Marcus Crifält

Marcus Crifält

Marcus Crifält är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Marcus Crifält har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Marcus Crifält har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.8. Marcus Crifält har haft 26 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 117 Läs vad Marcus Crifält

• Johanna A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-09-01 Verifierad kund
    Marcus är Otroligt proffsig och kunnig.
    Lugn och strukturerad när jag som säljare blev lite stressad. Marcus har alltid ett mycket trevligt bemötande och har verkligen visat att han som mäklare är en opartisk medlare mellan säljare och köpare.
    Han är tydligt i att visa säljprocessen och hör av sig när han lovat på utsatt tid.
    Är mycket nöjd med Marcus som mäklare och kan varmt rekommendera honom till andra.
    Stort tack för denna mycket fina rekommendation! Väldigt glad att du känner dig nöjd och återigen tack för förtroendet! // Marcus Marcus Crifält
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Söder
    2022-08-31 Verifierad kund
    Kunnig. Förklarat begripligt och ställer upp med extra tid när det så önskades.
    Stort tack Eva! Hoppas du kommer trivas i dina nya lägenhet // Marcus Marcus Crifält
  • sålde sin stuga med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-06-19 Verifierad kund
    Marcus upplevde vi som väldigt engagerad och trevlig som person. Det kändes tryggt och säkert redan från början. Vi är mycket nöjda med försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi kände oss trygga, inte bara fram till kontraktsskrivningen, utan även efteråt.
    En regelrätt mäklare som inte bara säger tack och hej så snabbt han kan. Är med i hela processen och är väldigt påläst.
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Hoppas ni kommer trivas i huset! // Marcus Marcus Crifält
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-06-13 Verifierad kund
    En ärlig, påläst mäklare som kör med öppna kort. Lugn, pålitlig och man kan som kund bara luta sig tillbaks och så sköter Marcus allt och lite till.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att ha och göra med. Allt gick smidigt och mycket proffsigt. Rekommenderar starkt!
    Tack snälla för de fina orden! // Marcus Marcus Crifält
    2022-06-04 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande, o kunnig, hade svar på våra frågor.
    Våra förväntningar infriades, o en bra kommunikation över telefon.
    Förklarade allt,, på ett bra sätt. Mvh Sussie o johan
    2022-06-04 Verifierad kund
    Mycket kompetent. Ordning och reda. Korrekt bemötande. Mycket trevlig. Lätt att kommunicera med och få tag på. Rekommenderas starkt.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Otroligt fint och kunnigt bemötande. Noggrann och ordningsam. Han berättade allt vi behövde veta för att ta rätt beslut i försäljningsprocessen. Lätt att få tag på. Vi rekommenderar honom det varmaste. // Lotta
    2022-06-03 Verifierad kund
    Pålitligt intryck. Alltid full koll. Bra service. Mycket smidigt och kul att köpa samt sälja hus med Marcus!