Magnus Dahlgren
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-05 - 2020-04
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger den bästa lösningen för dig som kund! Din bostadsaffär är en av de största och viktigaste händelserna i ditt liv. Därför är valet av fastighetsmäklare inget som ska lämnas åt slumpen. Jag har jobbat som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling i 28 år och åker fortfarande med glädje till jobbet varje dag.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt största fritidsintresse är triathlon. Jag har genomfört flertalet Ironmantävlingar och någon gång skall jag kvalificera mig till World Championship på Hawaii, jag vet bara inte när.

Hur ser din drömbostad ut?
Vårt fritidshus i Kalmar ligger mig varmt om hjärtat.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har varit både nordisk och svensk mästare i Jet Ski Freestyle. Läs mer

Läs vad 141 Läs vad Magnus Dahlgren

• William K köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-11

Öster
    Hej.

Jag har köpt en 1,5:a i Oxelbergen av Magnus Dahlgren. Jag tycker att han hade ett trevligt, proffsigt och enkelt bemötande och gjorde bostadsaffären enkel.

Med vänlig hälsning, william. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Alexander W köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-11

Oxelbergen
    Jag har köpt en tvåa på 53 m2 och är väldigt nöjd med mitt köp. Magnus har kontinuerligt hållit kontakt såväl under budgivningen som efter vilket har varit positivt. Magnus har även varit behjälplig med vilket ansvar jag respektive säljande har för att fixa saker tillhörande lägenheten. Är som köpare supernöjd med Magnus! Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Tobias H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-05

Öster
    Bra att prata med, fick priset man ville. Rekommenderar. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Susanne P köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-05

Söder
    Irriterande att mäklaren tycker att vi ska ta över lägenheten innan vi kan besiktiga att den är färdigstädad och redo för att lämnas över. Det blir vårt problem om städningen inte är genomförd på ett bra sätt. Läs mer
    2020-05-05 Magnus D svarar Susanne P
    Nu måste vi ha missuppfattat varandra helt. Jag pratade ju nyss med er och sa att vi kan skjuta på tillträdet om ni vill göra en besiktning av städningen innan. Då sa ni att vi skulle ha kvar den bokade tiden. Ansvaret för att städningen är korrekt utförd ligger alltid på säljaren, det sa jag till er också så det är inte ert "problem".
  • Irene E sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-25

Söder
    Magnus sålde min lägenhet till ett bra pris. Han var noggrann, engagerad , duktig och trevlig. Kan varmt rekommendera honom till liknande uppdrag. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Tobias M köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-31

3.5:a
    Centralt
    Bra prospect och bra koll på fastigheten. Bra info under budgivningen. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Christian R sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-12

Skarphagen
    Magnus lyckades hitta en köpare innan besiktning, fotografering och lansering på hemnet.
    Jag upplevde Magnus som mycket proffsig, erfaren, lugn och förtroendeingivande.
    Mina förväntningar var långt under det Magnus lyckades åstadkomma, så högsta betyg till Magnus för väl utförd försäljning. Läs mer
    2020-03-12 Magnus D svarar Christian R
    Magnus D gillar detta
  • Cecilia H köpte sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-12

Skarphagen
    Villa i Skarphagen.

Flexibel med visningstid, påläst om fastigheten och övriga funderingar från vår sida kollades upp med snabb återkoppling.

Helt enkelt en snabb och smidig fastighetsaffär. Läs mer
    2020-03-12 Magnus D svarar Cecilia H
    Magnus D gillar detta
  • David L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-03

3:a
    Norr
    saklig och lösningsorienterad.

köpte lägenhet och magnus ansträngde sig för att göra det så bra som möjligt Läs mer
    2020-03-12 Magnus D svarar David L
    Magnus D gillar detta
  • Helén J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-31

Lindö
    Vi har sålt ett radhus via Magnus som höll oss välinformerade från början till slut. Han hade ett lugnt och mycket trevligt bemötande och vi kände oss trygga i försäljningen som löpte på smidigt och effektivt. Vi rekommenderar verkligen Magnus varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal