Helena Runcrantz

Helena Runcrantz

Helena Runcrantz är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Helena Runcrantz har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Helena Runcrantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Helena Runcrantz har haft 7 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-07

Läs vad 7 Läs vad Helena Runcrantz

• köpte sin stuga med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Borgholm
    2021-08-02
    Vi var jätte nöjda , en mycket bra och kunnig mäklare
    Mvh M & M
    Tack snälla, vad glad jag blir! Helena Runcrantz
  • sålde sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Mörbylånga
    2021-07-25
    Helena är en pigg, påläst, lättsam enkel människa som är lätt att har att göra med.
    Alla frågor o funderingar gick få svar på.

Har ett positivt sätt för säljaren även för köparen kan jag tänka mig att se på objektet.

Inga krusiduller utan rakt på om det är något.
    Underhåller intressenterna och ringer upp dem underhåller intresset för huset.

Affären gick bra och hon hittade precis rätt köpare
    Ett proffs o mest troligt en fantastisk medarbetare.
    Mvh micke
    Tusen tack SuperMicke för de jättefina orden! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med er! Helena Runcrantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Mörbylånga
    2021-07-23
    Väldigt trevligt bemötande och oftast snabba svar även till oss som köpare. Hon är nog bra att anlita när man ska sälja sitt hus och se till att sälja det till rätta priset och få hjälp med det man behöver.
    Tack snälla, hoppas att ni ska trivas i ert nya hus! Kommer att sakna er på mina visningar! Helena Runcrantz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-07-20
    Snabbt, smidigt, personligt. Engagerad och prestigelös mäklare.
    Stort tack för dessa fina ord! Är helt säker på att ni kommer att trivas! Helena Runcrantz
  • sålde sin stuga med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    2021-05-27
    Helena sålde vårt fritidshus på norra Öland. Vi fick ett varmt och professionellt bemötande med magisk service från början till slut. Det kändes som att vi jobbade som ett team. Helena slog våra förväntningar på pris och hittade även rätt köpare till huset, vilket betydde jättemycket! Vi kan varmt rekommendera Helena och Svensk Fastighetsförmedling! Vi är supernöjda!
    Stort tack för förtroendet och ditt fina omdöme kring mitt arbetssätt! Vi har varit ett bra team 😊 Helena Runcrantz
    2021-05-27
    Köpt bostad på Öland. Helena gav med sin positiva attityd, smittande glädje kombinerat med djup kunskap om objektet ett oerhört proffesionelllt intryck. Vi kan varmt rekomendera Helena.

Per & Ingela
    Stort tack Per & Ingela för era fina ord och rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i ert nya fritidshus! Helena Runcrantz
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Runcrantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
    • Köpingsvik
    2021-03-19
    Helena har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på Öland.
    Hon är väldigt trevlig och lätt att prata med, vilket gör att man får stort förtroende för henne.
    Hon är mycket engagerad, vilket har lett till en snabb och smidig affär.