Malin Fingal

Malin Fingal

Malin Fingal är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Malin Fingal har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 298 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Fingal har haft 52 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 298 Läs vad Malin Fingal

• köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-07-13
    när jag gick till visning till lägenhet så träffade jag henne och hon var jätte snäll med oss och visade vägen till mig att hur det går med allt .jag tycker hon är jätte duktigt på sitt jobb
    Tack Said. Stort grattis till din fina lägenhet Malin Fingal
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-07-13
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Anstränger sig över det förväntade och kändes tryggt hela vägen.
    Tack Per för förtorendet och rekommendationen Malin Fingal
    2021-07-12
    Malin tog oss igenom hela köpprocessen med stor professionalitet och god kommunikation. Hon visste att vi skulle köpa objektet innan vi visste det själva, men tog sig tid att svara på frågor, ge information och återkoppling och ett gott bemötande rakt igenom. Det finns en transparens och tydlighet som jag som köpare uppskattar hos Malin, som är en unik mäklaregenskap. Det gör mig som köpare trygg i livets största affär.
    Tack Therese för den fina rekommendationen och jag är troligt glad över att jag har fått vara med på er byta bostadsresa. Malin Fingal
    • Karlshov
    2021-07-07
    Väldigt proffsig och trevlig, rekommenderas varmt!
    Tack Mandy för förtroendet och rekommendationen. Malin Fingal
    • Karlshov
    2021-07-07
    Mycket trevlig och gav ett professionellt intryck. Hjälpte till med en snabb och smidig bostadsaffär
    Tack Emil för rekommendationen och jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Malin Fingal
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Luddingsbo
    2021-07-05
    Så nöjd med Malin, helt otroligt smidig. Någon som har större engagemang finns inte!
    Tack snälla Pierre för din rekommendation. Det värmer att du uppskattat mitt arbetssätt. Malin Fingal
    2021-07-02
    Malin är otroligt lyhörd och engagerad. Hon har genom hela säljprocessen varit noggrann med att hålla oss uppdaterade om vad som händer och vad nästa steg borde vara. Det blev en väldigt lyckad försäljning tack vare henne!
    Tack snälla för förtroendet och för den fina rekommendationen. Jag är så glad för er skull att allt gick så smidigt. Malin Fingal
    2021-06-30
    Extremt trevlig person! Vi kände oss trygga från första minuten !
    Hon förklarade allt och hjälpte genom hela processen!
    Vi rekommenderar henne starkt!
    Tack snälla för förtroendet och den fina rekommendationen. Lycka till med allt niu. Malin Fingal
    2021-06-30
    Väldigt bra bemötande. Smidig och enkel att ha att göra med. Skönt att kunna komma i kontakt även utanför kontorstimmar.
    Tack Linus för rekommendationen och stort grattis till din fina lägenhet. Malin Fingal
    2021-06-07
    När vi skulle sälja vår lägenhet så blev vi tipsade om Malin av våra vänner och som hon levererade. Hon har varit engagerad till 100% och alltid kommit med förslag men samtidigt lyssnat på våra önskningar. Malin har svarat på alla mina frågor längst vägen och också stöttat oss i vårt husköp, så himla professionell mäklare och jag har alltid känt att jag kan vända mig till henne med frågor och funderingar 🙏🏼 Malin har mina varmaste rekommendationer och jag kommer garanterat välja Malin nästa gång vi ska sälja ⭐️
    Tack snälla för förtroendet och den fina rekommendationen. Det var en ära att få vara med på er resa. Malin Fingal