Joakim Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 94 Läs vad Joakim Nilsson

• Andreas J köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-06

Centrum
    Bra bemötande! Köpet gick snabbt och smidigt Läs mer
    2020-03-06 Joakim N svarar Andreas J
    Hej Andreas! Stort tack för din fina recension - det är jätteroligt att du har uppskattat min insats! Jag tror att lägenheten du köpt kommer att passa dig som hand i handske så nu är det bara att se framemot tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Ove A köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-22

Nyköping
    Den bästa, trevligaste o mest seriösa mäklare jag hittills upplevt vid mitt livs köp av bostäder! Tack för allt! Läs mer
    2020-02-23 Joakim N svarar Ove A
    Tack så himla mycket för din jättefina recension - jag blir så himla glad när mina kunder upplever att mitt sätt att arbeta känns bra. Min ambition är alltid att varje bostadsaffär ska kännas trygg, seriös och att hela resan från första visning till kontrakt ska kännas trevlig. Om du upplever det som så känns det verkligen som att jag lyckats mycket väl denna gång!

Ni har köpt en fantastiskt fin lägenhet och jag hoppas och tror att ni kommer att trivas oerhört bra i den. Nu ser vi framemot tillträdet och hoppas att försäljningen av er lägenhet i Västervik går minst lika bra med hjälp av min kollega på Västervikskontoret.

Joakim N gillar detta
  • Sophie B sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-15

Professionell! Diskret, inlyssnande och smidig. Trevlig också :) Läs mer
    2020-02-17 Joakim N svarar Sophie B
    Tack Sophie dels för samarbetet men också för din fin-fina recension! Det blev verkligen en snabb och smidig affär, perfekt för såväl er som säljare men också för era köpare :-)

Nu ser vi framemot frånträdet, ha det gott sålänge!

Joakim N gillar detta
  • Jesper B köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-13

Proffsigt rätt igenom, bra kommunikation. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-13 Joakim N svarar Jesper B
    Tack Jesper för din recension och för dina fina ord! Ni har köpt ett väldigt trevligt radhus och det var roligt att ni lyckades nosa upp det redan innan säljstart. Ha det gott sålänge och så ses vi vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Kim K köpte sitt hus med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-11

Oxelösund
    I vårat husköp så har Joakim varit väldigt tillmötesgående och professionell. Han trevliga attityd och vänliga sett gör att jag gärna rekommendera honom till efterkommande kunder. Läs mer
    2020-02-12 Joakim N svarar Kim K
    Stort tack för din recension Kim! Kul att ni har uppskattat min insats såhär långt - nu håller vi tummarna för att de sista pusselbitarna ska falla på plats och så ser vi framemot tillträdesdagen. Ha det gott sålänge!

Joakim N gillar detta
  • Björn Olof U sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-11

Nyköping
    Köpt en 2 rok brf, ska sälja en brf 4 rok.
    Joakim är öppen, tydlig och professionell.
    Affären är pågående, jag hoppas nu att allt går lika smidigt till slutet. Läs mer
    2020-02-12 Joakim N svarar Björn Olof U
    Tack Björn för din fina recension och för ett trevligt samarbete såhär långt! Nu ska vi se till så att det hela går ihop!

Vi hörs!

Joakim N gillar detta
  • Åsa Cecilia M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-04

Proffsigt bemötande! Man är i trygga händer. Sålde lägenheten över utgångspris och ger Joakim Nilsson mina varmaste rekommendationer. Tack för allt! Läs mer
    2020-02-05 Joakim N svarar Åsa Cecilia M
    Hej Åsa! Stort tack själv för att jag fått hjälpa dig med att sälja din lilla lägenhet. Det var lite utav en utmaning till en början, men det blev riktigt bra till slut!

Ha det gott sålänge så ses vi vid tillträdet!

Joakim N gillar detta
  • Annica A köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-01-31

Nedre Frösäng
    Köpt en 2 rums lägenhet.
    Joakim var trevlig och väldigt närvarande aldrig svår att få tag i.
    Allt känns bra hittills. Läs mer
    2020-01-31 Joakim N svarar Annica A
    Stort tack för din fina recension! Jag tror att lägenheten kommer att passa dig perfekt - så nu är det bara till att se framemot tillträdet!

Ha det gott sålänge!

Joakim N gillar detta
  • Madelene K sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-01-17

Högbrunn
    Har ett gott intryck av Joakim, som skötte försäljningen av min bostadsrätt i Nyköping .
    Mycket nöjd med affären och på de vis som försäljningen utfördes Läs mer
    2020-01-17 Joakim N svarar Madelene K
    Tack Madelene för en väldigt fin recension och ett mycket trevligt samarbete!

Allt gott, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
    Joakim N gillar detta
  • Jesper L köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-01-17

Högbrunn
    Köpt min första bostadsrätt, därav var jag inte jättekunnig om hur det går till. Men det var inga problem när jag fick hjälp av Joakim. Mycket behjälplig och förklarade allt på ett mycket exemplariskt sätt. Att köpa bostad var helt plötsligt inte så komplicerat. Läs mer
    2020-01-17 Joakim N svarar Jesper L
    Tack Jesper för din recension! Känns kanonbra att jag lyckats hjälpa dig på bästa möjliga sätt med ditt första lägenhetsköp!

Nu är det bara till att se framemot tillträdet och inflyttningen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid