Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

• BadgeNineYears
2 411

Vill du köpa eller sälja en villa eller bostadsrätt i Norrköping, Söderköping eller Finspång? Välkommen till en modern och proaktiv fastighetsmäklare. Vi kan våra områden i detalj, vi har koll på var köparna finns och vad du ska tänka på inför försäljning och visning. Våra mäklare vet var närmsta förskola ligger, hur du enklast...

2411 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Peter A
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Skärblacka

Jag fick ett otroligt gott intryck och professionellt bemötande av Henric hela vägen från första kontakt till själva genomförandet av mitt bostadsköp. Under det senaste halvåret har jag haft kontakt med Henric kring flera olika objekt och har konsekvent fått väldigt god hjälp både före, under och efter visning. Något jag sätter stort värde på är dels själva bemötandet, kunskapen om både objekten och processen runt köpet samt en känsla av förtroende och trygghet. Henric har levererat på alla dessa punkter och varit...

Svar från Henric Theorell

Stort tack Peter för de fina orden och recensionen! Det har varit kul att haft kontakt med dig under det senaste halvåret och fått hjälpa dig med ditt köp av din fastighet. Grattis och lycka till!/Henric

Rikard N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Törling en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Strömmen

Strukturerad och tydlig genom hela affären.

Svar från Mattias Törling

Tack Rikard för rekommendationen och stort grattis till en mycket fin lägenhet!

Elisabeth H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Vilbergen

Omtänksam,bra bemötande. Följsam då han kollar med säljaren hur en vill lägga upp hur man vill att kontakten mellan säljare och mäklare ska vara . En superkille som vi varmt kan rekommendera.Johan levde upp till våra förväntningar och får betyg 10 av 10

Björn B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Törling en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Strömmen

Mattias var väldigt trevlig, kunnig och erfaren och professionell. Han hjälpte till med styling av min lägenhet och genomförde hela processen mycket exemplariskt. Dessutom fick han ut maximalt för min lgh under den svåra bostadsmarknaden som råder just nu. 5 av 5 i betyg. Jag som säljare är jättenöjd

Svar från Mattias Törling

Kul att höra Björn! Tack för rekommendationen!

Fredrik S
Sålde en tomt med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Snövelstorp

Har använt Per vid flera tillfällen och han levererar alltid bra resultat. Och håller alltid vad han lovar.

Stort tack ännu en gång 🙌🙏 Tack för recon 🙌

Andreas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Söder

Per Illner är trevlig och smidig

Svar från Per Illner

Tack för att jag fått hjälpa er att sälja lägenheten och tack för att du svarade på recon, betyder mycket.

Mikael J
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Skärblacka

Mycket duktig, kunnig och professionell mäklare.

Svar från Henric Theorell

Stort Mikael för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen!/Henric

Emil L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Söder

Toppenmäklare! En mäklare jag garanterat kommer anlita vid en framtida försäljning av min lägenhet.

Svar från Per Illner

Kul att ni är nöjda och grattis till din första lägenhet. Kommer bli grymt 🙌. Stort grattis och tack 🙏

Magnus T
Köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Strandhugget

Köpte med Per som mäklare. Genuin, snabb och flexibel sammanfattar min upplevelse av Per. De frågor han inte hade svar på tog han reda på och återkopplade direkt. Vi blev väldigt väl bemötta och Per var även väldigt lätt att få kontakt med. När det blir dags för mig att sälja kommer jag kontakta Per

Tack Magnus 🙏. Kul att ni är nöjda. Kommer bli toppen för er 🙌

Emelie D
Söder

Vi har varit i kontakt med Per både i egenskap av köpare och säljare. Han är påläst, trevlig och svarar snabbt. Vi kände oss trygga med hans råd och erfarenhet vid försäljning av vår bostad.

Svar från Per Illner

Tack Emelie för att jag fått hjälpa er 🙏🙌. Kul med hus för er nu. Tack för recon 🙏

Emma T
Strandhugget

Trevlig, bra service, snabb och flexibel. Allt var toppen!

Svar från Per Illner

Stort grattis till er nya fastighet 🥂🙌 och tack för recon.

Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Ektorp

Är en strukturerad o ordningsam , är trygghet att ha som mäklare

Svar från Henric Theorell

Tack Peter för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Trevlig helg!/Henric

Hany K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Ektorp

Bra bemötande och god kommunikation.

Svar från Henric Theorell

Stort tack Hany för den fina recensionen och grattis till er nya lägenhet!/Henric

Tuomo M
Köpte en tomt med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Snövelstorp

Första mötet känns bra, Per kändes som en bra människa som vi uppskattar både jag och min fru. Dom flesta mäklare som man träffat på har en så falskt skal på sig och är lätt att genomskåda. Man vinner i längden på att vara sig själv och hoppas vi läste av rätt, vi brukar göra det.

Svar från Per Illner

Tack för recon och stort grattis till tomten, kommer bli toppen för er.

Viktoria H
Sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Högby

Bra, fick affären gjord. Trevlig, kunnig och bra driv för att komma framåt. Hade förväntat mig att mäklaren skulle göra större del i att skriva texten till webbannonsen. I övrigt högsta betyg på allt.

Svar från Per Illner

Tack viktoria att jag fått hjälpa er att sälja er fina fastighet. Tack för recon och vad bra texten blev när vi tillsammans jobbade fram den efter mitt utkast =)

Henrik Å
Högby

Trevlig, kändes seriös och ansträngde sig för att få till en bra deal

Svar från Per Illner

Stort tack för att jag fått hjälpa er och tack för recon.

Joakim A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Haga

Trevlig, kunnig, engagerad, flexibel superbra helt enkelt! Jag kan verkligen rekommendera Torsten!

Svar från Torsten Karlsson

Tack för de värmande orden, Jocke!

Daniel A
Högby

professionell, tydlig och väldigt trevligt bemötande!

Svar från Per Illner

Tack för recon o stort grattis till huset 🥂

Jens J
Norrköping

Kan inte bli bättre! Supernöjd med allt. Kommer garanterat anlita igen.

Svar från Per Illner

Tack och stort grattis till huset!

Kjell W
Köpte sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
S:T Anna

Trevlig,saklig, håller vad hon lovar, enkelt att göra affärer med.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Kjell för den fina rekommendationen. Så glad att just ni fick köpa detta fina hus! Stort lycka till med ert drömboende!

Amelie E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hagstedt  en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Söder

Jag är jättenöjd med Emelie som mäklare :) Hon var väldigt hjälpsam och engagerad genom hela försäljningen och lätt att få tag på vid behov. Jag hade ett stort förtroende för Emelie genom hela processen!

Svar från Emelie Hagstedt

Tack snälla för fint utlåtande, vi var ett bra team! Hälsningar. Emelie Hagstedt

Evelina S
Kaffebacken

Lugn och inte för mycket försäljnings snack, gav oss tid att titta i lugn och ro. Trevligt bemötande. Lätt att få tag i och en mycket bra mäklare!!

Svar från Henric Theorell

Stort tack Evelina för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet! Jag får passa på och önska en Glad påsk!🐣//Henric

Kenneth L
Sålde sitt hus med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
S:T Anna

Toppenmäklare som tar sig tid och engagerar sig fullt ut för att uppfylla våra önskemål vid försäljningen av huset, vi tog in några förslag från andra mäklaren innan vi bestämdes oss, men Petra gav ett jättebra intryck från början, så valet var inte så svårt. Tack Petra, anlitar dig gärna igen. Bästa hälsningar Kenneth o Minna.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Kenneth o Minna för att jag fick ert förtroende att få sälja ert fina hus! Tänk så bra det blev och lycka till i framtiden!

Jens J
Lindö

Överträffade absolut förväntningarna på slutpriset men även förväntningarna på kunskap och engagemang. Lugn, trygg och kompetent. Oerhört nöjd!

Svar från Per Illner

Tack för den fina recon men framförallt ert förtroende 🙏

Stefan L
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hagstedt  en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Hårstorp

Emelie har hållit oss uppdaterade under hela processen, hon har haft förståelse för våra önskningar och behov. Varit lätt att få kontakt med och på ett bra sätt svarat på alla våra frågor.

Tack själva, allt har fungerat mycket bra! Hälsningar. Emelie

Melker G
Sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Hallberga

Seriös och pålitlig. Informativ.

Svar från Torsten Karlsson

Tack för omdömet, Melker. Vi ses snart igen.

Emelie U
Köpte sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Hallberga

Trevlig och lyhörd mäklare. Lätt att få tag på och som gör det lilla extra.

Svar från Torsten Karlsson

Tack för omdömet Emelie. Nu ska fortsättningen bli lika bra!

Conny A
Sålde sin stuga med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Vikbolandet

Trevligt bemötande vid varje tillfälle, kunnig, hjälpsam, samarbetsvillig, tar tillvara på kundens intresse, informativ efter alla visningstillfällen, både före och efter visningar, snabba återkopplingar såvida som kund ringt eller ansat.

Svar från Petra Torgilsman

Tack Conny för dina fina ord och tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen! Lycka till med ert nya fina hus!

Tilde W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Söder

Vi blev bemötta av Torsten på ett bra och professionellt sätt. Han fanns till hands när man hade funderingar. Det märktes att han va kunnig och viste vad han pratade om vilket hjälpte oss mycket. Vi hade förväntningar av att bli bemötta professionell sätt och han höll upp till våra förväntningar. Våran upplevelse är väldigt bra och under hela processen har vi fått mycket hjälp!

Svar från Torsten Karlsson

Tack för de värmande orden, Tilde. Ni kommer säkert trivas bra i er nya bostad och när det blir dags för något större är ni välkomna åter.

Gabriel L
Söder

Torsten var till stor hjälp för oss som köpte en bostad för första gången. Han var tydlig och ofta tillgänglig när vi behövde ringa för att stämma av något. Han var professionell från start till slut samt gav oss råd och hjälp kring praktiska saker. Med det sagt levde han upp till dem förväntningar vi hade på hur en mäklare ska vara och vi var väldigt nöjda med Torsten!

Svar från Torsten Karlsson

Tack för det fina omdömet, Gabbe. Hoppas ni kommer att trivas bra.

Lena H
Vikbolandet

En superbra mäklare, och bemötandet har varit jättebra.

Svar från Per Illner

Härligt att höra att ni är nöjd och det har varit superkul att jobba tillsammans. tack för recon.

Joakim E
Vikbolandet

Saklig, förstående samt kunnig Jag kände mig trygg i hela processen samt ett stort förtroende.

Svar från Per Illner

Stort tack för recon men stort grattis till huset!

Stefan A
Smedby

Allt har flutit på ungefär som vi trodde med ränteläget som är nu. Emelie har väl gjort vad hon kunnat så som läget är.

Svar från Emelie Hagstedt

Tack Stefan! Tack för jag fick hjälpa er på resan mot lägenhet! :)

Sofia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Strömmen

Proffsig, tillgänglig, och tillförlitlig!

Svar från Johan Lenngren

Hej Sofia och tack för de fina vitsorden, vad roligt att du är nöjd och lycka till i ert nya boende. Hälsningar Johan

Carlo H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Wenner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Professionell och tillgänglig

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Renée S
Haga

Professionell, kunnig, påläst angående både säljare och köpare. Förklarade all pappershantering med underskrifter tydligt och enkelt, samt vad som gäller tills köpet av lägenheten är helt klar. Väldigt trevlig, lättsam, sympatisk person från visning av lägenhet till köp. ”Rätt man på rätt plats ” Mvh Renée Stenson

Svar från Per Illner

Tack och vad fint ni skrivit det värmer verkligen 🙏 grattis till lägenheten 🙌

Joacim L
Haga

Per är en professionell mäklare.

Svar från Per Illner

Tack att jag fått hjälpa er ännu en gång 🙌 o tack för recon 🙏

Emelie B
Norrköping

Trevlig person som varit hjälpsam under hela processen.

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.

Marcus P
Kimstad

Mycket kunnig, noggrann och korrekt, vilket underlättar mycket både för oss som köpare och för de som sålde! Vi kände oss trygga med att utföra vårt köp via honom. Utöver det är Torsten dessutom trevlig, hjälpsam och har humor som gör stämningen lättsam. Vi fick även lov att kontakta honom för frågor vid vår egen försäljning (som vi redan hade påbörjat vid mötet med honom, så hade redan anlitat annan mäklare). Så väl värd 5 av 5 möjliga!

Svar från Torsten Karlsson

Tack för det fina omdömet Marcus! Skönt att allting löste sig på bästa sätt. Det är klart att jag stöttar er i er försäljning även då ni redan hade påbörjat den med en annan mäklare, jag vill ju att hela er bostadsbytarprocess ska bli en positiv upplevelse. Välkommen åter nästa gång i stället! ;-)

Imatiaz A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Wenner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Vidablick

It was good experience with him. He is hard working person and very professional and conversant. I myself recommend him.

Svar från Fredrik Wenner

Thank you very much for your kind words

Fardowsi Z
Vidablick

det var ganska bra och han är bekväm.

Svar från Fredrik Wenner

Thank you for your kind words.

André S
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Kimstad

Jag fick ett glat bemötande. skulle vara kunnig om bostaden, och det var han. Profsig, smidig och kunnig.

Svar från Jonas Lundin

Tack Andre’🙏 Kul att just ni blev köpare till slut. Stort lycka till med Linköpingsvägen ✊ Trevlig kväll jonas

Margaretha N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Torgilsman en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Industrilandskapet

Petra är positiv och lätt att ha att göra med och samtidigt rak och tydlig. Det är inte alltid man har samma uppfattning och då kan Petra förklara på ett bra sätt och också vara lyhörd för våra önskemål. Jag uppskattar hur hon lugnt och sakligt fört arbetet framåt. //Margaretha

Svar från Petra Torgilsman

Tack Margaretha för de fina orden och uppskattar verkligen att du tagit dig tid att svara! Önskar er all lycka till med ert framtida boende och tacksam för att jag ännu en gång fick möjlighet att hjälpa er med ännu en bostadsförsäljning.

Wiviann R
Norrköping

Bra första möte. Vi trodde att lgh skulle vara svårsåld men med Fredriks hjälp blev slutresultatet mkt bra. Vi är mkt nöjda

Svar från Fredrik Wenner

Tackar Wiviann! för de vänliga orden. Det blev en riktigt lyckad försäljning.

John V
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Kimstad

Jonas hade en bra plan kring försäljning från början. Vi kände oss alltid uppdaterade och i trygga händer hela vägen. Kändes verkligen som att Jonas lade ner mycket tid på oss och vår försäljning och vi kunde alltid ställa frågor och fick snabba svar. Skulle varmt rekommendera både svensk fastigetsförmedling och Jonas som mäklare till andra. Kommer definitivt välja svensk fastighetsförmedling och Jonas igen om vi står inför ny försäljning i framtiden.

Svar från Jonas Lundin

Tack John, dem fina orden värmer! Kul att lära känna er, nu gör vi fler affärer! Stort lycka till nu med ert nästa boende. Ha en fin kväll //Jonas

Kim V
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Kimstad

Jonas var verkligen noggrann genom hela försäljningen. Från start alltid sett till att vi har hängt med i vad som pågår och vad nästa steg skulle bli. Jonas var engagerad och motiverad att vi skulle få ut så mycket som möjligt av vår upplevelse att sälja bostad och hans genuina intresse för att det skulle bli bra för både säljare och köpare fanns med hela tiden. Jonas höll oss alltid uppdaterade efter visningar och vi litade helt på hans plan från början till försäljning. En plan som var rimlig utifrån förväntningar, läge...

Svar från Jonas Lundin

Tack för förtroendet Kim! Bara trevligt att fått hjälpa till. Nu försöker vi hitta något bra boende åt er. Ha en fin kväll och tack igen för ni tog er tid att skriva några rader //Jonas

Julia J
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Kimstad

Riktigt trevlig och hjälpsam.

Svar från Jonas Lundin

Tack Julia, stort grattis igen! Lycka till nu med allt så ses vi vid tillträdet. Vh jonas

Jakob A
Norrköping

Snabb på svar. Förhandlingsbar och tillmötesgående. Dessutom en härlig prick!!

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden Jakob, och lycka till med erat nya hem.

Anna G
Norr

Lätt att samarbeta med, snabb i återkopplingen och mycket engagerad! Vi har varit mycket nöjda i kontakten med Per.

Svar från Per Illner

Tack för den recon och stort tack för vårat samarbete

Erik J
Norr

Som köpare bedömer jag relationen som god. Han har svarat upp snabbt på frågor och svarat mestadels tillfredställande.

Tack Erik 🙏 o stort grattis till lägenheten 🙌