Marcus Crifält
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 46 Läs vad Marcus Crifält

• Elisabeth H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-23

Vilbergen
    Markus har haft ett gott bemötande.Är jättenöjd. Läs mer
  • Kenth B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-03-19

Vilbergen
    Sålt en 3:à i vilbergen Norrköping. Blev bra bemött av Marcus som på ett utmärkt sätt har hanterat försäljningen. Marcus har levt upp till alla mina förväntningar på bästa sätt. Läs mer
  • Dagmawi B köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-05

Centralt
    I bought bostadrätt. Marcus is genuine, polite and very helpful. It was a great pleasure dealing with him. I thank him for all his assistance and I recommend him without any reservations. Läs mer
  • Ingela K sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-21

Gamla Lasarettet
    Marcus hjälpte oss sälja vår bostadsrätt och vi har verkligen varit helnöjda hela vägen! Kunde inte fått en mer engagerad, professionell och trevlig mäklare! Marcus lyckades hitta rätt köpare och genomförde affären snabbt och smidigt! Så behöver ni en mäklare? Ring Marcus! Betyg: 10 av 10!!! Läs mer
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-24

Vikbolandet
    Mycket proffisionell och engagerad, kunnig och effektiv. Läs mer
  • Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-18

Haga
    Sålde min 2 rum o Kök
    Mycket trevlig, kunning och professionell.

Rekommenderar honom! =) Läs mer
  • Oliver S köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-15

Haga
    Tydlig, opartisk och serviceminded. Kommer välja denna mäklare vid framtida försäljning. Läs mer
  • Kent Å
    Kent Å sålde sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-28

Norrköping
    Jag har sålt mitt hus

Ett mycket bra bemötande som jag gärna delar med mig till andra

En lyckad försäljning Läs mer
  • Tommy J köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-09-27

Norrköping
    Vi har köpt en bostadsrätt via svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren Marcus Crifält är en fantastisk mäklare. Han är tydlig, lyhörd, inlyssnande, punktlig, svarar snabbt på ev frågor och återkopplar som överenskommet. Vi är mkt nöjda med Marcus, han ingav lugn, seriositet och stor kunskap inom området. Vi kände oss därför mkt trygga i Marcus händer!
    Mvh. Tommy och Lena JANSSON
    NORRKÖPING Läs mer
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-23

Jag har med hjälp av Marcus Crifält sålt ett hus. Marcus visade på stor professionalism, trygghet och värme. Jag kommer i framtiden, vända mig till Marcus Crifält igen och rekommenderar honom varmt. Tack! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal