en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21
611 31 Nyköping — Visa karta

Vad tror Joakim att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 51 kunder tycker om Joakim Nilsson

• Björn S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim hjälpte oss att sälja vår trea i centrala Nyköping. Vi upplevde Joakim som seriös och professionell men framförallt förtroendeingivande. Vi tycker att Joakim uppfyllde alla våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. Avslutningsvis vill vi bara säga att vi är väldigt nöjda med vårt samarbete. Läs mer
    2018-09-25 Joakim N svarar Björn S
    Tack Björn för din recension, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete såhär långt!

Ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi av längre fram när vi närmar oss tillträdet!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Väldigt bra och proffesionell mäklare. Läs mer
    2018-09-14 Joakim N svarar Keijo Tomi Petteri H
    Tack Tomi för recensionen! Vad roligt att ni är nöjda!

• Kaj Ö skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    snack jobbat hoppas alla blir nöjda
    Vi hörs mvh Kaj Läs mer
    2018-09-13 Joakim N svarar Kaj Ö
    Tack Kaj för din recension! Känns superbra att ni är nöjda!

Ses på tillträdet!

• Louise K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Förtroendeingivande mäklare. Lätt att nå på telefon och mail. Tog sig tid att gå igenom kontraktet lugnt och metodiskt. Kan rekomenderas! Läs mer
    2018-09-11 Joakim N svarar Louise K
    Hej Louise och tack för din fina recension! Känns superbra att du är nöjd med min insats!

Vi ses vid tillträdet!

• Jan-Erik N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Villa .
    Väl bemött , proffsigt
    Över förväntan
    Kanon bra slut försäljning, Läs mer
    2018-09-07 Joakim N svarar Jan-Erik N
    Kul att du är så nöjd Janne! Det har vart riktigt roligt att hjälpa dig och Kaj med försäljningen!

Ha det gott sålänge och så ses vi på tillträdet!

Mvh Joakim Nilsson Svensk fastighetsförmedling
  • Siv S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hjälpte min mor Siv Settergren med köp av bostadsrätten Alstigen 22 i Oxelösund.
    Mäklare Joakim Nilsson var väldigt trevlig och vi kunde i lugn och ro titta på lägenheten. Joakim svarade på de frågor vi hade. Min mor hade stora förväntningar på att kunna lita på mäklaren och hon i lugn och ro kunde titta på lägenheten vilket stämde väldigt bra på Joakim. Han skötte allt väldigt bra vid mötet när mor skulle skriva på köpekontraktet och bra information hur det fungerade med köpet. Läs mer
    2018-08-23 Joakim N svarar Siv S
    Tack Laila och Siv för er recension! Jag blir så himla glad över era fina ord och det känns verkligen bra att ni uppskattat min insats. Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet i oktober!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare Svensk Fastighetsförmedling
  • Joachim Ä skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Föredömligt bemötande och proffsig! Riktigt nöjd. Läs mer
    2018-08-08 Joakim N svarar Joachim Ä
    Tack Joachim för recensionen och det rakt igenom trevliga samarbetet!

Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet igen!

• Sandra J
    Sandra J skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt min bostadsrätt !

Mäklaren var kanon svarade på alla frågor man hade och var till stor hjälp !

Mina förväntningar var stora i början men lägenheten var svårsåld och de tog ett bra tag innan den blev såld men nu äntligen är den de ! Läs mer
    2018-07-30 Joakim N svarar Sandra J
    Tack Sandra för din recension! Ja visst blev det riktigt bra till slut! Med lite tålamod, envishet och "jävlaranamma" brukar det alltid bli bra. Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Jonas P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt och det gick väldigt bra. Mäklaren var väldigt trevlig och höll en bra kontakt hela tiden under budgivningen så att man blev uppdaterad hur läget låg till. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb och det blev en trevlig upplevelse att köpa en ny bostad. Läs mer
    2018-07-18 Joakim N svarar Jonas P
    Tack Jonas för din recension! Det känns jättebra att du är nöjd med min insats och det känns extra bra att du är nöjd med min återkoppling och mina uppdateringar, något som jag jobbar hårt med! Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet till din nya fina lägenhet!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Mathilda G skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim gjorde ett bra jobb när han sålde våran lägenhet. Han har stort tålamod och har alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-16 Joakim N svarar Mathilda G
    Tack Mathilda för din recension! Känns superbra att ni är nöjda med min insats!

• Sebastian K
    Sebastian K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en lägenhet.
    Lugnt och fint.
    Ha en bra dialog med varandra och få så bra som möjligt för bostaden.

Sammanfattat, en mäklare med tålamod och bra driv! bra kommunikation mellan mäklare och säljare hela vägen. Och slutpriset blev helt godkänt! Grymt jobbat! Läs mer
    2018-07-16 Joakim N svarar Sebastian K
    Tack Sebastian för recensionen, det har vart riktigt roligt att samarbeta med dig och Mathilda! Känns nästan lite vemodigt att affären nu är klar efter 2 års kontakt under Läge+. Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas riktigt bra i villan ni köpt, så nu är det bara att se framemot inflyttningen!

Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Munaf A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    jag köpte en lägenhet.

företaget är jätte duktigt och proffs
    och de var bättre än vad jag har förväntat Läs mer
    2018-05-22 Joakim N svarar Munaf A
    Tack Munaf för din recension! Känns jättebra att du är så nöjd med vår insats!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Kristijan C skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Professionell mäklare, alltid trevlig och noggrann. Läs mer
    2018-05-14 Joakim N svarar Kristijan C
    Tack Kristijan för att du tog dig tiden att skriva en recension! Kul att höra att du är nöjd med min insats!

• Ulf M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag sålde min lägenhet och tycker att Joakim hjälpte mig på bästa sätt med det. Han höll mig hela tiden informerad via sms och telefon om hur läget med intressenter utvecklades och gav mig värdefulla råd och vägledning om vilka ställningstaganden som kunde vara mest gynnsamma för mig. Jag hade förväntat mig professionell hjälp av mäklaren och det levde Joakim verkligen upp till; en för mig bekymmersfri bostadsaffär helt enkelt.
    /Ulf Malmsten Läs mer
    2018-05-02 Joakim N svarar Ulf M
    Tack Ulf för din recension! Det har vart en fröjd att samarbeta med dig med, tålmodiga säljare med is i magen är de bästa! Tack återigen för din recension, jag blir mycket glad när mina kunder är nöjda.

Ha det bra sålänge så ses vi vid tillträdet!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Isabell Maria T skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    köpt bostad, bra tydlig och snabb info från mäklare under hela tiden budgivning och väntetid pågick! Lätt att få tag på mäklare och kände mig väl bemött!! Läs mer
    2018-05-02 Joakim N svarar Isabell Maria T
    Tack Isabell för din recension, det gör mig mycket glad att du är nöjd med min insats och arbete!

Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Fidaa A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bästa mäklaren. Tar emot oss med stort leeande och svarar på alla frågor samt hjälper till när det behövs. Läs mer
    2018-04-16 Joakim N svarar Fidaa A
    Hej Fidaa! Tack för ditt omdöme, det känns jätteroligt att du är nöjd med min insats!

Ha det bra sålänge och så ses vi vid tillträdet!

• Pär Å skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett hus där Joakim var mäklare

-Dåligt påläst på objektet och marknaden
    -Lämnade felaktiga uppgifter kring tex storlek samt missvisande uppgifter på broschyr kring storlek
    -Osäker intryck när vi har haft kontakt
    -Dålig service när vi var på kontoret (tex väntade utanför 10 min då det var låst)

Jag skulle tyvärr inte rekomendera Joakim eller Svensk fastighetsförmedling till någon efter våra erfarenheter. Läs mer
    2018-04-05 Joakim N svarar Pär Å
    Hej Pär,

Tack för ditt omdöme, jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om hur du upplevde din bostadsaffär. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag, jag brinner för mitt arbete och vill alltid verka för bra affärer, jag kan inte ta ifrån dig hur du upplevt din bostadsaffär så i detta fall har jag missat i min kommunikation och det ska jag arbeta för att förbättra i min yrkesutövning. De uppgifter som finns i mina objektsbeskrivningar om bostaden är alltid avstämda och godkända av säljaren så även i det här fallet. Att vi inte varit på plats vid avtalsskrivning och tillträde måste varit ett missförstånd då jag öppnade upp för er strax innan vår avtalade tid vid kontraktet och vid tillträdet öppnade min assistent Sofia dörrarna till kontoret enligt öppettiderna.

Jag hoppas att ni kommer att trivas och ha det bra i ert nya hus ändå!

Vänligen
    Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
  • Märit t skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande och över förväntan. Joakim var mycket proffsig och trevlig.👏👏🌹👍😀 Läs mer
    2018-02-13 Joakim N svarar Märit t
    Tack för dina fina ord Märit, det värmer en kylig februaridag! Jag måste också tacka er för förtroendet för att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!

Ha det gott och hälsa Kjell, ses vid tillträdet!

Joakim Nilsson
  • Patrik Markus S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt vänlig och kan sin sak Läs mer
    2017-12-21 Joakim N svarar Patrik Markus S
    Tack för dina värmande ord Patrik! Ses vid tillträdet!

• Paul B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevlig och proffsig, han kunde sitt yrke alldeles Utmärkt

anlitar honom gärna igen Läs mer
    2017-11-17 Joakim N svarar Paul B
    Tack Paul för din recension och dina fina ord! Riktigt kul!

Joakim Nilsson
  • Martin K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig, smidig att interagera med. Gott intryck överlag. Läs mer
    2017-11-10 Joakim N svarar Martin K
    Tack Martin för din recension!

Ses på tillträdet!

• Hans R skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, tjänstvillig och korrekt. En bra mäklare Läs mer
    2017-10-18 Joakim N svarar Hans R
    Tack Hans för recensionen! Uppskattar att du är nöjd!

• Kent M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag tycker att Joakim hela tiden har uppträtt väldigt korrekt och professionellt. Jag har bemötts med med både gott humör och ett intresse för mitt säljuppdrag av Joakim Nilsson och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
    2017-10-17 Joakim N svarar Kent M
    Tack Kent för dina fina ord! Jag och de andra mäklarna och mäklarassistenterna på kontoret blir jätteglada av att du är så nöjd!

Joakim N gillar detta
  • Anette B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Gott bemötande, inget att klaga på. Läs mer
    2017-10-16 Joakim N svarar Anette B
    Tack Anette för recensionen, ses vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Josefin W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    han va bra, hjälpsam och trevlig Läs mer
    2017-10-16 Joakim N svarar Josefin W
    Tack Josefin för din recension! Ses vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Filip P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim är hårt jobbande för att få affären klar utifrån de förutsättningar man har. Han har bra koll på Nyköpings bostadsmarknad och även en bredare kundkrets utanför kommunens gränser. Det var aldrig problem i att få kontakt med honom och han var klok att diskutera olika upplägg med inför och under försäljningsprocessen. Utöver försäljningsområdet så var han även en väldigt lättsam och trevlig person. Läs mer
    2017-10-02 Joakim N svarar Filip P
    Tack Filip för recensionen! Uppskattar att du gillar min insats!

Joakim N gillar detta
  • Gunnar P skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig och kunnig. Ingav förtroende. Läs mer
    2017-09-26 Joakim N svarar Gunnar P
    Tack Gunnar för recensionen och dina värmande ord! Riktigt kul när ens arbete uppskattas! Ses vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Deborah R skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, kunnig och proffesionell mäklare!
    Jag är jättenöjd:) Läs mer
    2017-09-18 Joakim N svarar Deborah R
    Tack Deborah för din recension! Iochmed att du har kontakt med så många mäklare genom ditt jobb är jag glad att du är nöjd!

• Ulf K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim är väldigt positiv och ger ett bra intryck är snabb och tar tag i saker på en gång, helt enkelt bra på sitt jobb.
    Passade mig som säljare bra fick den hjälp jag behövde Läs mer
    2017-09-18 Joakim N svarar Ulf K
    Tack Ulf! Jag blir riktigt glad över när min arbetsinsats uppskattas!

Joakim N gillar detta
  • Håkan N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Gav ett gott intryck och visade ett stort intresse av att jag som säljare skulle få min bostad såld, och till ett så förmånligt pris som möjligt. Var även bra på att ge löpande info om hur bostadsaffären gick. Läs mer
    2017-09-18 Joakim N svarar Håkan N
    Tack Håkan för din recension! Det blev en riktigt bra affär.

Hoppas att ni trivs i huset!

Joakim N gillar detta
  • En mycket duktig mäklare. Han kunde lägga upp försäljningen på ett mycket bra sätt. Han var även mycket duktig vid budgivningen och hade is i magen.
    Är mycket förvånad eftersom han inte har jobbat så länge som mäklare.
    Många mäklare har jag haft så jag är väldigt kritisk. Men jag skulle varmt rekommendera honom till andra som tänker anlita mäklare. Läs mer
    2017-09-17 Joakim N svarar Eva Ingegerd Gunilla S
    Tack så mycket för recensionen Gunilla, det värmer! Det är kul när ens arbete uppskattas!

Joakim N gillar detta
    En energisk ambitiös ung man
    Vi hade lätt att prata med.
    Höll oss underrättade vad som hände hela tiden. Läs mer
    2017-09-15 Joakim N svarar Anette B
    Tack Anette för din recension! Det är lätt att göra ett bra jobb med sådana bra säljare som ni!

• Isak J skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Supernöjd! Han var väldigt duktig och trevlig. Läs mer
    2017-09-14 Joakim N svarar Isak J
    Tack för recensionen Isak! Det var riktigt trevligt att jobba tillsammans med dig!

• Arne J skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig och kunnig mäklare som gör det enkelt för mig som kund. Bra kommunikation. Även mäklarassistenterna gör ett bra jobb. Läs mer
    2017-09-14 Joakim N svarar Arne J
    Tack Arne för recensionen! Jag ska hälsa till assistenterna Sofia och Lena att ni är nöjda med deras insats också!

• Mats R skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag är till fullo helt nöjd. Joakim har ett trevligt sätt och ett proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-09-14 Joakim N svarar Mats R
    Tack Mats! Lätt att göra ett bra jobb tillsammans med en sådan bra köpare som du!

Hoppas att du trivs på Villavägen!

• Anna J skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Kunnig trots att han är ganska ny i branschen. Professionell i kontakten. Bra att diskutera med när vi kom till visa lägen i budgivningen. Läs mer
    2017-09-14 Joakim N svarar Anna J
    Tack Anna för din recension! Och jag är glad att du är nöjd!

Joakim N gillar detta
  • Wenche Helena Ö skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Han var duktig, påläst och vänlig. Fortfarande lite "grön" - men på ett ok sätt. Tror han kan bli en kanonmäklare med lite mer erfarenhet....! Läs mer
    2017-09-12 Joakim N svarar Wenche Helena Ö
    Tack för recensionen! När man är grön så är det trevligt att träffa på så bra och tålmodiga säljare och köpare som ni!

Hoppas att ni har det bra nere i Italien och att Vanessa trivs i lägenheten!

Joakim N gillar detta
  • Ingrid Elisabet L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    En trevlig ärlig och hjälpsam person som sätter säljare och köpare i centrum för affären.
    Som säljare lyssnade han på våra önskemål om köpare. Läs mer
    2017-09-12 Joakim N svarar Ingrid Elisabet L
    Tack Ingrid och Lasse! Hoppas att ni båda har det bra!

Joakim N gillar detta
  • Malin E skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag upplevde att man fick bra kontakt med honom innan och under försäljningen men är lite besviken på att vi fick känslan av ett mycket större intresse för lägenheten än det visade sig att det var, vilket gjorde att vi tackade nej till ett förhandsbud. Vi fick dock det vi begärde så i slutändan är vi ändå nöjda. Läs mer
    2017-09-12 Joakim N svarar Malin E
    Tack för recensionen Malin!

Att acceptera förhandsbud eller inte är ett svårt beslut. Jag hade känslan av att det skulle komma fler på visning med tanke på antalet intresseanmälningar och hur många som hade sparat visningstiden på Hemnet.

Hoppas att ni trivs i villan i Stigtomta!

Joakim N gillar detta
  • Jesper L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra bemötande, snabb respons, allt gick smidigt till Läs mer
    2017-09-12 Joakim N svarar Jesper L
    Tack för din recension Jesper! Hoppas att du trivs i lägenheten!

Joakim N gillar detta
  • Zizzi W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jättenöjd med mäklar kontakten. Det enda som varit irriterande är alla undersökningar Ni vill att man svara på efter varje steg i processen. En undersökning är Ok - inte tre! Läs mer
    2017-09-12 Joakim N svarar Zizzi W
    Kul att ni är nöjda! Jag ska framföra era synpunkter gällande undersökningarna till IT!

Hoppas att Robin kommer att trivas här i Nyköping!

Joakim N gillar detta
  • Marianne W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Engagerad, trevlig, vill göra ett bra jobb på alla sätt. Rekommenderas. Läs mer
    2017-09-12 Joakim N svarar Marianne W
    Tack för dina fina ord Marianne!

Joakim N gillar detta
  • Annika Pia W skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra. Tydlig. Korrekt. Trevlig. Smidig affär. Läs mer
    2017-09-12 Joakim N svarar Annika Pia W
    Tack Annika för din recension! Hoppas att du kommer trivas i lägenheten!

• Emil H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim gjorde ett bra första intryck, och var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Hade ett professionellt bemötande och tog mina personliga behov i beaktning under hela försäljningen. Stort tack! Läs mer
    2017-09-12 Joakim N svarar Emil H
    Tack Emil för din recension! Vi ses vid tillträdet!

• Love B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Bra med egna idéer och förslag inför försäljningen. Läs mer
    2017-08-30 Joakim N svarar Love B
    Tack Love för din rekommendation! Det var riktigt roligt att hjälpa dig med försäljningen och det var lite spännande med en kontraktsskrivning kl. 22:00 en fredagskväll, men vad gör man inte för att få nöjda kunder! ;-)

Ha det gott i Malmö!

Joakim N gillar detta
  • Angelica K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tack vare Joakim gick försäljningen av min lägenhet snabbt och enkelt. Alltid lätt att nå, och höll mig hela tiden uppdaterad. Super! Läs mer
    2017-08-28 Joakim N svarar Angelica K
    Tack Angelica för dina värmande ord! Ses vid tillträdet!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson Svensk Fastighetsförmedling
    Joakim N gillar detta
  • Anders E skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim arbetade effektivt och proffsigt. Vi var mycket nöjda med hela affären. Läs mer
    2017-08-27 Joakim N svarar Anders E
    Tack Anders och Christina för era värmande ord! Ni har själva vart supertrevliga och bra att ha och göra med genom hela affären.

Hoppas att ni kommer att trivas på Alstigen!

• Paul H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mäklaren gav ett proffsigt intryck från första mötet. Vi fick förtroende. Läs mer
    2017-06-30 Joakim N svarar Paul H
    Tack för era värmande ord!

Joakim N gillar detta
  • Caroline D skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Fick ett mycket bra bemötande av min mäklare. Han var kunnig, trevlig och lätt att få tag på. Tyckte att han absolut levde upp till mina förväntningar. Hela försäljningen gick snabbt och smidigt precis som jag önskade mig:) Läs mer
    2017-06-01 Joakim N svarar Caroline D
    Tack Caroline för dina värmande ord! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!

• Emil H
    Emil H skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt nöjd med försäljning, mäklaren gjorde ett extremt bra jobb👌🏾 Läs mer
    2017-04-10 Joakim N svarar Emil H
    Hej Emil! Tack för de värmande orden och tack för att jag fick uppgiften att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Vi ses vid tillträdet!

Maria Kåbring
Thomas Nilsson