Magnus Dahlgren
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger den bästa lösningen för dig som kund! Din bostadsaffär är en av de största och viktigaste händelserna i ditt liv. Därför är valet av fastighetsmäklare inget som ska lämnas åt slumpen. Jag har jobbat som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling i 27 år och åker fortfarande med glädje till jobbet varje dag.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt största fritidsintresse är träning, triathlon i synnerhet. Jag har genomfört flera Ironmantävlingar, och fler är inplanerade.

Hur ser din drömbostad ut?
Vårt fritidshus i Kalmar ligger mig varmt om hjärtat.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har varit både nordisk och svensk mästare i Jet Ski Freestyle. Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Magnus Dahlgren

• Christer F skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-25

Vi har sålt vårt fritidshus i Skärgården i skarp konkurrens.
    Magnus lyckades få ut fördelarna med vårt hus till spekulanter på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-06-26 Magnus D svarar Christer F
    Stort tack för den fina rekommendationen hoppas ni får en fin sommar.
  • Petra M
    Petra M skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-24

Magnus hjälpte oss sälja vår 30-tals villa på Vikbolandet med ett utgångspris som lockade ut 45 familjer till visning och använde effektivt sociala medier och egna kontakter för att få till 2 snabba visningar och en budgivning som startade direkt och priset blev 0.5miljoner högre än vi hoppats.
    Vi föll direkt för Magnus charm och engagemang och bestämde oss på plats att välja honom trots att vi haft ute den mäklare vi precis innan köpt vårt nya hus av. Kan verkligen rekommendera Magnus till alla jag känner som ska sälja sitt hus. Läs mer
    2019-06-24 Magnus D svarar Petra M
    Stort tack för att jag fick ert förtroende att sälja er vackra 30-talsvilla:-)
    Magnus D gillar detta
  • Marina K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-24

Magnus är en ovanligt förtroendeingivande mäklare. Han är personlig och utstrålar att han vet vad han gör. Känns proffsigt och tryggt att sälja och nu även att köpa hus med Magnus som mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Magnus D svarar Marina K
    Stort tack Marina, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i ert nya vackra hem:-)
    Magnus D gillar detta
  • Jenny Margaretha K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-29

Vi har sålt vårt hus i Luddingsbo Norrköping och har känt oss i trygga händer med mäklare Magnus Dahlgren med sin mångåriga erfarenhet, effektivitet och kunnande. Han får de bästa rekommendationer ifrån oss. Läs mer
    2019-06-04 Magnus D svarar Jenny Margaretha K
    Härligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Stort tack för jag fick ert förtroende.
    Magnus D gillar detta
  • Helene Ö skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-10

Vi anlitade Magnus Dahlgren för att sälja vårat hus. Anledningen till att vi valde Magnus var att vi fått uppfattningen att han var mycket professionell och erfaren. Magnus överträffade alla våra förväntningar och lotsade oss genom processen på ett mycket förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2019-05-10 Magnus D svarar Helene Ö
    Stort tack för att jag fick ert förtroende och för dom fina orden?
    Magnus D gillar detta
  • Fredrik L skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-10

Vi köpte ett hus genom Magnus och är mycket nöjda med hur Magnus hanterade hela processen från visning till påskrivet kontrakt.
    Magnus kändes genuint intresserad av att det skulle bli den bästa affären både för säljare och mig som köpare.

Jag kan varmt rekommendera Magnus som mäklare. Läs mer
    2019-05-10 Magnus D svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för dom fina orden. Ni kommer trivas i det huset.
    Magnus D gillar detta
  • Amanyel E skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-09

Sålt villa. Mäklaren var tydlig och lätt att samarbeta med.
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-05-09 Magnus D svarar Amanyel E
    Tack för ert förtroende att sälja huset, kul att ni känner er nöjda.
    Magnus D gillar detta
  • Owe K skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-08

Vi köpte en lägenhet på Olai Kyrkogatan innan den officiella visningen och allt gick efter förväntan. Tack vare en snabbt handlade av mäklaren. Han var proffsig påläst trevlig och hade humor och väldigt lätt ha att göra med. ? Läs mer
    2019-05-08 Magnus D svarar Owe K
    Tack för den fina rekommendationen Owe och Lillemor.
    Magnus D gillar detta
  • Johan G skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-01

Köpte ett fint radhus av Magnus. Professionell och ger mycket information på visningarna vilket uppskattas. Gick även smidigt med budgivning och kontraktsskrivandet. Kunde ibland vara lite svår att få tag på, men på det stora hela en utmärkt upplevelse av köpet! Läs mer
    2019-05-01 Magnus D svarar Johan G
    Tack så mycket Johan för den fina rekommendationen.
    Magnus D gillar detta
  • Tobias S skrev om Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-24

Erfaren och lugn mäklare som sålde ett hus till oss.
    Vi hade gått på många visningar innan och mött många olika mäklare, oftast yngre, oerfarna och nervösa mäklare.
    Magnus var väldigt naturlig och allt kändes väldigt tryggt.
    Oerhört bra och duktig mäklare! Läs mer
    2019-04-24 Magnus D svarar Tobias S
    Tack så mycket Tobias för era fina ord, känns bra att ni känner er nöjda.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner