Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Örebro Alexander Sjönvall
Alexander Sjönvall
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 46 kunder tycker om Alexander Sjönvall

• Richard S skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har köpt en lägenhet där Alexander var mäklare.
    Blev bra och trevligt bemött. Fick, trots kort varsel, en extravisning. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Richard S
    Hej Richard! Tack så mycket, det ser jag som en självklarhet i varje affär! Hoppas du ska trivas i din nya och fina lägenhet!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • André L skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi fick ett bra intryck vid första mötet, både vad gäller bemötande och engagemang. Han gav oss realistiska förväntningar och var enkel att få tag på under hela processen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar André L
    Hej André! Stort tack för förtroendet! Tack för ett trevligt samarbete, kul att höra att ni är mycket nöjda!
  • Jacob V
    Jacob V skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har köpt en villa och sålt en bostadsrätt 2 rok.
    Vi har fått en mycket bra bemötande av Alexander. Han har varit tillgänglig, även på kvällar och helger, och gett oss bra service och återkoppling efter visningar m.m.
    Vi är väligt nöjda med Alexanders insats. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Jacob V
    Hej Jacob! Stort tack för förtroendet från er som både köpare och säljare, alltid lika roligt att höra sådana fina ord! Tack! Stort lycka till med ert nya stora hus!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Mats K skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpt sommarstuga
    Bra bemötande vid varje tillfälle
    Återkopplar och håller vad han lovat Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Mats K
    Hej Mats! Stort tack! Hoppas att ni får många härliga stunder i ert nya "extra-boende".
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Joacim F skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande och väl genomfört uppdrag. Lätt och smidigt! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Joacim F
    Hej Jocke! Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Hans Olof O skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    VI sålde ett radhus I Orebro

Alexander var förtroendegivande ock kunning

Fick mer än utgångsbudet

Så vi är nöjda Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Hans Olof O
    Hej Hans! Stort tack för förtroendet, härligt att höra att ni är nöjda!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Tobias I skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig och kompetent mäklare med bra och snabb kommunikation genom hela försäljningsprocessen! Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Tobias I
    Hej Tobias! Stort tack för ett trevligt samarbete. Lycka till med nybyggnationen!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Jacob H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alexander var väldigt bra och lättillgänglig. Han gav oss realistiska förväntningar på försäljningen. Försäljningen genomfördes väldigt smidigt. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Jacob H
    Hej Jacob! Stort tack för förtroendet att ni valde att sälja med mig! Lycka till i er nya stad och i ert nya boende!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Frida G skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Via vår underbara mäklare Alexander Sjönvall på Svensk Fastighetsförmedling i Örebro har vi sålt vårt stora hus.
    Jag och min familj rekommendera gärna honom för hans tillit, förtroende, kompetens, vänlighet och respekt.
    Det var väldigt lätt att samarbeta med honom.
    Jag skulle gärna vill ge Alexander och hans arbetsgivare betyg "UTMÄRKT" om det inte tog lång tid att sälja vårt hus. Det är troligtvis pga det svårt rådande bostadsmarknaden.
    Vi är mycket nöjda av Alexander och Svensk Fastighetsförmedling i Örebro.
    VARMT TACK!
    Frida Gaber och familj i Örebro Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Frida G
    Hej Frida! Stort tack för förtroendet och dom fina orden, och tack för ett trevligt samarbete. Underbart, tack Frida! Snart ses vi för tillträdet. Hälsa familjen!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Anna H skrev om Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde ett fritidshus, till vad vi bedömer, full belåtenhet för såväl säljare, köpare och mäklare. Snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-29 Alexander S svarar Anna H
    Hej Anna! Stor tack för förtroendet och ett trevligt samarbete!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Alexander Sjönvall