Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 16 Läs vad Pia Sjöberg

• Yvonne G skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-09-11

Hjälpt min mor att sälja sitt boende då hon blev änka. Proffsigt och trevligt bemötande. Absolut inget att ha åsikter om eller anmärka på. Läs mer
  • Einar P skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-08-01

Jag har köpt ett fritidshus och mäklaren har skött visningar och
    visat god kunskap vid våra kontakter som resulterade i en affär,
    som vi är mycket nöjd med. Läs mer
  • Annika B skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-07-15

Bra och proffesionellt bemötande. Vi är nöjda. Läs mer
  • Elvy B skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-07-15

Jag har sålt mitt 3-rumsradhus på Arnö i Nyköping med hjälp av Pia. Pia var kunnig, påläst och alltid vänlig och hjälpsam t o m när hon var på semester (något jag inte visste när jag ringde).
    Jag anlitade Sv Fastighetsförmedling eftersom jag för 8 år sedan köpte det här radhuset av dem. Det fungerade då liksom nu till full belåtenhet (dock med annan mäklare).
    Jag rekommenderar gärna Sv Fastigh.förm. och speciellt Pia. Som gammal ekonom tycker jag dock att mäklararvodet ligger väldigt högt - hälften kunde räcka och fakturan från Hemnet borde ingå i arvodet - men det är ju inte Pias fel.
    Vänliga hälsningar
    Elvy Blomdahl Läs mer
  • Petra L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-07-12

Sålde bostadsrätt och Pia är väldigt professionell. Jordnära, trevlig och ger ett tryggt intryck.
    Lyssnade och anpassade försäljning efter våra önskemål och lyckades göra både oss och köparen mycket nöjd! Läs mer
  • Monica Consuelo Alva W skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-06-28

Köpte bostadsrätt.
    Sålde bostadsrätt.
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt..Vi rekommenderar Pia Sjöberg som mäklare till alla de vill sälja sin bostad. Hon kunde se lägenhetens egenskaper och potencial. Läs mer
    2018-06-29 Pia S svarar Monica Consuelo Alva W
    Tack för de fina orden och för ert förtroende att både köpa och sälja via mig! Lycka till i ert nya!

Vi ses vid tillträdena!

Pia
  • Bo W skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-06-02

Mycket trevlig och så vitt jag kan bedöma kompetent. Min fru och jag köpte Nälberga torp utanför Tystberga. Mäklaren behandlade alla som var på visningen på ett likartat sätt och var mycket informativ vad gäller torpet. Vi blev också mycket professionellt bemötta vid budgivning och kontraktsskrivning.
    Om vi skulle vilja sälja/köpa någon mer bostad skulle vi gärna engagera Pia. Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Bo W
    Det är en fantastisk svensk kulturskatt som ni har köpt och det känns att ni med hjärtat kommer att förvalta skatten vidare. Det glädjer mig att ni har känt er trygga, välinformerade och professionellt bemötta. Tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme!
  • Ingrid L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-05-31

Köpt lgh. Bästa=utmärkt bemötande, utmärkt information vid varje kontakt, på alla sätt ypperligt!
    Kan inte ha mer förväntningar-högsta betyg!
    Utmärkt bemötande-trevligt, avspänt, rejält m.m.
    Levde upp till mer än förväntningarna!
    Super-bra-a Pia!
    Och svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Ingrid L
    Så fina ord! Tack så hjärtligt!

Jag önskar er det allra bästa inför det som stundar!

Vänliga hälsningar,
  • Björn L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-05-29

Mycket god service, trevligt bemötande, mån om återkoppling
    med information, en mäklare som upplevs vilja att både säljare
    och köpare ska nå bästa möjliga överenskommelse. Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Björn L
    Att köpare, säljare och andra delaktiga i processen ska känna sig trygga och välinformerade samt känna att det allra bästa slutresultatet är uppnås, det är några av de viktigaste bitarna för mig. Det glädjer mig att du är nöjd med min insats!

• Anneli L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-05-25

Sålt min lägenhet i vrena med en mäklare som kändes erfaren och kunnig. Mycket nöjd.🙂 Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Anneli L
    Det är alltid lika härligt att få se glädjen hos köpare och säljare vid en riktigt lyckad affär. Tack för att du tog dig tid att skriva en recension!

Vi ses vid tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping