22 rekommendationer

en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15
602 25 Norrköping — Visa karta

Vad tror Anton att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 22 kunder tycker om Anton Berglund

• Nils Petter J
    Nils Petter J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde bostadsrätt i Norrköping, detta var den första gången jag gjorde detta och före jag började processen var jag väldigt nervös över hur allt skulle gå.

Oron försvann snabbt då jag blev väldigt bra bemött med bra information som var enkel att förstå. Jag kände mig alltid bekväm och lugn när det var igång och min mäklare var enkel att tala med samt kontakta.

Hade inga direka förväntningar när jag startade då det var min första gång så jag tog det lite som en chans att lära mig hur det går till. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping varmt. Läs mer
  • Pär C
    Pär C skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt nöjd med Anton, personlig service på hög nivå, å all information å tydlighet har varit perfekt.
    Skulle verkligen använda Anton om jag skulle sälja.
    Å rekommendera Läs mer
    2018-04-26 Anton B svarar Pär C
    Vad härligt att höra :) Lycka nu till med renoveringen!
  • Helene T
    Helene T skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi fick hjälp av Anton vid köp av radhus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och all hantering i vårt ärende. Läs mer
    2018-04-24 Anton B svarar Helene T
    Stort tack för det omdömet :) Helt säker på att ni kommer att trivas toppen!
  • Maria W
    Maria W skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är trevlig, lugn och pålitlig. Han överträffar mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-02-21 Anton B svarar Maria W
    Stort tack för det fina omdömet och att återigen få förtroendet att hjälpa dig.
  • Annamaria J
    Annamaria J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton får högsta poäng på bemötandet och han levde mycket väl upp till mina förväntningar.
    Anton blev ett självklart val för min del. Ärlig och genuint intresserad av att sälja min bostad till högsta möjliga pris men också väldigt mån om att både jag som säljare, och även köparen, skulle vara helt nöjda med affären. Väldigt smidig att ha att göra med och gav mig snabba svar på, mina ibland, kanske smådumma frågor. ;-) Professionell helt enkelt! Läs mer
    2018-01-22 Anton B svarar Annamaria J
    Hej Annamaria,
    Tack för de fina orden och det glädjer mig att du är så nöjd :)
    Jag hoppas att du kommer att stortrivas i den nya bostaden.
    Mvh Anton
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Klar tydlig väldigt förtroendeingivande Läs mer
    2018-01-05 Anton B svarar Fredrik P
    Hej Fredrik,
    De fina orden glädjer mig :)
    Vi ses framöver och tack för förtroendet!
  • frank g
    frank g skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har nyttjat Anton`s tjänster både som köpare och säljare. Anton skapar ett lugn och en trygghet i en stressig situation med sina kunskaper och sitt förtroendegivande utförande. Läs mer
    2017-10-19 Anton B svarar frank g
    Tack Frank för din/era fina rekommendation.
    Med Vänlig Hälsning
  • Emma D
    Emma D skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi rekommenderar starkt att anlita Anton som mäklare. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått i samband med försäljningen av vårt hus. Anton är lyhörd, ödmjuk och genuint engagerad. Och ett stort tack till Anton som inte bara sålde vårat hus utan också förmedlade försäljningen på det perfekta huset till oss. Läs mer
    2017-08-24 Anton B svarar Emma D
    Det glädjer mig att höra era positiva erfarenheter :) Stort tack för ert förtroende!
    / Anton berglund
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var trevlig och gav oss ett professionellt bemötande . Vi kände en trygghet och att vi kunde lämna över allt i trygga händer.
    Vi kommer att rekommendera honom och Svensk fastighetsförmedling till våra vänner. Läs mer
    2017-08-09 Anton B svarar Thomas S
    Hej,
    Stort tack för de fina orden och ett lyckat samarbete. Önskar er all lycka till med ert nya boende!
  • Rolf F
    Rolf F skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Helt perfekt allt gick efter våra önskemål stort tack till anton Läs mer
    2017-07-20 Anton B svarar Rolf F
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen. Lycka till i stan!

Med vänlig hälsning
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton gav mig ett väldigt gott bemötande. Visade från första början ett stort intresse i min lägenhet. Det gav mig en väldigt trygg känsla, med vetskapen att han skulle kunna sälja den med ett gott resultat.
    Anton levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde allt i försäljningen väldigt väl utfört.

Jag kommer defenitivt rekommendera honom till andra och förlita mig till honom nästa gång det är dags för mig att köpa något. Läs mer
    2017-06-19 Anton B svarar Marcus P
    Stort tack Marcus för otroligt fina ord och ett trevligt samarbete!
    Önskar dig en riktigt skön sommar :)

• Milihate G
    Milihate G skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är väldigt duktigt på sitt jobb. Tillmötesgående lyhörd. Utmärkt mäklare. Vi är väldigt nöjda med Antons jobb Läs mer
    2017-06-07 Anton B svarar Milihate G
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar er all lycka till med er nya bostad. Hälsa familjen!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton är en bra mäklare som utstrålar lugn och trygghet. Läs mer
    2017-04-19 Anton B svarar Mattias E
    Stort tack för din fina rekommendation / Anton Berglund
  • AnnMarie H
    AnnMarie H skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton Berglund. Glad och vänlig målmedveten och kunnig tog du dig an vår fastighetsförsäljning och vårt nyköp av bostad. Vi är helnöjda med resan och resultatet rakt av! TACK!
    Sören och AnnMarie H. Läs mer
    2017-03-27 Anton B svarar AnnMarie H
    Hej Ann-Marie och Sören,
    Tack snälla för era fina kommentarer.
    Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En bra och snabb affär som jag är mycket nöjd med. Anton gjorde ett väldigt bra jobb. Bra hjälp under hela försäljningen. Väldigt tacksamt och jag rekomenderar verkligen Anton till andra! Läs mer
    2017-02-13 Anton B svarar Jenny J
    Stort tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med studierna !
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket fint bemötande. Kändes mycket professionell och noga med att se till att man "var med". Över förväntan och jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-02-01 Anton B svarar Susanne L
    Stort tack Susanne för ditt positiva omdöme av mitt arbete.
  • Jon K
    Jon K skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Anton var saklig och lyssnande.
    - Han hade en realistisk uppfattning angående lägenhetens marknadsvärde.
    - En välplanerad tidsplan för bostadsförsäljningen.
    - Anton tog sig också tid, under sin fritid, att svara på ett antal frågor efter affären. Läs mer
    2017-01-31 Anton B svarar Jon K
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni trivs med er nya bostad!
  • Ulla Och Birger F
    Anton har varit tillmötesgående och trevlig. Vi har hittills bara positiva erfarenheter av Anton.
    Mvh Birger och Ulla Läs mer
    2016-10-31 Anton B svarar Ulla Och Birger F
    Hej Ulla och Birger. Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Rafao N
    Rafao N skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var saklig och korrekt . Och framför allt lagom drivande i affären .
    Vi kände lugn och förtroende under försäljningens gång . Läs mer
    2016-10-28 Anton B svarar Rafao N
    Tack Rafao för förtroendet att hjälpa dig/er med försäljningen!/Anton
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Sture B
    Sture B skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej. Anton gjorde från första början ett mycket förtroendeingivande intryck. Han var påläst, intresserad och kunnig. Under hela tiden försäljningen pågick var det inga problem. Jag är hur nöjd som helst, och rekommenderar honom gärna till andra. Läs mer
    2016-10-27 Anton B svarar Sture B
    Hej Sture,
    Stort tack för förtroendet och de fina orden.
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Pirjo A
    Pirjo A skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi tycker att han är mycket professionell och lyhörd vad kunden önskade sig.
    Han var mjuk och varm i sitt sätt att möta kunden.
    Han lyssnade och kom med råd, om vad man kunde göra och inte borde göra.
    Vi tyckte att man var mycket bra.
    Han är någon som vi tala varmt för till andra människor att anlita Läs mer
    2016-10-27 Anton B svarar Pirjo A
    Hej,
    Stort tack för ert förtroende. Önskar er all lycka till med era nya planer!
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Margot E
    Margot E skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är otroligt nöjda med och tacksamma för det arbete Anton Berglund la ner vid försäljningen av vår lägenhet. Han var alltid glad, positiv, tillgänglig och hjälpsam.
    En bättre mäklare finns inte!!!!
    All heder!!!
    Margot o Lennart Läs mer
    2016-09-28 Anton B svarar Margot E
    Hej Margot och Lennart Stort tack för ert förtroende och de fina orden. Önskar er lycka till med er nya bostad! Mvh Anton Berglund
    Anton B, Magnus D, Per I gillar detta
Per Illner