Joakim Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 57 kunder tycker om Joakim Nilsson

• Sophie N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi är väldigt nöjda med Joakims arbete med att sälja bostadsrättslägenheten.
    Han har hela tiden hållt oss underrättade om vad som händer runt försäljningen (som tagit ca 6 mån)
    Ett trevligt bemötande både mot min huvudman och mig som God man. Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Sophie N
    Stort tack för recensionen Sophie och Ann-Katrin! Nu håller vi tummarna för Sophies köp går vägen som planerat!

Vi hörs!

Med vänlig hälsning, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • Björn V
    Björn V skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lyhörd, målmedveten, energisk, trevlig Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Björn V
    Tack för recensionen Björn, känns bra att ni är nöjda!

Ha det gott!

• Amanda E skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har just köpt en lägenhet i Oppeby och haft Joakim Nilsson som mäklare som varit helt fantastisk! Hela tiden hållt mig uppdaterad, svarat direkt på mess och frågor då jag skickat! Mycket pålitlig och professionell på alla sätt! Rekommenderar starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Amanda E
    Hej Amanda! Först och främst vill jag tacka dig för att du tog dig tiden att skriva en såpass fin recension, känns jättebra när ens kunder uppskattar den tid och energi man lägger ned i arbetet. Nu är det bara att se framemot januari och inflytt, kommer att bli bra för dig tror jag. Ha det bra så länge och så ses vi vid tillträdet!

• Maria N
    Maria N skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim har sålt min och min dotters bostadsrätt i oppeby Nyköping.
    En lång och strävsam resa har det varit med många visningar men till slut kom hon som kände att här vill jag bo👍😀😀
    Han har alltid funnits tillhands på telefon Och med goda råd .
    Han har gjort ett superjobb
    Tack Joakim och lycka till med nya försäljningar i framtiden 🎉 Läs mer
    2018-12-03 Joakim N svarar Maria N
    Hej Maria! Stort tack för den väldigt fina recensionen och tack för ett riktigt bra samarbete!

Ha det riktigt bra nu i Norge!

• Robin A skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra kommunikation. Är både på säljarens o köparens sida.
    Från visning till köp gick de snabbt o bra.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-11-16 Joakim N svarar Robin A
    Stort tack för recensionen Robin! Vad roligt att du har upplevt affären som bra och att du är nöjd med ditt köp!

Vi ses vid tillträdet!

• Vitomir M
    Vitomir M skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en etta på Trädhårdsvägen 17 i Oxelösund.
    Jag har blivit bemött trevligt och professionellt.
    Mäklaren levde up till mina förvntningar.
    Professionellt utfört jobb. Läs mer
    2018-10-22 Joakim N svarar Vitomir M
    Tack Vitomir för din fina rekommendation. Roligt att så här långt haft förmånen att hjälpa dig med köpet av ditt nya boende, ha det gott så länge och så ses vi vid tillträdet i december!

• Björn S skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Joakim hjälpte oss att sälja vår trea i centrala Nyköping. Vi upplevde Joakim som seriös och professionell men framförallt förtroendeingivande. Vi tycker att Joakim uppfyllde alla våra förväntningar på hur en bra mäklare ska vara. Avslutningsvis vill vi bara säga att vi är väldigt nöjda med vårt samarbete. Läs mer
    2018-09-25 Joakim N svarar Björn S
    Tack Björn för din recension, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete såhär långt!

Ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi av längre fram när vi närmar oss tillträdet!

• Väldigt bra och proffesionell mäklare. Läs mer
    2018-09-14 Joakim N svarar Keijo Tomi Petteri H
    Tack Tomi för recensionen! Vad roligt att ni är nöjda!

Ses vid tillträdet!

• Kaj Ö skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    snack jobbat hoppas alla blir nöjda
    Vi hörs mvh Kaj Läs mer
    2018-09-13 Joakim N svarar Kaj Ö
    Tack Kaj för din recension! Känns superbra att ni är nöjda!

Ses på tillträdet!

• Louise K skrev om Joakim Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Förtroendeingivande mäklare. Lätt att nå på telefon och mail. Tog sig tid att gå igenom kontraktet lugnt och metodiskt. Kan rekomenderas! Läs mer
    2018-09-11 Joakim N svarar Louise K
    Hej Louise och tack för din fina recension! Känns superbra att du är nöjd med min insats!

Vi ses vid tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping