Josef Dursun
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter. Läs mer

Läs vad 90 Läs vad Josef Dursun

• Mikael J skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-05

Vi har köpt en bostad. Duktig, påläst och mkt kompetent mäklare. Kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • Sigrid W skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-04

Fick hjälp med försäljning av en bostadsrätt i Ljura. Grannlägenheterna hade gått för lågs priser och vi var oroliga för att gå med förlust. Josef Dursun såg till att det inte blev så, tvärtom slog vår lägenhet prisrekord i föreningen. Det är skillnad på mäklare och mäklare. Läs mer
  • Amer H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-29

i was too happy with the hospitality and cooperation which was shown by josef dursun,
    thanks josef Läs mer
  • John K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-28

- Bostadsrätt om 3rok.
    - Bemötandet var proffsigt, seriöst och förtroende ingivande.
    - Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Anders H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-20

Josef Dursun är den bästa mäklare jag har anlitat. Han är mycket professionell, kompetent och är den där trygga punkten för både säljare och köpare som behövs i en bostadsförsäljning. Josefs positiva energi smittar lätt av sig och gör att du har roligt på vägen. Att min lägenhet såldes för ett rekordhögt pris är ytterligare ett bevis på kvaliteten Josef står för. Jag kunde inte vara mer nöjd med Josefs insatts. Läs mer
  • Karolin H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-20

Det är lätt att smittas av Josefs glada och positiva utstrålning. Josef vann vårt förtroende från första början när vi anlitade honom för att sälja vår tvåa i Norrköping. Han var lyhörd, rak och ärlig, kunnig och professionell genom hela uppdragets gång. Han kom ihåg detaljer och var mån om att skapa trygga relationer. Att lägenheten dessutom slog försäljningsrekord visar på Josefs stora engagemang och professionalitet. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kristoffer E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-16

Köpte en villa av Josef. Mötes av en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som ville lösa en affär alla parter var nöjda med!
    Upplevde ett väldigt bra stöd och hjälp med förklaringar och genomgångar då vi var förstagångsköpare!
    Rekommenderar varmt Josef till fler som är påväg att köpa/sälja sin bostad! Läs mer
  • Emelie E skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-14

Josef är verkligen en mäklare som brinner för sitt jobb.Han visade bostaden en tidig lördag morgon, på grund av det så fick en köpare. Med en stor lyhördhet så tillgodsåg han hos med alla våra önskemål. Det bästa med Josef var att han sålde våran bostad 5 dagar efter att den kom ut på hemnet för en bra bit över utgång pris. Kommer använda Josef i alla kommande bostads affärer kommer även rekommendera nära och kära att göra samma sak ! Läs mer
  • Erika Hilma Maria T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-22

Jag köpte en lägenhet där Josef var mäklare. Hela processen fungerade perfekt från första sekund till avslut vilket gjorde affären väldigt smidig. Josef var väldigt tydlig, tillmötesgående och förvissade sig om att både säljare och köpare var väl informerade under hela processen. Hela konceptet med Josef inkl mäklarassistent fungerade superbra. Skulle jag sälja min lägenhet i framtiden skulle jag anlita Josef. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Linus S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-16

Asså.. klart den bästa mäklaren jag någonsin stött på!
    Jag är så nöjd med allt och mycket bra genomfört av allt.
    Tack snälla för all hjälp!
    Alla ni som läser, ge Josef Dursun en chans! Ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    Magnus D gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping