Charlotte Rosell
Registrerad mäklare sedan 2013-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 23 Läs vad Charlotte Rosell

• Emma M sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-24

3:a
    Öster
    En riktigt bra mäklare!

Jag valde Charlotte som mäklare pga det bra bemötande min familj fick när vi var och tittade på ett hus som hon visade. Hon var väldigt trevlig, bra påläst, flexibel med visningarna och genuin. Det var exakt det bemötande jag ville att de som tittade på min lägenhet skulle få.

Vid försäljningen av min lägenhet så var hon minst lika bra som när jag träffade henne när vi letade hus! Hon var jättetrevlig, hade svar på alla mina funderingar och sen visade det sig att hon dessutom var en riktigt proffsig fotograf. I en tid där i princip inga liknande lägenheter blev sålda så fick vi till en budgivning vilket ledde till ett klart högre slutpris än vad vi räknat med då vi var osäkra på ifall vi skulle få sålt alls.

Jag är så nöjd med valet av Charlotte som mäklare och kan varmt rekommendera henne till den som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • Charlie L
    Charlie L sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-11

2:a
    Stigtomta
    Vi anlitade Charlotte för att få hjälp med försäljning av vårt sommartorp utanför Stigtomta.
    Vi valde Charlotte från fastighetsförmedlingens hemsida och mailade en mängd inledande frågor som hon svarade snabbt och utförligt på.
    Vid första mötet gav Charlotte ett mycket trevligt och professionellt intryck. Hon var väl förberedd och hade ingående svar på alla våra frågor.
    Vi var osäkra på om vi ville sälja i år eller ev nästkommande pga av pandemin men Charlotte lät oss förstå att vi kunde avvakta och sälja när vi önskade. Charlotte skapade en mycket professionell och säljande annons med foton från oss och fina bilder hon själv tog vid första mötet. Hon lade sedan ut den som ”läge +” på deras hemsida.
    När vi beslutade att sälja i år började Charlotte boka in visningar med intressenter. Visningarna och annonsen gav många klick och intresseanmälningar som till slut resulterade i en mycket spännande och för oss, en långt över förväntan, givande budgivning.

Charlotte har med stor energi, noggrannhet och kunskap i processen fått oss att känna oss trygga och hon har hjälpt oss att på allra bästa sätt fått vårt sommartorp sålt.

Några egenskaper hos Charlotte som vi uppskattat mycket är den personliga kontakten, hennes energi, noggrannhet, positiva bemötande, flexibilitet, tillgänglighet och snabba svar.

Charlotte har med råge gett oss allt en säljare kan önska vid försäljning av en fastighet. Läs mer
  • Örjan T sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-29

Nyköping
    Charlotte Rosell gjorde ett jättebra jobb när jag skulle sälja huset. Hon är glad, positiv och professionell. Jag rekommenderar absolut Charlotte till den som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Sophia T sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-07

Nyköping
    Charlotte Rosell hjälpte oss med försäljningen av vår villa.
    Hon är mycket lätt att kommunicera med, var alltid beredd att svara på frågor och försäljningen kunde utföras på ett mycket effektivt sätt.

Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-03-27 Charlotte R svarar Sophia T
    Tack snälla Sophia för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas allt ät bra med er nere i Tyskland!
  • Marie H sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-26

4:a
    Nävekvarn
    Vi har sålt ett fritidshus och Charlotte var duktig och kunnig mäklare, vi rekommenderar att anlita Charlotte vid er försäljning! Läs mer
  • Åsa L skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-02

Sålt brf på regeringsvägen Nyköping
    Toppenbemötande från början till slut.
    Köpte lgh för två år sedan, lika bra då. Läs mer
  • Robert P skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-02

Vänlig, tydlig och samtidigt korrekt, gör att Charlotte är lätt att komunicera med.
    Hon tog hänsyn till att jag bodde i en annan stad och hade långt till Nyköping. Hon såg till att ordna en mycket smidig visning av en bostadsrättslägenht för mig där både hon och jag hade all nödvändig förhandsinformation så att det möjliggjorde för mig att direkt efter visningen kunna lägga bud.

En mäklare jag gärna rekomenderar. Läs mer
  • Therese T skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-24

Bra bemötning, svar på alla frågor. Trevlig och öppen kommunikation. Läs mer
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-11-05

Sålde en lägenhet, en 2:a, blev väldigt bra bemött och hon levde upp till mina förväntningar och var väldigt duktig. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Mohammad M skrev om Charlotte Rosell en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2017-10-17

Bemötande i världsklass. Charlotte Rosell rekommenderar jag till alla min vänner. Hon är trevlig, kunnig och proffsig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid