en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21
611 31 Nyköping — Visa karta

Vad tror Pia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Pia Sjöberg

• Yvonne G
    Yvonne G skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hjälpt min mor att sälja sitt boende då hon blev änka. Proffsigt och trevligt bemötande. Absolut inget att ha åsikter om eller anmärka på. Läs mer
  • Einar P
    Einar P skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt ett fritidshus och mäklaren har skött visningar och
    visat god kunskap vid våra kontakter som resulterade i en affär,
    som vi är mycket nöjd med. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra och proffesionellt bemötande. Vi är nöjda. Läs mer
  • Elvy B
    Elvy B skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt mitt 3-rumsradhus på Arnö i Nyköping med hjälp av Pia. Pia var kunnig, påläst och alltid vänlig och hjälpsam t o m när hon var på semester (något jag inte visste när jag ringde).
    Jag anlitade Sv Fastighetsförmedling eftersom jag för 8 år sedan köpte det här radhuset av dem. Det fungerade då liksom nu till full belåtenhet (dock med annan mäklare).
    Jag rekommenderar gärna Sv Fastigh.förm. och speciellt Pia. Som gammal ekonom tycker jag dock att mäklararvodet ligger väldigt högt - hälften kunde räcka och fakturan från Hemnet borde ingå i arvodet - men det är ju inte Pias fel.
    Vänliga hälsningar
    Elvy Blomdahl Läs mer
  • Petra L
    Petra L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde bostadsrätt och Pia är väldigt professionell. Jordnära, trevlig och ger ett tryggt intryck.
    Lyssnade och anpassade försäljning efter våra önskemål och lyckades göra både oss och köparen mycket nöjd! Läs mer
  • Monica Consuelo Alva W
    Köpte bostadsrätt.
    Sålde bostadsrätt.
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt..Vi rekommenderar Pia Sjöberg som mäklare till alla de vill sälja sin bostad. Hon kunde se lägenhetens egenskaper och potencial. Läs mer
    2018-06-29 Pia S svarar Monica Consuelo Alva W
    Tack för de fina orden och för ert förtroende att både köpa och sälja via mig! Lycka till i ert nya!

Vi ses vid tillträdena!

• Bo W
    Bo W skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket trevlig och så vitt jag kan bedöma kompetent. Min fru och jag köpte Nälberga torp utanför Tystberga. Mäklaren behandlade alla som var på visningen på ett likartat sätt och var mycket informativ vad gäller torpet. Vi blev också mycket professionellt bemötta vid budgivning och kontraktsskrivning.
    Om vi skulle vilja sälja/köpa någon mer bostad skulle vi gärna engagera Pia. Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Bo W
    Det är en fantastisk svensk kulturskatt som ni har köpt och det känns att ni med hjärtat kommer att förvalta skatten vidare. Det glädjer mig att ni har känt er trygga, välinformerade och professionellt bemötta. Tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt lgh. Bästa=utmärkt bemötande, utmärkt information vid varje kontakt, på alla sätt ypperligt!
    Kan inte ha mer förväntningar-högsta betyg!
    Utmärkt bemötande-trevligt, avspänt, rejält m.m.
    Levde upp till mer än förväntningarna!
    Super-bra-a Pia!
    Och svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Ingrid L
    Så fina ord! Tack så hjärtligt!

Jag önskar er det allra bästa inför det som stundar!

Vänliga hälsningar,
  • Björn L
    Björn L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket god service, trevligt bemötande, mån om återkoppling
    med information, en mäklare som upplevs vilja att både säljare
    och köpare ska nå bästa möjliga överenskommelse. Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Björn L
    Att köpare, säljare och andra delaktiga i processen ska känna sig trygga och välinformerade samt känna att det allra bästa slutresultatet är uppnås, det är några av de viktigaste bitarna för mig. Det glädjer mig att du är nöjd med min insats!

• Anneli L
    Anneli L skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt min lägenhet i vrena med en mäklare som kändes erfaren och kunnig. Mycket nöjd.🙂 Läs mer
    2018-06-04 Pia S svarar Anneli L
    Det är alltid lika härligt att få se glädjen hos köpare och säljare vid en riktigt lyckad affär. Tack för att du tog dig tid att skriva en recension!

Vi ses vid tillträdet!

• Aki M
    Aki M skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte en tomt med Pia som mäklare och kan verkligen rekommendera henne. Allt gick smidigt och vi fick hjälp med alla våra frågor. Pia hade bra koll på fastigheten och marknaden över huvudtaget i Nyköping, vilket vi uppskattade jätte mycket. Nu börjar vi bygga, men jag är säkert att vi kommer att kontakta henne även i framtiden om det behövs hjälp med värdering eller försäljning av huset. Tack Pia! / Aki & David Läs mer
    2018-05-15 Pia S svarar Aki M
    Det var verkligen ett nöje även från min sida att få välkomna och introducera er som Nyköpingsbor och med alla stora och små frågor runt tomten, marknaden och husbygge. Hör av er igen om ni vill bolla något. Lycka till med bygget och varmt välkomna till Nyköping! Hälsningar, Pia
  • Aris T
    Aris T skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Pia är en mycket trevlig mäklare. Kommunikationen har varit bra och tydlig hela tiden. Vi skulle inte tveka på att anlita Pia i framtiden. Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Aris T
    Tack för de fina orden! Det glädjer mig att ni känner er väl omhändertagna och för lyckan jag såg för att få köpa det här lilla drömhuset. Vi ses vid tillträdet!
    Med vänliga hälsningar
  • Göran N
    Göran N skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej,
    Är mycket nöjd med Pia som utfört försäljningen
    av 5 tomter för västkuststugan i Buskhyttan.
    Effektivt och smidigt.
    Utmärkt
    Med bästa rekommendationer från

Göran Nergården Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Göran N
    Tack så mycket för ditt fina omdöme om mig som mäklare, Göran! Det har verkligen varit ett nöje att få förtroendet att hjälpa er på Västkuststugan och hoppas att vi får anledning att samarbeta igen i framtiden. Tack för den fina dialogen vi har haft genom hela processen!

Med vänliga hälsningar Pia.
  • Harry B
    Harry B skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Pia var mycket informativ och trevlig .Positiv inställning under hela processen. Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Harry B
    Tack så mycket, Harry! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.

Med vänliga hälsningar,
  • Hans W
    Hans W skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffisgt bemötande på visningen.
    Uppskattade även att en repr från Samfällighetsföreningen var tillgänglig på visningen. Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Hans W
    Tack så mycket, Hans! Och välkommen till Nyköping! Jag hoppas att du kommer att trivas här i vår fina stad.

Vänliga hälsningar Pia.
  • Annika A
    Annika A skrev om Pia Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsig och lyhörd i bemötandet. Kunnig och bra på att informera. Läs mer
    2018-03-21 Pia S svarar Annika A
    Tack för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fantastiska lägenhet!

Vänliga hälsningar Pia.
Maria Kåbring