en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 14 rekommendationer

Läs vad 14 användare tycker om Anton Berglund

• Thomas S
    Thomas S skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var trevlig och gav oss ett professionellt bemötande . Vi kände en trygghet och att vi kunde lämna över allt i trygga händer.
    Vi kommer att rekommendera honom och Svensk fastighetsförmedling till våra vänner.
    2017-08-09 Anton B svarar Thomas S
    Hej,
    Stort tack för de fina orden och ett lyckat samarbete. Önskar er all lycka till med ert nya boende!
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Helt perfekt allt gick efter våra önskemål stort tack till anton
    2017-07-20 Anton B svarar Rolf F
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen. Lycka till i stan!

Med vänlig hälsning
    Magnus D gillar detta
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton gav mig ett väldigt gott bemötande. Visade från första början ett stort intresse i min lägenhet. Det gav mig en väldigt trygg känsla, med vetskapen att han skulle kunna sälja den med ett gott resultat.
    Anton levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde allt i försäljningen väldigt väl utfört.

Jag kommer defenitivt rekommendera honom till andra och förlita mig till honom nästa gång det är dags för mig att köpa något.
    2017-06-19 Anton B svarar Marcus P
    Stort tack Marcus för otroligt fina ord och ett trevligt samarbete!
    Önskar dig en riktigt skön sommar :)

Magnus D, Anton B gillar detta
  • Milihate G
    Milihate G skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är väldigt duktigt på sitt jobb. Tillmötesgående lyhörd. Utmärkt mäklare. Vi är väldigt nöjda med Antons jobb
    2017-06-07 Anton B svarar Milihate G
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar er all lycka till med er nya bostad. Hälsa familjen!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är en bra mäklare som utstrålar lugn och trygghet.
    2017-04-19 Anton B svarar Mattias E
    Stort tack för din fina rekommendation / Anton Berglund
    Magnus D gillar detta
  • AnnMarie H
    AnnMarie H skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton Berglund. Glad och vänlig målmedveten och kunnig tog du dig an vår fastighetsförsäljning och vårt nyköp av bostad. Vi är helnöjda med resan och resultatet rakt av! TACK!
    Sören och AnnMarie H.
    2017-03-27 Anton B svarar AnnMarie H
    Hej Ann-Marie och Sören,
    Tack snälla för era fina kommentarer.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En bra och snabb affär som jag är mycket nöjd med. Anton gjorde ett väldigt bra jobb. Bra hjälp under hela försäljningen. Väldigt tacksamt och jag rekomenderar verkligen Anton till andra!
    2017-02-13 Anton B svarar Jenny J
    Stort tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med studierna !
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket fint bemötande. Kändes mycket professionell och noga med att se till att man "var med". Över förväntan och jag är mycket nöjd.
    2017-02-01 Anton B svarar Susanne L
    Stort tack Susanne för ditt positiva omdöme av mitt arbete.
  • Jon K
    Jon K skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Anton var saklig och lyssnande.
    - Han hade en realistisk uppfattning angående lägenhetens marknadsvärde.
    - En välplanerad tidsplan för bostadsförsäljningen.
    - Anton tog sig också tid, under sin fritid, att svara på ett antal frågor efter affären.
    2017-01-31 Anton B svarar Jon K
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni trivs med er nya bostad!
  • Ulla Och Birger F
    Anton har varit tillmötesgående och trevlig. Vi har hittills bara positiva erfarenheter av Anton.
    Mvh Birger och Ulla
    2016-10-31 Anton B svarar Ulla Och Birger F
    Hej Ulla och Birger. Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Rafao N
    Rafao N skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var saklig och korrekt . Och framför allt lagom drivande i affären .
    Vi kände lugn och förtroende under försäljningens gång .
    2016-10-28 Anton B svarar Rafao N
    Tack Rafao för förtroendet att hjälpa dig/er med försäljningen!/Anton
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Sture B
    Sture B skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej. Anton gjorde från första början ett mycket förtroendeingivande intryck. Han var påläst, intresserad och kunnig. Under hela tiden försäljningen pågick var det inga problem. Jag är hur nöjd som helst, och rekommenderar honom gärna till andra.
    2016-10-27 Anton B svarar Sture B
    Hej Sture,
    Stort tack för förtroendet och de fina orden.
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Pirjo A
    Pirjo A skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi tycker att han är mycket professionell och lyhörd vad kunden önskade sig.
    Han var mjuk och varm i sitt sätt att möta kunden.
    Han lyssnade och kom med råd, om vad man kunde göra och inte borde göra.
    Vi tyckte att man var mycket bra.
    Han är någon som vi tala varmt för till andra människor att anlita
    2016-10-27 Anton B svarar Pirjo A
    Hej,
    Stort tack för ert förtroende. Önskar er all lycka till med era nya planer!
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Margot E
    Margot E skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är otroligt nöjda med och tacksamma för det arbete Anton Berglund la ner vid försäljningen av vår lägenhet. Han var alltid glad, positiv, tillgänglig och hjälpsam.
    En bättre mäklare finns inte!!!!
    All heder!!!
    Margot o Lennart
    2016-09-28 Anton B svarar Margot E
    Hej Margot och Lennart Stort tack för ert förtroende och de fina orden. Önskar er lycka till med er nya bostad! Mvh Anton Berglund
    Anton B, Magnus D, Per I gillar detta
Per Illner