Thomas Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mig får du trygghet, erfarenhet, engagemang och omsorg om detaljerna. Dessutom är jag drivande, ansvarstagande, noggrann och affärsmässig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner. Jag gillar även byggnadsvård och segling.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor bostad med högt i tak och gammaldags charm och känsla. Gärna nära en sjö eller havet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en dröm om att bygga och renovera en bostad, men även att segla tidvis i den grekiska övärlden. Läs mer

Läs vad 104 Läs vad Thomas Nilsson

• Martin J sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-03

Väster
    Proffessionalitet ut i fingerspetsarna och extremt tydlig i sin kommunikation till oss som förstagångssäljare. In ger en stor trygghet och väldigt informativ i hela händelseförloppet.
    Vi är oerhört nöjda med Thomas och kan varmt rekommendera honom för er som vill ha en kontrollerad och strukturerad försäljning. Läs mer
    2020-03-03 Thomas N svarar Martin J
    Hej Martin, fantastiskt roligt att läsa din fina rekommendation om mig i min mäklarroll! Bättre kan man inte önska sig! All välgång till Er båda inför kommande bostadsaffärer i storstaden!
  • Jerker W köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-02

Hagalund
    Jag köpte en bostadsrätt i Nyköping, Harg.
    Jag blev trevligt bemött och ständigt uppdaterad under hela budgivningsprocessen.
    När jag vunnit budgivningen fick jag en trygg genomgång av alla delar av kontrakt.
    Min upplevelse är helt och hållet positiv och jag skulle rekommendera Thomas till alla jag känner. Läs mer
    2020-03-02 Thomas N svarar Jerker W
    Stort tack för ditt toppenfina omdöme om mig! Det glädjer mig väldigt mycket att ni är så nöjda att ni till och med kan rekommendera mig till alla Ni känner! Fantastiskt! Varmt lycka till med Er nya bostad i Nyköping!
  • Emma J sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-02

Väster
    Vi är otroligt nöjda med Thomas som sålde vår lägenhet. Han var mycket informativ, höll oss uppdaterade och var mån om att affären skulle bli så bra som möjligt. Kan varmt rekommendera Thomas som mäklare! Läs mer
    2020-03-02 Thomas N svarar Emma J
    Varmt tack för din fina rekommendation! Så roligt att få förmånen att hjälpa Er i bostadsresan!
  • Joakim K sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-28

Oppeby
    Ett sällsynt gott värdskap! Känner sig trygg genom hela affären! Läs mer
    2020-02-28 Thomas N svarar Joakim K
    Stort tack den fina recensionen!
  • Malin E sålde sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-01-31

Brandkärr
    Vi har sålt en villa.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.Han var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • Mats O köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-01-21

Oppeby
    Han var tillmötesgående och fixade så vi kunde se lägenheten när vi kunde! Han verkade påläst och kunnig! Är glad att jag fick köpa före allmän visning👍
    Oppeby Gård 85 Läs mer
    2020-01-21 Thomas N svarar Mats O
    Mats, stort tack för ditt fina omdöme om mig som mäklare när du köpte din nya bostad här i Nyköping! Såklart att jag ordnade visning när du kunde komma - du hade ju rätt långt att åka, minst sagt! Hoppas att du ska trivas förträffligt med lägenheten, framgent. Vi har ju en del trevliga motorcykelvägar i omgivningarna så vi ser fram mot en fin sommar, eller hur?
  • Marie N sålde sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-12-14

Kvegerö Sillekrog
    Thomas har hjälpt mig att sälja mitt fritidshus. Trevlig och professionell, känns verkligen genuin.. Lyhörd och lyssnat in hur mina önskemål sett ut. Engagerad och var ute vid huset flera ggr för att få till fina bilder.Han har hela tiden hållit mig underrättad via Mail, sms och telefonsamtal och har jag behövt nå honom har han alltid snabbt återkommit. Snabb process rakt igenom, kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-12-15 Thomas N svarar Marie N
    Tack Marie för din fina rekommendation! Det har varit ett rent nöje och en förmån att få förtroendet att lära känna dig och arbeta med ditt försäljningsuppdrag! Ett gott samarbete hela vägen vilket gett ett resultat jag hoppas du är nöjd med!
  • Ulf A köpte sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-12-14

Kvegerö Sillekrog
    Köpt hus trevligt o proffsigt bemötande Läs mer
    2019-12-16 Thomas N svarar Ulf A
    Tack Ulf! Riktigt kul med ditt positiva omdöme, allt gick ju fint även om du befann dig på andra sidan jordklotet under affären! Välkommen hem till Sverige snart!
  • Pia B
    Pia B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-17

Hejsan! Vi har fått hjälp av Thomas att sälja en lägenhet efter vår avlidna mamma i Nyköping . Han har från första stund bemött oss med en värme och förståelse, då detta var svårt för oss. Han är proffessionell hela vägen och oerhört trevlig och hjälpsam. Vi kunde inte ha fått en bättre hjälp en den Thomas gav oss. Tusen hjärtligt Tack💕 Läs mer
    2019-11-18 Thomas N svarar Pia B
    Stort tack Pia, för ditt jättefina omdöme om mig och försäljningsinsatsen jag gjorde för din och din systers mammas lägenhet i det fina huset med kakelugnar och en av Nyköpings mest trivsamma innergårdar. En väldigt mänsklig och vacker bomiljö som väl speglade Er mors personlighet. Väldigt fint avslut häromveckan med Er och en härlig köpare som verkligen uppskattar sitt nya boende.
  • Fredrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-13

Brandkärr
    Sålt bostadsrättslägenhet.
    Engagerad mäklare. Läs mer
    2019-11-13 Thomas N svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för ditt toppenomdöme! Roligt uppdrag och kul med budgivningen som slutade med helt rätt köpare. Glad att du är nöjd och tack för förtroendet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid