Martina Skårud är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Martina Skårud har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Martina Skårud har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 163 omdömen med ett betyg på 4.8. Martina Skårud har haft 62 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 163 Läs vad Martina Skårud

• Mattias A
    2022-09-28 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Martina från första mötet till försäljning av bostaden. Lättåtkomlig mäklare som alltid återkopplar inom en stund.
    Våra förväntningar levde hon upp till.

Super nöjd och kan rekommendera henne😊
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-08-15 Verifierad kund
    Hej
    proffsigt bemötande och bra tipps inför fotografering och bortplockande från Hemnet. Vi hade ett högre slutmål men att marknaden stoppade kunde inte Martina göra något åt. Det blev försäljning via eran sida utan att vi behövde lägga ut på Hemnet igen.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bara gott att säga, rekommenderar starkt!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Martina är en bra och lyhörd mäklare som även under sin semester höll oss uppdaterade om vad som hände med försäljningen.
    Tyvärr så är bostadsmarknaden inte den bästa just nu och vi fick inte det pris vi ville ha för bostaden. Men det är inget Martina kunde påverka.
    Martina kommunicerar ofta och man känner inte att man stör. Man behöver inte skriva och fråga vad som händer, hon berättar det själv.
    Rekommenderar henne!
    2022-08-05 Verifierad kund
    Martina har varit engagerad och varit mån om att ha oss delaktiga i försäljningens alla delar. Kommunikationen med henne har varit otroligt smidig. Tydlighet och rakhet är rakt igenom. Hjälpt oss att ta avvägda beslut utifrån hennes försäljningskunskaper. Rekommenderar henne starkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Nora
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi har varit trygga genom hela processen tack vare Martina. Allt har gått så smidigt. Martina har varit kontaktbar hela tiden & även uppdaterat oss regelbundet. Är supernöjd!
    • Nora
    2022-07-15 Verifierad kund
    Tydlig, effektiv,målinriktad och inkännande.
    Toppbetyg!
    Hej Madeleine!
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag är väldigt tacksam över att jag fick förtroendet att förmedla i försäljningen av din fantastiska fastighet. Jag ser fram emot att ses igen vid överlämnandet. Allt gott!

Martina Skårud
  • köpte sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra. Skulle önskat mera tid för egna iakttagelser innan slutgiltigt beslut.
    Hej Roleigh!
    Tack för att du tog dig tid att skriva en kommentar och jag tar åt mig av kritiken. Det är såklart viktigt att känna att man får se bostaden ordentligt innan beslut. Hade såklart hoppats att du skulle känna att du fått den möjligheten efter en ordinarie visning, en extrainsatt privatvisning samt visningen i samband med kontraktsskrivningen.
    Hoppas du ändå ser fram emot flytten. Vi ses igen vid tillträdet. Allt gott!

• Lindesberg
    2022-06-07 Verifierad kund
    Marina är trevlig och kunnig. Hon har full koll på allt från strategier till hur man löser problem på smidigast sätt. Jag har en mycket bra upplevelse från hela försäljningen.
    Hej Evelina!
    Jag är så glad att du hörde av dig i samband med din försäljning. Jag är tacksam över förtroendet och hoppas du kommer trivas med ditt nya boende. Vi ses igen vid tillträdet om vi inte ses innan dess! :)

2022-06-07 Verifierad kund
    Proffsigt avslut, Bra kontakt under hela försäljningen
    Hej Staffan!
    Tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Det glädjer mig att höra hur du upplevt affären.
    Vi hörs och ses igen när det börjar närma sig överlämning av huset. Allt gott så länge!