Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter. Läs mer

Läs vad 51 kunder tycker om Josef Dursun

• Simon Isak T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-07

Mycket engagerad och vill verkligen göra båda parterna nöjda! Läs mer
  • Edmond Eddie V
    Edmond Eddie V skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-06

Fantastiskt arbete av Josef Dursun. Engagerad, professionellt bemötande och utmärkt mäklare. Satsar 100% på uppdraget. Jag är supernöjd!
    Stor tack Josef! Läs mer
  • Birgitta L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-02

Bästa mäklaren! Noggrann, korrekt, påläst, vänlig, sympatisk... listan kan göras lång. Går dessutom alltid att nå/hör alltid av sig oavsett veckodag. Kommer helt klart att anlita Josef igen samt varmt rekommendera honom till andra som behöver en bra och pålitlig mäklare!!👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Johannes C skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-01

Jag hade ett akut behov av att sälja min bostadsrätt och fick snabb och proffsig hjälp från Josef.

Josef är en mycket driven, seriös och strukturerad mäklare som jobbar målmedvetet för att få både säljare och köpare nöjda.

Rekommenderas honom starkt! Läs mer
  • Birgitta L

2019-01-31

Sålt min lägenhet via Josef på Svensk fastighetsförmedling i Norrköping. Bästa mäklaren jag varit i kontakt med. Ödmjuk, proffsig, noggrann, otroligt trevlig och hjälpsam! Jag kommer helt klart att anlita honom igen samt varmt rekommendera Josef till andra som behöver en trygg mäklare. Bästa betyg Josef! Keep up the good work! 🤗👍👍👍 Läs mer
  • Daniel Waijmar Emrik K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-20

Jag köpte min första lägenhet. Josef var väldigt tydlig med allting. Vilket gjorde att köpet kändes väldigt tryggt. Snabb med att återkoppla och allting kändes väldigt ärligt. Läs mer
  • Mimi L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-19

Köpt en bostadsrätt.

Proffsigt bemötande, fick en att känna sig välkommen och sedd. Duktig på att översätta lagspråk till vanlig svenska så inget i kontraktet kändes konstigt. Service minded och otroligt vänlig. Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-19

Så nöjd över mitt val av mäklare i Josef. Försäljningen tog längre tid än jag räknat med men Josef hade hela tiden samma energi och glöd. Höll en mycket bra dialog med mig som säljare! Läs mer
  • Håkan K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-09

Jag har sålt en enplansvilla m källare.
    Jag blev bra bemött av mäklaren.
    Vi hade högre förväntningar på priset och blev invaggade i detta gm jämförelser med andra hus i området. Tyvärr lyckades inte mäklaren leva upp till detta. Läs mer
  • Abdulbashir A
    Abdulbashir A skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-11-28

Jag har köpt en lägenhet på 43 Kvadratmeter (1 rum).
    Jag fick bästa kundbemötande av mäklaren.
    Josef Dursun är en av de bästa mäklaren som finns i Norrköping. Han är tydligt och tar ansvar. Alltså jag har hittat min mäklare.

Tack Josef Dursun Läs mer
    2018-12-10 Josef D svarar Abdulbashir A
    Stort tack för dem fina orden, tusen tack! Önskar dig stort lycka till med nya lägenheten!

Med vänliga hälsningar

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping