Thomas Nilsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mig får du trygghet, erfarenhet, engagemang och omsorg om detaljerna. Dessutom är jag drivande, ansvarstagande, noggrann och affärsmässig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner. Jag gillar även byggnadsvård och segling.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor bostad med högt i tak och gammaldags charm och känsla. Gärna nära en sjö eller havet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en dröm om att bygga och renovera en bostad, men även att segla tidvis i den grekiska övärlden.
Bagaregatan 21
611 31 Nyköping — Visa karta

Vad tror Thomas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 69 kunder tycker om Thomas Nilsson

• Johan D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    1. Sålt villa.

2. Blev väldigt bra bemött.

3. Höga förväntningar och jag tycker mäklaren levde upp till dessa på ett bra sätt.

4. Välinformerad mäklare, snabb och smidig affär, professionell och drivande i försäljningen av huset och framförallt ett pedagogiskt arbetssätt genom hela affären som gynnar både säljare som köpare. Läs mer
    2018-10-16 Thomas N svarar Johan D
    Tack Johan, för att du valde att ge mig uppdraget att sälja din/er fastighet och den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt, från start till mål och riktigt trevligt att jag fick vara med - både när ni för ett antal år sedan köpte villan genom mig och nu när ni står inför ett helt nytt liv och en stor flytt och har sålt! All lycka till dig och familjen!
  • Rosa Linnea J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt en 60-tals Enplansvilla med källare. Trevligt, avslappnat bemötande, bra förklaringar. Sammantaget en bra upplevelse och en mkt snabb försäljning. Proffsigare vore dock kanske att undvika att prata om sej själv för mkt, en viss del ja, men får inte bli för personligt från mäklarens sida. Läs mer
    2018-10-09 Thomas N svarar Rosa Linnea J
    Tack Rosa, för en fin recension om mig och genomförandet av försäljningsuppdraget. Det blev ett högt pris efter en intensiv och lång budgivning, hoppas du är nöjd med resultatet och lycka till med det nya boendet!
  • Hasibullah S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag skulle beskriva Thomas som en engagerad, generös och en hjälpsam mäklare. Från början till slutet var han med på och även hjälpte mig att knyta kontakt med banken. Tummarna upp för Thomas! Läs mer
    2018-09-18 Thomas N svarar Hasibullah S
    Tack Hasibullah! Vi hade trevliga kontakter och jag uppskattade verkligen våra möten, lycka till med bostadsletandet!
  • Lars W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Sålt fritidshus.
    Thomas ger intryck av ett gediget kunnande på ett lättsamt sätt.
    Hittade omedelbart rätt köpare, vilket mynnade ut i en mycket smidig affär. Läs mer
    2018-08-28 Thomas N svarar Lars W
    Tack Lars för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Det var ett rent nöje att arbeta med ditt stiliga och välbyggda sommarhus. Med det goda samarbetet och dialogen vi haft under hela processen kan inte resultatet bli annat än lyckat! Jag är glad att ha fått förtroendet att ta hand om hela din fastighetsaffär från start via Läge + och ända fram till mål!
  • Eva A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevligt och korrekt bemötande. Återkoppling på frågor men saknar lite mer proaktivitet. Det sistnämnda kan bero på objektets karaktär med liten vinst.
    Tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
    2018-08-22 Thomas N svarar Eva A
    Tack för ditt trevliga omdöme Eva, glädjande med konstruktiv kritik också, det tar jag fasta på och kommer att arbeta på för att förbättra!
  • Jessica H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag och min sambo har sålt vårt hus utanför Jönåker.
    Vi är jätte nöjda med Thomas. Tycker han har kämpat på bra och varit snabb på att återkoppla och svara på mejl.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-08-14 Thomas N svarar Jessica H
    Hej Jessica och tack för din fina rekommendation! Kommunikation är viktigt i en av livets viktigaste affärer och vi har haft en bra och konstruktiv kommunikation hela vägen. Lycka till med husbygget!
  • Anders E skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Har sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt och trevligt bemött varje gång.
    Hoppades på en snabb och bra försäljning, vilket infriades väl.

Började med ett Läge + upplägg, som sen visade sig fungera väldigt bra.

Sammanfattningsvis mycket nöjd. Läs mer
    2018-08-09 Thomas N svarar Anders E
    Hej Anders och stort tack för ditt fina omdöme om mig och min insats vid försäljningen av er toppenfastighet! Tacksam för att jag fick förtroendet att arbeta med detta uppdrag och önskar Er båda all lycka med det nya boendet - ett helt annat koncept som jag tror blir perfekt för Er!
  • Joachim Ä skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tryggt och proffsig bemötande! Läs mer
    2018-08-07 Thomas N svarar Joachim Ä
    Tack för ett mycket fint omdöme - inget kan glädja mer! Lycka till med det nya boendet!
  • Lars Göran J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas skötte försäljningen av radhuset efter min far
    med fast hand och övertygelse på ett mycket bra sätt
    och snabbt gick det. Läs mer
    2018-08-05 Thomas N svarar Lars Göran J
    Tack för förtroendet och det mycket fina omdömet!
  • Ingela K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas Nilsson har hjalpt oss att salja vart kara, unika, stil fullt renoverade hus som har charm & atmosfar med den gamla karaktaren i behall. Thomas ar super professionell och affars massig men samtidigt sympatisk och mansklig. Det ar sa har som hus forsaljning ska ga till - med lika matt hjarta, integritet och affars sinne. Läs mer
    2018-07-23 Thomas N svarar Ingela K
    Tack Ingela för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt. Jag blir väldigt glad för det och är mycket tacksam att ni valde att ge mig förtroendet att förmedla er unika och mycket vackra fastighet! All lycka till er och det nya husbygget i Skottland!
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Av Thomas köpte jag en villa!
    Bemötandet var positivt från dag 1 till slutkontrakt!
    Som sammanfattning av denna affär så vill jag säga att Thomas är en hård förhandlare som vill göra båda parterna nöjda! Bra och tydlig kommunikation genom hela affären! Helt enkelt en man med fötterna på jorden. Läs mer
    2018-07-15 Thomas N svarar Sebastian K
    Tack för ditt omdöme Sebastian, precis som du själv säger - båda parter ska vara nöjda och jag hoppas ni får många fina år i er nya bostad!
  • Mathilda G skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt ett hus i Oxelösund och tycker att Thomas var en duktig mäklare. Tydlig, lugn och man märker att han vet vad han sysslar med. Läs mer
    2018-07-15 Thomas N svarar Mathilda G
    Tack Mathilda för ditt fina omdöme, det gläder mig mycket! All lycka till dig och hoppas du och familjen ska trivas förträffligt framöver i villan!
  • Erik B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vår villa är nu såld och vi är så positiva till vår mäklare
    som gjort ett bra jobb.
    Vi är med andra ord nöjda med resultatet .
    Försäljningen gick enligt våra förväntningar. Läs mer
    2018-06-14 Thomas N svarar Erik B
    Tack Erik för den fina rekommendationen och omdömet om mig och min insats - från Läge + till genomförd försäljning efter bra budgivning. Ett mycket trevligt uppdrag! Lycka till med det helt nya boendet!!
  • Göran K
    Göran K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi sålde två gamla torpstugor och Tomas Nilsson på Svensk fastighetsförmedling Nyköping var det som fick uppdraget. Han har överträffat våra förväntningar i alla faser av försäljningsprocessen och utfallet slog oss med häpnad.Tomas rekommenderas starkt./ Ketty och Göran Läs mer
    2018-06-06 Thomas N svarar Göran K
    Tack till Göran och Ketty för ett alltigenom trevligt uppdrag och den jättefina rekommendationen! Glad att ni är så nöjda!
  • Rauno M skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi köpte en villa som ursprungligen var byggd för mer än 100 år sedan men hade genomgått en omfattande totalrenovering, till nyproduktionsstandard. Mäklarens bemötande och handläggning i samband med köpet var mycket bra. En alltigenom positiv upplevelse, vi kan utan förbehåll rekommendera mäklaren. Läs mer
    2018-06-01 Thomas N svarar Rauno M
    Stort tack för det fina omdömet om mig och min mäklarinsats i samband med ert fastighetsköp! Det var en alltigenom trevlig och varm affär där jag tror att både säljare och köpare fann varann på ett givande sätt förutom att huset också passade perfekt för er som nya ägare! Riktigt roligt!
  • Birgitta K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Jag har köpt tjänst för att sälja mitt hus. Jag är väldigt nöjd med bemötandet av mäklaren. Hus säljer man inte så ofta, men mina förväntningar var förstås att någon skulle tycka om mitt hus. Fick förklarat allt på ett bra sätt hur en försäljning gick till så jag är mycket nöjd med det företag som jag anlitat Läs mer
    2018-05-21 Thomas N svarar Birgitta K
    Tack Birgitta för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Det var väldigt roligt att ta del av dina värmande ord!!
  • Eva L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vid försäljning av lägenhet på Öa Bergsgatan 11 i Nyköping var det en mycket professionell mäklare som bemötte oss i en svår situation med många viljor i dödsboet. Tack Thomas! Läs mer
    2018-05-06 Thomas N svarar Eva L
    Tack Eva, för det fina omdömet du lämnade om min insats för er försäljning. Väldigt roligt att höra att du och ni alla är nöjda!
  • Sten N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas är en toppmäklare
    Han har ett trevligt och professionellt bemötande.
    Spekulanterna får hjälp att klara ut sina frågor och han lägger ned arbete på att ta fram underlag som de behöver.
    han genomför uppdraget engagerat och positivt. Läs mer
    2018-04-13 Thomas N svarar Sten N
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det gläder mig mycket!!
  • Monica A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Köpt villa i Oxelösund. Mycket trevligt bemötande och bra kommunikation. Allt kändes bra. Smidigt hanterande. Kan knappast vara bättre. Läs mer
    2018-04-04 Thomas N svarar Monica A
    Tack för din fina rekommendation och omdöme. Det värmer verkligen! Nu hoppas jag er försäljning går toppenbra via vår mäklare hos Er! Ser fram mot våra fortsatta kontakter!
  • Jan A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Proffsigt bemötande, kunnig och klok, därtill utrustad med självdistans och humor. En toppenkille!
    Ett tusen gånger bättre än en viss Rutger Starwing. Läs mer
    2018-03-30 Thomas N svarar Jan A
    Stort tack Jan, för de varma orden! Glädjande nog fortsätter vårt samarbete och jag går in med en full satsning på resultat för din nuvarande bostad. Jag ser fram mot fler diskussioner om både din försäljning, marknadsläget och alla andra ämnen som på något sätt alltid dyker upp när vi har våra kontakter under resans gång! Vi har kul när vi jobbar tillsammans Jan - oavsett om det gäller ditt köp eller din försäljning och det bådar gott för fortsättningen.
  • Solveig H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har köpt och sålt en lägenhet . Förväntningarna var rätt höga eftersom vi var halvnöjda med våran husförsäljning 5 år tidigare . Tomas har visat ett professionellt bemötande och genomförande av lägenhetsförsäljningarna. Vi är helnöjda 😀 Läs mer
    2018-03-23 Thomas N svarar Solveig H
    Hej Solveig och stort tack för det fina omdömet du lämnade om mig! Riktigt roligt att du och din man upplevde försäljningsprocessen så positivt! Jag får verkligen också tacka er båda för hur fint ni hade i lägenheten och den glada och inspirerande atmosfären oss emellan!
    Alla lycka till er båda i den nya lägenheten som jag också hade förmånen att förmedla till Er!
  • Pia J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vi har bara fått ett positivt bemötande av både köp och försäljning. Det har gått fort o smärtfritt, fortsätter det så här till det är klart så blir det ett mycke bra betyg för Thomas från oss.
    Saknar bara en sak som inte har med Thomas att göra det är saknaden av annons i tidningar utan bara digitalt. Läs mer
  • Frederik C skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt fint och professionellt bemötande. Mäklaren fanns tillgänglig och svarade gärna på frågor. Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-01-31 Thomas N svarar Frederik C
    Tack så väldigt mycket för det fina omdömet och verkligen så härligt att ni fick den här unika fastigheten till slut. Allt väl till dig Frederik och till hela familjen!
  • Urban L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Lugn. Rutinerad. Trevlig. Saklig. Perfekt som mäklare.
    Stilig. Läs mer
    2018-01-31 Thomas N svarar Urban L
    Tack för ett jättefint omdöme! Det värmer gott!! Allt gott till dig Urban och till din familj och stort tack för ännu en supertrevlig bostadsaffär tillsammans.
  • Pia N
    Pia N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt bra och trevligt bemötande, lätt att förstå. Jag rekommenderar gärna Tomas när det gäller någon försäljning av något slag, lugn och saklig/ Pia Läs mer
  • Anette L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Artig påligtlig väl insatt tog sig tid
    Kontrollerade saker som han ej kunde svara på och återkom direkt med svar ödmjuk inkännande
    Proffsig
    En av de bästa fastighetsmäklare som jag har träffat
    Genom åren har vi bott i Sverige Spanien och i Japan och jag har varit den i familjen som har haft mest kontakt med fastighetsmäklare i samband med de boende vi har haft
    Annette Lunell Läs mer
    2017-12-04 Thomas N svarar Anette L
    Stort tack för din varma rekommendation Annette och jag önskar er all lycka med huset på Linudden! Ni båda är fantastiska att ha att göra med på alla sätt och jag är så glad att det blev ni som tog hem denna fina fastighet, precis vid Nyköpings port till havet! Allt gott till dig och din man!
  • Britt K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Han svara alt tog reda på våra frågor ang objektet. Återkom med information. Visade lägenheten och var tillmötesgående. Helt i son ordning enl mäklarsed. Läs mer
    2017-09-30 Thomas N svarar Britt K
    Tack för ditt fina omdöme och lycka till med ditt boende!
  • Per G skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas är en mycket proffsig, kunnig och ödmjuk mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Han hade full koll på marknaden vid vår försäljning och såg till att vi fick det vi önskade. Thomas var engagerad under hela processen och lätt att nå vid behov. Vi är riktigt nöjda! Läs mer
    2017-09-19 Thomas N svarar Per G
    Hej Per mycket roligt att ta del av ditt fina omdöme om mig som mäklare! Jag hoppas vi får tillfälle att medverka vid någon mer bostadsaffär tillsammans med dig i framtiden. Lycka till med nya boendet!
  • Jag har ett mycket bra intryck av Thomas. Han ingav förtroende under hela processen och gav ett professionellt intryck. Jag har erfarenhet av Thomas som både köpare och säljare och har uppskattat detta. Läs mer
    2017-09-18 Thomas N svarar Kerstin Knutsdotter B
    Tack Kerstin, för din fina rekommendation och ditt omdöme om mig som mäklare. Hoppas på fortsatt förtroende, all lycka till dig i framtiden!
  • Kerstin S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas bemötande var vänligt och engagerat. Jag upplevde att han var väl insatt i marknaden och handlade utifrån det. Han svarade alltid direkt på mail/SMS- kontakt.
    Min uppfattning är att uppdraget genomfördes på ett mkt professionellt sätt. Läs mer
    2017-09-18 Thomas N svarar Kerstin S
    Tack Kerstin för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt. Lycka till i framtiden och tack för förtroendet att genomföra bostadsaffären!
  • Gun Birgit S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Det bemötande jag fick överträffade förväntan. Thomas Nilsson var (och är) absolut pålitlig, mycket vänlig och trevlig, lyhörd och omdömesgill i sitt arbete samt hade bra på fötter vad gäller upplysningar etc. Synpunkter som jag hade tog han emot konstruktivt och på ett bra sätt. Jag var mycket nöjd med hur han skötte min försäljning och dess resultat. Håll hårt i honom! Vänliga hälsningar// Gun Stahle Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Gun Birgit S
    Tack Gun för ett mycket trevligt förmedlingsuppdrag, ditt förtroende och din fina rekommendation om mig och mitt arbetssätt. Vi hade en mycket bra anda i försäljningen med ömsesidigt förtroende vilket säkert bidrog till det goda resultatet! All lycka i framtiden!
  • Johan K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vänlig, tillmötesgående, hjälpsam, proffessionel, jag var mycket nöjd med den hjälp jag fick.! Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Johan K
    Tack Johan för din fina rekommendation. Det var ett mycket trevligt uppdrag och jag hoppas att du känner dig så nöjd att du kommer igen när det blir dags nästa gång!
  • Anna-charlotta A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, korrekt men lite oengagerad. Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Anna-charlotta A
    Hej tack för din rekommendation om mig och mitt arbetssätt. En av våra hörnstenar på Svensk Fastighetsförmedling är engagemang, där får vi tänka på att det ska framgå lite mer, det arbete som inte syns men utförs under ytan. I övrigt - tack för ett mycket trevlig samarbete där jag upplevde att vi förstod varandra mycket bra! Lycka till med den nya bostadslösningen och välkommen igen till oss!
  • Nigel W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Väldigt nöjd med bemötandet, allt flöt på_____\\\\\\\\\\ Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Nigel W
    Hej Nigel, spännande uppdrag - tack för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt! Lycka till med det nya boendet!
  • Catarina K skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Mycket bra bemötande. Proffsigt med mycket god kunskap mötte han oss. Vi kände aldrig att någon fråga var fel. Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Catarina K
    Hej Catarina, jag är så glad att du kände den trygghet som vi alltid eftersträvar här på Svensk Fastighetsförmedling så att vi kunde ha den dialog vi hade under hela processen. Stort tack, lycka till och välkommen igen när det blir så dags!
  • Magnus H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Skapar en trygghet med sin långa erfarenhet och proffsighet. Rekommenderar när det gäller en större affär. Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Magnus H
    Tack för din varma rekommendation Magnus! Det var ett fint uppdrag att ta hand om din försäljning, fint hus och bra budgivning. Jag tror att det blev rätt köpare också, som kommer ta hand om fastigheten på ett bra sätt. Välkommen igen, om du börjar titta på bostad i våra trakter igen!
  • Marie-louise S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, kunnig, bra förslag att tänka på innan visningen! Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Marie-louise S
    Tack Marie för din fina rekommendation! Hoppas vi ses igen!
  • Anna Maria L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Hej.

Min upplevelse av Thomas Nilsson är tyvärr negativ.

Min upplevelse var att han skyndade på försäljningen och nästan tvingade mig att ta ställning för försäljning av vår fastighet efter endast en visning och ett annonsinförande i tidningen. Vilket inte var vad det stod i avtalet och vad som ingick i avgiften vi betalade.
    Budgivningen gick mycket snabbt och jag fick inte tid för något ställningstagande.
    Han kom även med ett bud innan ordinarie budgivning hade börjat, från en bekant till honom.
    Min upplevelse är att han ville sälja vår fastighet till varje pris, medan vi från början hade kommit överrens om att vänta om vi kände oss tveksamma. Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Anna Maria L
    Hej Anna Maria och tack för ditt omdöme om mig och vårt arbetssätt. Det kan hjälpa oss att bli bättre i framtiden. I vår heta marknad kan ibland trycket vara stort och du hade verkligen en trevlig bostad med toppläge så jag var inte förvånad att köptrycket var stort.
    Ha det så bra och all lycka i framtiden!
  • Ewa S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas har varit otroligt engagerad, kunnig, medkännande,
    serviceinriktad och mycket vänlig och tog tid till mina problem
    och önskemål. Högsta betyg från mig! Läs mer
    2017-09-14 Thomas N svarar Ewa S
    Tack Ewa, för en mycket varm rekommendation och ett fint omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling. Ditt fina hus landade i rätta händer och jag hade ett väldigt trevligt, stimulerande uppdrag där jag lärde en hel dig av dig också under resans gång! Tack för förtroendet!
  • Krister F skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig,kunnig dock fick jag sköta 2 visningar som ledde till en köpare av huset. Mycket brs när vi skrev pappren. Läs mer
    2017-09-14 Thomas N svarar Krister F
    Hej Krister tack för ditt omdöme om mitt och Svensk Fastighetsförmedlings insats. Vi hade ett verkligt gott samarbete och jag önskar dig all lycka med det nya boendet!
  • Tomas B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Ett avslappnat och vänligt bemötande.
    Lugnt och metodiskt. Läs mer
    2017-09-15 Thomas N svarar Tomas B
    Hej Tomas tack för ditt fina omdöme om mig och vårt arbetssätt här på Svensk Fastighetsförmedling. Lycka till med den unika och toppenfina fastigheten!
  • Bertil O
    Bertil O skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas är trevlig och ger ett pålitligt intryck . Han uppfyllde mina förväntningar . Bertil Olsson Läs mer
    2017-09-13 Thomas N svarar Bertil O
    Tack Bertil, det var en trevlig lägenhetsförsäljning! Stort tack för ditt fina omdöme om mig och mitt arbetssätt!
  • Mikaela L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas var väldigt vänlig och jag kände att han tog sig tid att besvara mina frågor samt att reda ut oklarheter i relation till säljaren. Läs mer
    2017-09-13 Thomas N svarar Mikaela L
    Tack Mikaela det var roligt att få ett så bra omdöme från dig! det är precis det vi ska klara av - att reda ut oklarheter och göra dig trygg som kund hos oss. Hoppas du trivs bra med ditt nya boende! Välkommen igen!
  • Johan H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra bemötande och god hjälp då vi gjorde upp en fastighetsaffär och behövde hjälp med juridiska dokumenten och allt annat administrativt. Läs mer
    2017-09-13 Thomas N svarar Johan H
    Tack Johan, för din fina rekommendation. Det är mycket glädjande att du känner dig nöjd och jag hoppas vi kan fortsätta göra affärer i framtiden.
  • Susanne S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra bemötande höll oss uppdaterade som köpare. Läs mer
    2017-09-13 Thomas N svarar Susanne S
    Tack Sussanne för din fina rekommendation och ditt omdöme om mig som mäklare. Kommunikation är en mycket viktig del i vårt arbete för du ska känna dig helt trygg med processen. Lycka till med ditt nya boende - hoppas du trivs bra!
  • Robert L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas Nilsson uppfyllde alla våra förhoppningar. Professionell på alla områden. Saklig, tydlig, tillmötesgående, lyssnande. Läs mer
    2017-09-13 Thomas N svarar Robert L
    Tack Robert för din fina recension, det uppskattas! Trygghet i alla lägen är vårt högsta mål hoppas vi ses mer i framtiden!
  • Magnus A skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Trevlig, lätt att ha och göra med, engagerad. Läs mer
    2017-09-13 Thomas N svarar Magnus A
    Tack för ditt omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling! Roligt att du uppskattade vårt och mitt arbetssätt!
  • Daniel L skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Bra och proffsigt bemötande.
    Lungt och ansvars tagande i sim roll. Läs mer
    2017-09-13 Thomas N svarar Daniel L
    Tack Daniel för ditt positiva omdöme! Det värmer!
  • Maria O skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Vänlig och sympatisk kille med trevligt bemötande! Inget att klaga på! Med vänlig hälsning, Maria Osbeck Läs mer
    2017-09-12 Thomas N svarar Maria O
    Stort tack för ditt fina omdöme Mia, det värmer! Hoppas vi kan ses på nya projekt framöver!
  • Lars J skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Thomas var bra och professionell. En mycket erfaren mäklare. Läs mer
    2017-09-12 Thomas N svarar Lars J
    Tack för ditt fina omdöme Lars, det var mycket trevligt och jag hoppas vi kan ses igen framgent!
Maria Kåbring
Thomas Nilsson