Thomas Nilsson

Thomas Nilsson

Thomas Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Thomas Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2014-11. Thomas Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.7. Thomas Nilsson har haft 50 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mig får du trygghet, erfarenhet, engagemang och omsorg om detaljerna. Dessutom är jag drivande, ansvarstagande, noggrann och affärsmässig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner. Jag gillar även byggnadsvård och segling.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor bostad med högt i tak och gammaldags charm och känsla. Gärna nära en sjö eller havet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en dröm om att bygga och renovera en bostad, men även att segla tidvis i den grekiska övärlden.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 131 Läs vad Thomas Nilsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Spelhagen
    2021-07-19
    Trevligt och positivt möte. Lungt och tryggt och stressade/hetsade inte fram något utan ta den tid som behövdes.
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Ålberga
    2021-06-16
    Väldigt trevligt och förtroendeingivande från första stund. Vi hade tidigare träffat på olika mäklare från tidigare objekt och våra förväntningar var därmed inte så höga då vi ansåg att de ofta är dåligt pålästa. Men Thomas var det motsatta och mycket bra. Det var ett köp som var lite annorlunda då säljarna inte var helt klara med sin nästkommande bostad varför vi fick ha stort överseende med det. Men allt gick bra!!
    Tack Björn, för ditt fina omdöme om mig! Omständigheterna var lite ovanliga och ditt/ert stora tålamod gjorde affären möjlig! Varma lyckönskningar med denna speciella kulturfastighet! Thomas Nilsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Öster
    2021-05-31
    2 rum bostadsrätt
    Mycket trevligt och vänligt bemötande
    Lyckad försäljning
    • Spelhagen
    2021-05-12
    Proffsig, engagerad lygörd och kunnig i samband med försäljning av en bostadsrätt.
    Varmt tack för ditt fina omdöme! Tacksam att jag fick förtroendet att ta hand om försäljningen! Thomas Nilsson
  • Damir A
    • Stenkulla
    2021-03-25
    Mycket bra mäklare. Seriös och vill både köpares och säljares bästa.
    Tack för ditt fina omdöme och varmt lycka till med lägenheten! Thomas Nilsson
    • Tystberga
    2021-03-25
    Jätte bra mäklare, mycket hjälpsam. Vi kommer rekommendera honom till vänner och bekanta i våran krets.
    Tack Oscar för bästa tänkbara rekommendation och varmt lycka till med er nya, toppenfina 1910-talsvilla! Thomas Nilsson
  • köpte sin bostad med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-02-20
    Jag ville ha snabba beslut och det fick jag. Väldigt nöjd
    Tack för det fina omdöme du gav om mig på Reco! Glad över vår goda kontakt, som också resulterade i ett köp. Varmt lycka till med dina planer för fastigheten! Thomas Nilsson
    • Eskilstuna
    2021-02-04
    En oerhört profitionell och duktig mäklare som visade stort engagemang och ett stort kunnande. Utöver det så visade han prov på mycket stor kreativitet i det att målade upp olika möjligheter att förbättra bostaden och hur man kunde tänka för att på bästa möjliga sätt förvalta både tomt och fastighet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-01-25
    Sålde en villa. Lugn och förtroendeingivande mäklare.
    Lyhörd och tillmötesgående.
    Kan varmt rekommendera honom.
    Tack för ditt fina omdöme om mig som din mäklare i husförsäljningen! Det har varit väldigt inspirerande att få förtroendet att sälja fastigheten åt dig! Thomas Nilsson
  • Daniel J
    2021-01-19
    Köpte en riktigt fin lantlig villa i Stigtomta, och blev redan väl bemött dagen innan jag skulle på visning då Thomas ringde och stämde av läget såhär dagen innan.

Väl på visningen blev jag och sambon väl omhändertagna. Till skillnad från många andra visningar vi varit på samma vecka där mäklarna kastat in hur många spekulanter som helst samtidigt så fick jag och min sambo nu vara ensamma i huset tillsammans med Thomas. Han var otroligt lugn och utstrålade en viss säkerhet och trygghet, och kunde svara på alla våra frågor rörande huset, tomten och säljarna.

Han gav oss både tips och råd eftersom vi båda var nya spekulanter, och även efter visningen så har han alltid varit otroligt snabb på att svara på mail eller över telefonen.

Hela affären gick snabbt och smidigt på exakt en vecka, med visning och bud på söndag, kontraktskrivning dagen efter på måndagen, sen kontakt mellan Thomas och banken under veckan, och tillsist blev lånet beviljat måndagen därefter med köpeskilling inbetald.

Under hela den processes har Thomas funnits tillgänglig och hjälpt med allt vi har bett om. Kan inte föreställa mig en bättre eller trevligare mäklare.
    Stort tack för ditt fina omdöme du lämnade om mig via Reco. Riktigt roligt att höra att du är helt nöjd med min del i det hela och kul att mitt sätt att arbeta skiljer sig från de andra erfarenheter du rönt under husletandet. Då vet jag att vi gör rätt saker på rätt sätt! Nu ser vi fram mot inflyttningen i vår! Thomas Nilsson