4 rekommendationer

Marcus Crifält
en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15
602 25 Norrköping — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Marcus Crifält

• Göte G
    Göte G skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allt har fungerat mycket bra utom sista uppdraget då vi skrev köpebrev och slutbetalning skedde. Kontakten med banken fungerade mycket dåligt med lång väntetid.
    2017-06-28 Marcus C svarar Göte G
    Tack för ert förtroende Göte!
    Hoppas vi ses igen i framtiden
    Magnus D gillar detta
  • Anna H
    Anna H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Är så nöjd med att just Marcus var min mäklare! Han har på ett mycket skickligt sätt skött allt kring försäljningen av min lägenhet. Från första stund ingav han professionalitet med trygghet, empati och trovärdighet.
    Han har lyckats skapa känslan av att jag var viktig och motsvarande till köparna. Därför tror jag att det gick så smidigt och med ett resultat över förväntan. Jag rekommenderar med varm hand alla, oavsett uppdrag, att anlita Marcus!
    2017-06-11 Marcus C svarar Anna H
    Tack snälla Anna för ditt förtroende! Dina ord värmer mycket. Hoppas vi ses i framtiden. / Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Britt-Marie R
    Britt-Marie R skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kan varmt rekommendera Marcus Crifält till er eventuella försäljning.
    Driftig, kunnig och engagerat tar han sig an sina kunder.
    Låt er inte luras av hans ungdom,.det ligger mycket kunskap/vetskap och en vilja att göra ett bra "jobb".
    Britt-Marie och Reidar Rydin.
    Marcus C, Britt-Marie R gillar detta
  • Daniel Ä
    Daniel Ä skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Allt gick jätte bra är supernöjd.
    Per I, Magnus D, Marcus C, Daniel Ä gillar detta
Per Illner