Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• BadgeNineYears
Ring 0176-766 90 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun! Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och...

765 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Gunilla W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Vänlig erfaren seriös! Att det skulle bli en snabb försäljning, och Arja levde upp efter våra förväntningar! En erfaren mäklare som kan sitt arbete! Vi är mycket nöjda med Arja , och resultatet !Mvh Gunilla Wallin

Claes L
Centralt

Arja har lång erfarenhet som mäklare. Väldigt lättsam vid personliga möten och återkommer snabbt på mailen. Upplever att hon är med under hela säljprocessen och kan svara på frågor.

Ulf H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hamnen

Mycket professionell, trevligt bemötande och tillmötesgående. Bra!

Svar från Maria Alex

Tack Ulf. Det är en fantastisk lägenhet med en helt underbar utsikt som ni har köpt och roligt att ni nu kommer till Norrtälje och närmare er dotter.

Katarina J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Färsna

Hanna har varit helt otroligt bra. Proffsig, trevlig och väldigt tillmötesgående i alla möjliga situationer. Allt har gått väldigt smidigt. Absolut högsta betyg får hon av mig

Linnéa W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Superbra! Lätt att nå och väldigt tillmötesgående. Kan rekommendera!

Annika S
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Herräng

Engagerad och kompetent! Hela affären gick mycket smidigt!

Tack Annika! Det kändes så himla bra på alla sätt. Kul! Allt gott/ Jonas

Lena M
Sålde sin stuga med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hummelsviken

Jag tycker att Arja har varit väldigt duktig och proffsig. Hon har varit lätt att nå, gett bra råd och känns väldigt trygg och erfaren.. Jag rekommenderar Arja som mäklare.

Adel S
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Vettershaga

Tycker det funkade bra och Jonas hade koll på värdet och tog hand om oss på ett trevligt sätt vid försäljning.

Tack Adel och så fint att allt gick vägen. Vi ses vid tillträdet. / Jonas

Inger F
Köpte sin stuga med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Rådmanby

Glad och trevlig, och mycket informativ.

Annica M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Hej Jag blev så trevligt bemött av henne hon har väglett mig hela tiden vad som ska hända och vad som händer. Jag har känt mig trygg med henne hela vägen till försäljning och inte minst så har vi skrattat mycket hon är en fantastisk mäklare.

Svar från Maria Alex

Hej. Tack för dina fina ord och jag håller med vi har haft väldigt roligt när vi har setts. Ha det gott nu och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen.

Tom P
Centralt

Duktigt och erfaren! Hör alltid av sig ! Helt enkelt toppbetyg!

Svar från Maria Alex

Tack för dina fina ord. Kul att vi hittade en lägenhet så snabbt som passade dig och att det även går att få till ett snabbt tillträde.

Anders V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Svanberga

Alltid trevlig mot såväl säljare som köpare. Professionell, påhittig och kunnig! Följer på exemplariskt vis alltid upp visningar etc

Gun Lisbeth L
Köpte sitt hus med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Trevlig, kunnig, anpasningsbar

Kim F
Svanberga

Kunnig , otroligt hjälpsam. Stort tack till Hanna

Phia K
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Svensboda

Maria har ett glatt humör, engagemang och finns där för att hjälpa en vid alla funderingar och frågor som dyker upp. Hjälpte oss att förmedla bästa mäklaren för att sälja åt oss då Maria ej kunde ta det för det var i annan kommun. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Maria Alex

Tack Phia för dina fina ord. Det var så roligt att jag kunde hjälpa er med att få en bra mäklare på lägenheten som ska säljas.

Ida H
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Svensboda

Har alltid blivit vänligt bemött av Maria, hon har varit i yrket länge och har lång erfarenhet av både bättre och sämre tider vilket var behövligt vid försäljning i dessa tider. Fanns alltid som support ifall vi hade frågor/funderingar.

Svar från Maria Alex

Tack för dina fina ord. Det har varit så trevligt att få hjälpa er och så trevliga köpare som är så lyckliga.

Bo Sture L
Hallstavik

William var/är positiv och proffsig. Tog omedelbart tag i frågor som vi hade. Mycket engagerad i sitt uppdrag. Kan verkligen rekommendera honom.

Per-Anders W
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Gottsta

Positiv och mån om kunden! Personligt och förtroendeingivande bemötande. Sammanfattning: Kunden, dvs undertecknad, är mycket nöjd ! Per-Anders Wikström

Susanne M
Köpte en tomt med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Ger trevligt bemötande både via mailkonversation och vid personliga möten. Svara snabbt på mail.

Svar från Jonas Ericsson

Så kul att det till slut blev bra. Allt gott/ Jonas

Mari D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Solbacka Strand

Jonas är en mycket kompetent och engagerad mäklare. Köpprocessen var smidig.

Tack snälla Mari! Så himla kul att få hjälpa er att hitta rätt boende. / Jonas

Kent A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Mycket nöjd med Jennies hantering av denna lägenhetsförmedling. Jennie höll mig hela tiden informerad om processen och och uppdaterade mig hela tiden. En alldeles utmärkt mäklare som jag önskar lycka till framöver i sitt arbete. Mvh Kent Andersson

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack så mycket för de fina orden och stort lycka till i din nya lägenhet och nya stad. Jag är säker på att du kommer trivas i Norrtälje!

Agneta V
Kvisthamra

Proffsigt men ändå mycket vänligt bemötande, Maria har stor kunskap om bostadsförsäljning därför känner man sig trygg i hennes händer.

Åsa H
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Våran resa var Smärtfri & Anders upplevdes som väldigt proffsig.

Svar från Anders Lijsing

Tack för de fina orden Åsa, det var ett nöje att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus.

Emelie V
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Noorsgatan

Redan efter första samtalet med William så fick jag en väldigt bra känsla av honom. Han förstod mina önskemål och ville jobba mot mina mål. Han kom med lösningar och Han lyssnade alltid på det jag sa. Han återkoppla hela tiden. Frågade även om det var okej att ha visning då och då även om jag sa att han fick ha det när han ville. 🙂

Jacob E
Grossgärdet

Jennie är både professionell, tydligt och trevlig.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för de fina orden. Lycka till i ditt nya boende.

Erik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Solbacka Strand

Proffsig och kunnig. Väldigt trevlig och lätt att prata med, därtill lyhörd för önskemål och behov. En enkel och trevlig upplevelse att sälja min lägenhet med hjälp av Jonas.

Så himla roligt att få hjälpa dig Erik. Kul att allt går åt rätt håll. / Jonas

Vuokko Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Färsna

Jennie är en person med otroligt smittande positivet och engagemang! Snabb med svar på frågor och funderingar kring/under försäljning dygnet runt mer elr mindre(!). Varit med om tidigare mäklare vid köp via Svensk Fastighetsförmedling-> supernöjd då. -> Men ännu mer positiv vid försäljning nu med Jennies hjälp!! Mina föräldrar älskade henne och hennes energi, engagemang och närvaro i tid och rum! Så gör även jag! Mkt nöjd! Blir det ngn gång aktuellt för köp elr försäljning igen-> kommer jag garanterat kontakta Jennie!->...

Svar från Jennie Palmcrantz

Det har varit en ära att få hjälpa dig och dina föräldrar. Tack för de otroligt fina orden.

Karl Allan M
Domherren

bra och trevlig duktig och lättilgenlig

Tack för en trevlig försäljning Kalle. Allt gott/ Jonas

Anna-Lisa B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Ekestolpe en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Pernilla gjorde ett bra jobb. Hon föreslog att vi bara skulle lägga ut lägenheten enbart på eran hemsida vilket vi tyckte var bra. Lägenheten såldes snabbt till ett pris vi var nöjda med. Vi fick information av Pernilla under hela förloppet.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack så mycket Anna Lisa för fina ord och att du tog dig tid att svara.

Lars Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Ekestolpe en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Trevlig och kunnig, besvarade de frågor vi hade. Tydlig och klargörande vid skrivning.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack Lars för svar och fint omdöme. Hoppas er försäljning ska gå bra också.

Mikael V
Kvisthamra

Bra bemötande, fixat allt enligt vad vi kommit överens om

Pernilla G
Fågelsången

William är toppen, snabb på att svara och bra på att informera!

Lina R
Solbacka

Proffsig och kompetent! Pernilla var tillgänglig och svarade snabbt på våra frågor.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack Lina för fina ord och att du tog dig tid att svara :)

Tomas L
Sålde sitt hus med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Fågelsången

Glad, trevlig och korrekt. Hjälpte oss genom hela processen och höll oss hela tiden uppdaterade. Kändes tryggt. Vi är jättenöjda.

Svar från William Rodriguez

Hej, Tusen tack för dessa fina ord och tack för förtroendet. Vi hörs snart igen. / William

Catharina S
Hamnen

Mycket tillmötesgående och flexibel. Informerade oss väl. Kunnig och noggrann. Förtroendeingivande

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för de fina orden Catharina och stort grattis till er fina lägenhet.

Ann E M B
Bolkadalen

Klok och pedagogisk, trevligt bemötande och snabba återkopplingar. Vi rekommenderar henne varmt.

Agneta L
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Enviken

Snabbt och proffsigt, affären gick väldigt smidigt. Det var klart.på 4 dagar.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack för förtroendet och för de fina orden.

Sebastian K
Solbacka

Pernilla var mycket hjälpsam och var en bra stöttning under hela processen.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack Sebastian :) Vi hörs vidare under processen!

Jessica O
Malsta

Jennie är en trevlig och kunnig mäklare. Hon var engagerad och gav snabbt svar på mina frågor. Trots tuff marknad gjorde hon allt för att få försäljningen att gå i lås.

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack Jessica för förtroendet och de fina orden. Önskar dig all lycka i ditt nya hus.

Lina R
Köpte sitt hus med hjälp av Jennie Palmcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Malsta

Jennie har varit vänligt inställd till både säljare och köpares behov, förstående och tydlig med process och vad som komma skall. Har inget att klaga på. Tack för hjälpen!

Svar från Jennie Palmcrantz

Tack Lina och grattis till nya huset.

Jonas F
Ösbyholm

Trevlig kompetent kommer att rekommendera

Tack Jonas!! :-) Så kul att det blev av / Jonas

Lena Å
Hallstavik

Alltid trevlig och artig. Kunnig på objekten. Ger bra information och synpunkter på objektet, kommer med tänkvärda tips hur man kan göra. Som kund känner jag mig trygg med Jonas.

Lena så fint skrivet. Tusen tack!! / Jonas

Jonas O
Grossgärdet

Väldigt nöjd över valet av mäklare, Pernilla va väldigt engagerad och hjälpsam genom hela försäljningen.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack för fina ord Jonas Lycka till med allt!

Ellen D
Grossgärdet

Pernilla är en väldigt engagerad och bra mäklare. Hon är trevlig och tydlig. Svarar snabbt. Man får snabbt ett förtroende för henne! Haft henne under två försäljningar och båda har gått bra och smidigt. Rekommenderar starkt!

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack för fina ord Ellen, och Lycka till med allt!

John Olof O
Hallstavik

Sympatisk, lätt att få kontakt med. Kompetent, informerar om formerna kring försäljningen av villan i Hallstavik. på ett lätt och för mig förståeligt sätt. Jag förstår vilken service jag kommer att med honom som mäklare och vad det kommer att kosta. En bra mäklare!

Tack Olle för att jag fick hjälpa dig med detta. Allt gott! / Jonas

LENA S
Enviken

jag gick in med ett dödsbo som jag skulle sälja efter min pappa. Jag fick direkt kontakt när jag lämnade över ansvaret på jurist att leta mäklare. Hon hörde av sig och direkt började planera inför försäljning av min pappas fritidshus. Ett jobbigt beslut för närstående när det är ett dödsfall i familjen. Hon var jätte bra med att bemöta mig hemma hos min pappa. jag har haft tråkig upplevelse med annan mäklare när jag sålde min kåk så jag hade väldigt låga förväntningar. Det har hon suddat ut. Nu vill jag alltid ha en sådan...

Svar från Jennie Palmcrantz

Tusen tack för det otroligt fina omdömet och tack för förtroendet i processen.

Obos Mark Ab A
Sålde en tomt med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Alltid väldigt trevlig och tillmötesgående. Inget att klaga på.

Härligt att höra!! Tack själv för fint samarbete/ Jonas

Gunnar C
Björknäs

Han har levt upp till alla förväntningar!

Tack Gunnar! Det var så kul att få hjälpa dig. / Jonas

Ashraf S
Hallstavik

Jag hade en positiv upplevelse med Jonas under köpprocessen! Att ha stöd och hjälp från en mäklare kan underlätta hela processen och göra köpet mer smidigt.

Tack Ashraf för fina ord. Vi ses i maj :-) / Jonas

Inger F
Björnö

Punklig, hjalpsam och visste vad hon gjorde.👍