Therese Thunström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 9 kunder tycker om Therese Thunström

• Marianne B
    Marianne B skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har precis sålt vårt boende via Therese, hon är mycket proffsig och kunnig, dessutom jättetrevlig i alla lägen. Vi har tidigare sålt och köpt boende men aldrig blivit så väl omhändertagna. Läs mer
    Therese T gillar detta
  • Lovisa H skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en bostadsrätt på 4 rum o kök. Jag upplevde att mäklaren var professionell på alla plan. Hon gjorde ett fantastiskt arbete plus lite extra. Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde en villa på 99 kvm. Det var enkelt och smidigt med Therese som mäklare. Läs mer
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt ett radhus med hjälp av Therese som kände till området då hon sålt fastigheter där tidigare. Väldigt trevlig och hjälpsam från första stund och positiv, kunnig och glad med ett bra bemötande. Läs mer
    Therese T gillar detta
  • Bengt Anders N skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt en kolonistuga med tomt.
    Jag blev mycket bra bemött av henne.
    Hon var mycket bra. Läs mer
    Therese T gillar detta
  • Klas J skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt och köpt lägenhet med hjälp av Therese. Mycket bra bemötande, mycket vänlig och duktig. Lyhörd. Levde helt upp till förväntningarna och jag skulle varmt rekommendera henne till alla som ska köpa eller sälja en bostad. Läs mer
    2018-09-05 Therese T svarar Klas J
    Tack för förtroendet och för de fina orden. Alltid lika roligt att få förmånen att arbeta med trevliga kunder :)
    Therese T gillar detta
  • Tomas F skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt ett hus i Oxelösund.
    Tycker att bemötandet har varit bra.
    Therese har uppträtt väldigt trevligt och professionellt.
    Överlag en bra upplevelse! Läs mer
    2018-08-12 Therese T svarar Tomas F
    Tack och tack för förtroendet att få hjälpa er.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålde en bostadsrätt, en liten etta. Visste att den var i gott skick och i ett bra område, men två andra mäklare värderade den avsevärt mycket lägre. Therese ville få upp priset och höjde mina förväntningar i och med det. Väldigt trevlig från första stund och gick igenom planen samt återkopplade till mig under hela processen. Ett mycket bra bollplank som ingav stort förtroende och starkt rekommenderas! Läs mer
    2018-08-08 Therese T svarar Charlotte L
    Tack Charlotte, det var ett nöje att få arbeta med dig och tack för förtroendet :)
  • Maria T skrev om Therese Thunström en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde ett radhus på Vadaregången 14 i Nyköping och det var mäklare Therese Thunström som gjorde det. Hon var fantastisk! Så tillmötesgående, tålmodig, positiv, kunnig o glad. 👍🏻😍 Kan varmt rekommendera henne. ❤️ Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring