Petter Hedström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 40 kunder tycker om Petter Hedström

• Jesper B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-01-13

Petter Hedström sålde vår villa. Genom hela processen mycket professionell, kompetent och ambitiös. Dessutom alltid snabb respons vid frågor. Vi kan varmt rekommendera Petter. Läs mer
    2019-01-14 Petter H svarar Jesper B
    Hej Jesper,
    Stort tack för era fina ord.
    Hoppas nya huset blir super!
  • Rawan A
    Rawan A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-12-13

Petter är en väldigt kompetent mäklare som trots låg marknad fick min nyproducerade lägenhet såld. Väldigt proffsig mäklare som kan sin sak Läs mer
    2018-12-16 Petter H svarar Rawan A
    Hej Rawan,
    Stort tack! Önskar er all lycka.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-12-13

Vi inledde tidigt ett samarbete och köpte vår villa genom Petter och han hjälpte oss sedan att sälja vår lägenhet. Han är engagerad och jobbar för att allt ska bli perfekt. Han har bra koll på hur marknaden ser ut och man blir alltid väldigt trevlig bemött. Jag kan varmt rekommendera Petter!
    Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-12-16 Petter H svarar Lisa E
    Hej Lisa,
    Stort tack för rekommendationen. Ser fram emot att se era nya planer i ert nya hus!
    All lycka,
  • Johan S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-12-06

Hjälpsam, lyhörd och engagerad. Läs mer
    2018-12-07 Petter H svarar Johan S
    Hej Johan.
    Tack! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya villa.
    Med vänlig hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Cathrine S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-11-20

Vi har sålt en nyproduktion på Termikgatan i Örebro.
    Jag är väldigt nöjd med det upplägg vi haft och känner att mäklaren/Petter var lyhörd & tillmötesgående!
    Lägenheten såldes väldigt fort så alla parter är glada så klart 🤗🤩🤗// Cathrine Läs mer
    2018-11-26 Petter H svarar Cathrine S
    Hej Cathrine,
    Stort tack själv! Ett toppen upplägg som gick rakt i mål.
    All lycka!
    Med vänliga hälsningar, DIN mäklare Petter Hedström .
  • Emelie L skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-10-20

Sålde vår lägenhet, 3:a på 63kvm.
    Blev proffsigt bemött av mäklaren men inte på ett stelt sätt. Han förklarade hur bostadsaffärer går till på ett enkelt vis. Han har återkopplat snabbt vid frågor och hela tiden uppdaterat om läget under perioden som lägenheten låg ute till försäljning och under budgivningen. Det har varit raka besked och positiv energi från mäklarens sida under hela tiden. Inför visning kom han i god tid för att förbereda vilket känts bra och seriöst.
    Toppen mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Emelie L
    Hej Emelie,
    Roligt att ni är nöjda!
    All lycka,
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-10-20

- Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet, en 3 rok på 63 kvm (Boklok).
    - Vi har blivit bemötta på ett lättsamt, lugnt och professionellt sätt
    - Vi förväntade oss att få lägenheten såld för maximalt utgångspris då det var högre än mäklarens värdering. Jag förväntade mig löpande återkoppling under försäljningen och stöd att göra rätt val. Mäklaren levde upp till dessa med råge, fick lägenheten såld för 75000 mer än utgångspris och hade snabb återkoppling, god tillgänglighet och utmärk stöd under hela försäljningen.
    - Utmärkt upplevelse från början till slut! Läs mer
    2018-10-22 Petter H svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Uppskattar verkligen vårt samarbete. Det värmer att ni verkligen är nöjda!
    All lycka i framtiden.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Magnus D skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-10-17

Kan, och kommer, med varm hand rekommendera Petter till alla mina vänner som söker en mäklare. Han är otroligt kunnig och påläst när det gäller bostaden och området. Petter hjälpte oss när vi låg lite pyrt till... Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Magnus D
    Hej Magnus,
    Stort tack! Jag välkomnar dina vänner och bekanta med öppen famn.
    Önskar er all lycka i ert nya boende närmare stan!
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Per Linus Bertil G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-10-16

Väldigt proffsig, påläst och driven mäklare. Vi har enbart positivt att säga om Petter som sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Per Linus Bertil G
    Hej Linus,
    Stort tack för era ord! Super kul att få förmedla eran fina villa och även att ni köpte en fin villa av mig.
    Önskar er alla lycka!
  • Arash F skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2018-10-07

Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt engagerad och entusiastisk, höll kontakt hela tiden.
    Vi hade förväntat oss en ca. 2-3 månader process minst, men blev glatt överraskad hur fort det gick från kontakt till köp. Ca. 6 veckor.
    Vi kan verkligen rekommendera Petter Hedström. Läs mer
    2018-10-19 Petter H svarar Arash F
    Hej Arash,
    Tack för värmande ord!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Alexander Sjönvall