Karl-Albin Larsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 86 Läs vad Karl-Albin Larsson

• Lisa F köpte sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-04

Vi köpte en lägenhet.
    Mäklaren bemötte oss väldigt väl.
    Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar, stora som små.
    Upplevelsen i sig hade sina hinder längst vägen men sköttes väldigt bra och vi är supernöjda! Läs mer
    2020-03-18 Karl-Albin L svarar Lisa F
    Hej Lisa! Tack för din fina recension. Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten!
  • Houman T sålde sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-02

Eklunda/Sörby
    Proffsigt och mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2020-03-18 Karl-Albin L svarar Houman T
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen samt det fina betyget av mitt arbete. Lycka till med nya lägenheten!
  • Anneli F köpte sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-02

Köpt en bostadsrätt.
    Karl-Albin var otroligt proffsig och förtroendeingivande.

Han levde upp till förväntningarna mer än väl Läs mer
    2020-03-18 Karl-Albin L svarar Anneli F
    Stort tack och grattis till köpet! Fantastiskt roligt att ni som köpare känner er nöjda med både köp och mitt arbete som mäklare.
  • Ulf N köpte sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-02-21

Örebro
    Köpt lägenhet där vi blev bra bemötte och allt sköttes "by the book". Läs mer
    2020-03-18 Karl-Albin L svarar Ulf N
    Hej Ulf! Tack för du tog dig att recensera mitt arbete och det fina betyget.
  • Gunnar G köpte sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-02-11

Bostadsrätt
    Saklig, kunnig, förtroendegivande, noggrann, trevlig Läs mer
    2020-03-18 Karl-Albin L svarar Gunnar G
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda med mitt arbete. Säker på att ni kommer trivas toppen i nya lägenheten!
  • Emelie A sålde sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-01-25

Örebro
    Sålt en bostadsrätt. Karl-Albin gav oss ett gott bemötande. Vi hade positiva förväntningar i början sedan kände vi ett bristande engagemang men så kanske inte var fallet? Överlag positiv upplevelse. Läs mer
    2020-03-20 Karl-Albin L svarar Emelie A
    Hej Emelie! Tack för det fina betyget. Jag kan garantera att mitt engagemang varit på topp hela tiden. Det är därför er bostad är såld och grannarna fortfarande är till salu ;) Jag håller fortsatt utkik efter nya huset ni söker och hoppas det dyker upp inom kort. Allt gott!
  • Birgitta E sålde sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-01-17

Örebro
    Trevligt bemötande och professionell hantering av försäljningen. Läs mer
    Karl-Albin L gillar detta
  • Felix S köpte sitt hus med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-01-01

Örebro
    Köpt bostad i örebro. Bra bemötande och svara alltid Läs mer
    2020-03-20 Karl-Albin L svarar Felix S
    Vad roligt att ni känner er nöjda med köpet. Hoppas ni ska komma trivas bra i många år framöver i nya huset!
  • Nese A köpte sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-12-29

Örebro
    Extremely helpful and friendly. Läs mer
    2020-03-20 Karl-Albin L svarar Nese A
    Hi Nesa! Big thanks for the nice rating! Always fun to be able to help creating a deal where all parties feel satisfied. Hope you will enjoy your new apartment!
  • Adam D sålde sin lägenhet med hjälp av Karl-Albin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-12-29

Örebro
    Karl-Albin är en mäklare som man kan lita på. Vi önskade en snabb och enkel försäljning av vår bostad, vilket Karl-Albin fixade. Han är engagerad, tydlig, håller sitt ord och är väldigt tillmötesgående. Vi kan varmt rekommendera honom, och kommer själva att använda oss av honom vid framtida försäljningar! Läs mer
    2020-03-20 Karl-Albin L svarar Adam D
    Stort tack för förtroendet och det extremt fina orden, det uppskattas verkligen! Lycka till med nya boendet nu och hojta bara till när ni är i behov av en värdering efter utförda renoveringar.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Alexander Sjönvall