Thomas Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mig får du trygghet, erfarenhet, engagemang och omsorg om detaljerna. Dessutom är jag drivande, ansvarstagande, noggrann och affärsmässig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner. Jag gillar även byggnadsvård och segling.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor bostad med högt i tak och gammaldags charm och känsla. Gärna nära en sjö eller havet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en dröm om att bygga och renovera en bostad, men även att segla tidvis i den grekiska övärlden. Läs mer

Läs vad 95 Läs vad Thomas Nilsson

• Fredrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-13

Brandkärr
    Sålt bostadsrättslägenhet.
    Engagerad mäklare. Läs mer
    2019-11-13 Thomas N svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för ditt toppenomdöme! Roligt uppdrag och kul med budgivningen som slutade med helt rätt köpare. Glad att du är nöjd och tack för förtroendet!
  • Anna-Karin K sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-12

Väster
    Säljare av bostadsrätt. Kände mig trygg och omhändertagen men mäklaren missade ett möte och strulade med bokning av fotograf. Läs mer
    2019-11-13 Thomas N svarar Anna-Karin K
    Hej Anna-Karin tack för ditt omdöme, ledsen för mötet som inte gick som planerat och att fotograferingen blev för snabbt inpå men gick att boka om med annan fotograf, så bilderna blev bra till slut och vi fick en trevlig affär som jag hoppas och tror att både säljare och köpare blev nöjda med. Nu ska jag fortsätta med att sälja köparens vackra villa i centrala Nyköping, som en stimulerande fortsättning.
  • Katarina S köpte sin bostad med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-10

Lantligt
    Jag har köpt Sättra 1 utanför Flen och har fått ett väldigt bra bemötande av Thomas Nilsson. Han har varit snabb att svara och återkomma, alltid lika trevligt och proffsigt. Läs mer
    2019-11-10 Thomas N svarar Katarina S
    Tack Katarina för ditt fina omdöme om mig som mäklare på Sättra och hoppas du ska finna all lycka och harmoni där! Gläder mig väldigt mycket att du är nöjd med min insats!
  • Anders H köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-03

Väster
    Kunnig, korrekt och noggrann. Genomförde affären på ett smidigt och-tror jag- omtänksamt sätt mot både köpare och säljare. Läs mer
  • Sjoerd S sålde sin bostad med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-11-01

Lantligt
    Trevlig och proffessionellt bemötande! Läs mer
    2019-11-01 Thomas N svarar Sjoerd S
    Tack för ett väldigt fint omdöme om mig som fastighetsmäklare. Jag tror att vi hittade den perfekta köparen till gården! Ser fram mot fortsatta kontakter och gott samarbete! Väldigt roligt att få arbeta med ert projekt!
  • Helena P sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-22

Oppeby
    Jag bytte fastighetsförmedlarbolag då jag inte kände något förtroende för den jag hade valt först. Hos Svensk Fastighetsförmedling hamnade jag hos Thomas. Jag kände direkt han hade mer koll på både lägenhetens skick och marknaden, han var också oerhört sympatisk och trevlig. Jag bodde själv inte i lägenheten som skulle säljas utan på annan ort och kontakten med Thomas har varit mycket enkel och smidig. Jag kunde inte varit mer nöjd än vad jag är, jag fick ett helt annan värdering och jag fick det jag hoppats på för min lägenhet. Läs mer
    2019-10-22 Thomas N svarar Helena P
    Tack för ditt fina omdöme om mig som din fastighetsmäklare och Svensk Fastighetsförmedling. Jag är tacksam för förtroendet jag fick att förmedla din trevliga trerumslägenhet till ny ägare. Allt handlar om förtroendet oss emellan och det gläder mig verkligen att du är helt nöjd med mitt engagemang och slutresultatet!
  • Sandra H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-23

Sålt mark 3 ha, Tomas gjorde ett färdigt förslag på ritning på liten höstgård som spekulanterna och d som köpte marken tyclte var bra. Såg bra ut i prospektet. Tog sig tid men spekulanterna (3 st)

Alltid trevlig! Läs mer
    2019-10-02 Thomas N svarar Sandra H
    Tack för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Roligt projekt, där kreativitet och gott samarbete präglat alla våra kontakter under försäljningen.
  • Byggklossen Ab skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-12

Tomas jobbar väldigt proffetionellt . Kände mig nöjd som kund . Läs mer
    2019-09-12 Thomas N svarar Byggklossen Ab
    Tack för ditt omdöme du lämnade Göran , det värmer!
  • Eva B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

SÄLJA RELATIVT FORT OCH DET GICK BRA
    HELT OK
    VI ÄR NÖJDA Läs mer
    2019-09-10 Thomas N svarar Eva B
    Tack för ditt omdöme, trevlig affär och riktigt kul att ni är nöjda!
  • Inger E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-09-10

Jag kom in i bilden redan innan mäklaren var tillfrågad och köpte mitt "lilla" hus genom Thomas Nilsson innan det kom ut på marknaden. Genomfördes mycket smidigt och tillfredsställande.
    Mitt "stora" hus kom mycket snabbt ut och två visningar med spekulanter skedde plus att energideklaration samt besiktning gick hand i hand tidsmässigt.
    Några förväntningar hann jag inte med att tänka på men jag hade ett omedelbart förtroende för mäklaren med sitt lugna sätt att informera och svara på mina frågor. Han har också under den här perioden svarat och kommit igen på olika överenskommelser. Jag har redan rekommenderat honom till min omgivning. Läs mer
    2019-09-10 Thomas N svarar Inger E
    Stort tack Ingrid, för dina vänliga ord om mig och vårt samarbete genom hela affären - såväl köpet av din nya bostad som försäljningen av den befintliga villan! Det har varit riktigt roligt att få jobba tillsammans med dig och jag tror den glädjen bidrog till det fina resultatet! Allt gott till dig och varmt lycka till med det nya!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring