Registrerad mäklare sedan 2017-07-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-11
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter. Läs mer

Läs vad 160 Läs vad Josef Dursun

• Linus B sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-09

2:a
    Haga
    Allting gick väldigt smidigt när jag sålde min bostadsrätt. Enkelt och kontakta Josef om man hade några frågor och man fick svar väldigt snabbt så fort det var något. Aldrig några problem utan han ville försöka lösa allt för mitt bästa. Läs mer
    2020-07-09 Josef D svarar Linus B
    Stort tack för rekommendationen Linus! Tusen tack för ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen!
    Önskar er lycka till i nya lägenheten :)

Josef Dursun
  • Herbert S köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-03

Centralt
    Josef är utan tvekan den bästa mäklaren jag någonsin kommit i kontakt med och om någon skulle ticka av samtliga boxar som gör en mäklare professionell, trovärdig, driven och ambitiös är Josef definitivt den personen.

Jag har i denna bostadsaffär köpt en lägenhet i centrala Norrköping. Detta är den första visningen jag någonsin gått på (och jag har gått på många...) där mäklaren är påläst och intresserad av mig som spekulant. Josef kunde svara på Garageplatser, garageköer, förrådsstorlek, närområden, kostnader, materialval & allt man kan tänka sig som köpare. Det var inte den mediokra upplevelse som ibland infrias när mäklaren står och gissar och tror att det finns ett förråd eller cykelrum, eller när de inte har en aning om föreningens faktiska ekonomi utan bara utgår ifrån att den är ”bra”. Varför är den bra, hur sannolikt är det med avgiftshöjning/sänkning och så vidare.

I hela den här upplevelsen var det också uppenbart att Josef hade ett intresse för mig och inte bara ville raka av all basfakta om lägenheten, som jag dessutom kan läsa mig till. Han frågade på ett oerhört proffsigt sätt vad jag intresserar mig för, vad som är viktigt för mig i en bostad och hur jag skulle kunna se mig i lägenheten och kopplade det till närområde och Norrköping som stad. Det var helt enkelt en FANTASTISK upplevelse och då ska man också tänka på att det här är den största investeringen som går att göra. Är det verkligen fantastiskt att skaka fram en miljon eller två? Ja i detta sammanhang var det så.

När jag gör mina framtida bostadsaffärer i Norrköping kommer jag ALDRIG välja någon annan än Josef. Läs mer
    2020-07-09 Josef D svarar Herbert S
    WOW! Tusen tack för rekommendationen Herbert! Vill önska dig stort lycka till med allt i framtiden och nya lägenheten.
    Varit ett nöje att få hjälpa dig att hitta din nya lägenhet! Ser framemot framtiden, vi ses snart igen :)

Josef Dursun
  • Lars R köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-17

Norr
    Josef har hanterat vårt köp av lägenhet på ett mycket bra sätt och levt upp till våra förväntningar.
    Ett stort tack //Lasse o Marie Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Lars R
    Stort tack för rekommendationen Lasse och Marie! Nya lägenheten kommer passa er så bra och ni kommer stortrivas!
    På återseende!

• Fredrik H
    Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-15

Norr
    Josef hjälpte oss med att sälja vårt hem på Enebygatan 18B i Norrköping. Josef är väldigt driven och kunnig och levererar med stort engagemang. Tydlighet och öppenhet gör också att Josef har stor trovärdighet som mäklare, både för säljare och köpare. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Fredrik H
    Tack snälla för rekommendationen Fredrik! Vill önska dig/er stort lycka till med allt i framtiden och nya lägenheten.
    Varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Tusen tack för ert förtroende och hälsa familjen :)

Josef Dursun
  • Ramiza S sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-13

Skarphagen
    Josef var en grym mäklare då han kämpar som ingen annan. Jag har haft kontakt med fler mäklare men Josef är top 1. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Ramiza S
    Stort tack för rekommendationen Ramiza! Tack för ert förtroende.

Josef Dursun
  • Matilda W köpte sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-02

Smedby
    Josef har fått mig som köpare att känna mig både trygg och väl bemött genom hela processen. Hans trevliga bemötande, noggrannhet, transparens och tydliga information har gjort att hela köpet gått smidigt och lätt, utan risk för några obehagliga överraskningar under resans gång. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Matilda W
    Tusen tack för rekommendationen Matilda! Vill önska familjen stort lycka med nya radhuset som ni kommer stortrivas i.
    På återseende! Trevlig sommar

Josef Dursun
  • Lazaro G sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-01

Smedby
    Med Josef Dursun gick det över vara förväntningar när det var dags att sälja huset.Vi varm rekommenderar Josef som mäklare Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Lazaro G
    Stort tack för rekommendationen Lazaro! Det har varit en kul resa tillsammans, önskar er lycka till i Spanien.
    Tusen tack för ert förtroende och hälsa frugan!

• Linus D
    Linus D köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-29

Strömmen
    Helt klart den mest förtroendeingivande mäklaren jag träffat i Norrköping. Har ny köpt en lägenhet i centrum och är mycket nöjd med hela bemötandet som var professionellt och trevligt. Josef tänker på allt som behövs för att inblandade parter ska få bästa möjliga service. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Linus D
    Tack Linus för rekommendationen! Stort grattis till en riktigt fin lägenhet och välkommen till Norrköping!
    Önskar dig en trevlig sommar!

Josef Dursun
  • Henrik L sålde sitt hus med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-28

Lindö
    Bra och engagerad mäklare som håller dig väl uppdaterad under hela processen. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Henrik L
    Tack för ditt förtroende Henrik! Allt löste sig till slut väldigt smidigt och snabbt
    Önskar er även lycka till i nya huset, på återseende.

Med vänlig hälsning
    Josef Dursun
  • Monica E köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-26

2:a
    Haga
    Köpt en lägenhet och fått ett rakt och trevligt bemötande och känner mig nöjd. Läs mer
    2020-06-30 Josef D svarar Monica E
    Stort tack för rekommendationen Monica! Nya lägenheten kommer passa dig så bra och du kommer stortrivas!
    På återseende

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping