Malin Fingal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 82 Läs vad Malin Fingal

• Hester S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-17

We have recently sold our bachelor apartment in Norrköping and we had the priviledge of working with Malin Fingal as our realtor.
    Malin is a very neat, friendly, outgoing and spontaneous person and we got along right from the start! It was clear to us that Malin knew exactly what she was doing. She was determined to do whatever it takes to sell our apartment, and she did it even before the showing and at he price we wanted!
    Working with Malin and Svensk Fastighetsförmedling was overall a pleasure and a GREAT experience and we can HIGHLY recommend her and the company.
    Regards, Hester Läs mer
  • Joakim P skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-26

Även med lite intresse på vår lägenhet lyckades Malin hjälpa oss att hitta en köpare, riktigt bra mäklare! Driven, alltid ärlig, bra samt kontinuerlig kommunikation till oss som säljare.

Tack! Läs mer
  • Daniel B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-24

Köpte en lägenhet i Norrköping
    Först avvaktande sedan positiv och tillmötesgående.
    Fick svar på de flesta svar av mäklaren på visningen men ombads läsa i prospektet.
    Mäklaren är oerhört kunnig o trevlig när hon förstod att jag var intresserad. Läs mer
  • Anny B
    Anny B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-18

Jag köpte en bostadsrätt.
    Bemötandet jag fick av min mäklare var att hon var väldigt trevlig och proffesionellt. Hon gav mig tips och råd för vad jag skulle tänka på under och efter köpet.
    Jag hade inte förväntningar men om jag hade haft det så är jag ganska säker på att hon överträffade dom!
    Hela processen gick ganska fort men mäklaren höll mig uppdaterad hela tiden och jag skulle lätt rekommendera Malin Fingal som mäklare om man är i tankar på att sälja eller köpa! Läs mer
    2019-06-24 Malin F svarar Anny B
    Tack snälla Anny för rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Stefan L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-18

Har tittat på ett antal lägenheter Malin visat för oss
    Fantastiskt bemötande och engangemang.
    Vi har tittat på små billiga lägenheter men ändå fått full service vilket inte är vanligt och sett från andra mäklare😀

Vi tänker kontakta Malin vid nästa köp innan någon annan det är väl ett betyg så bra som något annat😀 Läs mer
    2019-06-24 Malin F svarar Stefan L
    Tack Stefan, vad glad jag blir att ni uppskattat mitt arbetssätt.
  • Emma B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-06-16

Jag köpte min första bostadsrätt och fick ett superbra bemötande av Malin. Hon är personlig och genuin men samtidigt professionell och bryr sig om både köpare och säljare. Vi hade en bra kontakt och Malin var väldigt mån om att uppdatera mig om hur läget såg ut under hela processen, även när det bara var för att tala om att läget var oförändrat. Det gjorde att jag kände mig väldigt trygg som förstagångsköpare! Läs mer
    2019-06-18 Malin F svarar Emma B
    Tack Emma för de fina orden. Jag blir oerhört glad för dom.
    Malin F gillar detta
  • Malene D skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-24

Köp av bostadsrätt. Tillmötesgående med hög tillgänglighet. Gav mycket och bra information. Upplevdes förtroendeingivande. Kändes dock lite påstressat ibland. Överlag är vi som köpare nöjda och kan rekommendera mäklaren för den som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2019-06-13 Malin F svarar Malene D
    Tack snälla för rekommendationen.
  • Dan S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-23

Har köpt ett fritidshus. Mäklaren visade ett seriöst och ärligt
    bemötande som man fick förtroende för. Hade inte direkt några förväntningar av vare sig objektet eller mäklaren men blev mycket överraskad av objektet och hur mäklaren skötte
    det hela. Läs mer
    2019-05-24 Malin F svarar Dan S
    Tack Dan. Jag vet att ni kommer att trivas med ert nya fritidshus med det läget kan ni inte annat än att trivas som fisken i vattnet.
    Malin F gillar detta
  • Tobias R skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-23

Vi har sålt ett fritidshus med hjälp av Malin
    Hon är en väldigt engagerad mäklare som gör sitt yttersta i alla läget.
    Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-24 Malin F svarar Tobias R
    Tack snälla Tobias för rekommendationen.
  • Kevin M
    Kevin M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-19

Köpt en 1a i Norrköping. Malin har varit jättetrevlig och även tillgänglig och lätt att få tag på. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner