Joakim Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 67 Läs vad Joakim Nilsson

• Sandra N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-07-30

Joakim hjälpte oss att sälja vårt underbara lilla fritidshus i Vivesta. Vi kontaktade Joakim efter att ha varit spekulanter på ett av hans objekt. Vi hade inte träffat honom utan endast konverserat via mail men hans tonalitet och servicekänsla lyste igenom mailen. När vi träffade honom så bekräftades hans professionalitet. Han är mycket kommunikativ och tillgänglig.

Det som vi tycker gör skillnaden är att han är schysst mot båda håll. Han vill behandla både säljare och köpare med respekt. Resonerar kring olika scenarion och har alltid en etisk/moralisk del i argumentationen. Jag skulle känna mig otroligt trygg att även köpa med Joakim, det säger ganska mycket om hur nöjda vi är som säljare.

Vi har tittat på många objekt i Sörmland och köpte innan vi sålde och den mäklaren vi köpte av (betydligt mer senior och med många år i branschen) var inte i närheten av Joakims professionalitet. Räds inte hans ringa ålder, här har ni Nyköpings framtida stjärnmäklare! Läs mer
    2019-08-05 Joakim N svarar Sandra N
    Hej Sandra och Johan! Jag blir så glad och nästintill rörd över att ni är så nöjda med min insats! Det har vart ett väldigt bra samarbete och jag är så nöjd över affären. Hoppas att ni kommer att trivas nu i ert nya fritidshus och att ni får många fina somrar där framöver!

Allt gott, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Jakob S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-07-18

Vi köpte en villa där Joakim var mäklaren.
    Vi blev väldigt väl bemötta och fick svar på alla eventuella frågor om huset och även omkringliggande ämnen som hör till. Han var väldigt enkel att få tag på och svarade alltid snabbt och utförligt.
    Vi skulle rekommendera Joakim till alla som vill sälja bostad då han gör ett professionellt och bra jobb. Läs mer
    2019-07-19 Joakim N svarar Jakob S
    Tack Jakob och Angelica för er fina recension! Min ambition är alltid att få såväl säljare och köpare nöjda med sin affär, så det känns kanonbra att jag lyckats med det! All lycka till nu med huset, jag tror att ni kommer att trivas riktigt bra!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Lena H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-27

Har sålt en bostadsrätt i Nyköping. Jag valde Joakim som mäklare eftersom han utstrålade en positiv energi från början. Han visade även en tydlig plan inför försäljningen på att kalenderblad. Det gjorde det lätt att förstå processer. Under budgivningen blev jag uppdaterad hela tiden. Jag ger Joakim Nilsson mina varma rekommenderar! Läs mer
    2019-07-01 Joakim N svarar Lena H
    Tack Lena för din fina recension! Kändes jättebra att få hjälpa er med försäljningen och det blev verkligen ett kanonresultat!

Ha det gott sålänge och så hörs vi igen så snart det är dags för deklaration!

• Carolin K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-20

Att sälja pappas lägenhet var en jobbig process mentalt för oss barn. Men du tog det i vår takt och var lyhörd och hjälpsam från början till slut. Tack för bra support! Läs mer
    2019-07-01 Joakim N svarar Carolin K
    Tack själv för ett trevligt samarbete och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Ha det bra nu sålänge så hörs vi sen när det är dags för deklaration!

• Angelica K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-14

Vi är otroligt nöjda med hur mäklaren skötte försäljningen av vårt parhus. Hela vägen från början till slut kände vi stort förtroende för mäklaren. Snabbt och effektivt gick det, samtidigt som vi fick all den information och lägesuppdatering vi kände att vi behövde. Läs mer
    2019-06-17 Joakim N svarar Angelica K
    Tack Angelica för din jättefina recension! Att det blev en såpass lyckad affär är mycket på grund av er med, tack för ett väldigt fint samarbete!

Vi ses vid tillträdet!

• Sebastian B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-09

Extremt kunnig och hjälpsam. Fick svar på alla frågor vi hade, och var snabb i all kommunikation. Läs mer
    2019-05-09 Joakim N svarar Sebastian B
    Tack Sebastian för din fina recension! Känns kanonbra att ni är nöjda! Ses imorgon när ni får tillträde till ert fina fritidshus!

• Jacek L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-05

Såld fritidshus - väldigt bra kontakt med Joakim Nilsson, som var upp till mina förväntningar. Jag skulle gärna rekommendera honom till mina bekanta i framtiden. Läs mer
    2019-05-06 Joakim N svarar Jacek L
    Tack Jacek för din fina recension! Känns jättebra att ni är nöjda med min insats. Tack för ett trevligt samarbete!

• Maria L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-18

Jag fick bra hjälp när jag köpte min bostad. Mycket serviceminded och tillmötesgående. Läs mer
    2019-02-19 Joakim N svarar Maria L
    Tack så jättemycket för din fina recension Maria! Känns verkligen bra att du blev köpare av fina Berzelievägen 7!

Ha det så bra nu och så ses vi vid tillträdet igen!

• Joel S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-17

Proffsig, vänlig, trevlig, snabb att svara. Läs mer
    2019-02-18 Joakim N svarar Joel S
    Tack så mycket för din fina recension Joel! Det känns extra bra att du är nöjd även fast det blev en något längre process än vi räknade med från början. Jag tror att det här kommer bli superbra, ditt nästa boende kommer att passa dig helt perfekt!

Lycka till med flytten nu och så ses vi vid tillträdet!

• Lena K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-15

Köpt en villa i Nävekvarn och sålt min lägenhet i Oppeby, Joakim har skött båda.

Alltid trevlig och hjälpsam. Är väldigt nöjd!

Trevlig, tillmötesgående, hjälpsam med ett stort tålamod! Läs mer
    2019-02-18 Joakim N svarar Lena K
    Tack Lena för din fina recension! Det var så himla kul att allt föll på plats till slut och affärerna gick ihop som planerat!

Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet till huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring