Josef Dursun

Josef Dursun

Josef Dursun är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Josef Dursun har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Josef Dursun har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 280 omdömen med ett betyg på 4.9. Josef Dursun har haft 49 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 280 Läs vad Josef Dursun

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-07-07 Verifierad kund
    X Toppen bemötande, hade stenkoll på läget. Bra med att informera.

X Mina förväntningar var att lyckas få min bostad såld under marknadens tuffa tid, vi befinner oss i. Och det lyckades Josef med!

X Otroligt bra kommunikation, det var nog det bästa. Allt var så smidigt & lättsamt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Gamla Lasarettet
    2022-06-30 Verifierad kund
    Intresserad utan att vara ” för på”. Hjälpsam med extra visning.
    Enkel att ha att göra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-06-11 Verifierad kund
    En genomgående positiv upplevelse av att samarbeta med Josef vid bostadsaffärer. Från en enkel och tydlig kommunikation under hela försäljningsprocessen till ett effektivt och genomtänkt resultat!

Rekommenderas varmt!
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vår go-to-mäklare som hjälpt oss med flera bostadsaffärer!

Vi uppskattar att du har ett bra driv, är saklig och inger en trygg känsla. Seriös men ändå lättsam kommunikation hela försäljningsprocessen, som alltid avslutats i ett bra slutresultat. Finns alltid tillgänglig för att svara på frågor, även efter arbetstid.

Bra bemötande från start till mål!
    Josef inger förtroende för både säljare och köpare genom att anpassa och göra varje affär unik.

Vi har rekommenderat Josef till alla våra vänner, vilka också varit nöjda med hans mäklartjänster.

Vi samarbetar gärna med dig, om behovet av en ny försäljning skulle dyka upp i våra liv igen!
    • Åby
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trevligt och lättsamt bemötande.
    Önskade så liten egen insats som möjligt och det levererade mäklaren.
    • Haga
    2022-05-13 Verifierad kund
    Josef var med i hela processen från start till slutet och var mån om att det skall kännas bra i varje liten detalj, han stämde av kontinuerligt vilket känns väldigt tryggt. Mycket bra förmedling mellan mig som köpare och säljaren.

Mycket engagerad, proffessionell och förtroendegivande.
    Precis som en mäklare skall vara i mitt tycke!
    • Centralt
    2022-05-11 Verifierad kund
    1. Med ett leende på läpparna och super bra Energi!

2. Förväntningar är höga annars hade jag inte tagit honom, jag har haft trötta och blyga mäklare innan men ingen som kan hantera en kund som Josef!

Han är en kameleont, han anpassar sig efter personen och det är därför jag bara kan köra med honom i denna stad.

3. Bra bemötande, tar för sig ( på ett bra sätt), inte tyst som andra mäklare och håller med bara för kunden ska känna sig ” bättre” här säger vi vad vi tycker! Vilken jag tycker är bra, alla får säga vad dem tycker och sedan kör han sin version som det ska vara.

Går att få tag på honom 24/7 och det känns som man har känt honom hela livet när man pratar.

Klass-mäklare med andra ord, tipsar han till 10/10 av mina vänner som vill sälja.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Proffsig ordningssam och bra bemötande
    • Centralt
    2022-04-28 Verifierad kund
    Superbra & proffsig tillvägagångssätt från start till mål! Bryr sig både om dig som köpare & människa! Rekommenderar starkt!
    2022-04-16 Verifierad kund
    Josef är tydlig, strukturerad och väldigt duktig.