Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter. Läs mer

Läs vad 125 Läs vad Josef Dursun

• Claes A
    Claes A sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-24

Pryssgården
    KANONBRA mäklare som jag varmt rekommendera till andra. Läs mer
  • Elvira A köpte sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-22

Pryssgården
    Josef hjälpte oss att köpa ett hus i veckan. Hela processen sköttes väldigt professionellt och snabbt. Stort plus för varmt bemötande och bra kommunikation. Rekommenderar varmt att anlita Josef! Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar Elvira A
    Tack snälla för rekommendationen Elvira! Vill önska familjen stort lycka till med det nya husköpet!
    Tusen tack för ert förtroende och hälsa Martin :)

Josef Dursun
  • Katarina H sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-22

Pryssgården
    sålt villa renoveringsobjekt,Josef mycket trevlig och lättsam Josef levde upp till alla förväntningar med Bravur. Upplevelsen av hela affären mycket God. Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar Katarina H
    Stort tack för de fina orden och för ert förtroende! Väldigt roligt att ni är nöjda :)
    Lycka till med allt!

Josef Dursun
  • Alf H sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-20

Haga
    Sålt bostadsrätt för dödsbos räkning.
    Superbra tänk och engagemang. Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar Alf H
    Tack snälla för rekommendationen Alf! Stort lycka till med allt i framtiden.

Josef Dursun
  • Viktor A köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-19

Haga
    Jag har köpt min första bostad. Jag upplevde mäklaren som väldigt kunnig inom området, gav mig bra renoverings tips på objektet. Köpet gick smidigt till. De är min första bostad och när vi skulle skriva papper gick mäklaren väldigt noggrant igenom överlåtelseavtalet men på en grundligt sätt som gjorde att jag kände mig trygg i de. Jag fick saker förklarade för mig som jag till en början inte riktigt förstod. Jag trodde hela bostad proceduren skulle vara mer komplicerad, Men mäklaren gjorde det smidigt och noggrant som gjorde att jag kunde känna mig lugn. Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar Viktor A
    Tusen tack för rekommendationen Viktor! Vill önska dig stort lycka med din första lägenhet, kommer passa dig perfekt!

Josef Dursun
  • Carl Magnus F köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-27

Norrköping
    Professionell och engagerad mäklare som beaktat båda parternas behov för att kunna slutföra affären på ett bra sätt. Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar Carl Magnus F
    Stor tack för rekommendationen Magnus! Den nya lägenheten kommer bli superbra för dig och Helen.
    Är väldigt avundsjuk på er, stort lycka till!

Josef Dursun
  • Rabi H sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-26

Norrköping
    Josef Dursun är enligt oss Norrköpings BÄSTA mäklare! Bemötandet från Josef var fantastiskt och han skötte allt väldigt professionellt och var alltid tillgänglig under dygnets alla tider. Han är driven, proffsig, otroligt kunnig och brinner verkligen för sitt yrke vilket speglar sig i hans arbete! Vi kan varmt rekommendera Josef Dursun! Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar Rabi H
    Tusen tack för rekommendationen och ert förtroende! Har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
    Vi hörs av i framtiden med kommande försäljningar och köp!

Josef Dursun
  • Razija M sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-17

Norrköping
    Trevlig och professionell mäklare. Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar Razija M
    Tack snälla för rekommendationen! Stort lycka till med huset.
    Vi ses i framtiden igen!

Josef Dursun
  • John T köpte sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-23

Klockaretorpet
    Josef är trevlig, snäll , duktig och professionell! Han är nogrann och organiserad, så jag som köparen kände mig trygg under hela processen !
    Så glad att vi hade honom som vår mäklare! Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar John T
    Tusen tack för rekommendationen John! Vill önska familjen stort lycka med ert nya radhus som ni kommer stortrivas i.

Josef Dursun
  • Smyrna T köpte sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-21

Klockaretorpet
    Det var första radhus vi köpte, och Josef var den bästa mäklare som hade tålamod och var tillgänglig hela tiden ! Svarade på alla våra funderingar och hjälpte oss med allt !!
    Vi är så tacksamma att vi hade honom som vår mäklare !! Läs mer
    2020-02-24 Josef D svarar Smyrna T
    Tusen tack för rekommendationen Smyrna! Vill önska familjen stort lycka med ert nya radhus som ni kommer stortrivas i.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal