Magnus Dahlgren
Registrerad mäklare sedan 1991-12-11
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-09 - 2020-08
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger den bästa lösningen för dig som kund! Din bostadsaffär är en av de största och viktigaste händelserna i ditt liv. Därför är valet av fastighetsmäklare inget som ska lämnas åt slumpen. Jag har jobbat som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling i 28 år och åker fortfarande med glädje till jobbet varje dag.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt största fritidsintresse är triathlon. Jag har genomfört flertalet Ironmantävlingar och någon gång skall jag kvalificera mig till World Championship på Hawaii, jag vet bara inte när.

Hur ser din drömbostad ut?
Vårt fritidshus i Kalmar ligger mig varmt om hjärtat.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har varit både nordisk och svensk mästare i Jet Ski Freestyle. Läs mer

Läs vad 149 Läs vad Magnus Dahlgren

• Carl T sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-09-19

Klingsberg
    Jag har sålt villan med beteckningen Kanslisten 4. Mycket bra bemötande och en rak och tydlig dialog genom alla processer vilket jag uppskattat mycket. Hade höga förväntningar vilka infriades. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med försäljningen och resan från första kontakt med Magnus tills vi skrev kontraktet. Läs mer
  • Teija T sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-09-17

Klingsberg
    Vi har med hjälp av Magnus sålt vår villa i Klingsberg. Magnus har från dag ett haft ett vänligt och professionellt bemötande. Han har varit flexibel med frågor och undringar vi haft samt på ett smidigt sätt tillmötesgått oss vid önskemål om förändringar.
    Vi hade höga förväntningar på Magnus som mäklare och han har levt upp till dessa med råge! Ingenting har varit omöjligt.
    Den sammanfattande upplevelsen är att Du som får hjälp av Magnus med din försäljning kommer bli mer än nöjd! Läs mer
    2020-09-18 Magnus D svarar Teija T
    Stort tack för den fina rekommendationen och återigen tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hem.
    Magnus D gillar detta
  • Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-09-17

Haga
    Magnus var pådrivande och därmed effektiv. Han var tydlig med vilka villkor som säljaren ställt upp. Genomförandet av affären gick snabbt, trots att det var helg. Läs mer
  • Caroline H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-09-07

Åby
    Magnus är kompetent och tydlig i sin kommunikation. Vi är mer än nöjda med vårt samarbete. Läs mer
  • Kelesh O köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-08-23

3:a
    Centralt
    Mäklaren var mycket trevlig, han tog hänsyn till situationen och hjälpte verkligen oss. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Johan E sålde sitt hus med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-22

Åby
    Duktig på uppföljning och beskrivning. Hörde alltid av sig när han lovat. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Monica L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-05

Oxelbergen
    Helnöjda från början till slut med Magnus som sålde våran bostadsrätt Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Christoffer K köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-04

Oxelbergen
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet tillsammans, en 2a i Oxelbergen. Magnus var väldigt hjälpsam och proffsig genom hela processen från visning fram till kontraktsskrivning Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • William K köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-11

Öster
    Hej.

Jag har köpt en 1,5:a i Oxelbergen av Magnus Dahlgren. Jag tycker att han hade ett trevligt, proffsigt och enkelt bemötande och gjorde bostadsaffären enkel.

Med vänlig hälsning, william. Läs mer
    Magnus D gillar detta
  • Alexander W köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Dahlgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-11

Oxelbergen
    Jag har köpt en tvåa på 53 m2 och är väldigt nöjd med mitt köp. Magnus har kontinuerligt hållit kontakt såväl under budgivningen som efter vilket har varit positivt. Magnus har även varit behjälplig med vilket ansvar jag respektive säljande har för att fixa saker tillhörande lägenheten. Är som köpare supernöjd med Magnus! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal