Malin Fingal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 103 Läs vad Malin Fingal

• Elisabeth A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-19

Så himla nöjd med Malin, så proffsigt bemötande! När vi köpte våran bostad så fanns hon där hela tiden för oss. Hon gjorde så allt kändes väldigt personligt, vilket gjorde att man kände sig lugn å trygg. Läs mer
  • Chrisoffer S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-18

Malin hjälpte oss när vi köpte vår första bostadsrätt, och mer postiv köpupplevelse har jag nog aldrig haft.

Oerhört tillmötesgående.

Ska jag sälja bostad någon gång vet jag vem jag ringer Läs mer
  • Linda S skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-18

Jag och min man köpte en lägenhet, efter x antal visningar. Malin fingal var verkligen unik, en fantastisk mäklare. Professionell med det lilla extra. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Linda S
    Linda tack så mycket för fina ord.
  • Robert B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-17

Jag kan varmt rekommendera Malin Fingal som mäklare.
    Hennes proffsighet och engagemang för uppdraget gör att man får ett stort förtroende.
    Hon är kommunikativ och informativ samt höll mig väl uppdaterade innan huset lades ut till försäljning, under pågående visning och budgivning samt en bra uppföljning efter försäljningen.
    Hon är ständigt tillgänglig, och man får alltid utan dröjsmål svar på frågor som uppstår, man känner sig väl omhändertagen.
    Robert Barany Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Robert B
    Tack snälla Robert för dina värmande ord och rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Tomas L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-15

Vi har sålt en bostadsrätt.Vi blev jättebra bemötta mäklaren var verkligen engagerad och hjälpte oss på alla sätt och vis.Den här mäklaren kommer vi varmt att rekommendera Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Tomas L
    Tack snälla för rekommendationen.
    Malin F gillar detta
  • Anne-Louise L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-15

Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev jättebra bemötta mäklaren var verkligen engagerad och hjälpte oss på alla sätt och vis. Den här mäklaren kommer vi varmt att rekommendera. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Anne-Louise L
    Tack snälla för rekommendationen. Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Marie H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-06

Sålde en bostadsrätt en fyra. Tog kort på bostaden innan och låg som kommande. Fick mycket bra bemötande och hjälp med förberedelsen till försäljningen. Uppfyllde våra förväntningar på ett proffsigt och glatt sätt. Snabb respons från mäklaren, samt snabb information om bud och avslut.Kommer varmt rekommendera Malin Fingal på svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Marie H
    Tack snälla Mia och Åke för förtroendet samt för rekommendationen.
  • MARTIN E
    MARTIN E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-03

Jag och min familj har nyligen köpt vårt första radhus av Malin. Hon har varit mycket driven och trevlig ända från vårt första möte. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar MARTIN E
    Tack Martin för rekommendation.
  • KRISTOFFER B
    KRISTOFFER B skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-03

En supertrevlig mäklare som utför sitt arbete på ett proffsigt sätt! Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar KRISTOFFER B
    Tack Snälla Kristoffer för förtroendet och rekommendationen.
  • Dag Martin M
    Dag Martin M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-29

Duktig och framförallt driven mäklare . Lyssnar på kund .
    Jättenöjd 👍🏼. Läs mer
    2019-09-18 Malin F svarar Dag Martin M
    Tack Martin för rekommendationen samt förtroendet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal