Malin Fingal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 141 Läs vad Malin Fingal

• Linnea N sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-03

Centralt
    Vi sökte en personlig mäklare som kunde ge oss råd för att lyckas med försäljningen av vår bostadsrätt, och som kunde svara på alla möjliga frågor som dök upp under tidens gång, och den mäklaren fick vi verkligen när vi hittade Malin. Hon var alltid engagerad, närvarande och tillgänglig, och det var guld värt att ha hennes stöd från start till slut. Tack, Malin! Läs mer
  • Britt Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-29

Köpt bostadsrätt
    Ett bra bemötande från första ögonblicket, det gjorde att man kände sig trygg genom hela affären.
    Malin hade en väldigt bra genomgång vid kontraktsskrivningen och svarade snabbt på alla frågor som dök upp under budningsperioden.
    Hon var inte påstridig utan lät oss fundera i lugn och ro mellan de olika buden.
    Rekommenderas Läs mer
    2020-01-30 Malin F svarar Britt Maria L
    Tack snälla för rekommendationen. Jag vet att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Robin H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-27

Centralt
    Sålde vår bostadsrätt och Malin var superproffsig från dag 1. Både vi och köparna var väldigt nöjda med Malin. Alltid tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderas! Läs mer
    2020-01-30 Malin F svarar Robin H
    Tack snälla för rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Aurora E köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-10

Skärblacka
    Vi har just köpt vårt första hus med hjälp från Malin. Hon gick den extra milen som krävdes för att affären skulle bli möjlig vilket vi är väldigt tacksamma för! Proffsig och noga och snabb återkoppling på små och stora frågor. Varmaste rekommendationer från oss! Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Aurora E
    Tusen tack för dina fina ord☺️☺️jag är lika glad som ni att det gick vägen till slut. Jag vet att ni kommer trivas.
  • Robin K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-30

Norrköping
    Vi köpte ett hus med hjälp av Malin och hon rekommenderas varmt. Hjälpsam, tillgänglig och återkopplar, allt som behövs för nervösa köpare/säljare. Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Robin K
    Tack snälla Robin för rekommendationen. Jag hoppas ni haft en bra första jul i ert nya hem.
    Malin F gillar detta
  • Jesper K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-25

Centralt
    Vi köpte en lägenhet via Malin och blev bemötta med snabb och professionell hjälp vilket gjorde det möjligt för oss att förvärva vår lägenhet genom en snabb och smidig affär. Malin var sedan tillgänglig under hela processen med bank och övriga frågor, då det var vårt första lägenhetsköp vilket vi uppskattade.
    Vi är väldigt nöjda med Malin och hennes bemötande. Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Jesper K
    Tack Jesper för rekommendationen. Jag är övertygad om att ni kommer trivas.
    Malin F gillar detta
  • Sven J köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-23

Åby
    Smidig och proffsig mäklare med stort engagemang! Toppen! Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Sven J
    Tack Sven för rekommendationen . Jag hoppas ni ska trivas och att bergvärmepumpen är på plats nu.
    Malin F gillar detta
  • Anna W köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-23

Åby
    Rekommenderas varmt. Malin är en super engagerad och kompetent mäklare. Toppbetyg. Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Anna W
    Tack snälla för rekommendationen. Välkommen tillbaka till Norrköping
  • Julia J
    Julia J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-21

Centralt
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet med hjälp av Malin! Hon är otroligt proffsig i sitt jobb, gav ett väldigt bra bemötande och återkopplar snabbt. Hon hjälpte oss att komma fram till rätt lösning för vår situation och varför det var rätt för oss. Vi kände oss trygga med hennes hjälp och kan absolut rekommendera Malin till alla andra som behöver sälja sin bostad! Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Julia J
    Tack Julia för förtroendet att hjälpa er i försäljningen och för rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Henrik M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-21

Centralt
    Sålde en 3a Centralt i Norrköping. Fick direkt glatt och trevligt bemötande och svar på alla funderingar man hade. La upp en plan för hur vi kunde optimera våran försäljning utifrån de önskningar och krav vi hade. Förklarade marknaden väldigt bra för oss hur den funkade i dagsläget och varför denna plan var bäst för våran försäljning. Var hela tiden tillgänglig för frågor.

Kanonbra helt enkel! Läs mer
    2020-01-10 Malin F svarar Henrik M
    Tack så mycket Henrik för rekommendationen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal