Emma Winblad von Walter är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Emma Winblad von Walter har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 83 omdömen sedan 2016-09-05. Emma Winblad von Walter har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 83 Läs vad Emma Winblad von Walter

• Etta i centrum! Oklart om vi skulle få vårt bud! Fick ett bud 100 000kr under! Men tillsammans var vi coola och avvaktande, nästa budgivare kom efter några veckor och vi fick vad vi begärde👍 Toppen, jättenöjda!
    Christina L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-10-04
    • 1:a
    • 28.5 m²
    • Väster
    2020-10-04
  • Emma har varit med vid både köp och försäljning av våra bostäder. Proffsig och tillmötesgående.
    Hanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-08-20
    2020-08-20
  • Sålt vår villa, proffsigt, snabbt och lönsamt. Hon är jordnära och rak, känns bara bra
    Jan K sålde sitt hus med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-08-19
    • 176.0 m²
    • Lasarettsområdet
    2020-08-19
  • Jag har köpt en lägenhet. Generellt är jag väldigt nöjd med processen, förutom faktumet att jag fick felaktig information om månadsavgiften till föreningen, som i själva verket blev 250 kr högre. Annars upplever jag Emma som professionell, kompetent och vänligt engagerad och är nöjd överlag.
    Martin E köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-08-18
    2020-08-18
    Hej Martin! Tack för att du tog dig tid att berätta vad du tycker. Jag är hemskt ledsen att det smög sig in en felaktig uppgift i beskrivningen. Jag vill också återigen gratulera till ett köp av en väldigt trevlig bostad! Vänligen emma

Visa svar
  • Sålde vårt radhus med hjälp av Emma, ett professionellt bemötande men ett genuint intresse till att göra en bra affär för både oss som säljare och till köpare.
    Josefine R sålde sitt hus med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-08-07
    • 112.0 m²
    • Brandholmen
    2020-08-07
    Tusen tack för era fina ord! Trevlig helg! Med vänlig hälsning, Emma

Visa svar
  • Sålde bostadsrätt. Snabb återkoppling och hyfsat snabb process. Förväntade mig ett proffsigt bemötande av Emma och organisationen runt henne. Fick det. SF är bra och inger förtroende hos båda säljare och köpare.
    Jerry E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-03-19
    2020-03-19
    Hej! Tusen tack för den fina rekommendationen! Med vänlig hälsning, Emma

Visa svar
  • Emma är toppen! En mycket svår o jobbig köpare av min lägenhet i Nyköping, men Emma lugnade fint min ilska så att jag inte hoppade på köparen. Tack Emma
    Eeva Hannele W sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-01-07
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Nyköping
    2020-01-07
  • vi har sålt 2 objekt med Emma von Walter. Super tryggt, trevligt bemötande och det känns som vi är hennes enda kunder. Gick snabbt och enkelt att sälja båda gångerna.
    Stefan O sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2019-10-22
    • 6:a
    • 133.0 m²
    • Nävekvarn
    2019-10-22
    Hej! Tack snälla för att du tog dig tid att svara på Reco! Precis så vill jag att alla ska känna när de gör affär med mig och Svensk fastighetsförmedling!

Visa svar
  • Proffsig, snabb och effektiv. Skötte affären på ett mycket flexibelt sett.
    Niclas C sålde sitt hus med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2019-10-01
    • 143.0 m²
    • Nyköping
    2019-10-01
    Hej Niclas! Tack för en mycket trevlig affär! Vi hörs inför tillträdet! Vänligen/ Emma

Visa svar
  • Mäklaren snabb och kunnig. Återkommer snabbt med svar.
    Lisbet N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2019-09-30
    • 3.5:a