Marcus Crifält
Registrerad mäklare sedan 2016-05-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 56 Läs vad Marcus Crifält

• Mattias S köpte sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-20

Öbonäs
    Köpt ett hus och Marcus var en bra mäklare som gick igenom avtalen mellan köparen och säljaren på ett bra sätt så man förstod allting. Läs mer
  • Kennet L sålde sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-19

Öbonäs
    Sålt villa

Positivt, han berättade om hur Svensk fastighetsförening jobbade och vilka andra sätt vi kunde sälja huset på.
    Han var mycket flexibel och tillmötesgående och levde upp till förväntningarna.
    Intensiv försäljning som slutade med snabb försäljning av huset. Läs mer
  • Henric E
    Henric E sålde sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-07

Vikbolandet
    Sålt villa
    han är proffsig och trevlig.
    Kommunicerar hela tiden om hur det går mm. Läs mer
  • Ninna E sålde sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-07

Vikbolandet
    Marcus sålde vårt hus och vi är mycket nöjda med hans arbete . Professionell och ödmjuk med ett smidigt arbete .
    Supertrevlig och alltid tillgänglig.
    Avslutande arbete med tydlig information kring allt .
    Kan Varmt rekommenderar Marcus vid köp och försäljning av hus . Läs mer
  • JONATHAN O
    JONATHAN O skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-30

Jag upplevde från start att Marcus hade en tråkig attityd och svarade på få av mina telefonsamtal och meddelanden.

Mäklaren hade ingen öppen lista med bud och heller ingen rutin kring hur man fick reda på bud trots att vi bad om det vid flertal tillfällen och valde att framföra andras bud till oss först under kontraktskrivning vilket gjorde att säljaren ovetandes gick miste om 200 000kr.

Efter att ha köpt ett tiotal fastigheter med många olika mäklare så har jag aldrig varit med om någon så oseriös som Marcus Crifält. Läs mer
  • Dagmar H sålde sin stuga med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-05-17

Östra Ryd
    Redan vid första kontakten, fick jag ett stort förtroende för Marcus. Han levde upp till mina förväntningar på en bra mäklare.
    Han förklarade försäljningens olika faser på ett lättsamt sätt.
    Jag är mycket nöjd.
    Mycket nöjd med försäljningen av Backgården 12.
    Dagmar Henriksen Läs mer
  • Malin A köpte sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-23

Lindö
    Väldigt professionell och kunnig. Inger ett högt förtroende. Läs mer
  • Josefin W köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-22

Loddby
    Jag har köpt bostad via Marcus och fått hjälp med en värdering och tydlig information om Svensk fastighetsförmedlings arbetssätt
    Jag är jättenöjd med kontakten ffa då Marcus tar dig tid att ringa, återkoppla och etablera en snabb förtroendeingivande kontakt Läs mer
  • Malin R sålde sin stuga med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-17

Valdemarsvik
    Marcus var anlitat till att sälja vårt sommarhus.
    Marcus har under hela processen varit väldigt påläst, engagerad och enkel att ha att göra med.
    Jag upplever att Marcus är mycket kompetent i sin yrkesroll och väldigt mån om att jag som kund skall vara välinformerad och trygg genom processen.
    Skulle varmt rekommendera Marcus som mäklare. Läs mer
  • Patrik K sålde sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-04-08

Söderköping
    Markus har skött försäljningen utmärkt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal