Thomas Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014-11-28
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mig får du trygghet, erfarenhet, engagemang och omsorg om detaljerna. Dessutom är jag drivande, ansvarstagande, noggrann och affärsmässig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner. Jag gillar även byggnadsvård och segling.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor bostad med högt i tak och gammaldags charm och känsla. Gärna nära en sjö eller havet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en dröm om att bygga och renovera en bostad, men även att segla tidvis i den grekiska övärlden. Läs mer

Läs vad 113 Läs vad Thomas Nilsson

• Ylva J sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-08-10

Stenkulla
    Thomas Nilsson är en oerhört kunnig och bra mäklare med egenskaper som ödmjuk, omtänksam, drivande, ärlig kunnig om branschen och sammanfattningsvis helt enkelt kalasbra. Fem guldstjärnor från mig! Läs mer
    2020-08-10 Thomas N svarar Ylva J
    Ett varmt tack Ylva för din superfina rekommendation om mig som din mäklare vid de affärer vi genomfört tillsammans över tid!
  • Tobias W sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-08-08

Rosenkälla
    Efter första gången Thomas hjälpt mig blev andra gången en självklarhet. Thomas är närvarande, inlyssnande och proffsig. Jag skapade snabbt en bra kontakt med honom och han verkar genuint intresserad av både förmedlingsuppdraget och en själv som person. Kommer fortsätta rekommendera Thomas till folk jag känner. Läs mer
    2020-08-08 Thomas N svarar Tobias W
    Tack Tobias för din fina rekommendation om mig och uppdragen du anförtrott åt mig! Det gläder mig väldigt mycket att du är nöjd!
  • Lena B
    Lena B köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-08-04

Rosenkälla
    Köpt bostadsrätt. Fick privat visning snabbt, och även ett snabbt avslut, som vi önskade. Läs mer
    2020-08-04 Thomas N svarar Lena B
    Tack Lena för en fin rekommendation i ditt omdöme om mig som mäklare vid ert köp av lägenheten. Varmt lycka till med Er nya bostad!
  • Johan K sålde sin stuga med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-07-29

Virå
    Både köpt och sålt ett fritidshus med Thomas som mäklare och varit jättenöjda båda gångerna. Väldigt trevlig, engagerad och duktig mäklare som vi gärna rekommenderar Läs mer
    2020-07-29 Thomas N svarar Johan K
    Tack Johan för ditt fina omdöme om mig som din/er mäklare både vid köptillfället och 9 år senare nu vid försäljningen. Väldigt glädjande att få vara med båda gångerna stort tack för visat förtroende och lycka till med familjens nya planer!
  • Eric A köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-26

2:a
    Oppeby
    Trevlig, kunnig och hjälpsam vid mitt köp av en lägenhet på två rum och kök. Läs mer
    2020-06-26 Thomas N svarar Eric A
    Tack Eric och ett varmt grattis till din fina bostadsrättslägenhet! Jag är helt övertyga om att du kommer att bli väldigt nöjd med ditt nya boende!
  • Jan K
    Jan K sålde sin stuga med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-25

2:a
    Runtuna
    Thomas är en mycket kompetent mäklare. Mycket kunskap och känsla för projektet. Jag vill verkligen rekommendera honom att ta hand om försäljningen av fritidsboende o villor. Vi här helnöjda med allt Läs mer
    2020-06-26 Thomas N svarar Jan K
    Tack Janne för din fina rekommendation, det var ett roligt samarbete! Ha en fin sommar och segla lugnt!
  • Ulrika A köpte sin stuga med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-11

Virå
    Köpte torp via Thomas och han var mycket bra. Professionell och trevlig. Läs mer
    2020-06-11 Thomas N svarar Ulrika A
    Tack Ulrika, för ditt fina omdöme - jag önskar dig och familjen all lycka med detta unikt fina torpställe!
  • Håkan A sålde sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-06-01

Arnö
    En försäljning av dödsbo, villa. Thomas har på ett alldeles förträffligt sätt visat intresse och engagemang i sitt arbete med att avyttra huset. Mina största förväntningar har helt infriats, allt har gått mycket bra. Affären ska avslutas i månadsskiftet juni/juli med överlämnande och slutbetalning. Läs mer
    2020-06-01 Thomas N svarar Håkan A
    Tack för ditt fina omdöme Håkan, verkligen roligt att få förtroendet att förmedla detta populära objekt!
  • Christina E sålde sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-04-18

Stigtomta
    Sålt en villa db.
    Fått en värdering på min egna villa
    Jag har blivit jättebra bemött och fått bra och snabba svar.
    Så jag är en nöjd kund 👍😀👍👍👍 Läs mer
    2020-04-18 Thomas N svarar Christina E
    Hej Christina och varmt tack för din superfina recension! Glad att du är nöjd med min insats rörande de båda fastigheterna jag fick förtroendet att hjälpa dig med.
  • Martin J sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-03-03

Väster
    Proffessionalitet ut i fingerspetsarna och extremt tydlig i sin kommunikation till oss som förstagångssäljare. In ger en stor trygghet och väldigt informativ i hela händelseförloppet.
    Vi är oerhört nöjda med Thomas och kan varmt rekommendera honom för er som vill ha en kontrollerad och strukturerad försäljning. Läs mer
    2020-03-03 Thomas N svarar Martin J
    Hej Martin, fantastiskt roligt att läsa din fina rekommendation om mig i min mäklarroll! Bättre kan man inte önska sig! All välgång till Er båda inför kommande bostadsaffärer i storstaden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Mohammed Mouaid