Malin Fingal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 33 kunder tycker om Malin Fingal

• Vi anlitade Malin vid försäljningen av vårt radhus. Malin visade stort driv och engagemang under hela processen. Hon var mån om att skapa en god relation till oss som säljare och vi kände oss mycket trygga med henne vid rodret! Läs mer
    2018-12-13 Malin F svarar Lina G
    Tack snälla Lina för förtroendet och för fina ord.
  • Smedjegatan 26
    Mycket bra bemött, tryggt!
    Jätte nöjd änsålänge! Läs mer
    2018-12-11 Malin F svarar Gabriel L
    Tack snälla Gabriel. Jag är övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Fantastiskt bra jobb! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-11 Malin F svarar Daniela A
    Tack snälla för rekommendationen.
  • Dan R
    Sålde min 2a i Haga med hjälp av Malin och försäljningen gick över förväntan! Hon var tydlig med hur hon jobbar och bemötte alla frågor på ett professionellt sätt. Jag fick hela tiden uppdateringar vad som hände och hur försäljningen fortskred. Lägenheten blev såld snabbt och smidigt, jag kan verkligen rekommendera Malin! Läs mer
    2018-11-30 Malin F svarar Dan R
    Tack Dan för förtroendet och för rekommendationen.
  • Jag sålde en bostadsrättslägenhet med hjälp av Malin Fingal.
    Malin är mycket enegerad och har ett trevligt bemötande, levde upp till mina förväntningar.
    Malin är en mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    Johan Läs mer
    2018-11-27 Malin F svarar Johan S
    Tack Johan för rekommendationen.
  • Max L
    Vid köp av lägenheten som såldes av Malin så blev jag varmt välkomnad med en varm och glad känsla. Hennes noggrannhet och genuina persona fick mig att känna mig säker och trygg från början till slut av köpet. Mycket över mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-24 Malin F svarar Max L
    Tack Max för fina ord. Du har köpt dig en bra lägenhet som jag är övertygad om att du kommer trivas som fisken i vattnet.
    Malin F gillar detta
  • Jessica B
    En fantastisk härlig tjej som tog emot för visningen av lägenheten. (som jag sedan köpte)
    Fick ett väldigt trevligt och proffessionellt bemötande.
    Lyhörd och engagerad.
    Malin rekommenderar jag varmt, hon känns både pålitlig och väldigt kunnig. Läs mer
    2018-11-14 Malin F svarar Jessica B
    Tack så mycket för rekommendationen och fina ord. Jag är helt övertygad om att du och barnen kommer att trivas i lägenheten.
  • Jag kontaktade Malin i syfte att förmedla min lägenhet i centrala Norrköping och fick till en träff dagen därpå, en söndag! Mötet kändes lovande och ett samarbete trädde i kraft.
    Jag är väldigt nöjd med vidare samarbete med Malin som är som mäklare glad, effektiv, social och tydlig! Jag kan VARMT rekommendera henne och önskar henne allt gott! Läs mer
    2018-11-12 Malin F svarar Iza T
    Tack Iza för rekommendationen, den värmer. Jag är glad att du uppskattar mitt arbetssätt.
    Iza T, Malin F gillar detta
  • Malin är definitionen av kämparglöd. Hon har visat ett stort engagemang och en bred kunskap. Tålmodig och målinriktad! Rekommenderar starkt Malin! Läs mer
    2018-10-19 Malin F svarar Oskar B
    Tack Oskar för rekommendationen. Jag blir så otroligt glad och din definition av mig får mig att le.
    Tack snälla för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
  • Vi har sålt vårt hus och är så nöjda med vår mäklare!
    Hon har under hela processen hållit oss väl informerade om vad som händer. Alltid tillgänglig och engagerad i både vår försäljning och vårt nya boende.
    Hon ger det där lilla extra och vi kunde nog inte haft en bättre mäklare!
    Tack Malin! Läs mer
    2018-10-19 Malin F svarar Anders F
    Tack Anders för de fina ordern. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner