Joakim Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 60 kunder tycker om Joakim Nilsson

• Maria L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-18

Jag fick bra hjälp när jag köpte min bostad. Mycket serviceminded och tillmötesgående. Läs mer
  • Joel S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-17

Proffsig, vänlig, trevlig, snabb att svara. Läs mer
    2019-02-18 Joakim N svarar Joel S
    Tack så mycket för din fina recension Joel! Det känns extra bra att du är nöjd även fast det blev en något längre process än vi räknade med från början. Jag tror att det här kommer bli superbra, ditt nästa boende kommer att passa dig helt perfekt!

Lycka till med flytten nu och så ses vi vid tillträdet!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Lena K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-15

Köpt en villa i Nävekvarn och sålt min lägenhet i Oppeby, Joakim har skött båda.

Alltid trevlig och hjälpsam. Är väldigt nöjd!

Trevlig, tillmötesgående, hjälpsam med ett stort tålamod! Läs mer
    2019-02-18 Joakim N svarar Lena K
    Tack Lena för din fina recension! Det var så himla kul att allt föll på plats till slut och affärerna gick ihop som planerat!

Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet till huset!

• Sophie N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-02

Vi är väldigt nöjda med Joakims arbete med att sälja bostadsrättslägenheten.
    Han har hela tiden hållt oss underrättade om vad som händer runt försäljningen (som tagit ca 6 mån)
    Ett trevligt bemötande både mot min huvudman och mig som God man. Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Sophie N
    Stort tack för recensionen Sophie och Ann-Katrin! Nu håller vi tummarna för Sophies köp går vägen som planerat!

Vi hörs!

• Björn V
    Björn V skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-02

Lyhörd, målmedveten, energisk, trevlig Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Björn V
    Tack för recensionen Björn, känns bra att ni är nöjda!

Ha det gott!

• Amanda E skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-11-30

Har just köpt en lägenhet i Oppeby och haft Joakim Nilsson som mäklare som varit helt fantastisk! Hela tiden hållt mig uppdaterad, svarat direkt på mess och frågor då jag skickat! Mycket pålitlig och professionell på alla sätt! Rekommenderar starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Amanda E
    Hej Amanda! Först och främst vill jag tacka dig för att du tog dig tiden att skriva en såpass fin recension, känns jättebra när ens kunder uppskattar den tid och energi man lägger ned i arbetet. Nu är det bara att se framemot januari och inflytt, kommer att bli bra för dig tror jag. Ha det bra så länge och så ses vi vid tillträdet!

• Maria N
    Maria N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-11-30

Joakim har sålt min och min dotters bostadsrätt i oppeby Nyköping.
    En lång och strävsam resa har det varit med många visningar men till slut kom hon som kände att här vill jag bo👍😀😀
    Han har alltid funnits tillhands på telefon Och med goda råd .
    Han har gjort ett superjobb
    Tack Joakim och lycka till med nya försäljningar i framtiden 🎉 Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Maria N
    Hej Maria! Stort tack för den väldigt fina recensionen och tack för ett riktigt bra samarbete!

Ha det riktigt bra nu i Norge!

• Robin A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-11-16

Bra kommunikation. Är både på säljarens o köparens sida.
    Från visning till köp gick de snabbt o bra.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-11-16 Joakim N svarar Robin A
    Stort tack för recensionen Robin! Vad roligt att du har upplevt affären som bra och att du är nöjd med ditt köp!

Vi ses vid tillträdet!

• Vitomir M
    Vitomir M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-10-21

Jag har köpt en etta på Trädhårdsvägen 17 i Oxelösund.
    Jag har blivit bemött trevligt och professionellt.
    Mäklaren levde up till mina förvntningar.
    Professionellt utfört jobb. Läs mer
    2018-10-22 Joakim N svarar Vitomir M
    Tack Vitomir för din fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hjälpa dig med köpet av ditt nya boende, ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet i december!

• Björn S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-09-25

Joakim hjälpte oss att sälja vår trea i centrala Nyköping. Vi upplevde Joakim som seriös och professionell men framförallt förtroendeingivande. Vi tycker att Joakim uppfyllde alla våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. Avslutningsvis vill vi bara säga att vi är väldigt nöjda med vårt samarbete. Läs mer
    2018-09-25 Joakim N svarar Björn S
    Tack Björn för din recension, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete såhär långt!

Ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi av längre fram när vi närmar oss tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring