Läs vad 64 Läs vad Marcus Crifält

• 2020-10-21
    Vi har köpt ett hus och tycker att det har varit ett trevligt och proffsigt bemötande från visning till affär.
    Anna H
    • 89.0 m²
    • Vikbolandet
    köpte sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-09-30
    Marcus hade ett proffsigt bemötande från dag ett. Förklarade och informerade under hela säljprocessen vilket gjorde att man kände sig uppdaterad från start till kontraktsskrivning. Jag kan varmt rekommendera Marcus.
    Martin J
    • 50.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-09-29
    Vi anlitade Marcus för att hjälpa oss sälja vårt hus. Genom hela processen påvisade han stort engagemang och flexibilitet, var tillgänglig och svarade på alla frågor och funderingar. Professionellt bemötande med tydlighet och måluppfyllelse i fokus.
    Adisa R
    • 146.0 m²
    • Drothem
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-09-23
    Bostadsrätt
    Jag fick ett gott bemötande
    Tycker mäklaren levde up till dom
    Bra
    Arvid B
    • 50.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
  • 2020-09-22
    Jag sålde min 2:a i centrala Norrköping våren 2020. Marcus ringde upp oss efter att vi önskat en kostnadsfri värdering och ingav direkt förtroende och kändes som ett självklart val när vi önskade gå vidare med försäljningen. Marcus uppfattades som mycket professionell, kunnig och tillgänglig för oss under säljprocessen. Jag skulle absolut rekommendera att välja Marcus som din mäklare vid försäljning!
    Caroline W
    • 67.5 m²
  • 2020-09-22
    Utmärkt mäklare som hjälpte mig att sälja min lägenhet i Eneby Norrköping. Marcus gjorde ett proffsigt utförande och kan starkt rekommendera.
    Christoffer L
    • 1:a
    • 30.0 m²
    • Eneby
  • 2020-09-21
    Vi har köpt en lägenhet och bemötandet från Marcus var positivt och bra.

Vi hade förhoppningen om en snabb hantering och det blev det så vi är nöjda med vår lägenhetsaffär.
    Robert E
    • 1:a
    • 30.0 m²
    • Eneby
  • 2020-09-19
    Vi har sålt ett av Söderköpings äldsta hus.
    Vår mäklare Marcus Crifält visade ett genuint intresse för huset och våra önskemål om köpare. Marcus tog själv reda på fakta om huset och våra förväntningar på mäklaren överskrider långt över våra önskemål. Vi kommer definitivt att anlita Marcus Crifält igen.
    Birgitta W
    Birgitta W
    • 55.0 m²
    • Drothem
  • 2020-07-20
    Köpt ett hus och Marcus var en bra mäklare som gick igenom avtalen mellan köparen och säljaren på ett bra sätt så man förstod allting.
    Mattias S
    • 103.0 m²
    • Öbonäs
  • 2020-07-19
    Sålt villa

Positivt, han berättade om hur Svensk fastighetsförening jobbade och vilka andra sätt vi kunde sälja huset på.
    Han var mycket flexibel och tillmötesgående och levde upp till förväntningarna.
    Intensiv försäljning som slutade med snabb försäljning av huset.
    Kennet L
    • 103.0 m²