Marcus Crifält
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 27 kunder tycker om Marcus Crifält

• David C skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-03

Jag har köpt en bostadsrätt i Söderköping.
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb och jag kände mig väldigt trygg och välinformerade under hela tiden.
    Trots att jag hade "fjärilar i magen" då det är en stor sak att köpa bostad så ingav mäklaren ett lugnt och professionellt bemötande. Gick igenom steg för steg på ett pedagogiskt sätt.
    Känner mig nöjd. Läs mer
    2019-02-05 Marcus C svarar David C
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i lägenheten. // Marcus
  • Veronica H skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-01-25

Har sålt en 2:a ganska citynära i en fin gammal förening. Mäklaren var mån om att ge mig en tro på att det skulle finnas köpare, att det fanns mervärden i området samt höll mig medveten om hur marknaden är i dagsläget. Det kändes tryggt att få tydliga besked med vilka förväntningar jag kunde ha samtidigt som jag hade möjlighet att själv lägga nivån på hur jag ville ha det. Försäljningen gick smidigt och mäklaren gjorde ett bra jobb med ett bra engagemang. Läs mer
    2019-02-05 Marcus C svarar Veronica H
    Stort tack för ert förtroende Veronica! Tack för den fina rekommendationen! / Marcus
  • Charles W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-10-14

Vi sålt en lägenhet I Central Norrköping.Vi blev bemött av mäklaren Marcus Crifält på den bästa möjlighen sätt. Under mötten gört han en lite presentation om sig själv och SvenskFastighet bolaget och förklärt väldigt tydigt och kunnig alla steg och regler som ska tas för att sälja våra lägenhet på det bästa möjliga sätt till oss.
    Marcus hade svar för alla våra frågor och det känndes att det var ingen för mycket för den ung och fullt av energy man.Han hållt oss väl uppdaterat under försäljningsprocessen och
    levde upp till alla våra förväntningar. Resultat - lägenhet var såld snabbt, smidigt och för förväntat av oss pris.
    Om någon vill köpa eller säljar fast egendom I Nörrkoping, rekomenderar vi stark att kontakta Marcus Crifät.
    MvH
    Charles&Viktorija Läs mer
  • Margaretha R skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-10-13

Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, från början till slut.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-05 Marcus C svarar Margaretha R
    Tack för ditt förtroende Margaretha! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. // Marcus
  • Elin Engström W
    Elin Engström W skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-10-12

Han är väldigt noggrann och tydlig, man blir alltid trevligt bemött! Läs mer
    2018-10-12 Marcus C svarar Elin Engström W
    Stort tack för ert förtroende och den fina rekommendationen! // Marcus
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-09-07

Marcus har hjälpt oss på ett strålande sätt i vår säljprocess av vår bostad.
    Han har coachat oss hela vägen med bra tips om lyckad försäljning.
    Han är fantastiskt trevlig och verkligen en utmärkt påläst representant för svensk fast. Läs mer
    2018-10-12 Marcus C svarar Alexandra B
    Tack snälla Alexandra för de vackra orden. Det har varit ett roligt att få lära känna er. // Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Robin P skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-08-25

Köpt 1 RoK, DeGeersgatan 109

Fick vad jag förväntade mig; en mäklare som gjorde sitt jobb. Jag har inga eloger att ge, men absolut inga klagomål heller. 100% lagom. Läs mer
    2018-09-07 Marcus C svarar Robin P
    Tack för rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. // Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Esko J skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-07-25

jag har sålt sommarstuga.
    alt gick efter förväntning. Läs mer
    2018-09-07 Marcus C svarar Esko J
    Stort tack för ert förtroende Esko! / Marcus
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-07-06

Jag skulle starkt rekommendera Marcus som mäklare speciellt för att han är så tillmötagående och fick en att känna sig väldigt trygg. 5/5! Läs mer
    2018-09-07 Marcus C svarar Niklas L
    Tack för rekommendationen! // Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Peter M skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-06-23

Tillmötesgående, Seriös, professionell.
    Blev en bra affär, alla nöjda. Läs mer
    2018-09-07 Marcus C svarar Peter M
    Tack för rekommendationen och ert förtroende! / Marcus