en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skräddarsyr alltid den bästa lösningen utifrån dina behov och det läge du vill ha. Dessutom ger jag en trygg affär med bäst betalt!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har höga ambitioner, mycket energi och brinner för försäljning. Jag är även en tävlingsmänniska vilket påverkar mitt driv mycket som mäklare. Plus att jag tycker om att arbeta med människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden spenderar jag gärna på mitt landställe i skärgården med goda vänner. Annars spelar jag fotboll eller andra bollsporter.
Repslagaregatan 15
602 25 Norrköping — Visa karta

Vad tror Josef att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 37 kunder tycker om Josef Dursun

• Per L skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hej
    Vi valde Josef som mäklare till försäljningen av vårt radhus.
    Han är en driven , social och lyhörd mäklare som gör sitt yttersta
    för att nå en optimal insatts för både säljare och köpare.
    Vi bestämde och satte ett högt utgångspris , vilket Josef tyckte
    var i överkant , men han lyckades ändå hitta rätt köpare till det priset. Vi rekommenderar Josef och kommer själva att anlita honom i framtiden. Läs mer
  • Jag och min flickvän var ute efter att köpa en lägenhet och fick bra hjälp och utmärkt service.
    Visade lägenheter och löste smidigt andra visningar före lägenheten kommit ut till försäljning.

Helnöjd på alla sätt Läs mer
  • Dilmon T
    Dilmon T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt lägenhet på St Persgatan 29, en 2a på 68 kvm.
    Mäklaren Josef Dursun är professionell och kunnig, vilket inte minst märktes på hans kunskaper om föreningen och lägenheten i allmänhet.

Vi hade väldigt höga förväntningar på honom, vilka han överträffade med marginal!

En kunnig, professionell och ärlig säljare som gör allt för kundens bästa och ser till att allting går smidigt. Från första mötet till det signerade kontraktet. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Bo Mikael H
    Bo Mikael H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en bostadsrätt i Vilbergen (ja, med hjälp av Josef då).

Josef har enligt mig varit/är inte bara en säker och beslutsam mäklare, han är en mycket "mänsklig" och om än självsäker så är Josef väldigt ödmjuk som person.

Mina förväntningar, vilka inte har varit så många då det är första gången jag säljer mitt hem! Josef har under hela tiden varit professionell och har till 100% levt upp till de få förväntningar jag har/hade.

Skulle jag rekommendera honom till andra? Utan tvekan!
    Jag är fullt övertygad om att det kunde inte ha avlöpt på ett lättare och bättre sätt än det gjorde. Josef är värd sin vikt i guld! Läs mer
  • Elvy H
    Elvy H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt en villa på Idegransvägen.
    Josef är både påläst och noggrann.
    Det blev ett smidigt och väl genomfört husköp.
    Tack Josef för den här gången, återkommer efter avslutad
    lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Positivt bemötande och tät kontakt. Läs mer
  • Har sålt bostadsrätt (2 bostadsrätter då han Även sålde min killes bostadsrätt).

Josef är alltid trevlig, tar reda på saker. Hjälpte oss mycket när vi skulle köpa våran nya bostadsrätt. Han är alltid tillgänglig. Skrev t.ex. överlåtelseavtal på en söndag.

Rekommenderar verkligen Josef som mäklare, han är en säljare ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • Lars Christian L
    Recension av mäklar Josef Dursun:

Vi köpte en villa där Josef var säljande mäklare, redan när vi kom gående på uppfarten uppmärksammades vi av Josef. Han är verkligen påläst, engagerad och ger ett mycket seriöst intryck under hela processen från visning till kontraktsskrivning, samtidigt som han hela tiden har glimten i ögat. Läs mer
  • Wiviann R skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde tillsammans med min bror vårt barndomshem,
    Blev väl bemött av vår mäklare som har känts genuint ärlig, hållit oss informerade av hur försäljningen ska ske, vad dom händer.
    Vi känner oss väl bemötta. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Köpt lägenhet
    Blev bemött välkomnande med stort engagemang.
    Tydlig och bra kommunikation mellan oss båda. Fanns hela tiden tillgänglig och var lätt att nå.
    Ingenting att anmärka. Bra rakt igenom. Läs mer
  • upplevde bara det bästa, bra mäklare.
    Riktigt nöjd! Läs mer
  • Köpte en lägenhet med Josef Dursun som mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb och var inte blyg med att informera om allt som kan tänkas vara intressant. Jag som aldrig köpt en lägenhet förut var ganska oerfaren och behövde proffslig hjälp vilket han gav mig. Läs mer
  • Faris T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte hus och vår mäklare levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Faris T
    Tack Faris! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hem.

Magnus D gillar detta
  • Ornamo M skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklaren som gör det lilla extra. Tack för engagemang och proffsig förmedling! Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Ornamo M
    Tack Ornamo för ditt förtroende och de fina orden!

• Erik F skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte bostadsrätt förmedlad av Josef. Mycket proffsig, serviceinriktad, säljande mäklare som brinner för sitt jobb. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Erik F
    Tack för den fina rekommendationen! Nu har ni en väldigt fin bostad att se fram mot när nyckeln skall överlämnas till er.

Magnus D gillar detta
  • Jonas A skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett hus i Kolmården där Josef höll en bra presentation på en välbesökt visning. Tillfälle att få svar på några frågor vi hade gavs också.

Under budgivningen höll han bra kontakt med oss då vi var lite sena in i processen.

Han är noggrann och tydlig. Rekommenderas av oss. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Jonas A
    Tack snälla! Tror detta kommer bli kanon bra för er!

Magnus D gillar detta
  • Magnus K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt bostad.Har blivit bemött på ett servicevänligt och trevligt sätt.resultat av fastighetsaffären blev över förväntan . Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Magnus K
    Stort tack för de fina oden och för ditt förtroende! Väldigt roligt att du är nöjd :)

Magnus D gillar detta
  • Simon C skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    3a, 87 kvm.
    Utåtriktad och sprider glädje.
    Ambitiös och tydlig samt engagerad!
    Allting gick som smör under hela försäljningen. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Simon C
    Tack för de fina orden och ert förtroende!

Magnus D gillar detta
  • Josef har varit tillgänglig så gott som dygnet runt under den processen som lett till att jag kunde köpa min första lägenhet! Många frågor och funderingar och alltid snabba svar med ett vänligt och professionellt bemötande. Såg till att båda köpare och säljare kände sig trygga och nöjda under kontraktskrivningen. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Alva Agneta Elisabet T
    Stort tack för omdömet :) Helt säker på att ni kommer att trivas toppen!

Magnus D gillar detta
  • Efter att ha träffat och övervägt olika mäklare fastnade vi för Josef Dursun. Josef har under hela säljprocessen varit tillgänglig, motiverad och driven. Han är mäklaren som är redo att göra det lilla extra för att nå bästa slutresultat. Tackvare att Josef var tillgänglig och alert kunde vi erbjuda en spekulant en extra visning som resulterade i att vi fick lägenheten såld (med budgivning som ett plus i kanten). Vi är jätte nöjda med Josef och kan varmt rekommendera han! Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Frida Linnea C
    Stort tack för de fina orden och ert förtroende att hjälpa till med försäljningen! Lycka till med ert nya hus!

• Senid H
    Senid H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Stort tack till Josef Dursun och Svensk Fastighetsförmedling för engagemanget vid försäljningen av vår lägenhet.
    Tack vare en väldigt professionell och lyhörd mäklare avslutades affären med nöjda säljare och köpare. Josefs kunskap och tillgänglighet är en oslagbar kombination. Vi har ett stort förtroende för Josef Dursun och kan varmt rekommendera honom för ert kommande köp eller försäljningsobjekt.
    På återseende. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Senid H
    Stort tack för ert förtroende att sälja er fina lägenhet och dom fina orden, tusen tack!

• Mika H skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket engagerad mäklare. Lyhörd och påläst,. Tillgänglig för både köpare som säljare. Gör det där lilla extra för att alla parter ska bli nöjda. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Mika H

• Joni M skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Måste få säga att Josef Dursun är en otroligt bra och seriös mäklare som man kan lita på. En väldigt hård jobbande mäklare!
    Han lyckades hitta en köpare till min lägenhet utan att ens behöva lägga ut den på hemnet, samt att jag fick ett pris jag var nöjd med också. Så vill starkt rekommendera alla därute till att välja Josef Dursun som mäklare till ert hem. Tack för mig. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Joni M
    Tack Joni för ditt förtroende och de värmande orden! Stort lycka till med nya huset!

Josef Dursun
  • Helena S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef har haft ett personligt och proffesionellt bemötande genom hela processen med försäljningen av min bostad. Jag kunde inte fått en bättre mäklare. Engagerad, lyhörd, tydlig, förtroendeingivande, kunnig och väldigt trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Helena S
    Stort tack för dom fina orden Helena och för ditt förtroende vid försäljningen. Stort lycka till i framtiden!

• Javii V
    Javii V skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mäklaren var fantastisk från första träff, med en väldigt professionell presentation om sig själv och svensk fastighetsförmedling, till sista träff där allt utfördes väldigt smidigt, snabbt och framför allt tryggt för båda parter. Josef var nåbar i alla lägen, morgon som kväll och vardag som helg. Otroligt hårt arbetande och trygghetsgivande mäklare. Det givna valet i alla framtida affärer för min, och mina närmstas, del. Helt klart 10 av 10. Läs mer
    2018-06-20 Josef D svarar Javii V
    Stort tack för den fina rekommendationen Javi! Roligt att höra att ni är nöjda. Tack för ert förtroende!

Magnus D gillar detta
  • En aktiv mäklare som förstår att båda parter ska vara nöjda en affär. Saklig och kunnig utan floskler
    Jag rekommenderar gärna och vill använda honom igen Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • D & S I skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    När vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet var Josef ett självklart val för oss. Redan på vårt första möte förmedlade Josef en trygghetskänsla i en av de störta affärer som vi gör i livet. Vi skulle sälja vårt hem och det fanns inget utrymme för oengagemang.
    Josef var med oss under hela denna resa och fanns där, dag som natt, att besvara alla frågor och funderingar som dök upp.

Vi vill tacka Josef för det fantastiska jobb han har gjort i denna affär. Det har gett oss möjligheten att köpa vårt drömhem.
    Vi rekommenderar starkt Josef Dursun och svensk fastighetsförmedling till samtliga.

Tack!

Hälsningar,
    Sanda och Dado Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Josef har sedan dag ett levererat service på topp. Hans professionalism har genomsyrat hela arbetet med försäljningen av vårt hem.
    Vi som säljare har känt oss trygga med en toppmäklare som Josef vid vår sida med all dokumentation och arbete kring försäljningen.
    Josef kommer att förbli vår mäklare i alla våra affärer och jag kommer varmt rekommendera honom till samtliga i min omgivning.

Hälsningar familjen Imocanin Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Dajana I skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Hälsningar familjen Imocanin Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Maryam K skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har fått utomordentligt bra service av Josef! Allt har flutit på helt krångelfritt och smidigt.

Nu har jag flyttat in och njuter av min nya bostad.

Gott Nytt År!
    /Maryam Läs mer
    2018-01-03 Josef D svarar Maryam K
    Tusen tack för de fina orden Maryam! Ser fram emot inflyttningsfesten och stort lycka till med nya jobbet.

• Almin A
    Almin A skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde vår lägenhet med Josef Dursun och har bara gott att säga om den killen! Påläst, professionell och charmig är ett av många ord för att beskriva honom! Skötte vår försäljning på ett exceptionellt sätt och kan verkligen rekommendera honom till alla! Detta är en ingen mäklare, det är en säljande mäklare! Läs mer
    2017-12-14 Josef D svarar Almin A
    Tack så mycket Almin och Sajra för ert förtroende och dem fina orden! Stort lycka till med huset, ser fram emot att komma med inflyttningspresenten.

• Edhem M
    Edhem M skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mötet med Josef var väldigt bra. Josef var tydlig med vad vi ska förvänta oss av att ha honom som mäklare till vår bostad. Med sin charm och kunskap fastnade vi för Josef efter att ha minglat med flera andra mäklare.
    Han höll oss uppdaterad under hela försäljningstiden.
    Vi är väldigt nöjda med de jobbet Josef utförde och skulle starkt rekommendera honom för en eventuell försäljning av er lägenhet. Läs mer
    2017-12-14 Josef D svarar Edhem M

• Lars S
    Lars S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket mycket nöjda med hanteringen utav försäljningen, mina förväntningar uppfylldes plus det där lilla extra. Allt har gått toppenbra och vi kan rekommendera Josef vidare till alla vi känner. Han har varit engagerad, positiv och lätt att få en bra kontakt med under hela försäljningen. Om jag ska sälja bostad i framtiden så kommer jag definitivt anlita honom igen! Läs mer
    2017-12-04 Josef D svarar Lars S
    Tack så jätte mycket för de fina orden och ert förtroende!

Magnus D gillar detta
  • Christina N skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Josef gav mig allt man kan förvänta sig av en mäklare och lite till. Otroligt hjälpsam, höll mig ständigt uppdaterad och löste alla situationer så att jag kunde känna mig lugn och trygg som säljare. Rekommenderar honom starkt till alla som letar efter en riktigt bra mäklare. Läs mer
    2017-11-19 Josef D svarar Christina N

• Mats T skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    En ambitiös och proffsig mäklare Silvi kan rekommendera till 100% Läs mer
    2017-11-16 Josef D svarar Mats T

• Jean-jacques Och Annica P
    mycket trevlig och professionellt - allt gick perfekt tänker nu sälja mitt hus med honom Läs mer
    2017-11-16 Josef D svarar Jean-jacques Och Annica P

Josef
  • Mattias S skrev om Josef Dursun en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Kunnig, intresserad, tydlig, visade att ingen fråga från oss var fel, snabba återkopplingar och visar proffsigt kundbemötande. Läs mer
    2017-11-16 Josef D svarar Mattias S

Per Illner