Renata Choukeir

Renata Choukeir

Renata Choukeir är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Renata Choukeir har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Renata Choukeir har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.8. Renata Choukeir har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

106 omdömen om Renata Choukeir

Sedan starten hos Reco 2020
Jenny K
Köpte sin bostad med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Ålberga

Trygg, professionell och vänlig framtoning med bra balans att ta tillgodo både säljare och köpares intressen. Svarar snabbt vid kommunikation och ringer gärna när det behövs klargöranden.

Ingemar Roger L
Köpte sitt hus med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Södra Peterslund

Mycket bra bemött. Påläst och kunnig.

Weldit F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Centrum

Bra jobbat trevligt o ansvar full person.

Rafal F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
Oppeby

Proffs bemötande. Kan varmt rekommendera.

Irene F
Oppeby

Underbart! Proffsigt bemötande från dag ett till sluten , kan varm rekommenderar henne .

Anna S
Oppeby

Renata genomförde sitt uppdrag exemplariskt.

Alva E
Oppeby

Blev bemött väldigt bra. Jag hade inga förväntningar på hur mötet skulle vara eftersom detta var första gången för mig som jag skulle ha en sådant möte med att skriva på papper för en lägenhet. Men mötet gick mycket bra och hon förklarade tydligt om hur allt skulle gå till.

Alex S
Rosenkälla

Blev bemött väldigt professionellt av mäklaren och allt har varit väldigt tydligt under affärens gång. Mäklaren har alltid varit lättillgänglig när frågor uppstått.

Rikard H
Oppeby

Renata är trevlig, koll på läget och drivande!

Martin W
Centrum

Renata hjälpte mig att köpa min första bostadsrätt. Ett fantastisk bemötande för mig som hade många frågor och stor osäkerhet inför köp. Fick värdefulla tips och råd som jag bär med mig även efter köp. Tack vare hennes professionalism och engagemang så kunde jag hitta en jättefin bostad som betyder mycket mer än tak över huvudet. Tack Renata!