Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

• BadgeEightYears

Välkommen till en fastighetsmäklare med koll på läget i Nynäshamn! Vårt mål är alltid att du ska känna dig trygg i bostadsaffären och i slutet göra en affär du känner dig nöjd med. Genom att samarbeta med dig och hålla öppen kommunikation tror vi att vi på bästa sätt kan hjälpa dig i bostadsbytet. För oss är varje affär unik...

757 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Robert R
Sålde sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Mycket bra och trevlig, snabb återkoppling på ärenden och känns väldigt seriös!

Svar från Albin Persson

Stort tack för din fina reco Robert. Vi har haft ett gott samarbete. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Fredrik H
Sorunda

Finns inget annat än positiva saker att säga om Albin Persson! En väldigt kunnig och trevlig mäklare som jag skulle rekommendera till andra

Svar från Albin Persson

Stort tack för din Reco Fredrik. Det har varit trevligt att få jobba med er. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Anders F
Sorunda

Kunnig mäklare och har skött allt proffesionellt. Bra på att meddela via Mail och även att han har kontaktat via telefon snabbt och det uppskattas. Har alltid varit kontaktbar.

Tack för din reco Anders. Vi hörs vidare i affären. En fin dag önskas Albin

Torbjörn G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge Centrum

Martin är mkt trevlig och ger bra info på ett enkelt sätt. Han är alltid nåbar och kan svara på alla frågor som dyker upp. Det märks att han kan sitt jobb och man känner sig trygg. Jag rekommenderar gärna Martin.

Ilhan D
Köpte sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Bra upplevelse. Snabba/tydliga svar.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Ilhan. Lycka till i din nya bostad. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Anne-Marie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Snabb, trevlig, proffessionell och samtidigt personlig.

Stort tack för din reco Anne-Marie! Vi hörs vidare i köpet. Albin

Torborg W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Albin är en fantastiskt duktig mäklare. han utstrålar pondus och trygghet i det han företar sig

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco John och för goda vitsord. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Henrik N
Nynäshamn

Albin är trevlig, otroligt flexibel och utstrålar erfarenhet som gör att man känner sig trygg i affären.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Henrik. Superglad att höra. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Frida N
Nynäshamn

Albin är flexibel, ärlig, snabb och trevlig. En toppenmäklare helt enkelt! Fem stjärnor av fem möjliga!

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Frida. Så kul att det kändes rätt för er. Välkomna till fastlandet vid övertagandet. Albin

Pejo A
Ösmo

Han är en seriös och kompetent mäklare. Sköter sitt jobb på mycket proffesionellt sätt. Pålitlig och trevlig. Rekommenderas varmt.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din Reco Pejo. Hoppas ni kommer trivas bra i huset. Vi hörs vidare! Albin

Katja M
Ösmo

Albin Persson är oerhört kunnig/professionell och driven mäklare som kontinuerligt ger återkoppling om vad som händer i processen. Vi kände oss väldigt omhändertagna och trygga med vår husförsäljning och dessutom gick det snabbt. Vi är så väldigt nöjda och vi rekommenderar Albin starkt till de som söker mäklare att sälja lägenhet/hus för ni kommer garanterat att få en av de bästa mäklarna i Nynäshamn!

Svar från Albin Persson

Stort tack för en trevlig reco och för gott samarbete Katja. Så kul att få hjälpa er med att hitta en ny ägare på de förutsättningar som fanns. Lycka till i sökandet så hörs vi av. Albin

Maria L
Nynäshamn

Albin Person har varit trevlig, tillgänglig och väldigt tydlig.

Stort tack för Recon Maria. Hoppas ni trivs riktigt bra framåt! Albin

Per S
Nynäshamn

Bra kundbemötande, snabba återkopplingar på frågor och funderingar.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Per. Jag tror och hoppas att ni kommer trivas och njuta. Albin

Christina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Skicklig väl godkänt var noga med att gå igenom avtalet talade klart och tydligt

Susanne J
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Tumba

Jag har inte haft så mycket kontakt med Martin det är min man men dom få gångerna så trevlig och tillmötesgående

Erica S
Uttran

Jätte bra mäklare som förklarar hela processen och gav bra råd på hur man ska få en bra försäljning

Johan L
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Sorunda

Proffsig och väldigt mån om sina kunder. Kommer använda han igen garanterat.

Sandra H
Sorunda

Proffesionell mäklare man kan känna sig trygg med. Alltid nåbar och gör sitt yttersta för en lyckad försäljning. Tack Björn!

Mikael N
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Grödinge

Alexander var lyhörd, tillgänglig och skötte hela processen smidigt och bra.

Maria S
Rönninge Centrum

Proffsig. Lyhörd. Tydlig. Hjälpsam.

Svar från Martin Berglind

Stort tack för dina fina ord Maria😊. Hoppas lägenheten kommer passa dig bra👍

Anna Margareta S
Södra Nynäshamn

Glad och trevlig. Samt hörde av sig snabbt angående objektet.

Stort tack Anna för er reco. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Ann-Kristin L
Nynäshamn

Professionell, pålitlig, hög tillgänglighet, lyssnar, ger tips och idéer under processen

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Anki. Det har varit så kul att få jobba med er. Vi hörs vidare med inflytt mm. Albin

Roland L
Nynäshamn

Albin är mycket seriös, ärlig och ambitiös. Alltid nåbar. Jag upplever honom som en mäklare som alltid gör sitt allra bästa för kunden.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Roland. Det har verkligen varit riktigt kul att att hjälpa er genom bostadsresan. Vi hörs vidare. Fridens Albin

Mattias J
Nynäshamn

Snabb och smidig att arbeta med.

Stort tack för din Reco Mattias! Vi hörs vidare inför inflytten. Albin

Jonas L
Nynäshamn

Jättebra bemötande, proffesionellt intryck, ambitiös och hjälpsam

Svar från Albin Persson

Stort tack för gott samarbete och fin reco. Vi hörs vidare längre fram när det närmar sig inflytt. Trevlig kväll Albin

Cecilia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Alexander har haft fullt fokus på oss som köpare och i det uppvisat stort engagemang och professionalitet. Vi har därav valt att också ge honom uppdraget att nu sälja vår villa. Ger honom de bästa rekommendendationerna. Cecilia L

Alexandra D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Riksten

Väldigt professionell mäklare samtidigt som att man får en känsla av att han bryr sig om varje kund var för sig! Super smidigt att köpa från Björn! Rekommenderar verkligen!

Sebastian P
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Salem Söderby

Martin kändes kunnig och påläst om objektet vi var intresserade av. sen gick hela processen med köpet super smidigt och Martin gjorde hela processen enkel att förstå.

Svar från Martin Berglind

Tack så hemskt mycket för dina fina ord Sebastian 😃. Det här huset kommer passa er perfekt!!!

Andreas B
Riksten

Björn var jätte duktigt och han förklarade allt till oss plus han hjälpte mycket

Joakim B
Rönninge

Alex visade stort engagemang under vår försäljning. Med sin lösningsorienterade förmåga gick allt enligt plan! Tack!

Sven Erik J
Grödinge

omdömet kommer när jag har flyttat in i min nya lägenhet.

Cilla H
Rönninge-Nytorp

Väldigt trygg. Massor med tålamod, skapar fin relation. Jag har letat helt på hans vägledning genom försäljningen

Svar från Martin Berglind

Stort tack Cilla😃. Kul att hela processen flöt på så smidigt både med köp o sälj👍

Österbergs A
Grödinge

Allt bra, ordning o reda och alltid information om vad som är på gång

Monica S
Nynäshamn

Jag blev mycket bra bemött av mäklaren och han levde väl upp till mina förväntningar. Han har gjort det lilla extra hela vägen, varit mycket tillgänglig och svarat på frågor. Det har varit lätt att samarbeta med Albin,

Stort tack för en fin reco Monica. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Susann D

Professionell och tillmötesgående.

Svar från Martin Berglind

Tack Susann för dina fina ord👍

Robert H
Nynäshamn

Albin upplevs som ambitiös och serviceminded. Han tog sig tid för alla möjliga frågor & återkopplad snabbt på telefon, mejl osv. Rekommenderas!

Stort tack för din reco Robert. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Lena L
Nynäshamn

Blev mycket bra bemött, fanns alltid tillgänglig vid frågor och höll oss kontinuerligt uppdaterad.

Svar från Albin Persson

Stort tack Lena för en fin reco. Jag hoppas ni hittar er fina nya lägenhet här snart. Vi hörs vidare i affären. Albin

Nellie P
Rönninge Centrum

Allt man vill ha av en mäklare, hjälpsam, påläst och bra inställning..

Svar från Martin Berglind

”Allt man vill ha av en mäklare”, det där ramar jag in😃👍. Kul att kunna hjälpa till med både köpet och säljet!

Håkan L
Nynäshamn

Albin är mycket trevlig och tillmötesgående. Han finns alltid till hands veckans alla dagar i veckan. Utan Albin hade vi säkert hoppat av vår försäljning. Hans kunskap gör att vi blivit trygga i vår försäljning. Vi är glada att vi har Albin som mäklare.

Svar från Albin Persson

Stort tack för mycket fin reco av er. Jag blir så glad av det. Tack för gott samarbete och vi håller kontakten vidare.

Saif K
Ösmo

En väldigt duktig och kunnig mäklare , rekommenderas starkt !

Svar från Albin Persson

Stort tack Saif för gott samarbete och fin reco. Lycka till med nya huset. Vi hörs i framtiden. Albin

Hanna H
Grödinge

Jag och min sambo fick chansen att träffa Alexander på en privatvisning innan lägenheten vi var intresserade av kom ut på marknaden. Vi är otroligt nöjda med bemötandet från Alexander. Snabb återkoppling, trevlig och proffsig. Absolut en mäklare jag rekommenderar vid köp av bostad!

Lars G
Grödinge

Lugn,saklig ,trevlig och ett proffsigt bemötande

Marie Louise H
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Grödinge

Min upplevelse av Alexander är att han är proffessionell och tar sitt uppdrag som mäklare seröst. Bra och snabb i kontakten med oss som köpare vid frågor och funderingar kring objektet. Kan väl rekommenderas.

Ari Kalevi S
Grödinge

Profisionell,trevlig och mycket kunnig Bra bemötande vi visning

Ali A
Nynäshamn

Trevlig bemötande, tydligt och engagerad.

Svar från Albin Persson

Stort tack Ali för din reco och grattis till din nya bostaden. Vi hörs vidare i köpet Albin

Pekka A
Nynäshamn

Trevlig, kunnig och lätt att prata med

Stort tack för din Reco Pekka. Vi hörs vidare i försäljningen. Albin

Sandra H
Centralt

Albin är en mycket professionell mäklare som verkligen ta han om sina kunder. Vi är otroligt nöjda med Albin som våran mäklare. Han är mycket kunnig, trevlig, ärlig och rak vilken verkligen uppskattas. Vi har kunnat bollat alla våra frågor och funderingar vi har haft under hela försäljningen med Albin. Kommer absolut rekommendera honom vidare till våran omkrets. Mvh En mycket nöjd kund Sandra Hillbom

Svar från Albin Persson

Stort tack Sandra för en superfin Reco. Det har varit så kul att få hjälpa er i er resa. Vi hörs vidare inför övertagandet. Albin

Emelie H
Centralt

Smidigt lätt att få kontakt med snabba och tydliga svar. Trevligt

Svar från Albin Persson

Stort tack för fin Reco och varmt grattis till din nya fina lägenhet. Vi ses på övertagandet. Albin

Veronica P
Uttran

Proffsig, trevlig och personlig mäklare med bra koll på marknaden. Gjorde ett utmärkt jobb med att sälja vårat hus i Uttran. Affären var snabb, smidig och han var hela tiden ett steg före i processen och mycket duktig på att informera om vad som händer. Varmaste rekommendationer 👍

Maria S
Uttran

Alexander är ödmjuk och tålmodig, ngt som uppskattats av oss som köpare. Alla frågor, funderingar och reflektioner kring ditten och datten har Alexander professionellt lyssnat in och handlagt. På ett, som vi upplevt, väldigt ärligt sätt har Alexander handlett oss från visning till kontraktskrivning. Vi har upplevt Alexander som genuint intresserad av såväl köpares som säljares intressen, förutsättningar och möjligheter, samt vikten av att bästa möjliga konsensus nås.