Läs vad 7 Läs vad George Kawmi

• 2020-11-23
    Jag och min sambo letade efter ett nytt hem då vi sålt vår lägenhet och fick via vår mäklare information om det här objektet och vi tog kontakt med George.

Vi upplevde redan vid en första kontakt att George var pålitlig, transparent, trevlig, professionell och återkopplade snabbt till oss som köpare. Vi blev även erbjudna en privatvisning trots att många andra spekulanter visat stort intresse för huset.

Vi fick komma på en förhandsvisning och fick till ett köp samma dag, innan visning vilket vi är väldigt tacksamma för.

Geroge är väldigt trevlig och kunnig och har visat stor flexibilitet under försäljningen och har varit väldigt transparent och professionell genom vårt köp och svarat på mycket frågor vi haft då det här är vårt första husköp. Vi skulle verkligen rekommendera Geroge som mäklare.
    Emelie O
    • 121.0 m²
    • Norrköping
    köpte sitt hus med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-11-16
    Vi har sålt vårt kedjehus i Norrköping och är väldigt glada och tacksamma över den kontakt vi haft med George. Han är lyhörd och personlig och vi fick ut mer än förväntat vi försäljningen så allt gott!
    Anna A
    • 121.0 m²
    • Norrköping
    sålde sitt hus med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack för förtroendet och stort lycka till med nya huset!

• 2020-11-04
    George Kawmi var väldigt professionell och hjälpsam, han fanns alltid tillgänglig och var väldigt engagerad. Han gav känslan av förtroende och var ärlig under hela processen. Han är dessutom otroligt trevlig. Jag har försökt att sälja lägenheten tidigare med hjälp av andra mäklaren utan någon vidare lycka, en process som George lyckades med på rekordtid. Jag rekommenderar att alla som är i behov av en mäklare kontaktar George Kawmi!
    Georges M
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Björkalund
    sålde sin lägenhet med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack för förtroendet och de fina orden!

• 2020-10-28
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av George på Svensk Fastighetsförmedling. George var tydlig i sin kommunikation genom hela processen, lättillgänglig och professionell. Han var även ett bra köpstöd till oss i vårat husköp. Jag kan varmt rekommendera George som mäklare. Mycket nöjd!
    Dani D
    • 2:a
    • 66.5 m²
    • Ektorp
    Tack så mycket Dani och stort lycka till med erat hus!

• 2020-10-27
    Köpt en tvåa på 66,5 m2. Blev bemött på ett otroligt sätt. George var även den som ringde mig för att tipsa om bostaden då han fått höra att vi haft det tufft med att hitta bostad, vilket jag verkligen uppskattar. Han lyckades även få till en snabb affär vilken jag gillade starkt. Min upplevelse var mycket, mycket bra!
    Sandra W
    • 2:a
    • 66.5 m²
    • Ektorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av George Kawmi en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack för de fina orden Sandra, hoppas du trivs i din nya bostad!

• 2020-10-22
    Professionell,kunnig, svarar alltid i telefonen. Han tog en fredagkväll och visa en lägenhet för mig.

Riktigt professionell mäklare 10av10
    Christopher S
    Christopher S
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Björkalund
    Tack så mycket Christopher, hoppas ni trivs i eran nya bostad!

• 2020-09-19
    Jag sålde mitt radhus genom svensk fastighetsförmedligen . Mäklare var klar och tydlig med informationen om sälje momentet.
    En bra mäklare som kan passa tiderna och vara tillgänglig när man söker honom. Varit i huset och i området vid flera tillfälle, han var efter att få en hel bild av bostaden och området och kunna vidarebefordra till köparen.
    Rima K
    • 110.0 m²
    • Vikbolandet
    Tack så mycket Rima, lycka till med erat nya hus!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte