Alexander Sjönvall
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 120 Läs vad Alexander Sjönvall

• Maine A sålde sitt hus med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-26

Norrut
    Vi har sålt vår villa på landet där vi bott i 20 år. Jag tycker att vår mäklare Alexander har skött försäljningen proffsigt från start till slut och jag upplever att jag har blivit bemött med både vänlighet och respekt, för mig som person och säljare. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Mikael A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-24

Södra Ladugårdsängen
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande från mäklaren, lite väl påskyndande med exempelvis lånelöfte inför visningen.
    Totalt sett fungerat bra, driven och flexibel mäklare. Läs mer
  • Kemal H sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-22

Solhaga
    Så bra som det går att bli! Enkel, lättsam och proffsig. Läs mer
  • Marita H sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-22

Södra Ladugårdsängen
    Bostadsrätt på Söder. Nyproducerad 2018. Alexander har skött min försäljning jättebra och jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-03-26 Alexander S svarar Marita H
    Hej Marita! Tack för rekommendationen! Härligt att höra att du är nöjd och jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Kristin E sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Örebro
    Hade Alexander som mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Fick en bra känsla direkt och han gjorde ett toppenjobb! Allt gick snabbt och smidigt, rekommenderar honom verkligen! Läs mer
    2020-03-26 Alexander S svarar Kristin E
    Hej Kristin! Underbart att höra, stort tack för både förtroendet och den fina rekommendationen!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Prabhu B köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Örebro
    Bought an apartment through Alexander. Our overall experience with Alexander was pretty good. He answered all our questions and gave all the proper information about the property at the right time. This is our first time buying a property in Sweden and Alexander made it smooth and easy for us. Läs mer
    2020-03-26 Alexander S svarar Prabhu B
    Hi Prabhu! Thank you for your recommendation. I am glad to hear that you are satisfied, and that you have had a positive experience on your first purchase here in Sweden. I hope you will enjoy your new apartment!

/your broker, Alexander Sjönvall
  • Julius Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Solhaga
    Kollat många lägenhet där Alexander har varit mäklare men med denna vart de klart att jag skulle köpa av honom. En 2a på 64kvm där den var nyrenoverad.

Redan första lägenheten där Alexander hade visning fick jag ett extremt bra intryck av Alexander och vid kontakt var han alltid professionell, förstående och trevlig!

Kort sagt så tycker jag att Alexander var väldigt lätt att ha och göra med vilket jag tycker är viktigt då det handlar om myclrt pengar och stora val! Läs mer
    2020-03-26 Alexander S svarar Julius Ö
    Hej Julius! Får börja med att gratulera till köpet, jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet. Stort tack för rekommendationen.
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Christina A sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-16

Ladugårdsängen
    Vi har köpt ett hus och valde då att ta in Alexander för att sälja vårt radhus. Vi fick förtroende för honom när vi var på husvisningen då han var påläst och tillmötesgående. Han hörde också av sig innan husvisningen för att se om det var något vi undrade över innan vi åkte dit. Likaså när vi sålde vårt radhus så var han i ständig kontakt med oss både innan radhuset kom ut på svensk fastighetsförmedlings hemsida och på hemnet. Radhuset var populärt och efter ganska många telefonsamtal mellan oss och Alexander så fick vi ett väldigt fint bud som Alexander lyckades få upp ytterligare. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-25 Alexander S svarar Christina A
    Hej Christina! Jag får börja med att tacka för förtroendet att få att sälja ert radhus, och tack för dom fina orden och den fina rekommendationen. Underbart att höra att ni är nöjda!

Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya bostad!
    Hälsa Stefan så gott, så hörs och ses vi framöver!
    Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall
  • Petra H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-16

Ladugårdsängen
    Köpte ett radhus via Alexander och är verkligen nöjd på alla sätt och vis!
    //Petra Läs mer
    2020-03-25 Alexander S svarar Petra H
    Hej Petra! Vad roligt att höra! Stort tack för rekommendationen och stort grattis till ditt köp!
    Mvh din mäklare, Alexander Sjönvall
  • Karl Göran A sålde sitt hus med hjälp av Alexander Sjönvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-14

Norrut
    Försäljning av villa. Alexander har varit behjälplig med de frågor och funderingar som har uppstått under processens gång. Han har även ställt upp även på kvälls- och helgtid.
    Hanteringen av försäljningsprocessen innebar i slutändan att försäljningspriset blev över förväntan. Läs mer
    2020-03-25 Alexander S svarar Karl Göran A
    Hej Göran! Stort tack för förtroendet att få sälja er fina fastighet! Försäljningen blev väldigt lyckad och vi fick ut ett väldigt fint slutresultat! Tack för rekommendation!

Mvh er mäklare, Alexander Sjönvall

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro