och en trygghet i en stressig situation med sina kunskaper och sitt förtroendegivande utförande. Läs mer
    2017-10-19 Anton B svarar frank g
    Tack Frank för din/era fina rekommendation.
    Med Vänlig Hälsning
    Magnus D gillar detta
  • Emma D skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2017-08-24

Vi rekommenderar starkt att anlita Anton som mäklare. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått i samband med försäljningen av vårt hus. Anton är lyhörd, ödmjuk och genuint engagerad. Och ett stort tack till Anton som inte bara sålde vårat hus utan också förmedlade försäljningen på det perfekta huset till oss. Läs mer
    2017-08-24 Anton B svarar Emma D
    Det glädjer mig att höra era positiva erfarenheter :) Stort tack för ert förtroende!
    / Anton berglund
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2017-08-08

Anton var trevlig och gav oss ett professionellt bemötande . Vi kände en trygghet och att vi kunde lämna över allt i trygga händer.
    Vi kommer att rekommendera honom och Svensk fastighetsförmedling till våra vänner. Läs mer
    2017-08-09 Anton B svarar Thomas S
    Hej,
    Stort tack för de fina orden och ett lyckat samarbete. Önskar er all lycka till med ert nya boende!
  • Rolf F skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2017-07-13

Helt perfekt allt gick efter våra önskemål stort tack till anton Läs mer
    2017-07-20 Anton B svarar Rolf F
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen. Lycka till i stan!

Med vänlig hälsning

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping