Mäklare Örebro Örebro Svensk Fastighetsförmedling Örebro Karl-Albin Larsson

Läs vad 27 kunder tycker om Karl-Albin Larsson

• Mira P
    Mira P skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-01-20

Det har gått bättre än väntat. Jag har sålt min bostadsrätt 3 dagar efter visning. Utmärkt bemötande och kommunikation. Jag var supernöjd med fotografering och 3D visualisering. Jag kan varmt rekommendera Karl-Albin som mäklare. Läs mer
  • Jeannette J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-01-17

Sålt bostadsrätt. Grym mäklare i alla avseenden. Läs mer
  • Elin M skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-01-15

Fina visningar. Trevligt bemötande. Snabb affär efter både säljaren och köparens önskemål. Läs mer
  • Anna W skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-01-14

Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Förväntan om snabb återkoppling och inte för mycket "sälj-attityd" och mäklaren motsvarade våra förväntningar.
    Proffsigt utförande. Läs mer
  • Tobias O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-01-03

Snabb och effektiv, sålde vår bostad utan öppen försäljning vilket var helt enligt vårt önskemål. Läs mer
  • Agneta Ö skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-12-21

Jag har sålt ett sommarhus.
    Jag fick redan från början förtroende för mäklaren genom sitt seriösa och ärliga bemötande. Jag upplevde att mäklaren verkligen la ner möda på att det skulle bli så bra för mig som möjligt. Gav goda råd och höll mig unerättad hela tiden. Mycket, mycket nöjd. Läs mer
  • Bo N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-12-14

Sålt, Erfaren men var nog tur att det blev budgivning med 2 st.
    Detta har nog inte med mäklaren att göra Läs mer
  • Jannicke J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-12-12

En ung men likväl professionell mäklare.
    Han gav de anvisningar vi behövde för att följa processen. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-12-11

Villa på landet.
    Bra bemött av mäklaren, bra feedback.
    Blev helt förälskad av bilderna på husets utsida
    och det var inte sämre när man kom på visningen.
    Vi blev varmt välkomna och väl mottagna på visningen redan vid entre dörren av mäklaren, det var mycket bra med många tända ljus och braskaminer glöder så varmt och fint runt och i stugan.
    Bra information under hela resan gång, från intresseanmälan till budgivningen och hus kontraktet. Läs mer
  • Maja N
    Maja N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-11-01

Inför försäljning av vår bostadsrätt var vi mycket noggranna gällande val av mäklare. Vi eftersökte en trygg, professionell person med goda säljkunskaper. Tre möten med olika mäklare senare var vi fortfarande inte övertygade. Karl-Albin klev in som nummer fyra och efter den träffen bestämde vi oss direkt för att anlita honom. Nu är försäljningen klar och resultatet blev mycket snarlikt vad Karl-Albin först bedömde. Under uppdraget har han visat på en god kommunikationsförmåga, både med oss och spekulanter. Han har varit tillgänglig och lösningsorienterad. Vår upplevelse är att han på en detaljnivå besitter en kunskap om läget på bostadsmarknaden vilket hjälpte oss då vi fick förutsättningar till att slutligen kunna fatta ett välgrundat beslut. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Alexander Sjönvall