Petter Hedström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3
702 10 Örebro — Visa karta

Vad tror Petter att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Petter Hedström

• Arash F
    Arash F skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var väldigt engagerad och entusiastisk, höll kontakt hela tiden.
    Vi hade förväntat oss en ca. 2-3 månader process minst, men blev glatt överraskad hur fort det gick från kontakt till köp. Ca. 6 veckor.
    Vi kan verkligen rekommendera Petter Hedström. Läs mer
  • Aziz K
    Aziz K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter sålde vårt radhus. Duktig och väldigt lyhörd. Vi är jätte nöjda med den servicen vi fick och skulle verkligen rekommendera honom för andra. Läs mer
    2018-08-29 Petter H svarar Aziz K
    Hej Aziz,
    Tack för era fina ord och det glädjer mig att ni är nöjda.
    Ser fram emot att följa er med ert nya husbygge!
    Med vänliga hälsning, ER mäklare Petter Hedström.
  • Emilia P
    Emilia P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jag och min sambo köpte en lägenhet där Petter var mäklare och valde att använda honom som mäklare av den lägenheten vi redan ägde. Vi är nöjda i båda affärena men speciellt nöjda blev vi när vi sålde. Dels för att fotografen gjorde ett väldigt bra jobb och för att lägenheten ökade bra i pris trots högsommar och semestertider!
    Rekommenderar både svenskfast och Petter! Läs mer
    2018-08-03 Petter H svarar Emilia P
    Hej Emilia,
    Tack för er rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet och önskar er lycka till.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Joachim H
    Joachim H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en fantastik människa och mäklare. Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-06-26 Petter H svarar Joachim H
    Hej Joachim,
    Era ord är otroligt värmande.
    Att ni är nöjda betyder allt! Önskar er all lycka med era nya utmaningar.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter visade från dag ett att han var den rätta personen att sälja vår bostad. Han har, på ett proffsigt och tryggt sätt, sålt vår bostad och lyckats överträffar de förväntningar vi hade på slutpriset.

Vi rekommenderar denna duktiga mäklare i alla lägen! Läs mer
    2018-05-07 Petter H svarar Marcus N
    Hej Marcus,
    Tack för ert förtroende. Och det glädjer mig att vi lyckades överträffa era förväntningar!
    Jag är glad att hjälpa er mot ert nästa mål.

Vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsningar, er mäklare Petter Hedström.
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning som sköttes av Petter Hedström. Han har ett proffsigt bemötande och var alltid tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Vi kände ett stort förtroende för Petter och kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-04-16 Petter H svarar Alexander J
    Hej Alexander,
    Varmt tack för ert förtroende och rekommendationen.
    Jag önskar er lycka till i er nya bostad i er nya stad!
  • Peter G
    Peter G skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsig och snabb med återkoppling. Precis det man vill ha när man säljer. Läs mer
    2018-04-09 Petter H svarar Peter G
    Hej Peter,
    Stort tack för ert förtroende. Glädjer mig att ni är nöjda.
    All lycka så hörs vi i framtiden!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter ger ett exemplariskt bemötande och är mycket trevlig. Läs mer
    2018-04-06 Petter H svarar Mikael W
    Hej Mikael,
    Tack för rekommendationen. Kul att vi kunde genomföra affären så ni kan flytta till huset i er nya stad!
    Önskar er all lycka,
  • Petra Johanna Natalie E
    Rekommenderar varmt att ta hjälp av Petter vid både försäljning och köp av lägenhet. Stort engagemang och lätt att nå. Strävar efter att alla parter i affären ska vara riktigt nöjda. Läs mer
    2018-03-21 Petter H svarar Petra Johanna Natalie E
    Hej Petra,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag är glad att jag fick hjälpa er med köp och försäljning av bostad.
    Lycka till i er nya bostad & hör av er när jag kan hjälpa er nästa gång!
    Med vänliga hälsningar, er Mäklare Petter Hedström.
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ambitiös, energisk, strategisk, trevlig och glad mäklare! Läs mer
    2018-03-12 Petter H svarar Lotta P
    Hej Lotta,
    Tack! Extra roligt att jag fick hjälpa er att sälja era båda bostadsrätter och hjälpa er köpa en bostad tillsammans.
    All lycka,
    Med vänliga hälsningar, er mäklare Petter Hedström
  • Magdalena A
    Magdalena A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en mycket proffsig, energisk, trevlig, trygg, varm och en helt fantastiskt duktig mäklare! Kan varmt rekommendera honom. Ni kommer inte att ångra er. Min man och jag är Mycket nöjda med vår husförsäljning. Magdalena Läs mer
    2018-03-11 Petter H svarar Magdalena A
    Hej Magdalena,
    Värmande ord, jag känner mig privilegierad att ha ert fortsatta förtroende.
    All lycka så hörs vi snart igen.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Proffsigt bemötande!
    Petter gjorde ett grymt arbete och jag kände att jag fick det lilla extra!
    Rekommenderar Petter till alla jag känner som ska sälja i Örebro området! Läs mer
    2018-03-09 Petter H svarar Jenny N
    Hej Jenny,
    Roligt att du är nöjd och extra roligt att höra att du uppskattar mitt arbete.
    Ha det fint och hälsa familjen!
    Med vänlig hälsning, din mäklare Petter Hedström.
  • Kemal H
    Kemal H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är mycket professionell och skötte affären på bästa möjliga sätt. Jag kommer alltid att anlita Petter för framtida affärer. Läs mer
    2018-03-05 Petter H svarar Kemal H
    Hej Kemal,
    Tack för de fina orden. Det glädjer mig att även i framtida affärer kommer få vara DIN mäklare!
    Med vänlig hälsning, din mäklare Petter Hedström.
  • Linda P
    Linda P skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra fungerande kommunikation. Trevligt bemötande. Bra att han lyckades fixa en extra visning som passade oss. Läs mer
    2018-02-26 Petter H svarar Linda P
    Hej Linda,
    Vad roligt. Ni är varmt välkomna till varma Örebro och framför allt till fina Ormesta.
    All lycka,
  • Johanna Ö
    Johanna Ö skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Supernöjd från början till slut! Professionell, engagerad och trevlig :) Läs mer
    2018-02-21 Petter H svarar Johanna Ö
    Hej Johanna,
    Tack, det värmer.
    Lycka till i Linköping nu!
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi fick det bästa möjliga bemötande man kunde få av en mäklare, har aldrig tidigare mött en person som är så engagerad,driven och målmedveten som Petter. Han gjorde allt plus lite till och la ner sin själ i att sälja vårat radhus som vi i princip inte trodde skulle gå. Han kämpade in i det sista och visade oss att hårt arbete lönar sig.

Vi rekommenderar Petter till alla som ska sälja något, ni kommer inte bli besvikna. Läs mer
    2018-02-21 Petter H svarar Jimmy E
    Hej Jimmy,
    Från hjärtat, tack för era fina ord! Det värmer otroligt och det är detta som får mig att driva vidare.
    Vi lyckades och nu får ni äntligen flytta in i ert nya fina hus!
    Vi hörs av i framtiden.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
    2018-02-12 Petter H svarar Magnus E
    Hej Magnus,
    Tack. Roligt att ni är nöjda! Jag tror ni kommer stormtrivas i er nya bostad.
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra första intryck och han sålde verkligen vårt hus! Sa att han skulle vara tillgängligt när so helst och det stämde. Mycket nöjda Läs mer
    2018-02-12 Petter H svarar Jimmy B
    Hej Jimmy,
    Tack för dem fina orden. Det värmer och jag är glad att vi gjorde affär och ni fick komma närmare stan!
    Vi hörs av i framtiden.
  • Damjan K
    Damjan K skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter var mäklaren jag valde efter många möten med många olika mäklare. Han var den enda som kom till mötet påläst om området, hade en sund och realistisk syn på försäljningen (både positivt och negativt). Men det som var mest imponerande var att han kom på första träffen med ett första utkast på en tydlig försäljningsstrategi baserad på objektet och tiden på året. Smart kille som är ung, hungrig och jobbar på från början till slut med sina kunder och affärer. Inget avtagande intresse eller liknande upplevdes under försäljningen och han informerade mig proaktivt om vad som hände, nästan på daglig basis.

Han har även bra koll på marknadsföring och är en riktigt vass förhandlare och säljare, men på ett behagligt sätt. Vilket är positivt för såväl intressenter, köpare som säljare.

Rekommenderas starkt och jag kommer vända mig till Petter för mina framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Damjan K
    Hej Damjan,
    STORT tack för de fina orden.
    En strategi som vi lyckades driva in ända i mål.
    Jag är glad att du rekommenderade mig till dina vänner och fortsätter vända dig till mig för framtida bostadsaffärer. Jag ser fram emot det!
  • Johan N
    Johan N skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter är en engagerad och strukturerad mäklare som dessutom är lyhörd i alla diskussioner. När man behöver rådgivning får man alltid svar.

Mina förväntningar var höga och Petter levde väl upp till dessa. En mycket bra mäklare. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Johan N
    Hej Johan,
    Kul att få äran och att jag uppfylla era förväntningar trots en tuffare försäljning så uppnådde vi ett bra resultat!
    Hoppas allt är väl med er och att ni trivs i era nya bostäder som vi hjälptes åt att hitta!
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra bemötande och engagemang. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Staffan B
    Hej Staffan,
    Stort tack för de fina orden.
    Glad att jag lyckades sälja din lägenhet och hjälpa dig att köpa en ny!
    Vi hörs inom sin framtid!
  • Dick R
    Dick R skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Första intrycket och bemötande kändes bra det kändes som vi fick en bra kontakt, tyvärr ändrades det efter hand då vi kände att förtroendet försämrade efter att vi fick veta att radhuset bredvid vårat radhus också skulle säljas och Petter skulle även sälja detta projekt
    Vi upplevde att man prioriterade detta projekt förstår att Petter ej kunde göra något åt detta då han är anställd vad vi förstår av Svensk Fastighetsförmedling. Då vi tidigare använt oss av Svensk Fasthetsförmedling i ett annat län och var mycket nöjda men tyvärr har detta förändras pga bristande förtroende. Läs mer
    2018-02-12 Petter H svarar Dick R
    Hej Dick,
    Tack för ditt omdöme, jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om er försäljning. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utför mitt uppdrag, i detta fall har jag missat i min kommunikation om orsaken till vi valde att göra som vi gjorde. Men jag är samtidigt övertygad om att prioriteringen påverkat försäljningsresultatet till er fördel, att båda bostäderna såldes till de höga priserna tycker jag talar för det. Jag tar till mig av er kritik och hoppas att vi på Svensk Fastighetsförmedling trots detta ska återfå förtroendet att ha er som kund hos oss.
    Med vänlig hälsning, Er mäklare Petter Hedström.
  • Petter E
    Petter E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Jättetrevlig och duktig, och som på ett enkelt och tydligt sätt förklarade alla steg i processen till vårat nya boende. Bra uppföljning och anträffbar varje gång vi behövde få kontakt med honom. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Petter E
    Hej Petter,
    Tack! Hoppas ni stormtrivs fortsatt i ert nya radhus.
    Vi hörs i framtiden.
  • Lars-Erik S
    Lars-Erik S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Påläst från första mötet och hela vägen fram till avslut.
    Aktiv och mycket snabba informativa återkopplingar.
    Sammanfattningen blir från oss en mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Lars-Erik S
    Hej Lars-Erik,
    Våran väg tillsammans skapade en god affär och vi har mycket nöjda köpare!
    Det glädjer mig att ni är nöjda!
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Petter visade sig vara rätt individ att ta sig an vår bostad. Väldigt fint bemötande och struktur i sitt arbete. Kontinuerlig kontakt med säljaren och uppföljning kring vad som sker och plan framåt. Upplever att han känt av snabbt vad säljaren (vi) önskar oss och med stor portion ödmjukhet. Petter har med tydliga riktningar och utsatta mål lyckats slutföra försäljningen enligt även då förutsättningarna som rådde (sommar period - försening av tillträde).
    Vi tackar Petter för allt och önskar den bästa framtid inom fastighetsbranschen/förmedlingen. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Dennis H
    Hej Dennis,
    Jag tackar er för ert förtroende och hoppas jag får möjlighet att hjälpa er i framtiden också!
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Köpte en nyproducerad lägenhet 3 RoK i Örebro, Södra Bettorp.
    Petter är ambitiös och bevakar både säljarens och köparens intressen. Trots sin korta erfarenhet ger han ett proffsigt intryck. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Mattias R
    Hej Mattias,
    Stort tack för de fina orden.
    En fin lägenhet i fint läge, hoppas du fortsatt trivs bra!
    Vi hörs.
  • Tony S
    Tony S skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Mycket bra bemötande och hjälpsam inga problem om man ringer om någonting kan han ordna det man vill så gör han det eller tar reda på det om han själv inte vet. Så bara positivt. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Tony S
    Hej Tony,
    Jag är tacksam att du blev nöjd med ditt bostadsköp!
    Hoppas du trivs bra i lägenheten.
  • Anna J
    Anna J skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Oklanderligt bemötande och formidabel insats. Över förväntan. Många tack! Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Anna J
    Hej Anna,
    Tusen tack för era fina ord!
    Hoppas ni trivs bra i Göteborg och att ni någon gång har vägarna förbi kontoret på en kaffe.
  • Elin A
    Elin A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Professionell, snabb och oerhört vänlig i sitt bemötande. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Elin A
    Hej Elin.
    Stor ära att få sälja på uppdrag åt er!
    Resultatet blev där utefter med en så central lägenhet. ***
  • Adam Å
    Adam Å skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi upplevde det som perfekt. Han lyssnade och kom med förslag och löste saker utan problem. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Adam Å
    Hej Adam,
    Vilken värme! Tack så mycket.
    Hoppas vi hörs snart!
    Med vänliga hälsningar, er mäklare Petter Hedström.
  • Amira A
    Amira A skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Bra bemötande. Trevlig. Anträffbar. Höll oss uppdaterade. Proffesionell. Läs mer
    2018-01-25 Petter H svarar Amira A
    Hej Amira,
    Tack så mycket!
    Hoppas du är lika nöjd fortfarande och du trivs bra i nya staden!
Alexander Sjönvall
Petter Hedström