Joakim Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Joakim Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 116 omdömen sedan 2017-03-08. Joakim Nilsson har haft 43 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 116 Läs vad Joakim Nilsson

• Vi köpte ett fritidshus med Joakim som mäklare hösten 2020. Genom hela processen var han lugn och förtroendeingivande och vi upplevde att han uppriktigt månade både om säljarens och de potentiella köparnas intressen. Vi uppskattade särskilt att han såg till att hålla oss uppdaterade och att vi fick snabba och konstruktiva svar på de funderingar som uppstod under resans gång. Våra erfarenheter av Joakim som mäklare är således enbart goda.
    Lars O köpte sin stuga med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-10-07
    • 51.0 m²
    • Björnlunda
    2020-10-07
    Tack så jättemycket för er superfina recension! Jag blir jätteglad över att ni uppskattat mitt sätt att arbeta på och jag tycket att det roligt att få förmånen att arbeta med er i den här affären! Vi ses igen vid tillträdesdagen! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Jag har sålt mitt fritidshus och mäklaren Joakim Nilsson var Sv fastighetsförmedlings representant. Tror inte att det kunde varit bättre, ja har bara positiva omdömen om Joakim. Jag har redan från första början uppfattat Joakim som kompetent noggrann informativ professionell lätt att kommunicera med. Återkopplade hela tiden när något i processen hände. Kände mig hela tiden informerad avslutade med ett bra överlåtande till nya ägare av mitt fritidshus sen 42 år tillbaka😢😋
    Kerstin S sålde sin stuga med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-10-06
    • 51.0 m²
    • Björnlunda
    2020-10-06
    Stort tack Kerstin för att jag fick uppdraget att hjälpa dig och Lasse med försäljningen av ert älskade fritidshus vid Hacksjön! Det har vart en bra process rakt igenom och jag är övertygad om att vi nådde det bästa slutresultatet tillsammans genom vårt samarbete 😃 Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Very patiently respond to the questions and queries! Thumb up!
    Lele C köpte en tomt med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-09-26
    • Buskhyttan
    2020-09-26
    Thank you Lele for a nice collaboration this far! I hope and think that the plot you have bought will suit you very well! We'll keep in touch! Best regards, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Joakim är lyhörd, trevlig, tålmodig och kunnig. Joakim gjorde en värdering på min fritidsfastighet och eventuellt kommer Joakim vara mäklare till ett nytt inköp av en ytterligare fastighet. Snabb och korrekt bemötande. Joakim kan jag rekommendera starkt! Jag har förtroende för Joakim!
    2020-09-17
    Hej Johan! Stort tack för din fina recension! Jag blir jätteglad över att du uppskattat mitt sätt att arbeta på. Ha det gott så länge så hörs vi av igen gällande ditt eventuella köp! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Seriös, trevlig och utan pretentioner. Mycket bra!
    Anton B köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • 39.5 m²
    2020-09-12
    Tack Anton för din fina recension! Vi ses igen vid tillträdet - hör av dig om det dyker upp några nya frågor eller funderingar innan dess! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Sålt en etta på Solbergavägen.Trevligt bemötande från första träffen. Påläst , noggrann ,förklarar bra,lätt att nå eller återkontaktar snabbt!Blivit väl informerad under vägen , från start till mål! Av 5 tummen upp...fem möjliga!
    Yvonne S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • 39.5 m²
    2020-09-12
    Stort tack för en superfin recension och ett toppen-samarbete såhär långt! Vi ses vid slutuppgörelsen/tillträdet! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Joakim var från start både tillmötesgående, flexibel & lyssnade/bemötte mig som säljare väl. Jag har sålt en stor etta på bottenplan. Jag är super nöjd med Joakim som mäklare & kommer rekommendera honom till andra.
    Frida T sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-09-10
    • 37.0 m²
    2020-09-10
    Tack så mycket Frida för ett supertrevligt samarbete och en jättefin recension! Ha det gott så länge så ses vid slutuppgörelsen/tillträdet i slutet av januari! Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Jag har köpt en lägenhet. Jag blev bemött på ett jättetrevligt och fint sätt av Joakim! Dem var alla väldigt professionella på sitt arbete. De levde upp till mina förväntningar även över förväntningarna! Dem förklarade enkelt och noggrant och tog det lugnt eftersom det var min första gång jag pratade med en mäklare! Jag har inget negativ att säga om min upplevelse! Jag är mycket glad och nöjd.
    Merisa D köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-08-21
    • 26.5 m²
    • Oxelösund
    2020-08-21
    Stort tack Merisa för din superfina recension och för ett jättetrevligt samarbete såhär långt! Jag blir jätteglad över den recension du skrivit. Ha det bra sålänge så hörs vi när det närmar sig inflyttning! Ha en fin helg! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Vi träffade Joakim första gången på en visning och kände redan då att vår kemi stämde. Så när det blev dags för oss att sälja vår bostadsrätt var det självklart för oss att kontakta honom. Joakim är en oerhört duktig mäklare som fick oss att känna oss trygga genom hela säljprocessen. Han är påläst och professionell men ändå avslappnad och personlig. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Josefin E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-07-28
    • 77.0 m²
    • Rosenkälla
    2020-07-28
    Stort tack Josefin och Jonas för ett fantastiskt samarbete och för en superfin recension. Jag blir så himla glad över att ni uppskattat mitt sätt att arbeta på och att ni är så nöjda att ni ville ge mig full pott på reco! Återigen, tack! Vi ses igen i höst vid er köpares tillträde! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar
  • Jag har sålt en bostadsrätt. Joakim Nilsson var mycket bra på alla sätt, lätt att prata med och förklarade allt så bra.
    Bo A sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2020-07-24
    • 65.0 m²
    • Tystberga
    2020-07-24
    Tack så jättemycket för din fina recension Bo! Ett tack till dig ska du också ha för ett riktigt bra samarbete. Ha en fin sommar! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

Senaste försäljningarna

Stockholmsvägen