6 rekommendationer

Mattias Lindmark
en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3
702 10 Örebro — Visa karta

Vad tror Mattias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Mattias Lindmark

• Lars P
    Lars P skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mattias är väldigt kunnig med ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Gav snabb återkoppling och var engagerad genom hela affären vilket gav ett bra resultat. Vi kunde inte vara mer nöjda.
  • Lars P
    Lars P skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsig från start till mål. Berättade hela tiden vad som skulle hända. Och resultatet blev över förväntan. Det självklara valet av mäklare, vi kommer rekommendera honom till våra vänner och alla vi känner.
  • Nahid D
    Nahid D skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mattias har ett otrolig bra och avslappnad bemötande. Han kan sitt området, ger korrekt information. Mattis är en person med kompottens i alla plan.
    Vi är super nöjda med honom o kommer att anlita honom framöver, samt presentera honom för de som vill ha en bra mäklare.
  • Frida S
    Frida S skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevlig, framåt, drivande och pålitlig.
  • Inger S
    Inger S skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi skrev avtal med Mattias innan vi riktigt beslutat oss för försäljning. Det innebar att han bevakade prisläget på vår lägenhet och meddelade oss det aktuella värdet en gång/ månad. Det funkade bra, och det kändes naturligt att fortsätta när det blev aktuellt med försäljning . Affären gick fort, och vi är nöjda. Vi är nöjda med alla delar i försäljningen. Procentandelen På mäklararvodet var 7,5 %. Vi kollade inte med
    andra mäklare när det var dags för försäljning, men vi har förstått att det finns andra billigare alternativ. Men som sagt, allt funkade enligt förväntan så vi är nöjda.
  • Irén H
    Irén H skrev om Mattias Lindmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Allt fungerade bra innan och under försäljning. När bostaden var såld saknade jag återkoppling. Fick ej svar på mejl. Jag upplevde också kontakten med Mattias som kort och formell på överlåtelsedagen.
Antonio Yuksel
Alexander Sjönvall