Emma Winblad von Walter
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21
611 31 Nyköping — Visa karta

Vad tror Emma att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 62 kunder tycker om Emma Winblad von Walter

• Diana Hagenius H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är nöjda med Emmas försäljning av vårt hus. Emma är rak och tydlig. Snabb på att svara och har kloka åsikter. Emma är duktig på att känna av både köpare och säljares behov. Nöjda kunder Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Diana Hagenius H
    Hej Diana & Peter!
    Tack snälla för de fina orden:)
    Alltid roligt att få förmånen att förmedla välskötta och ombonade hem som ert.
    Vi hörs när det närmar sig tillträde.
    Mvh Emma
  • Anders H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig, tydlig, snabb, trevlig.
    Har uppfyllt våra förväntningar 👍 Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Anders H
    Hej!
    Tack för det fina omdömet på reco. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären.
    Mvh Emma
  • Peter H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fiskarstugevägen
    - ställde upp på visningstider
    - svarar snabbt på frågor
    - lagom engagemang under visning
    - bra bemötande Läs mer
  • Torgny J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt en 3a på Fotbollsvägen 13 i Nyköping!
    Emma är nog en av de vassaste mäklarna i Sverige.
    Anger en ton om att inte ha för stora förhoppningar på försäljningen i belopp! Sedan kommer proffset fram i henne och hon har en enastående skicklighet med att få upp priset och knyta ihop det hela mycket snabbt!
    En fantastiskt skicklig mäklare!
    //torgny Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Torgny J
    Tack snälla Torgny!
    Så otroligt roligt att jobba med din försäljning!
    Vi hörs!
  • Carolin  E
    Carolin E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi kontaktade Emma i Januari 2018, för att göra allt redo för en kommande försäljning.( Vi har letat hus i hus två år och varit på flera av hennes visningar. )Vi ville sälja vår bostadsrätt 4rok. Vi fick ett utmärkt bemötande, just som vi önskade, ingen stress men allt skulle vara klart om ”huset” dök upp. Hon styrde upp allt med kontrakt och fotografering. Och plötsligt i maj kom dagen då vi köpte. Jag kunde enkelt messa Emma att nu vill vi sälja! Inom ett dygn hade sett till att fotografen kompletterat med somrigare bilder, skrivit annonstexten och fått ut lägenheten på Hemnet! Med visningar nästkommande sön/mån. Hon uppdaterade oss hela tiden om läget och oavsett tid jag frågade något, kom svaret några minuter senare. Tre dagar efter andra visningen är lägenheten såld! Till utgångspris men vi är mer än nöjda. Många talar om stress runt försäljning, men med Emmas hjälp var det smärtfritt och roligt! Gillar verkligen hennes förmåga att möta människor och det gör att ingen någonsin känner sig lurad. Tusen tack, nu kan vi bara njuta av vårt hus. Läs mer
    2018-06-08 Emma W svarar Carolin E
    Hej Tommy& Carolin!
    Tusen tack för det fina omdömet:)
    Jag är så glad att ni äntligen hittat ert drömhus. Skönt också att försäljningen gick smidigt.
    Önskar er En härlig solig helg!
    Vi hörs snart igen😊
    Emma
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt bostadsrätt. Positivt bemötande. Flexibel och inriktad på att göra både köpare och säljare nöjda. Läs mer
  • Oscar S skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi hade Emma som mäklare när vi sålde våran lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hur försäljningen fungerade från början till slut och tycker att Emma hanterade det hela mycket kunnigt och professionellt. Läs mer
    2018-02-06 Emma W svarar Oscar S
    Hej Oskar!
    Tack snälla för det fina omdömet.
    Vi hörs när det börjar närma sig tillträde.
    Med vänlig hälsning, Emma
  • Pernilla H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Suverän mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Läs mer
  • Anton H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma gör det hon ska o inget krångel
    Rekommenderas Läs mer
  • Håkan L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Oerhört proffsig i bemötande och kunnande och väldigt mänsklig och trevlig. Läs mer
  • Gun-Mari M skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Snabb återkoppling och ett proffesionellt bemötande. Vänlig, tydlig och en varm, trygg atmosfär. Emma har helt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell, kunnig, bra kännedom om området, tog till vara våra önskemål och synpunkter. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Petri V skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma har varit suverän, hon har kunnat svara på alla mina frågor och funderingar jag haft. Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Petri V
    Hej Petri!
    Å vad glad jag blir av ett så fint omdöme!
    Jag är glad för din skull att du fick möjlighet att köpa ett så fantastiskt vackert hus! Grattis!
    Skön helg!
  • Eva P skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig med trevligt bemötande, tydlig och löpande information samt fin styling. Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Eva P
    Tusen tack för det stora förtroendet och fina samarbetet!
    Mvh Emma
  • Karin A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra bemötande, tydlig och klar i informationen och effektiv. Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Karin A
    Hej Karin!
    Tack så mycket för de fina orden, det värmer!
    Mvh Emma
  • Olle K skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tydlig/klar, kunnig och engagerad. Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Olle K
    Hej Olle!
    Tack för förtroendet att förmedla er fina bostadsrätt!
    Mvh Emma
  • Nicolas F skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, korrekt, lätt att prata med, trovärdig mäklare Läs mer
    2017-11-16 Emma W svarar Nicolas F
    Hej!
    Tack snälla för det fina svaret på redo, jag uppskattar att du tog dig tid att svara!
    Ha det så bra i den nya fina lägenheten!
    Mvh Emma
  • Anthony W skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jätte trevligt och väldigt jordnära Läs mer
  • Nanny A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har bara positivt att säga om Emma som har hjälp oss vid flera försäljningar. Läs mer
  • Johan Z skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Utgav sig att för att vara den mest seriösa mäklaren med gott renommé och har inte levererat och levde inte upp till förväntningarna. Läs mer
  • Feras A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon var jättetrevligt, hjälpsam och ordentligt.
    Tack
    Med vänlig hälsning
    Feras Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Feras A
    Hej Feras!
    Vad roligt att ni tycker det,
    Hoppas att ni trivs i bostaden.
    Mvh Emma
  • Malin Z skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hög profil men levererade inte. Upplevde henne inte som speciellt engagerad. Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Malin Z
    Hej Malin!
    Tack för att du tog dig tid att svara på Reco. Tack också för samtalet idag där vi fick möjlighet att redo ut några frågetecken.
    Min ambition är alltid att såväl köpare som säljare ska känna sig nöjda och trygga med affären.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Mvh Emma
  • Anders E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Affären var färdig på ett par timmar bra bemötande
    Och nöjd med affären. Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Anders E
    Hej Anders!
    Tack för att du lämnat omdöme på reco.
    Hoppas att ni trivs i huset på vackra Brandholmen!
    Vänligen Emma
  • Anneli T skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande. Tryggt o bra. Proffsig och kunnig. Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Anneli T
    Hej Anneli!
    Tack snälla för det fina omdömet. Det värmer:)
    Välkomna igen framöver.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Mvh Emma
  • Anna A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra, tydlig, kunnig, lätt att få kontakt och beslut. Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Anna A
    Hej Anna!
    Tack för omdömet. Det var en rakt igenom mycket trevlig affär. Träffade nyligen köparen som också är glad och tacksam att hon fick en sån bostad.
    Mvh Emma
  • Ingvar A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra tycker jag fösäljningengen gick fort Hoppas på att få hjälp med att deklarera. Hälsning Ingvar Andersson Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Ingvar A
    Hej Ingvar!
    Tack för din fina recension!
    Självklart hjälper jag er med deklarationen. Ring mig i början på året så bokar vi in en tid.
    Hoppas ni trivs i lägenheten!
    Mvh Emma
  • Morgan Y skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsigt intryck och bra idéer gjorde försäljningen lyckad. Ett stort plus till Emma att hon var anträffbar hela tiden. Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Morgan Y
    Hej Morgan!
    Tack snälla för fina ord på reco. Ni har varit fantastiskt trevliga att ha att göra med både i köp och säljsituation.
    Vi hörs när det närmar sig tillträde på ert nya fina hus!
    Trevlig helg!
    Mvh Emma
  • Per-olof P skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    lyhörd, snabb och lösningsfixerad Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Per-olof P
    Hej Pelle!
    Jag uppskattar att du tog dig tid att svara på reco.
    Alltid kul med kunder som kommer tillbaka.
    Välkommen igen framöver!
    Skön helg!
    Mvh Emma
  • Maria R skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hon var helt ok. allt gick smidigt Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Maria R
    Hej Maria!
    Tack för att du svarade på reco.
    Jag hoppas att ni trivs i ert fina hus!
    Mvh Emma
  • Anna Greta L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En drivande målinriktad snabb effektiv mäklare! Social o lättsam. Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Anna Greta L
    Tack då mycket för fint omdöme!
    Önskar dig en skön helg!
    Vänligen /Emma
  • Annelie F skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig och saklig, lätt att samarbeta med. Lyhörd för mina önskemål kring försäljningen Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Annelie F
    Hej Annelie!
    Jag blir väldigt glad och tacksam för dina fina ord på reco.
    Jätteroligt att ha er som säljare, vi samarbetade väl.
    Vi hörs när det börjar närma sig tillträde.
    Önskar er en skön helg!
    Mvh Emma
  • Anette S skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Föreföll ointresserad av mig och min vän (vi var enda besökarna på visningen). Dåligt informerad om fastigheten, sa felaktigheter (till min fördel). På förfrågan om badplats rekommenderade hon badplats i sjön bredvid (finns fina bad i närheten). Jag skulle inte anlita eller rekommendera henne. Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Anette S
    Hej Anette!
    Det var verkligen tråkigt att du upplevde det så. Jag tyckte att vi hade en trevlig pratstund i trädgården på visning. När det är få spekulanter på visning vill man som mäklare inte gärna gå efter spekulanten hela tiden då många upplever det som påträngande.
    I detta fall beklagar jag att det fanns saker som jag inte kände till gällande fastigheten vilket till stor del berodde på att jag inte träffat fastighetsägaren utan bara sonen som hade fullmakt.
    Det var även han som tipsade om
    Var man närmast badar.
    Tror att du gjorde ett bra köp och hoppas att du trivs bra i torpet.

Med vänlig hälsning, Emma
  • Maria Å skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi känner oss mycket nöjda med det stöd vi fick genom hela försäljningen. Snabb och tydlig kommunikation. Det blev några oväntade vändningar i budgivningen på slutet, men detta fångades snabbt och tydligt upp och det blev ett gott slut för både oss och köparna. Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Maria Å
    Hej!
    Tack Maria! Hoppas du/ni trivs i lägenheten!
    Alltid trevligt med tillträden där köpare/säljare/mäklare har mycket gemensamt.
    Med vänlig hälsning, Emma
  • Ana Carina E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mäklaren var mycket hjälpsam, gåv mig mycket tydliga förklaringar och hade tålamod . Gjorde alla handlingar mycke lättare. Jag känner mig mycket nöjd med hennes arbete Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Ana Carina E
    Hej! Tack! Kul att vi levde upp till dina förväntningar och att lägenheten kommer passa era behov.
    Med vänlig hälsning, Emma
  • Marie-louise B skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    EWvW är professionell med allt det innebär. Jag fick bästa tänkbara hjälp Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Marie-louise B
    Hej Marie-Louise!

Tack för en mycket trevlig försäljning och förtroendet!
    Även köparen var nöjd och glad och jag fick en tid senare sälja bostaden igen!

Mvh Emma
  • Anne R skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma är en mycket proffsig mäklare, tydlig, snabb och har ett mycket bra bemötande. Skapar förtroende I mötet vilket gör kunden trygg. Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Anne R
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme! Det uppskattar jag!
    Mvh Emma
  • Ann N skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej!
    Har fått ett mycket fint bemötande av min mäklare.
    Denne levde mer än väl upp till förväntan.
    Kan varmt rekommenderas till framtida kunder!

Väl mött!
    Med vänlig hälsning, Ann Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Ann N
    Hej! Tack Ann för att jag fick förtroendet även denna gång!

Hoppas Ni trivs i nya lägenheten!

Mvh Emma
  • Lena S skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är jättenöjda med Emma. Hon var trevlig och vi fick bra information. Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Lena S
    Tack snälla för fin återkoppling på reco!
    Det värmer!

Mvh Emma
  • Lars G skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra kontakt efter att budgivningen börjat, snabb återkoppling på frågor och ytterligare information. Det som kan förbättras är den initiala kontakten vid visningen. Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Lars G
    Hej Lars!

Tack för att du tog dig tid att svara på reco.
    Jag tar till mig av din kommentar och jobbar ständigt med att förbättra visningarna.

• Ylva W
    Ylva W skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej! Vi träffade aldrig Emma personligen då hon skötte vår bostadsaffär på distans då vi flyttade ifrån Stockholm till Oxelösund. Men det fungerade bra och vi trivs i vårt nya boende! Vi var nöjda! Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Ylva W
    Hej Ylva!
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme.
    Er affär blev ju lite " på ett bananskal" då bostaden redan var såld när du ringde mig första gången och sen hände något som gjorde att köparen inte kunde tillträda och då kom jag att tänka på er.
    Blev ju i slutändan väldigt lyckat!
    Kul att ni trivs så bra i Oxelösund.
    Vid tillfälle kanske jag tittar förbi!

Mvh Emma
  • Evalotte S skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket kunnig. Tydlig och rakt fram,, något som jag uppskattar. Jag är mycket nöjd Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Evalotte S
    Hej Evalotte!
    Tack för att du valde att anlita mig vid försäljningen.
    Mvh Emma
  • Annika B skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Gott bemötande, har jobbat med Emma tidigare. Dock blev jag lite besviken over att hon missade att visa köparna mina källarförråd. De som kom och sedan köpte hade ingen aning om hur det såg ut, och alla besökare fick inte en genomgång av källaren och I övrigt de utrymmen som fans där. Läs mer
    2017-09-12 Emma W svarar Annika B
    Hej Annika!
    Tack för att du lämnat omdöme på reco!
    När det gäller källarförråden ställde jag upp till källaren på visning och vet att några spekulanter var nere i tvättstugan och kikade på förråden. Vanligtvis går jag med ner och visar men det förutsätter att kunden hinner vänta tills visningen av bostaden är klar.
    Tack igen för en trevlig affär!
    Mvh Emma
  • Lars L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Snabbt och effektivt. Bra att vi fick komma före visning och undgå budgivning. Läs mer
    2017-09-15 Emma W svarar Lars L
    Tack Lars!
    Ja i detta fall blev det ju en kanonlösning både för er och för säljaren.
    Jag hoppas att ni kommer trivas i Nyköping!
    Väl mött!
    Mvh Emma
  • Mats S skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Stor känsla för vad kunderna värdesätter och mycket bra lokalkännedom i Nyköping/Oxelösund. Läs mer
    2017-09-12 Emma W svarar Mats S
    Hej Mats!

Tack igen för förtroendet och det goda samarbetet!

Må så gott! Mvh Emma
  • Ingalill A
    Ingalill A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma är öppen, trevlig, tillmötesgående och alltid 100% proffsig! Kvinnlig girlpower! Läs mer
    2017-09-12 Emma W svarar Ingalill A
    Hej! Tusen tack för en mycket trevlig och smidig affär. Med vänlig hälsning, Emma
  • Richard U skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Min erfarenhet av Emma är väldigt positiv, Emma är förtroendeingivande både för säljare och köpare, detta har jag erfarenhet av eftersom jag har varit på en del visningar som hon har haft.
    Emma är ärlig och har stor kunskap som mäklare, jag kommer definitivt att anlita Emma igen om jag får anledning till det, fast då ska jag pruta på arvodet :) Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Richard U
    Tack så mycket Richard.
    Nästa gång får du såklart ett bra pris! Återkommande kunder uppskattar jag :)
    Må så gott! //Emma
  • Anna-stina J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra mäklare. Inget krångel vilket resulterade i en snabb och bra affär. Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Anna-stina J
    Hej!

Tack snälla för det! Precis så vill jag att alla kunder skall känna.

Mvh Emma
  • Rolf J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevlig mäklare. Jag skulle anlita henne igen. Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Rolf J
    Hej Rolf!

Ni är alltid välkomna, även om jag förstår om ni gärna bor kvar i ert kanonfina hus!
    Hälsa Elisabeth också!
    Mvh Emma
  • Bror H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har träffat Emma vid ett flertal gånger. Hon är en fantastisk människa på många sätt. Kunnig, engagerad, trevlig och alltid glad och positiv. När jag säljer min fastighet är det för mig självklart att jag ber henne om hjälp. Läs mer
    2017-09-13 Emma W svarar Bror H
    Hej!

Tack snälla för de fina orden!

Försäljningen av din fars bostad gick fint och jag ser fram emot att få hjälpa dig med både köp och försäljning i framtiden!

Mvh Emma
  • Patrik A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Funkade fint. Fick huset sålt. Läs mer
    2017-09-14 Emma W svarar Patrik A
    Hej! Tack Patrik!, jag uppskattar att du tog dig tid att svara!

Maria Kåbring
Thomas Nilsson