George Kawmi

George Kawmi

George Kawmi är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

George Kawmi har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. George Kawmi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. George Kawmi har haft 5 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 30 Läs vad George Kawmi

• köpte sitt hus med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Lagerlunda
    2021-11-19 Verifierad kund
    Vi tycker att George Kawmi va en jättebra mäklaren och våra upplevelse av han när vi köpte våran bostad va mycket bra!
  • sålde sitt hus med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Lagerlunda
    2021-11-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemöttande, tydlig på att förklara hur hela processen går till, tillgänglighet är jättebra, sköter processen hela vägen jättebra, lätt att kommunicera med och det känns jättebra att lämna uppdraget till George.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Klockaretorpet
    2021-11-10 Verifierad kund
    George gjorde verklig allt för att hitta en bra lösning när vi skulle sälja vårt radhus. Kan verkligen rekommendera honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Klockaretorpet
    2021-11-10 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande. Jag upplevde att han var tillmötesgående. Allt har rullat på bra.
    • Ektorp
    2021-10-25 Verifierad kund
    George är engagerad som mäklare och levererar en hög service!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Jag anlitade George för och är verkligen nöjd! Det bästa med honom är att han ger svar direkt, jobbar dygnet runt känns det som, helg som vardag vilket leder till oerhört snabb återkoppling.

Det glädjer mig att ha gjort en väldigt smidig affär och jag det lyder inga tveksamheter vid val av mäklare framöver.

Trevlig, lättsam, kunnig och charmig, detta är några egenskaper jag uppfattat av George efter kontakt under en längre tid. Tack!
    • Beckershov
    2021-09-08 Verifierad kund
    Trevligt sätt, snabb att återkoppla
  • sålde sin stuga med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-06-03 Verifierad kund
    Jag som ombud kom i kontakt med George inför en eventuell försäljning av mina föräldrars sommarstuga. Vår önskan var att snabbt få till en visning och därefter en försäljning vilket han antog sig att göra.
    En proffsigt bemötande, med respekt om våra önskemål och tillvägagångssätt.
    Med ett gott samarbete mellan oss som kund och han som mäklare visades objektet upp, budgivning startade veckan efter, och resultatet landade i ett mycket bra slutpris för oss som säljare.
    Vill starkt rekommendera George som mäklare till eventuella framtida kunder åt han.

C. Wikström
    2021-06-01 Verifierad kund
    Köpte min första lägenhet och George var så duktig på att förklara alla detaljer. Han gjorde att köpet kändes smidigt och grymt bra service!
    • Åby
    2021-06-01 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med George. Vi kände oss trygga med George från första mötet. Han är professionell och lätt att bolla sina tankar med vid en försäljning. Vi är mycket nöjda med Georges arbete. Rekommenderar starkt.