Joakim Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 63 Läs vad Joakim Nilsson

• Angelica K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-14

Vi är otroligt nöjda med hur mäklaren skötte försäljningen av vårt parhus. Hela vägen från början till slut kände vi stort förtroende för mäklaren. Snabbt och effektivt gick det, samtidigt som vi fick all den information och lägesuppdatering vi kände att vi behövde. Läs mer
    2019-06-17 Joakim N svarar Angelica K
    Tack Angelica för din jättefina recension! Att det blev en såpass lyckad affär är mycket på grund av er med, tack för ett väldigt fint samarbete!

Vi ses vid tillträdet!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Sebastian B skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-09

Extremt kunnig och hjälpsam. Fick svar på alla frågor vi hade, och var snabb i all kommunikation. Läs mer
    2019-05-09 Joakim N svarar Sebastian B
    Tack Sebastian för din fina recension! Känns kanonbra att ni är nöjda! Ses imorgon när ni får tillträde till ert fina fritidshus!

• Jacek L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-05

Såld fritidshus - väldigt bra kontakt med Joakim Nilsson, som var upp till mina förväntningar. Jag skulle gärna rekommendera honom till mina bekanta i framtiden. Läs mer
    2019-05-06 Joakim N svarar Jacek L
    Tack Jacek för din fina recension! Känns jättebra att ni är nöjda med min insats. Tack för ett trevligt samarbete!

• Maria L skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-18

Jag fick bra hjälp när jag köpte min bostad. Mycket serviceminded och tillmötesgående. Läs mer
    2019-02-19 Joakim N svarar Maria L
    Tack så jättemycket för din fina recension Maria! Känns verkligen bra att du blev köpare av fina Berzelievägen 7!

Ha det så bra nu och så ses vi vid tillträdet igen!

• Joel S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-17

Proffsig, vänlig, trevlig, snabb att svara. Läs mer
    2019-02-18 Joakim N svarar Joel S
    Tack så mycket för din fina recension Joel! Det känns extra bra att du är nöjd även fast det blev en något längre process än vi räknade med från början. Jag tror att det här kommer bli superbra, ditt nästa boende kommer att passa dig helt perfekt!

Lycka till med flytten nu och så ses vi vid tillträdet!

• Lena K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-15

Köpt en villa i Nävekvarn och sålt min lägenhet i Oppeby, Joakim har skött båda.

Alltid trevlig och hjälpsam. Är väldigt nöjd!

Trevlig, tillmötesgående, hjälpsam med ett stort tålamod! Läs mer
    2019-02-18 Joakim N svarar Lena K
    Tack Lena för din fina recension! Det var så himla kul att allt föll på plats till slut och affärerna gick ihop som planerat!

Ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet till huset!

• Sophie N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-02

Vi är väldigt nöjda med Joakims arbete med att sälja bostadsrättslägenheten.
    Han har hela tiden hållt oss underrättade om vad som händer runt försäljningen (som tagit ca 6 mån)
    Ett trevligt bemötande både mot min huvudman och mig som God man. Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Sophie N
    Stort tack för recensionen Sophie och Ann-Katrin! Nu håller vi tummarna för Sophies köp går vägen som planerat!

Vi hörs!

• Björn V
    Björn V skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-02

Lyhörd, målmedveten, energisk, trevlig Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Björn V
    Tack för recensionen Björn, känns bra att ni är nöjda!

Ha det gott!

• Amanda E skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-11-30

Har just köpt en lägenhet i Oppeby och haft Joakim Nilsson som mäklare som varit helt fantastisk! Hela tiden hållt mig uppdaterad, svarat direkt på mess och frågor då jag skickat! Mycket pålitlig och professionell på alla sätt! Rekommenderar starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Amanda E
    Hej Amanda! Först och främst vill jag tacka dig för att du tog dig tiden att skriva en såpass fin recension, känns jättebra när ens kunder uppskattar den tid och energi man lägger ned i arbetet. Nu är det bara att se framemot januari och inflytt, kommer att bli bra för dig tror jag. Ha det bra så länge och så ses vi vid tillträdet!

• Maria N
    Maria N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-11-30

Joakim har sålt min och min dotters bostadsrätt i oppeby Nyköping.
    En lång och strävsam resa har det varit med många visningar men till slut kom hon som kände att här vill jag bo👍😀😀
    Han har alltid funnits tillhands på telefon Och med goda råd .
    Han har gjort ett superjobb
    Tack Joakim och lycka till med nya försäljningar i framtiden 🎉 Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Maria N
    Hej Maria! Stort tack för den väldigt fina recensionen och tack för ett riktigt bra samarbete!

Ha det riktigt bra nu i Norge!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring