Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

• BadgeSevenYears
Ring 0485-820 00 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm! Här på Öland hittar du ett team mäklare som arbetar med allt från nyproduktion till lägenheter, villor och fritidshus. Vi brinner för bostadsbranschen och har god kännedom om både marknaden och området. Vare sig du ska sälja eller köpa vill vi ge dig bästa möjliga service...

353 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Mayronne F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Filippa Idstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

Jag är mycket nöjd med Filippa. Allt från kunskap, bemötade ,hjälp, förklaringar, visning och svar på våra frågor. Rekommenderar henne gärna.

Martina L
Getingen

Upplevde att jag blev väl bemött av mäklaren. Förväntningarna var att det skulle gå smidigt och vara tydligt vad alla papper hade för syften som vi skrev på. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag upplevde att mäklaren var väldigt tydlig med sin genomgång av de pappren som vi skrev på.

Anna-Karin V
Köpte sin bostad med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Degerhamn

Mycket trevligt bemötande, omtänksam och fin omsorg om detaljerna . Tack

Karin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filippa Idstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

Filippa var alltid snabb att svara på våra frågor och funderingar när vi skulle sälja en lägenhet. Det var också en smidig affär gällande pappersarbetet trots att vi bor på annan ort.

Christoffer T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Öland Mellersta

Trevlig och hjälpsam, fötterna på jorden. Fokuserade på kundens behov över försäljningen.

Eva M
Kalmar

Professionellt och vänligt bemötande med bra kontakt och snabb återkoppling. Snabb, smidig affär. Rekommenderas varmt!

Anders Z
Köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Färjestaden

Trevlig kontakt redan via telefon innan visningen. Lite svårt att få klarhet i om vi kunde komma på visningen lite senare p g a lång resväg från Stockholm. Bra relevant information under visning i en positiv ton

Svar från Philip Andersson

Tack för ditt omdöme Anders! Hoppas ni ska trivas på Öland, välkomna! //Philip & Filippa

Veronica M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Borgholm

Saknade återkoppling och respons i början. Svår att få tag I. Verkar inte intresserad av att sälja utan jag fick jaga och ligga på som intressent.

Sonja Helena O
Sålde sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Öland Mellersta

Jättebra bemötande. Vänlig, lugn och professionell. Kommer att rekommendera vidare till vänner.

Stefan Q
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Kunnig Säljinriktad Bra service Konklusion = BRA

Svar från Philip Andersson

Tack för ditt omdöme Stefan! Vi har haft en fint samarbete och det var kul att vi lyckades sy ihop en bra affär till slut.

Linda E
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Färjestaden

Philip agerade väldigt professionellt, trots att vi känner varandra och umgås privat. Han inger förtroende och har skött affären väldigt bra. Vi känner oss väldigt trygga med Philip som mäklare.

Svar från Philip Andersson

Tusen tack för ert fina omdöme, hoppas ni skall trivas jättebra och välkomna till Saxnäs!

Kungspasset A
Köpte sin bostad med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Öland Mellersta

Han är korrekt, tar hänsyn på ett ärligt sätt för både säljare och köpare, förtroendegivande.

Eva W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Trevligt bemötande Proffsigt upplägg

Ronald H
Köpingsvik

Bra lskdlkdlfkjldkjgflksdlgfkjsdlgkjlsdkgjlskdjglksdjlgkjdslgkjldskgjlkdsjglkjdsgl

Ida N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Färjestaden

Härlig kille med mkt energi! Vi hade en fin dialog under några veckor då vårt letade av nytt boende pågick! Philip va lätt att nå och tog sej alltid tid för oss. Kan varmt rekomendera Philip!!

Ami H
Köpte sitt hus med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Öland Norra

Kjell är en väldigt trevlig person, engagerad och bra på att finna lösningar.

Per J
Mörbylånga

Proffsigt bemötande ! Genomgång av köpekontraktet gick lite för snabbt !

Malin H
Borgholm

Trevlig förstående snabb kunnig. Proffsig helt enkelt. Man känner sig trygg i en ovan situation.

Eleonor B
Sålde sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Kalmar

Kunnig, erfaren, professionell. Kändes tryggt genom hela processen från fotografering visning till försäljning med Per-Hgnrilc. Mycket nöjd

Ann-Sofi Margareta N
Öland Mellersta

Philip har skött försäljningen av vårt hus på ett utmärkt sätt. Han är respektfull, inger realistiska förväntningar och har ett naturligt sätt att kommunicera. Vi är mycket nöjda!

Birgit L
Löttorp

Förtroendeingivande, kunnig och empatisk!

Väinö B
Köpingsvik

Jag har sålt en villa och köpt en lägenhet för 5 år sedan och trivdes mycket bra med kontakten med Per-Henric.. När jag skulle sälja en gammal Ölandsgård föll det sej naturligt att kontakta Per-Henric för att ombesörja försäljningen.

Gudrun G
Öland Mellersta

Per Henrik är trevlig och tillmötesgående. Han har en strategi för försäljning vilket jag uppskattar. Han är lugn och tar inte ut något i förskott. Det ska vara en överenskommelse på papper.

Småländska H
Öland Södra

Bra mäklare med hög avslutnings procent.

Lena N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kjell Jakobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm

Blev mycket väl bemött , förväntningarna blev uppfyllda . Allt mycket proffsigt

Anton S
Köpte sitt hus med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Borgholm

Vi är väldigt nöjda med kontakten med Pelle, hans rådgivning och sättet som han hanterade dialogen med säljaren. Från visning till kontraktssignering svarade han på frågor och vägledde oss genom köpet. Varma rekommendationer!

Svar från Per-Henric Olsson

Stort Tack Anton för fint omdöme och gott att höra att ni känt er trygga, det är viktigt! Hörs snart igen!

Gösta J
Borgholm

Trevlig och seriöst bemötande från Per-Henrik! Han fixade en bra försäljning på några månader trots tuffa tider på bostadsfronten. Jag är mycket nöjd.

Svar från Per-Henric Olsson

Tack Gösta för dina värmande ord, jag är glad att du är nöjd!

Åsa F
Borgholm

Vi blev bra bemötta när vi kontaktade mäklaren. Vi har fått tag i honom när vi behövt och han har varit väl tillmötesgående mot oss. Då vi bor en bit bort kunde vi ses en söndag för att skriva på papper vilket var jättebra för oss.

Svar från Per-Henric Olsson

Tack Åsa för trevliga samtal och möte i söndags, vi hörs snart igen!

Inti O
Öland Mellersta

Kjell är mycket erfaren och det märks. Utmärkt kontakt, affären bara flyter på. Rekommenderas utan tvekan.

Peter P
Öland Mellersta

Proffsigt och vänligt bemötande. Snabb uppdatering av information. Tillmötesgående och hjälpsam. Bra på alla sätt.

Camilla Ingrid F
Borgholm

Har svarat och återkopplat snabbt. Trevligt bemötande

Svar från Per-Henric Olsson

Tack Camilla för ditt omdöme, betyg och inte minst alla trevliga samtal!

Ingegerd L
Borgholm

Har haft ett möjligen två telefonsamtal. Mycket vänligt bemötande och inbjudan till evenemang. Eftersom jag inte kunde närvara fick jag ett välkomnande till att besöka kontoret när jag är på Öland. Känns som det är för tidigt att säga något. Tre stjärnor kan mycket väl bli fem. 😊

Svar från Per-Henric Olsson

Tack Ingegerd! Du är varmt välkommen in när du är i Borgholm så får jag jobba vidare på fem stjärnor!

Veronica E
Färjestaden

Lugn och stabil. Ger ett gott intryck.

Svar från Philip Andersson

Tack för ditt omdömde Veronica! Det var jättekul att få samarbeta med dig genom försäljningen.

Olle A
Stora Rör

Det var ett svårt objekt som var ute till försäljning i flera år och Philip gav aldrig upp. Alltid trevlig, kompetent och tillmötesgående

Svar från Philip Andersson

Tack för ditt omdöme, bra saker tar tid heter det av en anledning tänker jag. Till slut lyckades vi & jag är glad för ert fortsatta förtroende genom hela processen!

Peter J
Rinkabyholm

Pelle är en rutinerad mäklare som hjälper både säljare o köpare att göra en bra affär.

Svar från Per-Henric Olsson

Tusen Tack för ditt omdöme Peter! Är båda nöjda är jag nöjd... Hörs snart igen!

Rolf G
Öland Mellersta

Tydlig, kompetent och bra. Saknade återkopplingar under processen i vilket läge vi var. Ett besked om att det inte hänt något i processen är också ett besked.

Svar från Per-Henric Olsson

Tack för omdömet Rolf! Är ju lite dröjsmål i en Kommande försäljning, men när det hettade till hade vi ju daglig kontakt... Gott så, vi hörs ju snart igen!

Susanne G
Öland Mellersta

We felt we were in good hands from the first moment. Philip ist very professional, answered all our questions and is helpful also beyond his area of responsibilty. We definitely recommend Philip!

Hilde Ida Frans D
Köpte sitt hus med hjälp av
Öland Mellersta

Helena guided us very professionally in buying our new home. Both personal and written contacts with her and her colleague were always very constructive, fast and honest, which created trust.

Jeanette M
Sålde sitt hus med hjälp av
Öland Mellersta

POSITIV OCH GLAD. TREVLIGT BEMÖTANDE. OMTÄNKSAM OCH FÖRSTÅENDE. ANSVARSTAGANDE.

Björn B
Öland Mellersta

En mäklare med mycket lång erfarenhet och kunskap. som jag varmt rekommenderar.

Sandra A
Färjestaden

En trevlig, tillmötesgående och kunnig mäklare. Agerade professionellt och ödmjukt genom hela affären! Rekommenderas varmt 😊

Svar från Philip Andersson

Tack för ert omdöme angående mitt & Filippas arbete med affären. Välkomna till Öland!

Staffan B
Köpte en tomt med hjälp av
Borgholm

Helena är synnerligen professionell och hjälpsam, är alltid tillgänglig med snabba svar på frågor samt har mycket hög serviceanda.

Mattias G
Sålde en tomt med hjälp av
Borgholm

1.) snabbt och personligt trevligt 2.) köpt kontraktsskrivningstjänst - förväntade mig korrekt men kanske mindre engagerat bemötande 3.) mkt nöjd och bra kontakt för framtiden

Andreas L
Sålde sin stuga med hjälp av
Öland Norra

Vi är väldigt nöjda med Helena och hennes arbete kring försäljning av våra objekt. Positiv, flexibel och lyhörd för våra önskemål under processen.

Thomas W
Köpte en tomt med hjälp av Per-Henric Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
Öland Mellersta

Mycket bra bemötande och lätt att få kontakt med. Levde upp till mina förväntningar. Allt väl.

Svar från Per-Henric Olsson

Tack för dina ord Thomas, hörs framåt sommaren när det blir dags att ta över!

Elisabeth F
Öland Mellersta

Snabb och korrekt kontakt i samband med köp av en tomt.

Svar från Per-Henric Olsson

Tack för omdömet Elisabeth, hörs framåt sommaren när det blir dags för tillträde!

Obos J
Kalmar

Mycket bra bemötande och fin service!

Obos J
Köpte en tomt med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
Kalmar

Mycket bra bemötande och fin service!

Anne O
Sålde sitt hus med hjälp av
Öland Norra

Lätt att samarbeta med, tillgänglig, vänlig

Carina L
Köpte sitt hus med hjälp av
Öland Norra

Alltid lika proffsigt och trevligt bemötande!

Svar från Helena Runcrantz

Tack snälla & välkomna till Öland!