Malin Fingal är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Malin Fingal har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 230 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Fingal har haft 45 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 230 Läs vad Malin Fingal

• 2020-11-22
    Malin sålde vårt hus på landet. Problemfri försäljning där Malin fick fria tyglar. Hon är effektiv och kunnig, engagerad och driven, ärlig, proffesionell och informativ. Malin är en guldstjärna och jag kan rekommendera henne starkt!
    Sylvie A
    • 90.0 m²
    • Norsholm
    sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-11-22
    Malin sålde vårt hus på landet. Problemfri försäljning där Malin fick fria tyglar. Hon är effektiv och kunnig, engagerad och driven, ärlig och informativ. Malin är en stjärna och jag kan rekommendera henne alla dagar i veckan.
    M A
    • 90.0 m²
    • Norsholm
  • 2020-11-10
    Malin hade en stor följsamhet för vår process. Hon var redo när vi var, ett bollplank när vi behövde och professionell i det arbete som utfördes. Kunnig och en trygghet för såväl säljare som köpare. Våra största rekommendationer!
    Therese B
    • 150.0 m²
    • Söderköping
    Tusen tack Therese för rekommendationen och vårt samarbete.

• 2020-11-09
    Köpt hus och hade kontakt med Malin. Ärligt, rakt och väldigt kommunikativ. Bra återkoppling och kände mig trygg i processen.
    Niklas L
    • 150.0 m²
    • Söderköping
    köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack Niklas för rekommendationen och grattis till ert fina hus.

• 2020-11-03
    Jag och min man är riktigt nöjda med den hjälp vi fick från Marlin. En riktig trevlig och professionellt mäklaren som är rak och tydlig. Hon är fantastisk mäklaren, varmt rekommendera.
    Ruji-on B
    • 51.5 m²
    • Öster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack snälla för rekommendationen och att jag fick vara med på er resa av att köpa och sälja.

• 2020-11-03
    Vi varmt rekommendera Malin Fingal Svensk Fastighetsförmedling Mäklare Hon var proffsig, alltid tillgänglig och gav många goda råd. Hon hade en jättebra känsla för just vårt lägenhet och hur hon skulle sälja in det. Och så var hon trevlig och rak - både mot säljare och potentiella köpare, vilket uppskattades mycket. Hon har varit lyhörd och uppmärksam på de minsta detaljer inför visningarna, vi är jättenöjda, tack så mycket värden bästa mäklare. Köpt S:t Persgatan 31 Säljas Styrestagatan 6 Yaser Ebrahimi, Rujion Bunyawat
    Yaser E
    Yaser E
    • 51.5 m²
    • Öster
    Vad glad jag blir över att ni uppskattat mitt arbetssätt, tack snälla för rekommendationen. Jag är så glad att vi lyckades med försäljningen och ert köp.

• 2020-11-03
    Positiv, tillmötesgående och driven. Vi är supernöjda!
    Tack Alicia. Jag hoppas att flytten går smidigt och jag övertygad om att ni ska trivas.

• 2020-11-01
    Malin gjorde ett kanonjobb med att sälja min lägenhet! Snabbt och proffsigt hela vägen. Otroligt nöjd med Malin!
    Mauricio A
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Centralt
    Tack Mauricio, nu ska vi bara hitta ett nytt boende till er =)

• 2020-10-26
    Jag och min pojkvän köpte tillsammans vår första lägenhet. Min erfarenhet av Malin som mäklare var väldigt positiv. Hon var flexibel och såg till båda mina som köpare samt säljarens behov. Malin var positiv men också rättvis och ärlig. Jag fick ett väldigt genuint intryck av henne vilket gjorde att jag kände starkt förtroende för henne. Mina förväntningar var att mäklaren skulle ha en säljarentusiasm, att mäklaren med glädje skulle visa boendet och berätta om det, vilket jag tyckte Malin levde upp till. Jag skulle absolut rekommendera Malin som mäklare!
    Claudia K
    • 45.0 m²
    • Öster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tack Claudia för de fina orden och stort grattis till ert första köp utav en fin lägenhet.

• 2020-10-26
    Tingstagatan 3B Utmärkt mäklare, snabba svar och otroligt bemötande. Svarade ALLTID i telefon. Erbjöd extra visning för att säkerställa att köpet känns rätt. Vill ni att både köparen och säljaren ska kännas sig otroligt nöjda ska ni anlita Malin!
    Denis A
    • 45.0 m²
    • Öster
    Tack Denis för rekommendation, vad glad jag blir att du uppskattat mitt sätt att arbeta. Stort grattis till en fin lägenhet.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte