Malin Fingal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 124 Läs vad Malin Fingal

• Anders S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-22

Strömmen
    Sålt en bostadsrätt i Norrköping.
    Malin är kunnig, engagerad och driven i sitt jobb. Lägenheten var såld på två dagar och dessutom till ett pris över förväntan. Läs mer
  • Mats B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-22

Strömmen
    Köpt bostadsrätt i Norrköping. Mycket bra bemötande. Professionell. Rekommenderar Malin. Läs mer
  • Erik L
    Erik L sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-20

Åby
    Malin har varit en alldeles utmärkt mäklare vid försäljningen av vårat hus. Försäljningen drog ut på tiden med nästan ett år på grund av olika omständigheter men Malin hade stor förståelse och var hela tiden mycket bra att ha att göra med, kom med bra tips och pushade aldrig. Jag jobbar själv med fastigheter sen många år och har en viss skepsis till en del fastighetsmäklare baserat på min erfarenhet av tidigare köp och sälj av fastigheter där tex mäklare varut för okunniga och bara fokuserat på affären. Men i Malin har vi mött en kunnig mäklare som har ett mycket bra kundbemötande och som lyssnar in kund och lyfter fram fastighetens värden och känsla på ett lysande sätt. Vi kan utan tvekan rekommendera Malin som mäklare och förstås använda henne som mäklare vid eventuella kommande fastighetsaffärer. Läs mer
    2019-11-22 Malin F svarar Erik L
    Tack snälla Erik för de värmande orden. Jag blev otroligt glad.
    Malin F gillar detta
  • Eva N sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-20

Åby
    försäljning av villa. professionellt bemötande med tydlighet i vad som kan förväntas av marknaden, tillgänglig och förstående. Läs mer
    2019-11-22 Malin F svarar Eva N
    Tack snälla Eva för förtroendet och rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Jacob J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-04

Haga
    Jag skrev nyligen på för en superfin 1,5:a och mycket tack vare Malin och hennes goda service. Hon är en supertrevlig, pålitlig och väldigt duktig mäklare som bemöter sina kunder med öppna armar. För mig är det viktigt att mäklaren inte är för på i t.ex. början av visningen utan att man först blir ordentligt välkomnad men att man sedan får känna av lägenheten och tänka lite själv och därefter ställa frågor om så är fallet. Hon läste av mig som kund perfekt och kände precis när det var dags att kliva fram och när det var dags att avvakta lite. Hon var också väldigt kunnig om lägenheten vilket visar på att hon är påläst och verkligen vet vad hon pratar om. Mina förväntningar på den här affären var att den skulle vara enkel, smidig och snabb så att jag skulle kunna flytta in snabbt och Malin gjorde allt i hennes makt för att det också skulle bli så. Hon gjorde affären superenkel och gjorde det hela så smidigt, hon levde verkligen upp till mina förväntningar! Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Jacob J
    Tack snälla Jacob för din fina rekommendation. Stort grattis till ditt köp av en fin lägenhet. Där kommer du att trivas.
    Malin F gillar detta
  • Pierre K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Vilbergen
    3a på 86 kvadrat i Vilbergen. Proffesionellt och vänligt bemötande, lätt att få tag på, och snabb på att berätta när det hände något nytt i försäljningen. Har inget att klaga på och kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-11-22 Malin F svarar Pierre K
    Tack snälla Pierre för rekommendationen och jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem.
  • Mattias S
    Mattias S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Eneby
    Malin Fingal fick förtroendet att sälja våran lägenhet i Eneby och gjorde det med bravu. Glad och positiv från första stund och återkopplar bra under hela processen. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Mattias S
    Tack snälla för rekommendationen och för förtroendet att hjälpa er i försäljningen. Vi var ett bra team.
    Malin F gillar detta
  • Martina H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Vilbergen
    Malin är skicklig och serviceminded. Hon har gett mig jättebra återkoppling i samband med mitt köp av lägenhet och kunnat svara på alla mina frågor vilket har varit väldigt tryggt! Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Martina H
    Tack Martina för rekommendationen. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er fina lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Åsa L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Eneby
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevlig och korrekt mäklare.
    Hon är positiv och hjälpsam. Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Åsa L
    Stort grattis till ett köp av en fin fin lägenhet. Tack snälla för rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Therese M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Eneby
    Malin är en Mäklare som ger allt o lite till, ser till att både köpare o säljare är nöjda! Vi sålde vår lägenhet med hjälp av henne, skulle ge högre betyd om jag kunde! Läs mer
    2019-11-05 Malin F svarar Therese M
    Super tack Therese för rekommendationen och förtroendet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner