Joakim Nilsson

Läs vad 105 Läs vad Joakim Nilsson

• LISA K
    LISA K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-24

Proffsig, inkännande och engagerad mäklare som gav allt för att försäljningen skulle gå bra. Extra plus för flexibilitet kring överlämnande/tillträde. Läs mer
    2020-06-24 Joakim N svarar LISA K
    Stort tack för ett bra samarbete och en jättefin recension! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet!

Ha en trevlig sommar så hörs vi säkert av någon gång igen framöver!

Joakim N gillar detta
  • Sofia S köpte sitt hus med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-22

Nyköping
    Kände oss väl omhändertagna. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-06-23 Joakim N svarar Sofia S
    Stort tack för dina fina ord! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas alldeles utmärkt sen när ni flyttar in på Ejdervägen!

Ha en fin sommar så ses vi vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Maja S sålde sitt hus med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-22

Nyköping
    Försäljningen gick smidigt och bra vilket till stor del berodde på Joakims sätt och arbetsinsats. Vi är nöjda! Läs mer
    2020-06-23 Joakim N svarar Maja S
    Stort tack för en fin recension och för ett riktigt bra samarbete!

Ha en riktigt fin sommar så ses vi sen vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • LOVISA H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-20

Lyhörd och väldigt god service. Läs mer
    2020-06-22 Joakim N svarar LOVISA H
    Hej Lovisa! Stort tack för recensionen! Hoppas att ni kommer att trivas på Ejdervägen när ni väl flyttar in!

Ha det gott sålänge så ses vi vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Helena N köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-11

2:a
    Väster
    Köpt lägenhet. Mäklaren var väldigt kunnig på objektet, men även säljare uti fingerspetsarna. Mäklaren var trevlig och artig, visade runt och informerade. plus i kanten för tillgång till mätverktyg under visning. Läs mer
    2020-06-12 Joakim N svarar Helena N
    Hej Helena! Stort tack för din recension! Det känns bra att fått hjälpa er med ert köp och jag hoppas och tror att ni kommer trivas galant i er nya lägenhet!

Ha det gott sålänge så ses vi sen i juli vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Karin A köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-05

4:a
    Högbrunn
    Jag har köpt ett radhus (BRF) av Joakim.

Joakim lämnar ingenting åt slumpen! Jag har aldrig tidigare mött en mäklare som varit så intresserad och engagerad i inte bara det förmedlade objektet utan även hela området och dess historia. Vi ställde en hel del frågor och trots att han dubbelkollade allting så var han väldigt snabb att ge utförliga och noggranna svar. Alla trådar följdes noga upp och inga frågetecken lämnades.

Jag upplever dessutom att Joakim läste av oss som köpare bra och han har en känsla för att vara tillmötesgående och driva affären framåt i precis lagom takt. Vi fick tillräcklig tid att undersöka, fråga och fundera i lugn och ro samtidigt som vi fick väldigt snabba svar när vi ställde frågor. Jag kommer att rekommendera Joakim till alla jag känner, han får toppbetyg från mig! Läs mer
    2020-06-08 Joakim N svarar Karin A
    Hej Karin! Stort tack för den fina recensionen! Jag blir så himla glad över att ni uppmärksammat och uppskattat mitt sätt att arbeta på. Jag ska även säga det att det ska bli kul att följa och se hur ni förvaltar ert radhus vidare. Det är inte alla gånger en köpare av ett objekt i behov av renovering har ett byggnadsvårdsintresse!

Ha det gott sålänge så ses vi sedan vid tillträdet!

• Johanna B
    Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-25

3:a
    Isaksdal
    Joakim har varit tillmötesgående, engagerad och snabb i återkopplingen. Kan varmt rekommendera honom till andra säljare! Läs mer
    2020-06-02 Joakim N svarar Johanna B
    Stort tack Johanna för din fina recension! Ibland får man hjälpa kollegor med sina försäljningar och jag är glad att jag fick uppgiften att hjälpa dig och din sambo Martin med försäljningen av er fina lägenhet. Jag hoppas att ni hittar ett nästa boende där ni kommer att trivas minst lika bra som ni gjorde i lägenheten!

Joakim N gillar detta
  • Karin F köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-07

2:a
    Tystberga
    Köpte en bostadsrätt, min första egna bostad så jag har ingen tidigare erfarenhet vad gäller köp av bostad, men Joakim hjälpte mig genom den processen. Han är tydlig, tålmodig och väldigt trevlig och fick mig att känna mig trygg med mitt köp. Han är mån om både säljare och köpare och lyhörd för var och ens behov. Jag är en mycket nöjd och glad köpare och rekommenderar Joakim å det varmaste åt både framtida köpare och säljare. Läs mer
    2020-05-08 Joakim N svarar Karin F
    Åh tack Karin för din fin-fina recension! Jag får tacka för ett trevligt samarbete såhär långt - ser framemot tillträdet!

• CHRISTER W
    CHRISTER W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-01

Mycket nöjd med Joakim!
    Kan vart rekommendera honom.

/ Christer Läs mer
    2020-05-04 Joakim N svarar CHRISTER W
    Tack Christer för recensionen! Jag är så glad över att jag fick förtroendet att hjälpa er med att sälja er fina villa i Vrena.

Vi ses igen vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Gustav H köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-04-16

Öster
    Jag har köpt en 1:a. Mäklaren var väldigt vänlig och hjälpsam i sitt bemötande. Vid behov så var kontakten med mäklaren väldigt trevlig och bra för att underlätta för båda parterna. Det var mitt första bostadsköp och trodde att mäklare skulle vara mer riktade mot köparens sida i affären men upplevde att mäklaren var väldigt öppen vid frågor jasg hade och förde en bra dialog mellan parterna. Läs mer
    2020-04-17 Joakim N svarar Gustav H
    Tack Gustav för recensionen! Kul att du är nöjd med köpet och min insats. Jag försöker alltid se till så att båda parter känner sig trygga med sin affär och att man känner sig väl omhändertagen, speciellt som förstagångsköpare då det hela kan kännas som en djungel :-)

Ha det fint nu så ses vi vid tillträdet, hör gärna av dig om det finns något som känns oklart!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid