Petter Hedström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 37 kunder tycker om Petter Hedström

• Johan S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hjälpsam, lyhörd och engagerad. Läs mer
    2018-12-07 Petter H svarar Johan S
    Hej Johan.
    Tack! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya villa.
    Med vänlig hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Cathrine S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi har sålt en nyproduktion på Termikgatan i Örebro.
    Jag är väldigt nöjd med det upplägg vi haft och känner att mäklaren/Petter var lyhörd & tillmötesgående!
    Lägenheten såldes väldigt fort så alla parter är glada så klart 🤗🤩🤗// Cathrine Läs mer
    2018-11-26 Petter H svarar Cathrine S
    Hej Cathrine,
    Stort tack själv! Ett toppen upplägg som gick rakt i mål.
    All lycka!
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström .
  • Emelie L skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde vår lägenhet, 3:a på 63kvm.
    Blev proffsigt bemött av mäklaren men inte på ett stelt sätt. Han förklarade hur bostadsaffärer går till på ett enkelt vis. Han har återkopplat snabbt vid frågor och hela tiden uppdaterat om läget under perioden som lägenheten låg ute till försäljning och under budgivningen. Det har varit raka besked och positiv energi från mäklarens sida under hela tiden. Inför visning kom han i god tid för att förbereda vilket känts bra och seriöst.
    Toppen mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Emelie L
    Hej Emelie,
    Roligt att ni är nöjda!
    All lycka,
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    - Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet, en 3 rok på 63 kvm (Boklok).
    - Vi har blivit bemötta på ett lättsamt, lugnt och professionellt sätt
    - Vi förväntade oss att få lägenheten såld för maximalt utgångspris då det var högre än mäklarens värdering. Jag förväntade mig löpande återkoppling under försäljningen och stöd att göra rätt val. Mäklaren levde upp till dessa med råge, fick lägenheten såld för 75000 mer än utgångspris och hade snabb återkoppling, god tillgänglighet och utmärk stöd under hela försäljningen.
    - Utmärkt upplevelse från början till slut! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Uppskattar verkligen vårt samarbete. Det värmer att ni verkligen är nöjda!
    All lycka i framtiden.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Magnus D skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Kan, och kommer, med varm hand rekommendera Petter till alla mina vänner som söker en mäklare. Han är otroligt kunnig och påläst när det gäller bostaden och området. Petter hjälpte oss när vi låg lite pyrt till... Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Magnus D
    Hej Magnus,
    Stort tack! Jag välkomnar dina vänner och bekanta med öppen famn.
    Önskar er all lycka i ert nya boende närmare stan!
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Väldigt proffsig, påläst och driven mäklare. Vi har enbart positivt att säga om Petter som sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Per Linus Bertil G
    Hej Linus,
    Stort tack för era ord! Super kul att få förmedla eran fina villa och även att ni köpte en fin villa av mig.
    Önskar er alla lycka!
  • Arash F skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt engagerad och entusiastisk, höll kontakt hela tiden.
    Vi hade förväntat oss en ca. 2-3 månader process minst, men blev glatt överraskad hur fort det gick från kontakt till köp. Ca. 6 veckor.
    Vi kan verkligen rekommendera Petter Hedström. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Arash F
    Hej Arash,
    Tack för värmande ord!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Aziz K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter sålde vårt radhus. Duktig och väldigt lyhörd. Vi är jätte nöjda med den servicen vi fick och skulle verkligen rekommendera honom för andra. Läs mer
    2018-08-29 Petter H svarar Aziz K
    Hej Aziz,
    Tack för era fina ord och det glädjer mig att ni är nöjda.
    Ser fram emot att följa er med ert nya husbygge!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Emilia P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag och min sambo köpte en lägenhet där Petter var mäklare och valde att använda honom som mäklare av den lägenheten vi redan ägde. Vi är nöjda i båda affärena men speciellt nöjda blev vi när vi sålde. Dels för att fotografen gjorde ett väldigt bra jobb och för att lägenheten ökade bra i pris trots högsommar och semestertider!
    Rekommenderar både svenskfast och Petter! Läs mer
    2018-08-03 Petter H svarar Emilia P
    Hej Emilia,
    Tack för er rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och önskar er lycka till.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Joachim H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en fantastik människa och mäklare. Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-06-26 Petter H svarar Joachim H
    Hej Joachim,
    Era ord är otroligt värmande.
    Att ni är nöjda betyder allt! Önskar er all lycka med era nya utmaningar.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Alexander Sjönvall