Malin Fingal

Malin Fingal

Malin Fingal är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Malin Fingal har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Malin Fingal har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Fingal har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

95 omdömen om Malin Fingal

Mihaela L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Kaffebacken / Ektorp

Min erfarenhet av Malin är att hon är en duktig och professionell mäklare. Det som vi uppskattade mest var att hon var ärlig samt öppen mot oss och detta ledde till en ökad trygghet för oss som är förstagångsköpare av bostadsrätt.

Josefine B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Oxelbergen

Malin har har från start varit realistiskt kring förväntningar, hon har alltid varit tillgänglig och hon har ständigt hållit mig uppdaterad i vad som händer samt kommit med kloka råd i vad hon tror är bäst- en stöttepelare och en person som inte gett upp trots en ganska lång och krokig resa till försäljning i dessa tider. Hon visar på engagemang, lojalitet, öppenhet och driv. En mäklare jag skulle välja igen och igen!

Matilda H

Malin har varit professionell, engagerad och tillgänglig. Hon är snabb på att svara på frågor och hon har fått oss att känna oss trygga i köpprocessen. Vi hade höga förändringar på mäklaren i form av god service och tillit vilket Malin levde upp till fullt ut.

Alva M
Oxelbergen

En bra trevlig mäklare. Förklarar på så enkelt sätt som möjligt så alla parter ska förstå. En bra, enkel & smidig upplevelse & köp av lägenheten.

Waldemar P
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svärtinge

Vi är verkligen nöjda med allt. Man får personlig och proffsig hjälp, Mycket hög kvalitet och service. Malin Fingal är Mäklaren som skötte allt.

Stefan L
Svärtinge

Malin är väldigt energisk och hjälpsam och det känns som hon gör allt för att hjälpa sin uppdragsgivare. Hon hade svårt att hitta köpare till vårt hus, som är väldigt speciellt och absolut inte passar den genomsnittliga husköparen. Men hon kämpade på och efter ungefär tre månader hade hon lyckats sälja det, även om köpesumman inte blev den vi hade hoppats på. Men det är knappast Malins fel utan snarare världsläget med inflation, höga räntor och allmän oro. Så all heder till Malin, hon var en klippa!

Linn A
Centralt / Öster

Upplevde att Malin lyssnade och gav goda råd. En engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta för att lyckas med en försäljning som kändes bra för oss.

Joakim T
Göten

Kan inte annat än att varmt rekommendera Malin! Helt klart den bästa mäklaren jag har träffat, så trevlig och professionell. Hon gjorde ett grymt arbete i samband med min bostadsförsäljning, med sitt driv och engagemang. Var aldrig några tveksamheter, hon var tydlig och helt fantastisk på att hålla mig uppdaterad under hela processen.

Janne L
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svärtinge

Trevligt bemötande av en mycket professionell mäklare. Kan varmt rekommenderas.

Isobel S
Svärtinge

Vi sålde vårt hus med hjälp av Malin Fingal på Fastighetsbyrån. Från första mötet kändes allt helt perfekt. Hon är en varm, ärlig, rak och otroligt stark person. Även i svåra tider får hon igenom målen! Kämparglöd, tillgänglighet, krigaranda och kärlek är bara några ord som beskriver Malin. Rekommenderar henne alla dagar om året, vilken otrolig stjärna du är!!! Tack för allt fantastiskt du gjort för och med oss. Evigt tacksamma och enormt mycket kärlek till dig från oss! Simon & Isobel