Marcus Crifält
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 25 kunder tycker om Marcus Crifält

• Vi sålt en lägenhet I Central Norrköping.Vi blev bemött av mäklaren Marcus Crifält på den bästa möjlighen sätt. Under mötten gört han en lite presentation om sig själv och SvenskFastighet bolaget och förklärt väldigt tydigt och kunnig alla steg och regler som ska tas för att sälja våra lägenhet på det bästa möjliga sätt till oss.
    Marcus hade svar för alla våra frågor och det känndes att det var ingen för mycket för den ung och fullt av energy man.Han hållt oss väl uppdaterat under försäljningsprocessen och
    levde upp till alla våra förväntningar. Resultat - lägenhet var såld snabbt, smidigt och för förväntat av oss pris.
    Om någon vill köpa eller säljar fast egendom I Nörrkoping, rekomenderar vi stark att kontakta Marcus Crifät.
    MvH
    Charles&Viktorija Läs mer
  • Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, från början till slut.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Elin Engström W
    Han är väldigt noggrann och tydlig, man blir alltid trevligt bemött! Läs mer
    2018-10-12 Marcus C svarar Elin Engström W
    Stort tack för ert förtroende och den fina rekommendationen! // Marcus
  • Alexandra B
    Marcus har hjälpt oss på ett strålande sätt i vår säljprocess av vår bostad.
    Han har coachat oss hela vägen med bra tips om lyckad försäljning.
    Han är fantastiskt trevlig och verkligen en utmärkt påläst representant för svensk fast. Läs mer
    2018-10-12 Marcus C svarar Alexandra B
    Tack snälla Alexandra för de vackra orden. Det har varit ett roligt att få lära känna er. // Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Robin P skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt 1 RoK, DeGeersgatan 109

Fick vad jag förväntade mig; en mäklare som gjorde sitt jobb. Jag har inga eloger att ge, men absolut inga klagomål heller. 100% lagom. Läs mer
    2018-09-07 Marcus C svarar Robin P
    Tack för rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. // Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Esko J skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    jag har sålt sommarstuga.
    alt gick efter förväntning. Läs mer
    2018-09-07 Marcus C svarar Esko J
    Stort tack för ert förtroende Esko! / Marcus
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag skulle starkt rekommendera Marcus som mäklare speciellt för att han är så tillmötagående och fick en att känna sig väldigt trygg. 5/5! Läs mer
    2018-09-07 Marcus C svarar Niklas L
    Tack för rekommendationen! // Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Peter M skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Tillmötesgående, Seriös, professionell.
    Blev en bra affär, alla nöjda. Läs mer
    2018-09-07 Marcus C svarar Peter M
    Tack för rekommendationen och ert förtroende! / Marcus
    Marcus C gillar detta
  • Annika K skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kan varmt rekommendera vår trevliga mäklare Marcus Crifält. Han har visat ett stort kunnande och är både lugn och drivande när han sköter allt kring husköp eller husförsäljning. Tack! /Fam Kindeberg Läs mer
    2018-06-20 Marcus C svarar Annika K
    Stort tack för den fina rekommendationen Annika! Roligt att höra att ni är nöjda. Tack för ert förtroende!
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Marcus Crifält en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Norrköping och fick den bästa tänkbara hjälp av Marcus Crifält på Svensk Fastighetsförmedling. Marcus gjorde det yttersta för att få vår lägenhet såld, tex erbjöd han sig hjälpa till att städa lägenheten vid en plötslig visning. Han återkopplade alltid fort efter en visning och har alltid varit lätt att ha att göra med. Marcus har även en naturlig fallenhet för hur en lägenhet ska stylas för att fånga spekulanternas intresse. Vi är väldigt nöjda med Marcus och tackar för ett väl utfört arbete. Läs mer
    2018-06-18 Marcus C svarar Gustav A
    Stort tack för de fina oden och för ert förtroende! Väldigt roligt att ni är nöjda. Lycka till med det nya huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner