Malin Fingal
Registrerad mäklare sedan 2018-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-22
2019-07 - 2020-06

Läs vad 183 Läs vad Malin Fingal

• Mersiha T köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-23

Öster
    Ett väldigt bra bemötande av Malin. Fanns alltid tillgänglig och kunde därmed svara på alla frågor som jag hade. Hon var tydlig med dig som gällde och kunde ge bra råd. Läs mer
  • Ellen B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-20

Beckershov
    Malin var väldigt engagerad vid försäljningen av min lägenhet. Trevligt bemötande och bra återkoppling under hela processen! Läs mer
  • Johanna F köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-18

Beckershov
    Väldigt trevlig och glad mäklare, toppklass! Läs mer
  • Sara A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-17

Söder
    Sålde min etta genom Malin och gick snabbare än jag trodde! Läs mer
    2020-06-17 Malin F svarar Sara A
    Tack för förtroendet att få vara med dig att sälja din fina lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Charlotta G köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-17

Söder
    Vi har köpt en bostadsrätt, en etta i centralt läge i Norrköping. Vi fick ett vänligt, informativt och professionellt bemötande av Malin. Vi är nöjda och har ett bra minne med oss av lägenhetsköpet. Läs mer
    2020-06-17 Malin F svarar Charlotta G
    Stort grattis till ert köp, jag är övertygad om att han ska trivas.
    Tusen tack för rekommendationen.
  • Britt-marie C
    Britt-marie C sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-16

Graversfors
    Blåbärsstigen 14 åby.
    Mycket bra bemött. Levde gott och väl upp till mina förväntningarna. Fick mera betalt än vad jag hoppats på.
    Malin är kunnig och engagerad.Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2020-06-17 Malin F svarar Britt-marie C
    Tack snälla för ett bra samarbete samt rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Pier Y sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-08

2:a
    Centralt
    Efter en del sökande och träffar med olika mäklare så beslutade vi oss att låta Malin sälja vår bostadsrätt.
    Vi efterfrågade en mäklare som har koll på sin grej och sköter hela processen professionellt, där kände vi att Malin passade in.

Nu är bostaden såld och blickar jag tillbaka på hela processen från start till slut så kan jag bara säga att vi är Stort imponerade.

Rekommenderar Starkt Malin Fingal till alla som söker en supertrevlig och driven mäklare som gör det "lilla" extra! Läs mer
    2020-06-08 Malin F svarar Pier Y
    Tack för förtroendet och för er rekommendation. Jag är så glad över att ni uppskattat mitt arbetssätt.
    Malin F gillar detta
  • Ines J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-04

2:a
    Centralt
    Malin är en glädjespridare som skapar förtroende och trygghet för både säljaren och köparen. Allting har skett smidigt och Malin har varit tillgänglig och informativ. Hon har hjälpt oss med allting, besvarat alla frågor och återkopplat snabbt. Vi är mer än nöjda med Malin och letar ni efter en mäklare är Malin alltid rätt val. Läs mer
    2020-06-08 Malin F svarar Ines J
    Tack Ines för att de fina orden, de värmer enormt. Stort grattis till er fina lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Camilla H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-24

3:a
    Söder
    Köpte en lägenhet i centrala Norrköping genom Malin. Den insats som hon gjort för mig i jakten på ett nytt boende är något som går utöver det vanliga. Malin har verkligen engagerat sig i att hjälpa mig hitta en lägenhet som skulle passa mig, och hon insåg före mig att det var den lägenhet som jag nu köpt som skulle bli mitt nya hem. Envist har hon påmint mig om lägenheten och till slut gett mig den sista knuffen och hjälpen som behövdes för att komma vidare till ett beslut.

Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Norrköping som har ändrat synen på vad det innebär att vara mäklare till det bättre. Den som väljer att anlita Malin kommer få en mäklare som gör sitt yttersta för att det ska bli ett bra resultat, som har en stor energi, är rak och tydlig i sitt sätt att kommunicera, kreativ och engagerad! Läs mer
    2020-05-27 Malin F svarar Camilla H
    Camilla, tack snälla för den fina rekommendationen och för blomman. Det värmer så enormt mycket. Jag är så glad över att det blev så bra för dig till slut. Skam den som ger sig =)
    Malin F gillar detta
  • Linus P köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-23

Smedby
    Köpte radhus i smedby där malin var mäklare. Bra information och tydlig med saker och ting. Bra och trevligt bemötande. Malin återkopplade alltid på ett bra och snabbt sätt. Lätt att kommunicera och få tag på malin. Engagerad och framåt . Blev en ganska snabb och smidig affär där malin verkligen var spindeln i nätet hela vägen från första visningen till kontraktet var påskrivet. Läs mer
    2020-05-23 Malin F svarar Linus P
    Stort grattis till ert radhus, det kommer bli så bra för er. Tusen tack för rekommendationen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal