Josef Dursun

Josef Dursun

Josef Dursun är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Josef Dursun har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Josef Dursun har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 181 omdömen med ett betyg på 5.0. Josef Dursun har haft 61 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 181 Läs vad Josef Dursun

• 2020-12-04
    Köpt en bostadsrätt. Josef är noga, rätt fram och pålitlig.
    Emil C
    • 4:a
    • 86.0 m²
    • Lindö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-11-22
    Sålt trea om 66 kvadrat. Valet av Josef var ganska enkelt. Efter flera möten med andra mäklare fastnade jag för det driv och nivå av service som Josef visade upp från första möte och genom hela försäljningsprocessen. Alltid tillgänglig, alltid behjälplig, ett riktigt proffs helt enkelt! Den som vill känna sig trygg i sin nästa bostadsaffär rekommenderar jag att köpa/sälja med Josef. Jag hade åtminstone inte kunnat vara mer nöjd!
    Kevin O
    • 3:a
    • 66.3 m²
    • Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-10-30
    Josef fick ett väldigt utmanade uppdrag att sälja min bostad. Genomgående under processen har Josef varit tydlig, rak, ärlig, lättillgänglig och uppdaterat mig om allt under processen. Dessutom är han väldigt förtroendegivande och lyckades även göra denna process rolig. Aldrig har jag varit med om en sådan otrolig mäklare och är så glad att jag valde Josef för denna försäljning. Han kunde inte ha gjort ett bättre jobb och jag är väldigt nöjd med utgången. En riktig stjärnmäklare!
    Marjan Z
    • 69.5 m²
    • Norrköping
  • 2020-10-26
    Mycket duktig och trevlig mäklare och kunig
    Fehmi I
    • 152.0 m²
    • Brånnestad
    köpte sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-10-26
    Josef hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Helt fantastiskt mäklare från första mötet, rak och väldigt tydlig. Höll mig informerad under hela processen. Rekommenderar verkligen Josef. 5/5 möjliga!
    Dzenan H
    • 3:a
    • 82.0 m²
    • Vilbergen
  • 2020-10-24
    Köpare av Tunnbindaregatan 30 i Norrköping. Josef är väldigt påläst, serviceinriktad och tydlig i sin kommunikation. I vårt fall fick vi nog med betänketid innan vi fullföljde köpet, något som för oss var väldigt uppskattat. Vi är väldigt nöjda med köpet i helhet. Toppbetyg till Josef.
    Hampus L
    • 69.5 m²
    • Norrköping
  • 2020-09-25
    Jag och min pojkvän köpte lägenhet via Josef. Bra och tydlig kontakt genom hela processen, rekommenderar varmt!
    Nathalie K
    • 68.5 m²
  • 2020-09-25
    Jag har köpt en bostadsrätt förmedlad av Josef Dursun. Det började med visningen - ett välkomnande mottagande med saklig och relevant information. Bra upplysningar om bostaden och närområdet, hur det fungerade i föreningen samt hur budgivningen skulle gå till och kravet för att få lämna bud. All info som man som köpare behöver. Snabb återkoppling under hela processen. Viktig genomgång av köpekontrakt och tillfälle för frågor till säljaren vid kontraktsskrivningen. Så proffsigt och trevligt, han arbetade för att både säljare och köpare skulle vara nöjda. Jag kan rekommendera Josef som mäklare, både för att sälja och som köpare, saklig, kunnig och snabb återkoppling.
    Eva T
    Eva T
    • 55.5 m²
    • Norr
  • 2020-09-24
    Jag jämförde många mäklare innan jag bestämde mig för Josef. Fastnade för att Josef var rak och tydlig samt gav mig intrycket att vara en mäklare man kunde vara trygg med även som köpare. Josef har haft en tydlig plan från start till mål och korrigerade snabbt när det behövdes. Under hela processen fick jag uppdateringar vad som händer och Josef var alltid bara ett sms eller telefonsamtal bort. Efter att ha anlitat Josef så förstår jag varför han är stans trovärdigaste mäklare. Ska du sälja så hör av dig till Josef, du kommer inte att ångra dig! Jag gjorde det definitivt inte!
    Mattias L
    • 68.5 m²
  • 2020-09-08
    Han är av de bästa jag har träffat tydligt med allt och trevligt Rekommenderar honom starkt🌸
    Dina M
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Centralt

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte