Malin Fingal
en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15
602 25 Norrköping — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 23 kunder tycker om Malin Fingal

• Gustav A
    Gustav A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Supertrevlig och smidigt genomförd affär och extravisning med kort varsel.
    5/5 Läs mer
    2018-10-15 Malin F svarar Gustav A
    Tack snälla Gustav för rekommendationen. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i huset.
  • Fanny A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare än Malin!
    Hon är otroligt engagerad, klok, charmig & social.
    Fick återkoppling snabbast möjligt & gör det bästa för både köpare & säljare.
    Jag kan varmt rekommendera Malin som mäklare! Läs mer
    2018-09-26 Malin F svarar Fanny A
    Tack snälla Fanny för rekomendationen☺️.
  • Amanda S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag sålde min 1:a på 31 kvadrat. Fantastiskt kunnig och pålitlig mäklare. Har känt stor tillit och förtroende genom hela säljprocessen. Har ständigt återkopplat och varit lyhörd, samt glad och positiv. Alltid varit tillgänglig och lätt att få tag på. Är väldigt glad och nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
    2018-09-18 Malin F svarar Amanda S
    Tack snälla Amanda för rekomenadationen. Jag blev otroligt glad när jag läste vad du skrivit.
    Tack för förtroendet & för ett gott samarbete.
  • Vivianne O skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde vårt radhus i kvarnberget med Malin som mäklare. Malin är mkt trevlig och energisk. Hon var lätt att ha kontakt med och vi hade alltid ett klar språk kring vad vi ville och vad hon kunde uppnå. Mäklaren Malin levde upp till alla förväntningar. Med vänlig hälsning, Vivianne och Manuel Läs mer
    2018-09-17 Malin F svarar Vivianne O
    Tack snälla för värmande ord & för rekommendationen.
  • Josefin G
    Josefin G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi köpte en lägenhet i Norrköping och fick bästa möjliga service.
    Vi är väldigt glada och nöjda! Läs mer
    2018-09-12 Malin F svarar Josefin G
    Tack snälla Josefin för rekommendationen och att ni är nöjda med mitt arbetssätt.
    Mvh Malin
  • Lukas A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en bostadsrätt i haga/norrköping blev väldigt bra bemött. Jätte trevlig & hjälpsam som jag är väldigt tacksam för.

Allt har gått utmärkt :) Läs mer
    2018-09-11 Malin F svarar Lukas A
    Tack Luckas för din rekommendation.
  • Lars A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Med stor tillfredsställelse vill vi här gärna framföra vår
    uppskattning av det professionella och trivsamma sätt
    på vilket Malin Fingal genomfört försäljningen av vår
    villa i den högre prisklassen i Norrköping. Läs mer
    2018-09-03 Malin F svarar Lars A
    Tusen tack för förtroendet att få jobba med er. Det har varit en ära.
    Tack snälla för rekommendationen, det värmer.

Malin
  • Gustaf E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köp av radhus. Mäklar var trevlig, kunnig och ingav ett seriöst intryck.

Vi visste inte vad vi skulle förväntat oss av första mötet med mäklaren. Vi blev positivt överraskade. Mäklaren kunde svara på de frågor vi hade på ett bra och enkelt sätt. Väldigt jordnära och duktig på att känna av stämningen i rummet. Läs mer
    2018-09-03 Malin F svarar Gustaf E
    Tack snälla Gustaf för de fina orden.
  • Sofia B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde en bostadsrätt, 3 rum och kök på 71 kvadratmeter.

Vi bemöttes av en glad och positiv mäklare som fick oss att känna trygghet genom hela affären. Vi har endast en positiv känsla efter vår försäljning och den grundar sig till stor del på vår engsgerade mäklare. Läs mer
    2018-08-24 Malin F svarar Sofia B
    Tack Sofia för de fina orden. Jag blir så glad. Jag hoppas ni kommer trivas i huset.
  • Andrea J
    Andrea J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Stötte på Malin när jag visade intresse i en annan lägenhet, vilket ledde till ett möte för at sälja min lilla etta.
    Mer engagerad mäklare får man leta efter! Allt från samtal om hur lägenheten ska presenteras, när, vad som behöver fixas till supersnabba svar på konstiga frågor man kommer på som förstagångssäljare.

Malin visar inte en lägenhet, hon säljer en lägenhet och det var tydligt redan i tidigt skede. Översteg alla förväntningar jag haft på en mäklare och jag hoppas hon finns tillgänglig vill jag någonsin sälja igen! Läs mer
    2018-08-20 Malin F svarar Andrea J
    Tack för dina fina ord det värmer. Jag älskar mitt jobb och gör alltid mitt yttersta för att både köpare/säljare ska känna sig trygga vid affären. Lycka till i ditt nya boende & tack för ett grymt bra samarbete.
    Malin
  • Jan-Håkan S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har köpt bostadsrätt i Norrköping.
    Bostadsrätten förmedlades av Malin F som var mycket professionell och förtroendegivande. Malin gjorde ett jättejobb med tanke på en hel del byråkratiskt krångel. Malin gjorde allt och lite till som man kan förvänta sig av en mäklare på absolut bästa sätt.
    Jag kan på alla sätt vis rekommendera Malin F.
    Verkligen stort tack Malin.
    Håkan och Louise Svensson Läs mer
    2018-08-19 Malin F svarar Jan-Håkan S
    Hej Håkan & Louise!
    Vad glad jag blir att ni uppskattat mitt arbetssätt & att ni är nöjda.
    Tack snälla för rekomendationen
    Välkommen till Norrköping Louise, jag hoppas du kommer trivas i både lägenhet & stad.
    Malin.
  • Lina K
    Lina K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag köpte en etta och blev bemött av en energisk, glad, mysig och personlig mäklare. Köpet gick snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-18 Malin F svarar Lina K
    Tack snälla Lina för de fina orden. Jag övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Mvh Malin
  • Anton A
    Anton A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålde en etta i centrala Norrköping, Malin var tillmötesgående och hade tydlig kommunikation och återkoppling under hela säljprocessen. Läs mer
    2018-07-31 Malin F svarar Anton A
    Tack Anton för förtroendet, gott samarbete samt rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Fredrik B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt bostadsrätt.
    Framförallt ett bra första intryck vid visningen. Mäklaren redogjorde vad som gällde om man var intresserad, klart och tydligt. Korrekt bemötande och handhavande av mäklaren vid budgivning. Ordning och reda vid undertecknandet av överlåtelseavtalet. Läs mer
    2018-07-31 Malin F svarar Fredrik B
    Tusen tack Fredrik för den fina rekommendationen
  • Monia G
    Monia G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt ett radhus i mer lr mindre originalskick fr sent femtiotal.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående o ordnade omgående en förhandsvisning då ord visning inte fungerade. Vi hade en mycket bra dialog o mäklaren gjorde sitt yttersta för mig som köpare och jag kan verkligen rekommendera henne oavsett om man är säljare lr köpare. Har köpt o sålt fastigheter vid fyra tillfällen innan så har att jämföra med. Mycket nöjd med bemötande o engagemang Läs mer
    2018-06-18 Malin F svarar Monia G
    Tack snälla Monia för din rekommendation, den värmde.
  • Elin S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ja sålde en lägenhet.
    Våran mäklare är en driven, rak och väldigt engagerad i säljarens behov. Hon lämnar aldrig några frågetecken och återkopplar alltid. Läs mer
    2018-06-08 Malin F svarar Elin S
    Tack snälla för rekommendationen & för förtroendet att sälja din lägenhet.
    Med vänlig hälsning Malin
  • Marina K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Malin Fingal sålde vårt hus i Åselstad med ett engagemang över förväntan. Hon är ärlig och rak på sak vilket har varit viktig även I relationen till köparen. Malin är förutom väldigt engagerad en positiv och duktig mäklare som kan sin sak. Jag kan rekommendera henne till alla som har något att sälja... eller köpa. Läs mer
    2018-05-25 Malin F svarar Marina K
    Tack för rekommendationen, det värmer verkligen att läsa.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi sålde en villa med hjälp av Malin Fingal som är en utmärkt mäklare och vi fick förtroende direkt. Hon gick verkligen in för uppgiften på bästa sätt och var hela tiden mån om att få till en så bra affär som möjligt. Jag är supernöjd med Malin, hon levde upp till förväntningarna med råge och kan rekommendera henne vidare till alla som vill ha en bra mäklare Läs mer
    2018-05-25 Malin F svarar Jonas A
    Tack för rekommendationen Jonas, jag blir otroligt glad att du uppskattat mitt sätt att arbeta.
    Magnus D gillar detta
  • Magnus N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Sålt 1.5 funkat hur bra som helst! Malin är otroligt driven och engagerad Läs mer
    2018-05-23 Malin F svarar Magnus N
    Tack Magnus för din rekommendation.
    Magnus D gillar detta
  • Johan H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra och driven mäklare. Läs mer
    2018-03-28 Malin F svarar Johan H
    Tack Johan för rekommendationen.
  • Fredrik J skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon var väldigt engagerad.
    Väldigt ärlig, tydlig och korrekt i sitt sätt att hantera processen. Läs mer
    2018-03-26 Malin F svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för förtroendet, fina ord & framför allt för ett gott samarbete.
    Malin F gillar detta
  • Martin H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpte lägenhet på luntgatan 35. Tyckte hon agerade på ett professionellt sätt.
    Mycket snabb i sitt agerande och ett mycket vänligt framträdande Läs mer
    2018-03-26 Malin F svarar Martin H
    Tack Martin för rekommendationen. Jag är övertygad om att du kommer stormtrivas i ditt nya hem.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Hörde av mig till Malin på måndagen och bad om en visning.. Budgivning var redan igång,men hon fixade till den..väl där mötes vi av en trevlig och i mitt tycke riktigt påläst mäklare..sedan har allt bara flytit på...kontraktet skrevs dagen efter... Även då på ett proffsigt sätt....vi är mycket nöjda med hjälpen vi fått hittills.. Mvh Magnus och Erica Läs mer
    2018-03-26 Malin F svarar Magnus K
    Tack snälla för rekommendationen / Malin