Thomas Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mig får du trygghet, erfarenhet, engagemang och omsorg om detaljerna. Dessutom är jag drivande, ansvarstagande, noggrann och affärsmässig.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner. Jag gillar även byggnadsvård och segling.

Hur ser din drömbostad ut?
En stor bostad med högt i tak och gammaldags charm och känsla. Gärna nära en sjö eller havet.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en dröm om att bygga och renovera en bostad, men även att segla tidvis i den grekiska övärlden. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Thomas Nilsson

• Dzemal D
    Dzemal D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-07-03

Vi har haft Thomas Nilsson som mäklare flera gånger och vi är lika nöjda med honom varenda gång, en mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-07-03 Thomas N svarar Dzemal D
    Tack Dzemal mycket trevligt att göra affärer med dig, i största förtroende. Tack!
  • Lotta W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-07

Vi har köpt ett lantligt beläget hus. Thomas är en mycket engagerad mäklare som är påläst, tillmötesgående och engagerad. Svarar snabbt på telefon och mail och kommer med goda råd. Vi rekommenderar honom varmt och skulle gärna anlita honom som mäklare. Läs mer
    2019-06-07 Thomas N svarar Lotta W
    Tack för ditt fina omdöme om mig som mäklare! Det värmer och glädjer mig väldigt mycket att du är nöjd med min insats.
  • Yvonne W skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-20

Valet av mäklare var självklart för oss. Vi har mött Thomas som spekulanter av 2 olika fastigheter och blev då som ev. köpare bemötta med bra information om fastigheterna.
    När vi nu sålde vår sommarstuga så var det självklart att vända oss till Thomas.
    Han arbetade effektivt och vi kände oss trygga genom hela affären att det skulle bli bra vilket det också blev.
    Stugan såldes fort och till mycket trevliga köpare.
    Vi kan med varm hand rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-20 Thomas N svarar Yvonne W
    Härligt Yvonne, med den fina rekommendationen du lämnade om mig! Toppenkul uppdrag -stort tack för förtroendet, det har varit ett rent nöje hela vägen från start via budgivning till mål! Att ni båda är helt nöjda glädjer mig väldigt mycket! Tack återigen!
  • Eva Katarina B skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-30

Har sålt mitt fritidshus, och är mycket nöjd med allt.
    Fint bemötande och mycket fin presentation av objektet.
    Sammantaget så jag mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-30 Thomas N svarar Eva Katarina B
    Hej Eva ! Stort tack för det positiva omdömet du lämnade!! Vilken budgivning vi hade! Glad att du uppskattade mitt upplägg och sättet att driva affären på!
  • Badr Aldin Ali Sudqi D skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-29

Jag har sålt en nybyggd fastighet med teknik utvecklad för framtiden.

Bemötandet av Thomas har varit professionellt. Han har lyssnat på oss och tagit till sig samt förmedlat allt till kund. Väldigt bra jobbat.

Mina förväntningar var höga och han levererade.

Min upplevelse är att Thomas är en seriös mäklare som tar till sig det man säger samt att han har ett teknikintresse som passade till en fastighet som min.

Kommer absolut rekommendera honom!! Läs mer
    2019-04-29 Thomas N svarar Badr Aldin Ali Sudqi D
    Tack för ditt fina omdöme! Det har varit en väldigt spännande och intressant affär och dina kunskaper om fastigheten ni byggt har imponerat på mig. Leveransen av underlag inför och under försäljningen har varit perfekt och tillsammans har vi kunnat förmedla den höga kvalitets- och tekniknivån på ett för kunden/köparen begripligt sätt!
  • Joakim N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-08

Sålt min etta i Oppeby under Läge+. Kanonbra mäklare som levererat ett riktigt bra resultat. Jag har känt mig trygg genom hela processen och kan verkligen rekommendera Thomas och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-04-09 Thomas N svarar Joakim N
    Tack för din fina rekommendation om mig och Svensk Fastighetsförmedling. Roligt att du uppskattade tryggheten förutom det uppnådda slutpriset! Det är ju just trygghet och bäst betalt som är våra starkaste ledord i vår verksamhet.
  • Rikard H skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-06

Väldigt bra mäklare, köpte Regeringsvägen 11, allt är glasklart och vill tacka Thomas! Läs mer
    2019-04-09 Thomas N svarar Rikard H
    Tack Rikard för din fina rekommendation om mig och Svensk Fastighetsförmedling. Stort lycka till med den fina lägenheten och glädjande att du uppskattade tydligheten i affären - det ger trygghet i hela processen, vilket vi eftersträvar så långt det bara är möjligt!
  • Sarah F skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-24

Snabb och smidig affär med snabb handläggning från första bud till köpekontrakt. Kunnig och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
    2019-02-25 Thomas N svarar Sarah F
    Hej Sarah och stort tack för din fina rekommendation, det glädjer mig väldigt mycket att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Karl Henrik S
    Karl Henrik S skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-02-09

Proffesionellt utfört med en personlig framtoning samt ett 100%igt lugn. Läs mer
    2019-02-09 Thomas N svarar Karl Henrik S
    Tack för ditt fina omdöme om mig och hur affären avlöpte!
  • Patrik N skrev om Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2018-12-18

Mycket proffsigt bemötande och omhändertagande av både köpare och säljare. Trots olika nivåer av kunskap och erfarenhet av den här typen av avtal så kände sig båda mycket väl bemötta. I mitt fall var det hjälp med ett privat köp av radhus. Hade höga förväntningar på att det mesta skulle fixas av mäklaren vad gäller formalia och de förväntningarna blev överträffade.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Thomas jobb och avgiften var lägre än övriga mäklare jag jämfört med. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-18 Thomas N svarar Patrik N
    Tack för ditt fina omdöme om mig och Svensk Fastighetsförmedling. Det gläder mig att både du och den tidigare fastighetsägaren är nöjda med mitt arbete och jag önskar dig all lycka med ditt nya boende.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring