Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter. Läs mer

Läs vad 43 kunder tycker om Josef Dursun

• Jag har sålt en enplansvilla m källare.
    Jag blev bra bemött av mäklaren.
    Vi hade högre förväntningar på priset och blev invaggade i detta gm jämförelser med andra hus i området. Tyvärr lyckades inte mäklaren leva upp till detta. Läs mer
  • Abdulbashir A
    Jag har köpt en lägenhet på 43 Kvadratmeter (1 rum).
    Jag fick bästa kundbemötande av mäklaren.
    Josef Dursun är en av de bästa mäklaren som finns i Norrköping. Han är tydligt och tar ansvar. Alltså jag har hittat min mäklare.

Tack Josef Dursun Läs mer
    2018-12-10 Josef D svarar Abdulbashir A
    Stort tack för dem fina orden, tusen tack! Önskar dig stort lycka till med nya lägenheten!

Josef Dursun
  • Josef fick uppdraget att sälja min bostad inne i City. Har haft en professionell upplevelse redan från första kontakten.

Bemötandet, snabbheten, service, och framför allt tillgängligheten. Josef är anträffbar 24/7 oavsett dag/tid.

Tack Josef, Svenskfast är lyckligt lottade! Läs mer
    2018-12-10 Josef D svarar Michael Mikael M
    Stort tack för förtroendet och dem värmande orden! Lycka till med allt i framtiden.

Josef Dursun
  • Köpt bostadsrätt 2 r o k I Norrköping, Stockholmsvägen 11 B.

Blev bra bemött av mäklaren som hade en positiv attityd, var klar och tydlig med det han ville förmedla.

Jag hade inga speciella förväntningar. Ville ha klart besked om hur det hela bostadsköpet fortlöpte och få besked om bud-givningen och det fick jag. Bra kommunikation mellan mäklaren och mig.

Vid kontraktsskrivningen fanns en bra struktur som var bra för både säljare och köpare. frågor kring det hela besvarades klart och tydligt.Inga tveksamheter fanns. Läs mer
    2018-11-12 Josef D svarar Roger L
    Tack snälla för rekommendationen! Önskar er lycka till i nya lägenheten, kommer bli kanonbra!

• Sofia S
    Köpte ett radhus, samt sålde en lägenhet av Josef på Svensk Fastighetsförmedling. Blev från första stund jättebra bemött och den känslan hade jag genom hela köpet och försäljningen. Mina förväntningar var höga och han nådde upp till dom. Min upplevelse med både Josef och Svensk fastighetsförmedling får 5/5 i betyg. Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Sofia S
    Stort tack för ert förtroende att sälja er fina lägenhet och dom fina orden, tusen tack! Önskar er stort lycka till med ert nya boende :)

Josef Dursun
  • Vi köpte ett radhus och blev väldigt väl bemötta av mäklaren genom hela resan. Han var väldigt noggrann och tog sig alltid tid när vi hade någon fundering. Vi har varit på en hel del visningar senaste året och kan säga att vår mäklare på detta objektet var den klart bästa om man ser till helheten. Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Cai Joakim R
    Tack snälla för rekommendationen! Kommer bli kanon bra för er i radhuset :)

• Hej
    Vi valde Josef som mäklare till försäljningen av vårt radhus.
    Han är en driven , social och lyhörd mäklare som gör sitt yttersta
    för att nå en optimal insatts för både säljare och köpare.
    Vi bestämde och satte ett högt utgångspris , vilket Josef tyckte
    var i överkant , men han lyckades ändå hitta rätt köpare till det priset. Vi rekommenderar Josef och kommer själva att anlita honom i framtiden. Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Per L
    Tusen tack för de fina orden och ert förtroende!

Josef Dursun
  • Jag och min flickvän var ute efter att köpa en lägenhet och fick bra hjälp och utmärkt service.
    Visade lägenheter och löste smidigt andra visningar före lägenheten kommit ut till försäljning.

Helnöjd på alla sätt Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Carl Anton Ö
    Tack snälla för rekommendationen! Kommer bli kanon bra för er i nya lägenheten :)

• Dilmon T
    Sålt lägenhet på St Persgatan 29, en 2a på 68 kvm.
    Mäklaren Josef Dursun är professionell och kunnig, vilket inte minst märktes på hans kunskaper om föreningen och lägenheten i allmänhet.

Vi hade väldigt höga förväntningar på honom, vilka han överträffade med marginal!

En kunnig, professionell och ärlig säljare som gör allt för kundens bästa och ser till att allting går smidigt. Från första mötet till det signerade kontraktet. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Dilmon T
    Tusen tack för de fina orden och ert förtroende!

• Bo Mikael H
    Jag har sålt en bostadsrätt i Vilbergen (ja, med hjälp av Josef då).

Josef har enligt mig varit/är inte bara en säker och beslutsam mäklare, han är en mycket "mänsklig" och om än självsäker så är Josef väldigt ödmjuk som person.

Mina förväntningar, vilka inte har varit så många då det är första gången jag säljer mitt hem! Josef har under hela tiden varit professionell och har till 100% levt upp till de få förväntningar jag har/hade.

Skulle jag rekommendera honom till andra? Utan tvekan!
    Jag är fullt övertygad om att det kunde inte ha avlöpt på ett lättare och bättre sätt än det gjorde. Josef är värd sin vikt i guld! Läs mer
    2018-10-29 Josef D svarar Bo Mikael H
    Stort tack för ditt förtroende att sälja lägenheten och dom fina orden, tusen tack! Lycka till i er nya lägenhet :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner