Läs vad 121 Läs vad Thomas Nilsson

• 2020-12-14
    Välkomnande och professionell. Fortsätt!
    Salah-eddine A
    • 89.0 m²
    • Brandkärr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tack Salah, för ditt varma omdöme om mig som mäklare i vår bostadsaffär och grattis till den fina och stora lägenheten, hoppas hela familjen ska trivas utomordentligt bra!

• 2020-12-13
    Lätt att få kontakt med. Och enkel att samarbeta med och utstrålar kunskap.
    Anders O
    • 130.0 m²
    • Bryngelstorp
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
  • 2020-11-04
    Positiv och väldigt lätt att prata med, lyhörd samt trevlig.
    Zihnija D
    • 85.5 m²
    • Öster
    Tack för ditt fina omdöme om mig och lycka till med din nya bostad!

• 2020-10-09
    Trevligt bemötandet. Köpte en fyra. Bra info om det praktiska.
    Susanna B
    • 4:a
    • 83.5 m²
    • Östra Bergen
    Tack Susanna för ett toppenfint omdöme om mig som din köpmäklare i denna affär! Grattis till den fina våningen! Hoppas vi fortsätter i det goda samarbetet!

• 2020-10-09
    Kan bara ge högsta betyg till Tomas Nilsson för hans handläggning av vår lägenhetsförsäljning. Kommer att rekommendera honom vid liknande händelser.
    Håkan L
    • 4:a
    • 83.5 m²
    • Östra Bergen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Stort tack för din varma rekommendation Håkan, tillsammans gör vi bra affärer!

• 2020-10-02
    Thomas Nilsson var otroligt kunnig och trevlig. Satte oss verkligen i fokus och hjälpte oss på ett proffsigt sätt att sälja huset. Han gjorde också ett fruktansvärt bra jobb med huset som vi köpte. Rekommenderar honom verkligen
    Christer S
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Granlund Sillekrog
    sålde sin stuga med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Stort tack för den överväldigande rekommendationen! Mycket roligt att få förmånen att arbeta för Er!

• 2020-10-02
    Köpt fritidshus. Mycket trevligt bemötande och flexibel handläggning vid vårt köp.
    Anders P
    • 5:a
    • 109.0 m²
    • Skeppsvik
    köpte sin stuga med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tack Anders för ett superfint omdöme, det gör mig väldigt glad! Hoppas du/Ni ska trivas riktigt bra med denna härliga fastighet!

• 2020-10-02
    Suverän mäklare på alla sät
    👍👍👍👍👍👍👍👍
    Ulrika B
    • 115.0 m²
    • Sunda
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    Tack för det mycket fina omdömet! Det värmer!

• 2020-08-10
    Thomas Nilsson är en oerhört kunnig och bra mäklare med egenskaper som ödmjuk, omtänksam, drivande, ärlig kunnig om branschen och sammanfattningsvis helt enkelt kalasbra. Fem guldstjärnor från mig!
    Ylva J
    • 71.5 m²
    • Stenkulla
    Ett varmt tack Ylva för din superfina rekommendation om mig som din mäklare vid de affärer vi genomfört tillsammans över tid!

• 2020-08-08
    Efter första gången Thomas hjälpt mig blev andra gången en självklarhet. Thomas är närvarande, inlyssnande och proffsig. Jag skapade snabbt en bra kontakt med honom och han verkar genuint intresserad av både förmedlingsuppdraget och en själv som person. Kommer fortsätta rekommendera Thomas till folk jag känner.
    Tobias W
    • 77.0 m²
    • Rosenkälla
    Tack Tobias för din fina rekommendation om mig och uppdragen du anförtrott åt mig! Det gläder mig väldigt mycket att du är nöjd!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte