Thomas Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mig får du trygghet, erfarenhet, engagemang och omsorg om detaljerna. Dessutom är jag drivande, ansvarstagande, noggrann och affärsmässig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner. Jag gillar även byggnadsvård och segling.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor bostad med högt i tak och gammaldags charm och känsla. Gärna nära en sjö eller havet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en dröm om att bygga och renovera en bostad, men även att segla tidvis i den grekiska övärlden. Läs mer

Läs vad 72 kunder tycker om Thomas Nilsson

• Kjell E
    Kjell E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har sålt min fastighet med hjälp av mäklare Tomas Nilsson på Svensk fastighetsförmedling. Han har varit helt outstanding, otroligt proffsig,kunnig och social, tack vare honom så uppfylldes mina förväntningar och affären blev väldigt lyckad, han kommer jag definitivt att rekommendera Läs mer
    2018-11-20 Thomas N svarar Kjell E
    Tack Kjell för ditt fina omdöme och rekommendation om mig i min roll som din fastighetsmäklare. Den härliga fastighet du skapat genom hårt och målmedvetet arbete var ett nöje att visa och vår dialog var hela tiden givande - vi pratade samma språk och affären blev till och med bättre än förväntat! Stort tack för förtroendet!
  • Mats J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt fastighet, såg annonsen på Hemnet
    Mycket proffsigt skött från första kontakt till avslut av affären
    Bemötandet har varit utmärkt, Thomas har skött det på alla sätt man kan förvänta sig och lite till.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Thomas i Nyköping
    Matte J Läs mer
    2018-11-18 Thomas N svarar Mats J
    Tack så väldigt mycket för den fina rekommendationen och stort lycka till med fastigheten i framtiden!
  • Karin E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har förhoppningsvis köpt en liten etta med kokvrå i ett relativt populärt område. Mitt köp är beroende av att min tidigare lägenhet blir såld. Detta var mäklarens förslag och det känns väldigt tryggt för mig.

Mäklaren var väldigt trevlig utan att kännas konstlad. Under själva skrivandet av kontraktet var han noga med att förklara allt och kolla att jag förstod.

Sammanfattningsvis skulle jag säga att han kändes kunnig och seriös, mån om att både köpare och säljare skulle känna sig nöjda med affären. Läs mer
    2018-11-07 Thomas N svarar Karin E
    Tack Karin för ditt fina omdöme du lämnat om mig som mäklare. Nu hoppas vi att din egen försäljning går fint, vilket den borde göra enligt din mäklare som jag pratat med. Varmt välkommen till Nyköping och ditt nya boende!
  • Johan D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    1. Sålt villa.

2. Blev väldigt bra bemött.

3. Höga förväntningar och jag tycker mäklaren levde upp till dessa på ett bra sätt.

4. Välinformerad mäklare, snabb och smidig affär, professionell och drivande i försäljningen av huset och framförallt ett pedagogiskt arbetssätt genom hela affären som gynnar både säljare som köpare. Läs mer
    2018-10-16 Thomas N svarar Johan D
    Tack Johan, för att du valde att ge mig uppdraget att sälja din/er fastighet och den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt, från start till mål och riktigt trevligt att jag fick vara med - både när ni för ett antal år sedan köpte villan genom mig och nu när ni står inför ett helt nytt liv och en stor flytt och har sålt! All lycka till dig och familjen!
  • Sålt en 60-tals Enplansvilla med källare. Trevligt, avslappnat bemötande, bra förklaringar. Sammantaget en bra upplevelse och en mkt snabb försäljning. Proffsigare vore dock kanske att undvika att prata om sej själv för mkt, en viss del ja, men får inte bli för personligt från mäklarens sida. Läs mer
    2018-10-09 Thomas N svarar Rosa Linnea J
    Tack Rosa, för en fin recension om mig och genomförandet av försäljningsuppdraget. Det blev ett högt pris efter en intensiv och lång budgivning, hoppas du är nöjd med resultatet och lycka till med det nya boendet!
  • Jag skulle beskriva Thomas som en engagerad, generös och en hjälpsam mäklare. Från början till slutet var han med på och även hjälpte mig att knyta kontakt med banken. Tummarna upp för Thomas! Läs mer
    2018-09-18 Thomas N svarar Hasibullah S
    Tack Hasibullah! Vi hade trevliga kontakter och jag uppskattade verkligen våra möten, lycka till med bostadsletandet!
  • Lars W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt fritidshus.
    Thomas ger intryck av ett gediget kunnande på ett lättsamt sätt.
    Hittade omedelbart rätt köpare, vilket mynnade ut i en mycket smidig affär. Läs mer
    2018-08-28 Thomas N svarar Lars W
    Tack Lars för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Det var ett rent nöje att arbeta med ditt stiliga och välbyggda sommarhus. Med det goda samarbetet och dialogen vi haft under hela processen kan inte resultatet bli annat än lyckat! Jag är glad att ha fått förtroendet att ta hand om hela din fastighetsaffär från start via Läge + och ända fram till mål!
  • Eva A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevligt och korrekt bemötande. Återkoppling på frågor men saknar lite mer proaktivitet. Det sistnämnda kan bero på objektets karaktär med liten vinst.
    Tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
    2018-08-22 Thomas N svarar Eva A
    Tack för ditt trevliga omdöme Eva, glädjande med konstruktiv kritik också, det tar jag fasta på och kommer att arbeta på för att förbättra!
  • Jessica H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag och min sambo har sålt vårt hus utanför Jönåker.
    Vi är jätte nöjda med Thomas. Tycker han har kämpat på bra och varit snabb på att återkoppla och svara på mejl.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-08-14 Thomas N svarar Jessica H
    Hej Jessica och tack för din fina rekommendation! Kommunikation är viktigt i en av livets viktigaste affärer och vi har haft en bra och konstruktiv kommunikation hela vägen. Lycka till med husbygget!
  • Anders E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt och trevligt bemött varje gång.
    Hoppades på en snabb och bra försäljning, vilket infriades väl.

Började med ett Läge + upplägg, som sen visade sig fungera väldigt bra.

Sammanfattningsvis mycket nöjd. Läs mer
    2018-08-09 Thomas N svarar Anders E
    Hej Anders och stort tack för ditt fina omdöme om mig och min insats vid försäljningen av er toppenfastighet! Tacksam för att jag fick förtroendet att arbeta med detta uppdrag och önskar Er båda all lycka med det nya boendet - ett helt annat koncept som jag tror blir perfekt för Er!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring