Thomas Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mig får du trygghet, erfarenhet, engagemang och omsorg om detaljerna. Dessutom är jag drivande, ansvarstagande, noggrann och affärsmässig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner. Jag gillar även byggnadsvård och segling.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor bostad med högt i tak och gammaldags charm och känsla. Gärna nära en sjö eller havet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en dröm om att bygga och renovera en bostad, men även att segla tidvis i den grekiska övärlden. Läs mer

Läs vad 88 Läs vad Thomas Nilsson

• Byggklossen Ab skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-12

Tomas jobbar väldigt proffetionellt . Kände mig nöjd som kund . Läs mer
    2019-09-12 Thomas N svarar Byggklossen Ab
    Tack för ditt omdöme du lämnade Göran , det värmer!
  • Eva B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

SÄLJA RELATIVT FORT OCH DET GICK BRA
    HELT OK
    VI ÄR NÖJDA Läs mer
    2019-09-10 Thomas N svarar Eva B
    Tack för ditt omdöme, trevlig affär och riktigt kul att ni är nöjda!
  • Inger E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-10

Jag kom in i bilden redan innan mäklaren var tillfrågad och köpte mitt "lilla" hus genom Thomas Nilsson innan det kom ut på marknaden. Genomfördes mycket smidigt och tillfredsställande.
    Mitt "stora" hus kom mycket snabbt ut och två visningar med spekulanter skedde plus att energideklaration samt besiktning gick hand i hand tidsmässigt.
    Några förväntningar hann jag inte med att tänka på men jag hade ett omedelbart förtroende för mäklaren med sitt lugna sätt att informera och svara på mina frågor. Han har också under den här perioden svarat och kommit igen på olika överenskommelser. Jag har redan rekommenderat honom till min omgivning. Läs mer
    2019-09-10 Thomas N svarar Inger E
    Stort tack Ingrid, för dina vänliga ord om mig och vårt samarbete genom hela affären - såväl köpet av din nya bostad som försäljningen av den befintliga villan! Det har varit riktigt roligt att få jobba tillsammans med dig och jag tror den glädjen bidrog till det fina resultatet! Allt gott till dig och varmt lycka till med det nya!
  • Henrik E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-02

Trevlig mäklare med stor lokalkännedom. Enkel och snabb att ha att göra med. Läs mer
    2019-09-02 Thomas N svarar Henrik E
    Tack Henrik för en bra och trevlig rekommendation och fint omdöme om mig som mäklare.
  • Helena E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-08-11

Snabb, effektiv , svarar på alla funderingar , tillgänglig och noga med avtal för båda partner Läs mer
    2019-08-11 Thomas N svarar Helena E
    Tack för din fina rekommendation Helena jag är glad att du uppskattar mitt arbetssätt, väldigt trevlig att göra en affär med er och hoppas ni båda blir nöjda ned ert nya boende!
  • Patrik G skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-08-10

Lägenhetsförsäljning:
    Kompetent, klart och tydligt
    Och till rätt pris Läs mer
    2019-08-10 Thomas N svarar Patrik G
    Tack för ditt fina omdöme om min insats för din lägenhetsförsäljning! Mycket glad att du är nöjd!
  • Dzemal D
    Dzemal D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-07-03

Vi har haft Thomas Nilsson som mäklare flera gånger och vi är lika nöjda med honom varenda gång, en mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-07-03 Thomas N svarar Dzemal D
    Tack Dzemal mycket trevligt att göra affärer med dig, i största förtroende. Tack!
  • Lotta W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-07

Vi har köpt ett lantligt beläget hus. Thomas är en mycket engagerad mäklare som är påläst, tillmötesgående och engagerad. Svarar snabbt på telefon och mail och kommer med goda råd. Vi rekommenderar honom varmt och skulle gärna anlita honom som mäklare. Läs mer
    2019-06-07 Thomas N svarar Lotta W
    Tack för ditt fina omdöme om mig som mäklare! Det värmer och glädjer mig väldigt mycket att du är nöjd med min insats.
  • Yvonne W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-20

Valet av mäklare var självklart för oss. Vi har mött Thomas som spekulanter av 2 olika fastigheter och blev då som ev. köpare bemötta med bra information om fastigheterna.
    När vi nu sålde vår sommarstuga så var det självklart att vända oss till Thomas.
    Han arbetade effektivt och vi kände oss trygga genom hela affären att det skulle bli bra vilket det också blev.
    Stugan såldes fort och till mycket trevliga köpare.
    Vi kan med varm hand rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-20 Thomas N svarar Yvonne W
    Härligt Yvonne, med den fina rekommendationen du lämnade om mig! Toppenkul uppdrag -stort tack för förtroendet, det har varit ett rent nöje hela vägen från start via budgivning till mål! Att ni båda är helt nöjda glädjer mig väldigt mycket! Tack återigen!
  • Eva Katarina B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-30

Har sålt mitt fritidshus, och är mycket nöjd med allt.
    Fint bemötande och mycket fin presentation av objektet.
    Sammantaget så jag mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-30 Thomas N svarar Eva Katarina B
    Hej Eva ! Stort tack för det positiva omdömet du lämnade!! Vilken budgivning vi hade! Glad att du uppskattade mitt upplägg och sättet att driva affären på!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring