Elin Siborne

Elin Siborne

Elin Siborne är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Elin Siborne har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Elin Siborne har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Siborne har haft 2 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-04

Läs vad 69 Läs vad Elin Siborne

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Kimstad
    2022-04-23 Verifierad kund
    Elin har varit både professionell och trevlig genom hela processen. Dessutom har hon varit väldigt lyhörd och flexibel. Jag skulle säga att Elin överträffade alla förväntningar jag hade på henne som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Kimstad
    2022-04-22 Verifierad kund
    Jag fick ett härligt bemötande av Elin. Allt gick smidigt och enkelt.
    • Centralt
    2022-03-26 Verifierad kund
    Proffsigt bra bemötande, Elin gjorde att försäljning både lättare och lång över förväntan.
    2021-04-20 Verifierad kund
    Köpt lägenhet på Stora Essingen. Mäklaren kommunicerade tydligt och uppträdde lugnt, trevligt och korrekt.
    2020-07-07 Verifierad kund
    kan du få en bättre mäklare än elin .tror inte det kunnig lägger verkligen ner tid och kunskap för att få en lyckad försäljning.Toppen Elin tack för allt.
    • Lilla Essingen
    2020-06-22 Verifierad kund
    Jag har köpt en bostadsrätt på lilla Essingen. Mäklaren Elin var väldigt tillmötesgående och professionell. Jag förväntar mig en mäklare som är säljande och tydlig vilket Elin var. Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Elin.
    • Lilla Essingen
    2020-06-20 Verifierad kund
    Sålde en minitvåa på Lilla Essingen nu sommar 2020, samma som jag köpte genom Elin våren 2013. Otroligt proffsig, superhemma på essingeöarna, lagom rådgivande, lämnade plats för mig som säljare att tycka till om fakta samt väldigt bra och enkel att kommunicera med, i det medium och den frekvens man själv väljer. På det hela taget en otroligt duktig mäklare.
    2020-06-11 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hur Elin hjälpte oss med vår försäljning.
    2020-03-30 Verifierad kund
    köpte en 2a på Stora Essingen. Jättenöjd med Elins bemötande och snabba respons under hela processen.
    • Kristineberg
    2020-03-13 Verifierad kund
    Köpt lägenhet (bostadsrätt) i Stockholm.
    Bemöttes av professionalism i formen av att mäklaren var tydlig och nåbar.
    Mina förväntningar överträffades av att Elin var drivande och kommunikativ under budgivningsprocessen.
    Sammanfattningsvis var det en mycket smidig process som jag är mycket nöjd med.