Malin Fingal är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Malin Fingal har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 307 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Fingal har haft 48 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 307 Läs vad Malin Fingal

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Centralt
    2021-09-24
    Malin är väldigt glad, trevlig och målinriktad med ett oerhört stort engagemang.
    Jag har känt mig trygg och litat på hennes kompetens till 100%, vilket varit bra för mig som förstagångssäljare.

Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Malin.
    • Centralt
    2021-09-17
    Engagerad, tillgänglig och tillmötesgående. Stöttande vid min egen osäkerhet kring strategi och prissättning. Gav mig en realistisk bild av hur marknaden ser ut, vilket påverkade mina förhoppningar och beslut på ett tryggt och korrekt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Tyketorp
    2021-09-06
    Ett glatt och trevligt bemötande. Snabb på att återkoppla o man känner sig väl omhändertagen. Bryr sig om sina kunder
    Tack Alex för fina ord och för att vi haft lätt till skratt =).
    Stort grattis till er och ett fint hus.
    • Tyketorp
    2021-09-06
    Väldigt trevligt bemötande, talade i klarspråk, enkel och trivsam. Tillgänglig när man ringer och återkopplar snabbt.
    Tack snälla Linda för den fina rekommendationen. Stort grattis till ert hus. Malin Fingal
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Kättsätter
    2021-09-01
    Måste säga att Malin är en frisk fläkt och har ett härligt engagemang och man vet alltid vad som händer med sin försäljning.
    Vad glad jag blir över att läsa att du alltid känt att du vet vad som händer din försäljning, det är så det ska vara. Tack för att jag fått äran att vara med er i denna försäljning och tusen tack för rekommendationen. Malin Fingal
    • Kättsätter
    2021-09-01
    Malin är så passande för sitt jobb som mäklare. Man fick svar och hjälp med allt man behövde, så engagerad och alltid glad och positiv.
    Tack Marie för förtroendet, rekommendatioenen och för att du uppskattat mitt arbetssätt. Malin Fingal
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-08-19
    Blev väldigt trevligt och bra bemött. Väldigt tydlig, förklarade enkelt för oss första gångs köpare. Rekommenderas verkligen .
    Tack snälla för rekommendationen. Stort grattis till en fin och bra lägenhet. Malin Fingal
    2021-08-19
    Bra bemötande . Trevlig , lätt att prata med . Tydlig . Förklarade på ett bra sätt för oss förstagångsköpare! Rekommenderas varmt !!
    Tack så mycket för rekommendationen. Jag är helt övertygad om att ni kommer storm trivas i er nya lägenhet. Malin Fingal
    2021-08-19
    Personligt och professionellt bemötande. En mäklare med hög ambition som resulterade i en mycket lyckad försäljning. Skulle alla gånger anlita henne igen om jag ska sälja i framtiden!
    Tack Denise för förtroendet att vara med vid din försäljning. Jag är så glad för din skull att allt gick smidigt. Tack snälla för rekommendationen. Malin Fingal
    • Vilbergen
    2021-07-13
    när jag gick till visning till lägenhet så träffade jag henne och hon var jätte snäll med oss och visade vägen till mig att hur det går med allt .jag tycker hon är jätte duktigt på sitt jobb
    Tack Said. Stort grattis till din fina lägenhet Malin Fingal