Johan Isoz

Johan Isoz

Johan Isoz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Johan Isoz har varit registrerad mäklare sedan 1990-03. Johan Isoz har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Isoz har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

127 omdömen om Johan Isoz

Sedan starten hos Reco 2017
Håkan N
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Arnö

Bra bemötande. Kunnig och serviceinriktad.

Jonna N
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Tystberga

Trevlig, kunnig och hjälpsam. Vi kände oss trygga från start till mål.

Kennert M
Vallsund

En MYCKET trevlig och kunnig person....En sådan får man förtroende för...... MVH.. Carin och Kenneth Melchersson

Tony M
Vallsund

...................................

Eva W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Öster

Jag är tacksam om ni raderar omdömet jag lämnar tidigare

Håkan O
Köpte en tomt med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Oxelösund

Proffsig, kunnig och bra kommunikation under hela processen.

Johan R
Stigtomta

Bra bemötande och en smidig process, rakt igenom hela köpet.

Lena L
Sålde sin bostad med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Högbrunn

Det var en mycket snabb och smidig försäljning. Johan återkopplade snabbt kring alla steg och händelser under försäljningens gång.

Camilla A
Högbrunn

Bemötandet av Johan Isoz på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping kan stark rekommenderas

Carin Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Öster

Vi vill verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Johan Isoz. Han har visat på gediget engagemang, och stor kunnighet. Proffsigt och tryggt.