Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Svensk Fastighetsförmedling Örebro

• BadgeNineYears
1 115

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Örebro! Vid Hjälmarens strand i Närke hittar du Örebro, Sveriges sjätte största tätort som fortsätter att växa. Är du inne på att köpa bostad här? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan Örebro, staden och området runtom i detalj och hjälper dig på vägen mot...

1115 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Faris V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Bra och tydlig i kommunikationen

Bengt Sigvard S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Lillån

Från första stund har Sofie på ett proffsigt och kommunikativt sätt varit en stor hjälp i hela hussäljarprocessen. Den vägledning vi fått har varit fantastisk och jag kan varmt rekommendera både Sofie och Svensk Fastighetsförmedling.

Jesper M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Kan varmt rekommendera Sofie! Vi är supernöjda med försäljningen av vårat radhus. Hon har agerat proffsigt och lyssnat bra på hur vi vill ha det utifrån våran situation. Hon har alltid varit lätt att nå och kommunicera med.

Filip L
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Lindblom  en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Trevlig och kunnig, tog reda på fakta jag efterfrågade och var lättillgänglig.

Svar från William Lindblom

Stort tack för det fina omdömet Filip. Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten! - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Maria K
Sålde sitt hus med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Lillkyrka

Trevlig och kunnig och som helt och hållet levde upp till våra förväntningar och förhoppningar om att hitta en köpare så pass snabbt.

Mats Mikael W
Skrev om Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

En mäklare som levde upp till mina förväntningar. Noggrann, snabb och tydlig återkoppling.

Kurt Martin Olov J
Sörbyängen

Vi blev väl.bemötta och fick reda på det som vi ville ha svar på. Mvh Kurt o Gun

Eva J
Sörbyängen

Mycket trevligt bemötande. Vi fick snabb och bra hjälp.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack så mycket Eva för det fina omdömet, har varit så kul att jobba tillsammans med er. Vi ses på tillträdet!

Stefan F
Sörbyängen

Trevligt bemötande.snabb och bra försäljning.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack Stefan för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Så kul att affären gick bra och snabbt. Önskar er även lycka till med ert nya boende! Vi ses på tillträdet!

Solveig P
Örebro

William Lindblom är en mycket trevlig och tillmötesgående person. Hade han inte svar på våra frågor så tog han reda på det och återkom mycket snabbt. William levde gott och väl upp till våra förväntningar på mäklare.

Svar från William Lindblom

Tack så jättemycket för de fina orden, det värmer. Hoppas ni kommer trivas bra i eran nya fina lägenhet! Allt gott! - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Bengt P
Sålde sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Hagaby

Vi blev väl bemötta när vi köpte vår nya bostad av Joel ! Kände direkt att Joel skulle sälja vårt hus och nu är det gjort ! Vi är mer än belåtna med hans engagemang.Han har skött sig ypperligt , korrekt, hållit oss väl informerade med tät kontakt. Dessutom är han trevlig !!! Svensk Fastighetsförmedling kan vara stolta över Mäklare Joel Andersson, Vi kommer varmt att rekommendera Joel !

Daniel A
Örebro

Mycket trevlig mäklare. Skötte affären smidigt och var hjälpsam i sitt bemötande och de funderingar som fanns.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack Daniel för det fina omdömet, det uppskattas mycket!

Johan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Reynolds Ndugwa Kigula en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Adolfsberg

Bra! Trots tuffa tider så fick jag vad jag begärde.

Tor F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Örebro

Bra bemötande, svarade på alla frågor och var väldigt hjälpsam i att på kort varsel kolla på lägenheten igen innan köp.

Tobias H
Örebro

Trevligt bemötande och tydlig kommunikation kring processen!

Svar från Sofie Strömqvist

Tack så mycket Tobias för det fina omdömet, hoppas din dotter ska trivas bra i sin nya lägenhet!

Thomas G
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Karlskoga

Proffsig och saklig Gick igenom köpet på ett mycket förståreligt sätt.

Sofi W
Köpte sitt hus med hjälp av
Örebro

Vänlig, pålitlig och väldigt proffesionell

Carola F
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Lindblom  en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Alt gick klockrent! Snabbt och smidigt! Carola

Svar från William Lindblom

Stort tack för det fina omdömet Carola!

Tomas J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Bra val av mäklare. Goda råd, snabbt och smidigt sålt innan budgivning.

Sobat D

Det kändes tryggt och seriöst att ha William L som mäklare. Trevlig som person

Svar från William Lindblom

Tackar för de fina orden Sobat, hoppas du kommer trivas toppen i nya lägenheten!

Lena L
Örebro

Han är en bra lyssnare och försökte följa våra önskemål. Han jobbade snabbt o var proffsig och bra på att informera. Försäljningen gick snabbt trots dessa tider och han lyckades troligen med att alla parter blev nöjda med affären.

Svar från William Lindblom

Tack så jättemycket för omdömet Lena!

Inger J
Örebro

Ett proffsigt bemötande, visade stort intresse av att det skulle bli en bra o trygg affär. Det var våra förväntningar Smidig o lyhörd mäklare som under hela vägen informerade om lägesbilden o var lätt att nå.

Svar från William Lindblom

Stort tack för det fina omdömet Inger!

Fredrik S
Vasastan

Jag blev kontaktad av William via ett missat telefonsamtal som istället blev ett sms som fångade mitt intresse, där han undrade om jag ville få min lägenhet värderad. Med ett år kvar på mitt bundna lån med bra ränta valde jag att undersöka saken för att se om jag kunde återhämta min investering. Tanken var först inte att sälja men William lyckades någonstans övertala mig. I och med att jag blev övertalad till försäljning fick jag en känsla att han även kunde övertala någon till att köpa. Jag valde William på grund av hans...

Svar från William Lindblom

Tack så mycket Fredrik! Det har varit ett nöje att få sammarbeta med dig!

Con F
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Kvinnerstatorp

Robert Olsson har tagit hand om försäljningen av vårt hus på bästa sätt. Han är mycket tillmötesgående och trevlig. Vi är helt nöjda och har känt oss trygga med honom under hela försäljningsprocessen.

Alexander P
Väster Park

Är väldigt nöjd med Sofie och hennes arbete genom hela bostadsaffären! Detta är en mäklare som har koll på läget, är väl förberedd samt väldigt lyhörd och lätt att få tag på, rekommenderar henne starkt!

Svar från Sofie Strömqvist

Tack så mycket Alexander för det fina omdömet, hoppas du ska trivas så bra i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet :)

Jeanette L
Nora

Har fungerat jättebra. Är lätt att få tag på, inga problem att prata med, att fråga och få svar.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack Jeanette för du tog dig tiden att skriva ett omdöme, det uppskattas mycket. Önskar dig allt gott :)

Maud P
Väster Park

Glatt och trevligt bemötande. Lätt att prata med och fråga, när jag själv är så okunnig.Kändes kunnig om allt trots att hon är då ung. Hon var lätt att nå och snabb att återkoppla. Försäljningen gick mycket snabbare och smidigare än jag förväntat mej!

Svar från Sofie Strömqvist

Hej Maud! Tack för att du tog dig tiden att skriva ett sådant fint omdöme och tack för ett bra samarbete. Vi ses på tillträdet!

Soheil H
Örebro

Hej! Jag vill verkligen ta tillfället i akt att tacka dig, Sofie Strömqvist för allt ditt engagemang och stöd under hela processen. Du har verkligen gått utöver för att säkerställa att jag har fått den bästa möjliga hjälpen och jag är så tacksam för allt du har gjort för att göra denna erfarenhet smidig och positiv. Jag uppskattar verkligen ditt professionella och vänliga sätt, och jag är så nöjd med resultatet. Tack igen för allt du har gjort!☺️🥰🙏

Svar från Sofie Strömqvist

Tack snälla Soheil att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme. Du har verkligen köpt en kanon lägenhet och jag är övertygad om att du kommer trivas jättebra. Vi hörs av när det närmar sig tillträde. Allt gott! :)

Jörgen E
Örebro

Sofie var bra i början, men sedan upplevde vi att hon var väldigt pådrivande, vilket gjorde att vi kände oss stressade och pressade under hela processen. Det kändes som hon aldrig var på vår sida och såg våra intressen. Vi anser att vi inte fick så mycket hjälp av henne och hon gjorde inte så mycket för oss eller var tillmötesgående. Allt kändes bara krångligt och besvärligt och ibland lät hon irriterad. Vi tycker att vi är värda ett bättre bemötande och nu har vi hittat en ny lägenhet genom en annan mäklarbyrå med en mycket...

Svar från Sofie Strömqvist

Hej Jörgen, Jag tackar för din feedback och jag är ledsen att du upplevde vår service på det sättet. Jag förstår i det du skriver att ni kände er stressade och pressade under processen, och det är definitivt inte det intryck vi vill lämna efter oss. När ni köpte lägenheten var det vårt mål att uppfylla era önskemål och säkerställa att ni fick den bästa möjliga upplevelsen. När ni senare ångrade köpet trots det att vi skrivit under bindande överlåtelseavtal, försökte vi aktivt att hjälpa er att undvika ett kontraktsbrott,...

Mia A
Almby

Han har tryggt väglett mig genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Reynolds.

Simon K
Garphyttan

Enkel och snabb affär, tydlig och påläst!

Svar från Sofie Strömqvist

Tack Simon för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, det uppskattas verkligen. Hoppas ni ska trivas bra i huset! Önskar er en god jul, vi ses på tillträdet!

Ulf L
Garphyttan

Mycket trevlig, lyhörd, tillmötesgående och kunnig varför Sofie starkt rekommenderas

Svar från Sofie Strömqvist

Tack för det fina omdömet Ulf och tack för ett bra samarbete. Får önska er en god jul så länge och så ses vi på tillträdet! :)

Kristina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Vi har haft förtroende för Josefin som är rekommenderad av mitt barnbarn som är mäklare i en annan del Sverige. Vi bor 20 mil från Örebro och har dessutom varit utomlands under tiden. Har inte kunnat följa upp hennes arbete men är mycket nöjda med slutresultatet. Med vänlig hälsning, Kristina och Sven Lundin

Doris Ann-Katrin H
Köpte sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Odensbacken

Trevlig och korrekt! Ordnar efter önskemål. Kanske lite stressat intryck ibland. Inte fullföljt riktigt allt som utlovat, som att överlämna kontraktet och lämnat några frågor obesvarade, så en lite svag fyra.

Lise-Lott A
Odensbacken

Mycket bra och duktig mäklare. Hela försäljningen av huset har gått mycket bra och snabbt . Finns inget negativt att säga.

Kristin H
Köpte sin stuga med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Odensbacken

Trovärdig, serviceinriktad, bra uppföljning och trevlig.

Sören M
Sålde sin stuga med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Kilsmo

Snabb, kunnig, skicklig skribent, bra visning, bra samarbete med fotograf. Hon och vi tog chansennoch lyckades över förväntan

Svar från Sofie Strömqvist

Tack så mycket för de fina orden Sören och tack för att jag fick förtroendet att förmedla erat fantastiska fritidshus. Det har varit så roligt. Vi hörs vidare, önskar er allt gott :)

Gunnel K
Sålde sin bostad med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Odensbacken

Bra bemötande. Saklig information.

Bengt P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Vi fick en bra kontakt och svar på alla frågor. Med ett trevligt och tryggt bemötande!

Astrid Margareta L
Solhaga

Trots en besvärlig tid med trög fastighetsmarknad lyckades han sälja min bostad. Trots att han var helt ny i sin roll som fastighetsmäklare tog han det helt lugn och uppförde sig som - i mina ögon sett - en erfaren mäklare (jag har varit med om 8 fastighets- och lägenhetsförsäljningar). Han var saklig och beskrev och förklarade allt jag behövde veta, trots att jag numera är en äldre ibland lite trög dam, som inte alltid hänger med i svängarna. Jag är helt nöjd med William Lindblom som mäklare vid försäljning av min lägenhet på Ledgränd 41 i Örebro

Svar från William Lindblom

Tack så jättemycket för det väldigt fina omdömet Astrid! Så kul att vi lyckades med en försäljning och jag får tacka för förtroendet att ha fått förmedla lägenheten. Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet och att flytten går smidigt! Allt gott, William Lindblom - Svensk fastighetsförmedling Örebro

Xin Z
Solhaga

Jag mår bra, han är mycket snäll. Tacka honom

Svar från William Lindblom

Stort tack för de fina orden Xin, hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Tingting S
Solhaga

William är en bra mäklaren och vi är så nöjd med honom.

Svar från William Lindblom

Tack så jättemycket för det fina omdömet Tingting! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. - William Lindblom - Svensk fastighetsförmedling Örebro

Amila I
Sålde sitt hus med hjälp av William Lindblom  en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Odensbacken

En hängiven mäklare som var mån om mig som kund. Proffsig i sitt arbete genom snabba återkopplingar, mycket god kommunikation och har ett driv/engagemang som jag ibland saknat hos andra mäklare. Det jag uppskattade allra mest var Williams flexibilitet. Han ställde snabbt om vid önskemål om förhandsvisning på obekväma tider och dagar, vilket ökade mitt förtroende för honom. Jag hade utan tvekan valt William som mäklare (igen) inför en kommande försäljning

Svar från William Lindblom

Tack så hemskt mycket för de fina orden Amila! Det glädjer mig verkligen att er upplevelse har vart bra. Så fina omdömen som detta är det bästa kvittot jag som mäklare kan få! Jag får även passa på att tacka er för förtroendet att förmedla erat fritidshus, det har vart jätteroligt. Vi håller kontakten framöver. - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Lotta V
Slussen

Väldig trevligt bemötande och kunnig på sitt jobb...

Bertil L
Fellingsbro

Bara goda erfarenheter. Trevlig, strukturerad, proffesionell. Kunde inte ha varit bättre.!

Jan J
Odensbacken

Enligt vadjag förvarade mej. Bra info och återkoppling.

Lina H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Anlita inte Svensk Fastighetsförmedling! Deras dåvarande mäklare Andreas Ponten varken kontrollerade eller upplyste os om att vägen till dubbelgarage låg utanför tomten samt att det inte fanns servitut på den vilket orsakar oss stora problem när vi ska nu sälja huset

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Hej Lina! Det var tråkigt att läsa att ni inte har fått en positiv upplevelse av förmedlingen från vår sida. Andreas Pontén jobbar, som du själv nämner, inte kvar hos oss på Svensk Fastighetsförmedling men gjorde så under förmedlingen om jag förstår dig rätt. Du får gärna ringa till mig så kan vi prata mer om det inträffade. Du når mig på 0767884458, Med vänlig hälsning Robert Olsson - Svensk Fastighetsförmedling

Mats J
Köpte sitt hus med hjälp av William Lindblom  en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Odensbacken

Mycket bra och påläst kille denna William såååå smidig och snabb affär 👍

Svar från William Lindblom

Stort tack för de fina orden Mats! Så roligt att vi fick till en så snabb och smidig affär, hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende. - William Lindblom, Svensk fastighetsförmedling Örebro

Hans-Erik A
Örebro

Ett trevligt och korrekt bemötande. Ett strategiskt och smart upplägg som helt motsvarade mina förväntningar.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack Hans-Erik för det fina omdömet. Så himla roligt att vi fick så bra betalt för din lägenhet. Vi hörs och ses! :)

Konrad G
Örebro

Sofie var otroligt professionell i sin yrkesroll och tillgänglig gällande frågor osv.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack för det fina omdömet. Hoppas ni är nöjda med köpet av lägenheten. Vi ses på tillträdet :D