Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter. Läs mer

Läs vad 107 Läs vad Josef Dursun

• Josefine E
    Josefine E sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-10

Centralt
    Josef är en ärlig, kommunikativ och förtroendeingivande mäklare som är mån om att verka för att både köpare och säljare blir nöjda med bostadsaffären. Genom sitt stora sociala engagemang och driv utmärker sig Josef jämfört med andra mäklare. Vi kan varmt rekommendera Josef till andra säljare! Läs mer
  • Mathilda Seyde K köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-08

Centralt
    Köpt en lägenhet centralt. Josef är både hjälpsam och lyhörd! Otroligt viktigt hos en mäklare. Lyssnade på våra önskemål och gav oss en fantastisk service. Läs mer
  • Sanvila V
    Sanvila V sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-31

Sveriges bästa mäklaren Josef Dursun Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Sanvila V
    Tusen tack för ert förtroende Sanvila! Önskar dig stort lycka till med allt i nya lägenheten :)

Med vänlig hälsning
    Josef Dursun
  • Kjell E köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-31

Centralt
    bostadsrätt 72,5 kv sasandgatan 24 d Norrköping. Bemött på bästa sätt. han levde upp till alla delar. Mycket positiv upplevelse Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Kjell E
    Stort tack för rekommendationen Kjell! Nya lägenheten kommer passa er så bra och ni kommer stortrivas :)

Josef Dursun
  • Björn Bertil Fredrik O sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-20

Östra Ryd
    Vi sålde vårt hus.
    Josef var mycket engagerad och stöttande under hela processen.
    Han är fantastiskt trevlig och lätt att arbeta tillsammans med. Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Björn Bertil Fredrik O
    Stort tack för rekommendationen Björn! Önskar dig och familjen lycka till i nya lägenheten :)

Josef Dursun
  • Peter T sålde en tomt med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-15

Norrköping
    Josef förmedlade en försäljning av vår tomt (fastighet) med stor kunskap. Målinriktad och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Peter T
    Stort tack för rekommendationen Peter! Tack för ert förtroende :)

• Daniel E
    Daniel E sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-05

Norrköping
    Personlig och professionell i sitt utförande av uppdrag. Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Daniel E
    Stort tack för rekommendationen Daniel! Tack för ert förtroende :)

Josef Dursun
  • Sofie E sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-30

Norrköping
    Sålt villa. Josefs bemötande gentemot hela familjen har varit tydligt och suveränt. Vi förväntade att Josef skulle sälja vårt hus i en nivå som vi blev nöjda med och det lyckades han med beröm godkänt. Mycket bra mäklare - skulle vi sälja igen så skulle vi välja Josef. Bästa mäklaren. Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Sofie E
    Stort tack för rekommendationen Sofie! Vill önska er lycka till med nya husbygget, ska bli kul att få följa det :)
    Tusen tack för ert förtroende, på återseende!

Josef Dursun
  • Patrik Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-30

Norrköping
    Seriös mäklare som alltid når kundens mål! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Patrik Robin K
    Stort tack för rekommendationen Robin! Vill önska dig lycka till med allt företagande och affärer i framtiden :)

Josef Dursun
  • Ivana B sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-29

Norrköping
    Vi sålde vår villa. Jag kände direkt ett förtroende för Josef och märkte av direkt på hur proffesionellt han hanterade vår situation gällande försäljningen . Alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Rekommenderar Josef starkt för mina bekanta och vänner. Är tacksam för allt han har gjort för oss . Läs mer
    2019-11-06 Josef D svarar Ivana B
    Stort tack för rekommendationen Ivana! Vill önska dig lycka till med allt i framtiden :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner