Läs vad 5 Läs vad Emma Törebrand

• 2021-01-16
    Toppenbra hon har skött uppdraget mycket bra
    Sven V
    • 66.0 m²
    • Centralt-Öster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2021-01-14
    Köpt bostadsrätt Mycket fint och personligt bemötande. Bra koll på bostaden och föreningen. Lever upp till och överträffar de förväntningar jagvhar på en mäklare.
    Gav superbra service och hjälp för att lösa situationen när jag inte hade min banks ställningstagande klart. Mycket bra service o hjälp med de dokument som behövdes till min bankman för att jag skulle kunna ordna mina lån.
    Kommer att rekommendera varmt till vänner och bekanta.
    Pia L
    • 66.0 m²
    • Centralt-Öster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Törebrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Tack för de fina orden Pia! Det gläder mig att höra att du känner dig nöjd med mitt arbete :)

• 2020-11-23
    Jag har sålt en bostadsrätt. Emma har vid all kontakt varit trevlig och professionell. Hon har alltid återkommit enligt ök och de frågor hon inte vetat svaret på har hon tagit reda på och återkopplat kring. Vid kontraktsskrivning var hon noggrann och gick igenom avtalet, vilket vi upplevde som mycket positivt.. Kan varm rekommendera Emma.
    Sofia F
    • 78.5 m²
    • Örebro
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation :) Ha en härlig dag!

• 2020-11-22
    Mycket trevlig. Hade svar på frågor. Tog kontakt redan innan första visningen. Något som inte alla mäklare gör. Det gav ett gott första intryck. Glad och tillmötesgående
    Lukas T
    • 1.5:a
    • 35.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
    Tack för rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad :) ses på tillträdet.

• 2020-11-22
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt bemötande. Snabb respons på frågor.
    Kristian T
    • 1.5:a
    • 35.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
    Tack Kristian för din fina rekommendation!