Magnus Dahlgren
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-01 - 2019-12
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger den bästa lösningen för dig som kund! Din bostadsaffär är en av de största och viktigaste händelserna i ditt liv. Därför är valet av fastighetsmäklare inget som ska lämnas åt slumpen. Jag har jobbat som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling i 28 år och åker fortfarande med glädje till jobbet varje dag.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt största fritidsintresse är triathlon. Jag har genomfört flertalet Ironmantävlingar och någon gång skall jag kvalificera mig till World Championship på Hawaii, jag vet bara inte när.

Hur ser din drömbostad ut?
Vårt fritidshus i Kalmar ligger mig varmt om hjärtat.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har varit både nordisk och svensk mästare i Jet Ski Freestyle. Läs mer

Läs vad 130 Läs vad Magnus Dahlgren

• Pernilla J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-19

Haga
    Snabb och smidig affär. Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Charlotte G köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-19

Haga
    Jag har köpt en liten lägenhet, mycket smidigt och proffsigt. Magnus Dahlgren är bäst! Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Inger T sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-18

Hallberga
    Sålt Mammas villa.
    Bra bemötande,hade stora förväntningar och dom har infriats.
    Mycket nöjd. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Sten-inge L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-18

Butbro
    Sålt Butbro 2:91

Mkt. bra bemötande!
    Förväntningar uppfylldes`
    Magnus har förmodligen mkt. att göra, lite stressad i vissa situationer annars är vi väldigt nöjda med försäljningen där priset öveträffade våra förväntningar! Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Mikael P köpte sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-12

Krokek
    Han kändes samlad och saklig.
    Han började med en lägesbild/bakgrund varför försäljningen var aktuell i just vårt fall, vilket kändes bra. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Henrik A köpte sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-10

Norrköping
    Bra o professionellt bemötande
    Ordningsam o trevlig
    Har köpt nyproduktion

Mycket nöjd Läs mer
  • Madeleine B sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-03

Vikbolandet
    Magnus hjälpte oss att sälja vår villa. Hans största styrkor är hans tydlighet, kompetens och att han är väldigt noga med att återkoppla och hålla oss som säljare informerade om vad som händer under hela processen. Han lyckades väldigt bra med försäljningen och vi är helnöjda. Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare! Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Kristian B sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-03

Vikbolandet
    Jag och min exfru har sålt vår villa via Magnus Dahlgren på Svensk Fastighetsförmedling. Hela processen har varit väldigt professionell och väldigt tydlig för oss som säljare.

Vi hade höga förväntningar på Magnus då vi blivit rekommenderad honom av vänner och arbetskamrater. Han uppfyllde varenda en av dem.

Väldigt bra mäklare som levererar en trygghet för mig som säljare som jag anser är väl värd. Sen har svensk fastighetsförmedling i övrigt väldigt bra kringtjänster också som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Anders S köpte sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-22

Lagerlunda
    Köpt en mindre villa i Norrköping. Magnus är kunnig, trevlig och engagerad. Trots att vi som köpare strulade så löste han affären på bästa sätt. Kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Göran H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-13

Vilbergen
    Har sålt en bostadsrätt, hade träffat Magnus tidigare och fått ett gott förtroende för honom, därför valde jag honom som mäklare.

Hade naturligtvis förväntningar på ett bra utfall av försäljningen, och det blev bättre än förväntat tack vare Magnus.

Jag är mycket nöjd, då jag har befunnit mig utomlands under hela processen, lämnade bara nyckeln när vi träffades sedan fick både städning och fotograf hämta nyckeln hos Svensk fastighetsförmedling. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal