5 rekommendationer

Ronja Sköld
en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Köpmangatan 3
702 10 Örebro — Visa karta

Vad tror Ronja att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Ronja Sköld

• Matz K
    Matz K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Instämmer i övriga positiva kommentarer..! Det känns inte bara klippstabilt utan bergfast i bemötandet, omtanken, den genuina KÄNSLAN som Ronja förmedlar, i tillägg till den juridiska formalia som hör till en försäljning. Att beskriva den stegvisa processen till något som känns hanterbart i sin helhet gör Ronja med lätthet och det uppskattas mycket!
    Vi rekommenderar säljare (och köpare med förstås) att ha Ronja med som en kandidat i urvalet av tänkbara mäklare när det är dags för er; ni kommer inte bli besvikna!
  • Kim K
    Kim K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Ronja som från dag ett och hela vägen igenom varit en klippa! Hon är lyhörd, flexibel, engagerad och trygg. Vid vår försäljning har flertalet "större händelser" hänt snabbt på kvällar, helger och till och med på Ronjas weekendsemester - oavsett detta har Ronja ordnat allt på studs och varit glad och positiv. Guld värd. Rekommenderas skarpt!
  • Pär A
    Pär A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Ronja Sköld bästa fastighetsmäklaren i Örebro !!
    Vi är mycket nöjda med hennes insats !
    Pär A gillar detta
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Ronja Sköld i Februari.
    Allting gick mycket smidigt och professionellt från början till slut på försäljningsprocessen.
    Undrade jag över något så tog det inte lång tid innan jag fick svar.
    Skall om möjligt anlita Svensk fastighetsförmedling när ny bostad skall inhandlas :)
    2 tummar upp till Ronja
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Alltid lika trevlig, tillgänglig och tillmötesgående. Vi kände oss unika som Ronjas kunder och fick den allra bästa hjälpen att sälja vårt radhus. Betalar arvodet med glatt sinne i behåll! Barbro och Janne
Antonio Yuksel
Alexander Sjönvall