Emma Winblad von Walter
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 64 kunder tycker om Emma Winblad von Walter

• Lisa C skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi blev bra bemötta och fick tydlig information om allt. Trevlig i kontakten, känns pålitlig. Läs mer
  • Joachim L skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Emma hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Affären gick snabbt och smidigt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Diana Hagenius H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är nöjda med Emmas försäljning av vårt hus. Emma är rak och tydlig. Snabb på att svara och har kloka åsikter. Emma är duktig på att känna av både köpare och säljares behov. Nöjda kunder Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Diana Hagenius H
    Hej Diana & Peter!
    Tack snälla för de fina orden:)
    Alltid roligt att få förmånen att förmedla välskötta och ombonade hem som ert.
    Vi hörs när det närmar sig tillträde.
    Mvh Emma
  • Anders H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig, tydlig, snabb, trevlig.
    Har uppfyllt våra förväntningar 👍 Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Anders H
    Hej!
    Tack för det fina omdömet på reco. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären.
    Må så gott!
    Mvh Emma
  • Peter H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fiskarstugevägen
    - ställde upp på visningstider
    - svarar snabbt på frågor
    - lagom engagemang under visning
    - bra bemötande Läs mer
  • Torgny J skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt en 3a på Fotbollsvägen 13 i Nyköping!
    Emma är nog en av de vassaste mäklarna i Sverige.
    Anger en ton om att inte ha för stora förhoppningar på försäljningen i belopp! Sedan kommer proffset fram i henne och hon har en enastående skicklighet med att få upp priset och knyta ihop det hela mycket snabbt!
    En fantastiskt skicklig mäklare!
    //torgny Läs mer
    2018-09-19 Emma W svarar Torgny J
    Tack snälla Torgny!
    Så otroligt roligt att jobba med din försäljning!
    Vi hörs!
  • Carolin  E
    Carolin E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi kontaktade Emma i Januari 2018, för att göra allt redo för en kommande försäljning.( Vi har letat hus i hus två år och varit på flera av hennes visningar. )Vi ville sälja vår bostadsrätt 4rok. Vi fick ett utmärkt bemötande, just som vi önskade, ingen stress men allt skulle vara klart om ”huset” dök upp. Hon styrde upp allt med kontrakt och fotografering. Och plötsligt i maj kom dagen då vi köpte. Jag kunde enkelt messa Emma att nu vill vi sälja! Inom ett dygn hade sett till att fotografen kompletterat med somrigare bilder, skrivit annonstexten och fått ut lägenheten på Hemnet! Med visningar nästkommande sön/mån. Hon uppdaterade oss hela tiden om läget och oavsett tid jag frågade något, kom svaret några minuter senare. Tre dagar efter andra visningen är lägenheten såld! Till utgångspris men vi är mer än nöjda. Många talar om stress runt försäljning, men med Emmas hjälp var det smärtfritt och roligt! Gillar verkligen hennes förmåga att möta människor och det gör att ingen någonsin känner sig lurad. Tusen tack, nu kan vi bara njuta av vårt hus. Läs mer
    2018-06-08 Emma W svarar Carolin E
    Hej Tommy& Carolin!
    Tusen tack för det fina omdömet:)
    Jag är så glad att ni äntligen hittat ert drömhus. Skönt också att försäljningen gick smidigt.
    Önskar er En härlig solig helg!
    Vi hörs snart igen😊
    Emma
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt bostadsrätt. Positivt bemötande. Flexibel och inriktad på att göra både köpare och säljare nöjda. Läs mer
  • Oscar S skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi hade Emma som mäklare när vi sålde våran lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hur försäljningen fungerade från början till slut och tycker att Emma hanterade det hela mycket kunnigt och professionellt. Läs mer
    2018-02-06 Emma W svarar Oscar S
    Hej Oskar!
    Tack snälla för det fina omdömet.
    Vi hörs när det börjar närma sig tillträde.
    Med vänlig hälsning, Emma
  • Pernilla H skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Suverän mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring