Marcus Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Marcus Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Marcus Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Pettersson har haft 10 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-08

Läs vad 14 Läs vad Marcus Pettersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-09-24
    Marcus Pettersson and Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn are very helpful and informative in what they are doing.
    Had a very wonderful experience from viewing through the signing of the contract, also had support for moving towards the mortgages to obtain several choices from banks.

Clearly clarify all the information are necessary for each term in the contract and had a nice communication throughout the entire period of the process. Marcus had a specifically translated document to English for my better understanding, which I appreciate a lot.

Overall, it was a pleasant experience to work with Marcus Pettersson and Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn for my dream home.

Further, I can recommend them for those who are seeking a house in the near future
  • Sebastian M
    sålde en tomt med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    • Grödinge
    2021-09-24
    Marcus är en av dem trevligaste människor jag mött, väldigt lättsam och framför allt så brydde han sig mer än att han enbart skulle sälja ett hus.
    Han återkopplade hela tiden med vad som hände och vad han själv hade för tankar och ideer för en bättre/lättare försäljning.

Marcus överträffade mina förväntningar i form av att han tog sånt ansvar och löste saker som jag egentligen skulle lösa.

Väldigt nöjd och det blev en snabb och enkel försäljning, kommer självklart att anlita Marcus Pettersson på Svensk Fastighetsförmedling nästa gång jag går i säljtankar!!
    2021-09-13
    Lugn o tydlig samt trevlig i sitt bemötande och i processen.
    Tack för ditt fina betyg! Min mål är att ni hela tiden ska känna att ni vet vad som händer näst i affären. Marcus Pettersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-08-16
    Marcus är kunnig och engagerad. En mycket bra mäklare
    som jag varmt rekommenderar

mvh
    Maj Ekdahl
    Tack för ditt fina betyg!
    Mitt mål är att du ska vara supernöjda med mina tjänster. Vi hörs!
    2021-08-14
    Marcus är vänlig, kunnig och hade tid att svara på våra frågor. Dessutom hade han lätt för att förklara turerna i budgivningen och vad som gäller i och med att kontraktet skrivits.

En trygg och positiv person att luta sig mot i ett skede när mycket är turbulent inför den stora förändring , som det innebär att byta boende från stor villa till normalstor lägenhet.

Jag måste revidera min uppfattning om att mäklare är stressade och vill ha "snabba cash". : -)

mvh/Margareta Samuelsson
    Hej,

Tack för ditt fina betyg. Mitt mål är att alla parter ska bli nöjda med både mig och bostaden. Rekommendationer är viktigt för mig!
    2021-08-13
    Ett mycket professonellt hanterande av en svår budsituation.
    Bra information om allt vi ville veta.
    Lugn och saklig.
    Marcus motsvarade alla våra förväntningar.
    Tack för det fina betyget! Trevlig helg! Marcus Pettersson
  • Carina L
    2021-07-24
    Skicklig i sin yrkesroll, vi förväntade oss en snabb affär och det fick vi
    Tack för ditt betyg. Mitt mål är att ni ska bli supernöjda. Marcus Pettersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-07-07
    Bra bemötande. Kändes genuin och som att han var mån om att det skulle bli en bra affär för både säljare och köpare.
    Tack Daniel för ditt fina betyg. Mitt mål är att alla ska känna sig nöjda i affären och att ni varmt kan rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. Trevlig helg! Marcus Pettersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
    2021-07-07
    mycket bra jag väldigt nöjd med all hjälp jag har fått
    Tack Ingrid!
    Vi hörs vidare om alla detaljer innan du försvinner till din nya bostad. Trevlig helg!
    2021-07-05
    Mycket bra bemötande av oss köpare och fint empatiskt bemötande till säljaren som hade stort behov av stöd.
    Tack för ditt fina betyg! Mått mål är att ni ska vara supernöjda med affären. Vi hörs vidare med information inför tillträdet. Trevlig dag! Marcus Pettersson