Kajsa Thörn

Kajsa Thörn

Kajsa Thörn är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Kajsa Thörn har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Kajsa Thörn har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Kajsa Thörn har haft 7 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-08

Läs vad 5 Läs vad Kajsa Thörn

• Jaakko Å
    köpte sitt hus med hjälp av Kajsa Thörn en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Fellingsbro
    2021-06-14
    Mycket trevlig och serviceminded. Det var inga problem om vi hade frågor.
    Tack! Jag svarar gärna på ytterligare frågor framöver om det dyker upp fler! Kajsa Thörn
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Thörn en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Sörby - Eklunda
    2021-06-14
    Kajsa är verkligen en ödmjuk, tillgänglig, insatt och hjälpsam mäklare. Hon ingav stort förtroende och lämnade inget åt slumpen i samband med kontraktskrivningen. Affären är inte helt avslutad och jag kommer ha kontakt med Kajsa fler gånger fram tills dess. Men av det jag sett hittills så blir det 5 av 5 ringar.
    Tack! Vad kul att höra att du är nöjd. Kajsa Thörn
  • sålde sitt hus med hjälp av Kajsa Thörn en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Fellingsbro
    2021-06-14
    Kajsa är både väldigt trevlig och förtroendeingivande. Hon har svarat snabbt och säkert på alla våra frågor kring vår pappas dödsbo. Allt har gått smidigt sen vi först kontaktade Kajsa.
    Tack så mycket för den fina recensionen! Kajsa Thörn
  • köpte sin stuga med hjälp av Kajsa Thörn en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Hässelkulla
    2021-05-05
    Jag köpte ett fritidshus på förhandsvisning genom Kajsa. Huset i sig såldes för ett väldigt lågt pris men jag blev trots det bemött under hela affären som att jag köpte ett slott. Kajsa återkopplar flitigt och finns alltid tillgänglig för stöttning under hela processen. Om jag säljer bostad vet jag vem jag vänder mig till i framtiden. Jag kan varmt rekommendera Kajsa.
    Tack så mycket Ludvig! Jag får passa på att önska er lycka till med renoveringen och hoppas att ni kommer trivas i stugan. Kajsa Thörn
    • Kårsta
    2021-03-28
    Sakkunnig, trevlig o lätt att nå. Vi är väldigt nöjda!
    Tack! Vad kul att höra att ni är nöjda. Kajsa Thörn