Emma Winblad von Walter
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-05 - 2020-04

Läs vad 78 Läs vad Emma Winblad von Walter

• Jerry E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-19

4:a
    Spelhagen
    Sålde bostadsrätt. Snabb återkoppling och hyfsat snabb process. Förväntade mig ett proffsigt bemötande av Emma och organisationen runt henne. Fick det.
    SF är bra och inger förtroende hos båda säljare och köpare. Läs mer
    2020-03-19 Emma W svarar Jerry E
    Hej!
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
    Med vänlig hälsning, Emma
  • Eeva Hannele W sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-01-07

2:a
    Nyköping
    Emma är toppen! En mycket svår o jobbig köpare av min lägenhet i Nyköping, men Emma lugnade fint min ilska så att jag inte hoppade på köparen.
    Tack Emma Läs mer
  • Stefan O sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-22

6:a
    Nävekvarn
    vi har sålt 2 objekt med Emma von Walter. Super tryggt, trevligt bemötande och det känns som vi är hennes enda kunder. Gick snabbt och enkelt att sälja båda gångerna. Läs mer
    2019-10-23 Emma W svarar Stefan O
    Hej! Tack snälla för att du tog dig tid att svara på Reco! Precis så vill jag att alla ska känna när de gör affär med mig och Svensk fastighetsförmedling!
  • Niclas C sålde sitt hus med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-01

Nyköping
    Proffsig, snabb och effektiv. Skötte affären på ett mycket flexibelt sett. Läs mer
    2019-10-23 Emma W svarar Niclas C
    Hej Niclas! Tack för en mycket trevlig affär! Vi hörs inför tillträdet!
    Vänligen/ Emma
  • Lisbet N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-30

3.5:a
    Öster
    Mäklaren snabb och kunnig. Återkommer snabbt med svar. Läs mer
  • Anita P skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-24

Jag har köpt en 3rumslägenhet som jag har stora förväntningar på! Mäklaren gjorde ett gott intryck och stannade kvar och väntade långt efter visningstid och var ändå inte stressad. Jag fick svar på de frågor jag hade och jag ser framemot att få flytta in Läs mer
  • Lena E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-03

Vänligt, engagerat bemötande. Lugnt, sakligt och kunnigt. Vi är mycket nöjda. Den lägenhet vi köpt kändes helt rätt omedelbart. Härligt med utsikt över Nyköpings hus. Den hade dessutom det vi särskilt saknat i vår nuvarande lägenhet nämligen förrådsutrymme. Alltså, både mäklaren och lägenheten levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Kjäll Eric A skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-03

Sålt enplanshus Inskogen Oxelösund.

Väl bemött.

Förväntningarna var kanske att få bättre budgivning, men bankerna stoppar upp med svåra brygglån, så man måste först sälja.

Driftig och kunnig ,trevlig och mycket proffsig.

Anita & Kjell Appelgren Läs mer
  • Johan W skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-27

Jag kontaktade Emma när jag skulle sälja min bostadsrätt. Hon hade nyligen sålt åt en granne och det gick fort. Jag förväntade mig en ganska långdragen försäljning då området har bevisat sig som trögsålt.
    Emma har varit jättetrevlig att ha som mäklare. Tydlig information, inga strul, effektiv och hon gör vad hon har sagt att hon ska göra. Jag har känt mig trygg.
    Sålde på 2,5 vecka till priset jag ville ha! Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Emma Winblad von Walter en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-16

Köpt hus, blev bra bemött och sammantaget nöjd med hela förfarandet. Läs mer
    2019-04-16 Emma W svarar Tobias E
    Tack för att du tog dig tid att svara på Reco. Jag är glad för er skull att ni äntligen hittat ett så fint hus!
    Glad Påsk till hela familjen! /emma

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping