Malin Fingal
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 40 kunder tycker om Malin Fingal

• Ola M skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-06

Lägenheten vi sålt har varit min brors, som avled i somras. Det är alltså dödsboet som jag representerat. Malin har på ett utmärkt sätt lotsat oss genom processen med boupptäckning och formalia m m i samband med försäljningen. Hon har dessutom varit utomordentligt trevlig och tillmötesgående och förtroende skapande på ett proffsigt sätt.

Arkösund 20190206

Carl Muhrbeck Läs mer
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-03

Malin Fingal Fastighetsmäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping, är trevlig, proffsig, och hårt arbetande ung dam.
    Det är roligt att göra affärer med henne det är ordning och reda, klara fakta.
    Jag köpte en bostadsrätt av henne och blev presenterad ett utmärkt bildcollage som gjorde objektet rättvisa.
    Hon kontrollerade noga att man hade täckning för att lägga bud på bostaden, vilket gör att budgivningen, (vilket jag är emot), ändå blir lite sundare.
    Tack för en trevlig affär.
    Med Vänlig Hälsning
    Kenneth Nicander Läs mer
    2019-02-04 Malin F svarar Kenneth N
    Tack snälla Kenneth för de fina orden. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Sören K skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-03

Sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemött.
    Max pris nästan uppnått.
    Tursamt med två budgivare.
    Spännande och mycket nervöst- Läs mer
  • Tomas A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-01-23

Köpt lägenhet.
    Mycket väl bemött. Tycker att mäklaren hade en bra presentation. Var lätt att få kontakt med.
    Allt som allt, ett väl utfört mäklaruppdrag. Läs mer
    2019-01-23 Malin F svarar Tomas A
    Tack snälla Tomas för de fina orden.
  • Kjell H skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-01-13

Sålt bostadsrätt 3 r & k .
    Ett mycket bra bemötande av Malin !
    Vi förväntade oss att hon skulle kunna sälja vår bostad till ett
    accepterat pris, och det lyckades hon med !
    Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående, och gjorde ett bra jobb ! Läs mer
    2019-01-14 Malin F svarar Kjell H
    Tack snälla Kjell & Eva för förtroendet att jobba med er. Tackar för en fin rekommendation. Jag är helt övertygad om att ni kommer storm trivas i er nya lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Kent Joel E skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-01-11

Vi har sålt vår villa. Vår mäklare överträffade alla förväntningar. Blev bemötta med stor respekt samtidigt som mäklaren gav ett stort stöd igenom hela processen. Det är inte var dag man säljer sitt hus precis. Vi fick all tänkbar hjälp.

Är så tacksam att fått jobba med en sådan proffsig mäklare, både att bemöta människor och kunnig i allt som rör försäljningen. Läs mer
    2019-01-14 Malin F svarar Kent Joel E
    Det värmer att ni känner att ni fått det stöd ni behöver genom hela säljprocessen och uppskattat mitt arbetssätt. Tack snälla för förtroendet samt de fina orden.
    Malin F gillar detta
  • Fredrik L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-17

Köpte sutterängradhus i utkanten ev Norrköping stad. Trevlig mäklare med massor av glädje och energi. Blev positivt överraskad då mäklaren besvarade frågor och funderingar på ett jordnära sätt. Man kände att man verkligen fick gehör. Inte alls som den stereotypiska säljaren som bara vill sälja oavsett vad. Mäklaren gav oss betänketid och fanns ändå jämt tillgänglig via mobil. Läs mer
    2018-12-17 Malin F svarar Fredrik L
    Tack Fredrik för dina beskrivande ord. Jag blir väldigt glad när jag läser det. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i radhuset.
  • Lina G skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-12

Vi anlitade Malin vid försäljningen av vårt radhus. Malin visade stort driv och engagemang under hela processen. Hon var mån om att skapa en god relation till oss som säljare och vi kände oss mycket trygga med henne vid rodret! Läs mer
    2018-12-13 Malin F svarar Lina G
    Tack snälla Lina för förtroendet och för fina ord.
    Malin F gillar detta
  • Gabriel L skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-11

Smedjegatan 26
    Mycket bra bemött, tryggt!
    Jätte nöjd änsålänge! Läs mer
    2018-12-11 Malin F svarar Gabriel L
    Tack snälla Gabriel. Jag är övertygad om att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Malin F gillar detta
  • Daniela A skrev om Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-10

Fantastiskt bra jobb! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-11 Malin F svarar Daniela A
    Tack snälla för rekommendationen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner