en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Anton Berglund

• Jenny J
    Jenny J skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En bra och snabb affär som jag är mycket nöjd med. Anton gjorde ett väldigt bra jobb. Bra hjälp under hela försäljningen. Väldigt tacksamt och jag rekomenderar verkligen Anton till andra!
    2017-02-13 Anton B svarar Jenny J
    Stort tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med studierna !
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket fint bemötande. Kändes mycket professionell och noga med att se till att man "var med". Över förväntan och jag är mycket nöjd.
    2017-02-01 Anton B svarar Susanne L
    Stort tack Susanne för ditt positiva omdöme av mitt arbete.
  • Jon K
    Jon K skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Anton var saklig och lyssnande.
    - Han hade en realistisk uppfattning angående lägenhetens marknadsvärde.
    - En välplanerad tidsplan för bostadsförsäljningen.
    - Anton tog sig också tid, under sin fritid, att svara på ett antal frågor efter affären.
    2017-01-31 Anton B svarar Jon K
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni trivs med er nya bostad!
  • Ulla Och Birger F
    Anton har varit tillmötesgående och trevlig. Vi har hittills bara positiva erfarenheter av Anton.
    Mvh Birger och Ulla
    2016-10-31 Anton B svarar Ulla Och Birger F
    Hej Ulla och Birger. Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Rafao N
    Rafao N skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Anton var saklig och korrekt . Och framför allt lagom drivande i affären .
    Vi kände lugn och förtroende under försäljningens gång .
    2016-10-28 Anton B svarar Rafao N
    Tack Rafao för förtroendet att hjälpa dig/er med försäljningen!/Anton
    Per I, Magnus D, Anton B gillar detta
  • Sture B
    Sture B skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej. Anton gjorde från första början ett mycket förtroendeingivande intryck. Han var påläst, intresserad och kunnig. Under hela tiden försäljningen pågick var det inga problem. Jag är hur nöjd som helst, och rekommenderar honom gärna till andra.
    2016-10-27 Anton B svarar Sture B
    Hej Sture,
    Stort tack för förtroendet och de fina orden.
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Pirjo A
    Pirjo A skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi tycker att han är mycket professionell och lyhörd vad kunden önskade sig.
    Han var mjuk och varm i sitt sätt att möta kunden.
    Han lyssnade och kom med råd, om vad man kunde göra och inte borde göra.
    Vi tyckte att man var mycket bra.
    Han är någon som vi tala varmt för till andra människor att anlita
    2016-10-27 Anton B svarar Pirjo A
    Hej,
    Stort tack för ert förtroende. Önskar er all lycka till med era nya planer!
    Per I, Anton B, Magnus D gillar detta
  • Margot E
    Margot E skrev om Anton Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är otroligt nöjda med och tacksamma för det arbete Anton Berglund la ner vid försäljningen av vår lägenhet. Han var alltid glad, positiv, tillgänglig och hjälpsam.
    En bättre mäklare finns inte!!!!
    All heder!!!
    Margot o Lennart
    2016-09-28 Anton B svarar Margot E
    Hej Margot och Lennart Stort tack för ert förtroende och de fina orden. Önskar er lycka till med er nya bostad! Mvh Anton Berglund
    Anton B, Magnus D, Per I gillar detta
Per Illner