George Kawmi

George Kawmi

George Kawmi är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

George Kawmi har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. George Kawmi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 5.0. George Kawmi har haft 12 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 23 Läs vad George Kawmi

• sålde sin stuga med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-06-03
    Jag som ombud kom i kontakt med George inför en eventuell försäljning av mina föräldrars sommarstuga. Vår önskan var att snabbt få till en visning och därefter en försäljning vilket han antog sig att göra.
    En proffsigt bemötande, med respekt om våra önskemål och tillvägagångssätt.
    Med ett gott samarbete mellan oss som kund och han som mäklare visades objektet upp, budgivning startade veckan efter, och resultatet landade i ett mycket bra slutpris för oss som säljare.
    Vill starkt rekommendera George som mäklare till eventuella framtida kunder åt han.

C. Wikström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-06-01
    Köpte min första lägenhet och George var så duktig på att förklara alla detaljer. Han gjorde att köpet kändes smidigt och grymt bra service!
    • Åby
    2021-06-01
    Vi är mycket nöjda med George. Vi kände oss trygga med George från första mötet. Han är professionell och lätt att bolla sina tankar med vid en försäljning. Vi är mycket nöjda med Georges arbete. Rekommenderar starkt.
    2021-05-31
    Köpt en bostadsrätt. George Kawmi var trevlig och saklig att prata med. Han var mycket omtänksam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Centralt
    2021-05-10
    Mycket bra, saklig, gjorde det som sades och förväntades.
  • sålde sitt hus med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-09
    Vi ha sålt vår villa i Skärkind för att flytta in till lägenhet i Norrköping. Georg har på ett professionellt sätt hjälp oss med försäljning och köp. Vi är mycket nöjda. Att Georg dessutom har ett trevligt sätt, vänligt bemötande, är engagerad och mycket hjälpsam gör att han av oss får högsta betyg.
    • Centralt
    2021-05-07
    Vi har köpt en bostadsrätt (ett rum och kök). Vi fick ett mycket bra och professionellt bemötande både på visningen och under budgivning.
    En bra upplevelse totalt sett!
    • Sandtorp
    2021-05-04
    Vi har köpt en trea på 76 kvm. Mäklaren var väldigt kunnig och tillmötesgående. Väldigt snabb affär vilket uppskattades. George svarade på alla våra frågor och funderingar! Han levde upp till våra förväntningar och ännu lite till! Vi skulle helt klart rekommendera George.
  • köpte sitt hus med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-05-04
    Köpt villa. Mycket bra bemötande. Kunnig och påläst om objektet. Lättsam vid kontakt.
    2021-05-03
    Köpte Villa i 2 plan på 168kvm.
    Vi är supernöjda med Georges insats. Påläst, kunnig och proffessionellt bemötande genom hela prossesen.