Karl-Albin Larsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3
702 10 Örebro — Visa karta

Vad tror Karl-Albin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 13 kunder tycker om Karl-Albin Larsson

• Richard A
    Richard A skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En seriös och mycket proffsig mäklare som levererar resultat på en allt tuffare marknad, ett resultat vi inte själva riktigt trodde på.

Snabb återkoppling, alltid tillgänglig och klara besked, precis som det ska vara.

Vi kan varmt rekommendera Karl-Albin!

// Richard & Madeleine Läs mer
  • Gunilla O
    Gunilla O skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt bostad, fantastiskt bemötande. Han var lugn, förstod min situation och anpassade jättebra. Min upplevelse var jättebra och rekommenderar mäklaren KAL. Läs mer
  • Linus V
    Linus V skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin hjälpte oss att få till en försäljning av vår bostadsrädd/parhus i Örebro och gjorde verkligen ett bra jobb.

Ambitiös, driven, tillgänlig och kommunikativ. Gick verkligen den extra milen för att få till försäljningen, kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej! sålde en villa för mors räkning. Ett väldigt bra bemötande av mäklarn som var en som man kan rekommendera.Han värka insatt i saker och ting.Stog i ständig kontakt med mig
    och har en bra attityd.Mvh.Agnetha Läs mer
  • Gunnar F
    Gunnar F skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålt ett 40-tals hus i Kilsmo med vissa defekter. Mäklaren var mycket motiverad och på hugget att sälja vårt hus. Det var en utmaning, men Karl-Albin hadde den rätta attityden. Följde upp på alla förfrågningar ifrån spekulanter. Stod is ständig koontakt med mig föra att förvissa sig om att vi var i synch. Tillslut hittade K-A den rätta köparen och allt kom tillsammans, med ett kontrakt som var acceptabelt av båda parter. Jag skulle absolut använda K-A för nästa försäljning eller köp av fastighet. K-A har en vinnarskalle och den rätta attityden och utstrålningen; för K-A är ingenting omöjligt. Gunnar Läs mer
  • Eva Agneta Stigsdotter L
    Eva Agneta Stigsdotter L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde ett fritidshus, och blev proffsigt lotsade genom de olika faserna av Karl-Albin. Han är saklig och effektiv i kommunikationen, vidare uppskattade vi hans förmåga att vara genuint positiv och uppmuntrande. Läs mer
  • Sharbel D
    Sharbel D skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    En bra mäklare med bra service och alltid kontaktbar när man ringer honom. Läs mer
  • Mirella G
    Mirella G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vill ni ha en bra, driven och pålitlig mäklare så anlita Karl-Albin, han skötte vår husförsäljning på ett utomordentligt sätt. Vi är jättenöjda. Tack! Läs mer
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag har sålt min 2:a med hjälp av Karl-Albin. Tycker absolut att jag blivit bra bemött och känner mig mycket nöjd med allt då jag enbart träffat honom en gång, och efter det haft mail, sms och telefonkontakt. Jag fick uppdateringar om hur försäljningen gick regelbundet och tycker att han gjort ett bra jobb då det på sätt och vis inte varit den bästa årstiden att sälja.
    Han har kommit med egna förslag och samtidigt lyssnat på vad jag tyckt och tänkt under hela perioden som lägenheten låg ute till försäljning.
    Jämfört med min tidigare erfarenhet av en annan mäklare som missade att ge mig viss information vilket ledde till en hel del telefonsamtal för mig så känner jag att Karl-Albin har gjort sitt jobb utmärkt.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-04-30 Karl-Albin L svarar Veronica L
    Hej Veronica,

Fantastiskt roligt att läsa din fina recension, det värmer verkligen.
    Tackar än en gång för förtroendet och hoppas du kommer stortrivas i Göteborg!
  • Ove Gustaf Harry L
    Ove Gustaf Harry L skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi, min hustru och jag, har med hjälp av Svensk Fastighets-förmedling, sålt vårt hus i Örebro inför en förestående flytt till Karlskoga.

Svensk Fastighetsförmedlings representant, Karl-Albin Larsson, gav ett professionellt intryck och de resonemang vi förde innan han lade fram sitt förslag till handlingsplan kändes värdefulla.

Våra förväntningar på mäklarinsatsen var högt ställda. Karl-Albins helhjärtade engagemang i affären lämnade en god eftersmak. Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Ove Gustaf Harry L
    Stort tack för de fina ordern och förtroendet att få hjälpa er med just eran försäljning. Önskar er lycka till med flytten till Karlskoga och hoppas ni kommer trivas lika bra där som ni gjort i vackra Adolfsberg!
  • Emil G
    Emil G skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Väldigt snabb och bra kommunikation, hjälpsam och väldigt trevlig!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Emil G
    Hej Emil! Fantastiskt roligt att höra du är nöjd med mitt arbete. Att få följa en kund genom både köp och försäljning är en av de delar jag uppskattar allra mest i mitt arbetet som fastighetsmäklare. Önskar dig all lycka till med ditt nya radhus och hoppas ni kommer stortrivas!
  • Inger B
    Inger B skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är helt nöjda
    Försäljningen hanterades på ett betryggande och varsamt
    sätt trots dess speciellt känsliga natur
    Tack för god hjälp! Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Inger B
    Stort tack för de fina orden och förtroendet att få hjälpa till med just eran försäljning!
  • Lina N
    Lina N skrev om Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Karl-Albin gick verkligen in för sitt uppdrag att sälja min lägenhet.
    Trevligt och professionellt bemötande utav honom.
    Alltid nåbar att svara på mina frågor och funderingar.
    Och alltid ett leende på läpparna.
    Kände mig trygg med att ha honom som min mäklare, för han gav verkligen 100 procent!
    Över mina förväntningar! Läs mer
    2018-04-23 Karl-Albin L svarar Lina N
    Hej Lina! Denna typen av respons är vad som driver mig som person och jag är oerhört tacksam för de fina orden du skrivit. Återigen tack för förtroendet och lycka till med ditt nya boende.
Alexander Sjönvall
Petter Hedström