Therese Thunström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Bagaregatan 21
611 31 Nyköping — Visa karta

Vad tror Therese att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Therese Thunström

• Bengt Anders N skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en kolonistuga med tomt.
    Jag blev mycket bra bemött av henne.
    Hon var mycket bra. Läs mer
  • Klas J skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt och köpt lägenhet med hjälp av Therese. Mycket bra bemötande, mycket vänlig och duktig. Lyhörd. Levde helt upp till förväntningarna och jag skulle varmt rekommendera henne till alla som ska köpa eller sälja en bostad. Läs mer
    2018-09-05 Therese T svarar Klas J
    Tack för förtroendet och för de fina orden. Alltid lika roligt att få förmånen att arbeta med trevliga kunder :)
    Therese T gillar detta
  • Tomas F skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt ett hus i Oxelösund.
    Tycker att bemötandet har varit bra.
    Therese har uppträtt väldigt trevligt och professionellt.
    Överlag en bra upplevelse! Läs mer
    2018-08-12 Therese T svarar Tomas F
    Tack och tack för förtroendet att få hjälpa er.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en bostadsrätt, en liten etta. Visste att den var i gott skick och i ett bra område, men två andra mäklare värderade den avsevärt mycket lägre. Therese ville få upp priset och höjde mina förväntningar i och med det. Väldigt trevlig från första stund och gick igenom planen samt återkopplade till mig under hela processen. Ett mycket bra bollplank som ingav stort förtroende och starkt rekommenderas! Läs mer
    2018-08-08 Therese T svarar Charlotte L
    Tack Charlotte, det var ett nöje att få arbeta med dig och tack för förtroendet :)
  • Maria T skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde ett radhus på Vadaregången 14 i Nyköping och det var mäklare Therese Thunström som gjorde det. Hon var fantastisk! Så tillmötesgående, tålmodig, positiv, kunnig o glad. 👍🏻😍 Kan varmt rekommendera henne. ❤️ Läs mer
Maria Kåbring
Thomas Nilsson