Läs vad 52 Läs vad Martina Skårud

• 2020-12-22
    Martina Skårud är en duktig och engagerad mäklare.
    Hon har hjälpt oss hela vägen med försäljningen av vårt hus.
    Mikael M
    • 150.0 m²
    • Almby
    sålde sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2020-12-05
    Köpte lägenhet, var först inte så intresserad och hon respektera mitt beslut och sedan efter några månader när man åter fick intresset så kom hon fortfarande ihåg en och hjälpte till utan att tveka.

Gav mig även lite input och hjälp när jag hade funderingar kring andra lägenheter från andra mäklare. Väldigt proffsigt!

Anser att hon levde upp till mina förväntningar, bra tålamod också, min telefon krånglade litegrann.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd, vart i kontakt med 12-15 mäklare och vissa har varit lite skumma osv. De flesta har varit trevliga och många är proffsiga och hjälper en. Martina vet vad hon sysslar med och jag kan inte komma på något att klaga på. Mycket nöjd!
    Peter K
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Södra Ladugårdsängen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Peter! Det glädjer mig att du är nöjd med din bostadsaffär! Jag uppskattar verkligen att du uppmärksammat mitt engagemang och att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Jag hoppas du ser fram emot att tillträda din nya bostad. Önskar dig en fin jul-och nyårshelg så ses vi till våren! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-12-03
    Sålt en villa,
    Martina känns mycket kunnig, trevlig och glad samt mycket hjälpsam och man känner förtroende.
    Martina överträffade mina förväntningar, jag är mycket glad att det var just hon som var vår fastighetsmäklare.
    Jag kommer rekommendera henne starkt om någon behöver tips om en mäklare i framtiden.
    Jeanette B
    Jeanette B
    • 156.0 m²
    • Örebro
    Hej Jeanette! Tusen tack för dina fina ord. Det glädjer mig att du/ni är nöjda! Det har varit en fröjd att få jobba tillsammans med er, tack för ett gott samarbete! :) Önskar er en fin jul- och nyårshelg så hörs vi efter årsskiftet! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-30
    Jag har hjälpt min mamma och hennes man att sälja deras hus och köpa en bostadsrätt. Martina har varit ansvarig mäklare i båda affärerna.
    Vi är otroligt glada och tacksamma för den hjälp och stöd vi har fått av Martina i denna process. Hon har varit otroligt duktig att återkoppla och kommunicera mellan alla parter så att affärerna skulle gå i lås. Jag skulle varmt rekommendera Martina!
    Catarina H
    • 155.0 m²
    • Nora
    Hej Catarina! Tusen tack för att du/ni tog er tid att bedöma mitt arbete. Det är dubbel glädje för mig när jag får hjälpa till med både köp och försäljning. Ha en fin jul- och nyårshelg! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-30
    Vi köpte en villa som Martina hade som kommande objekt. Det vi saknade var tydlighet och återkoppling/svar på sms. Flertalet gånger uteblev det svar på sms från Martina. Som mäklare förväntar man sig åtminstone en bekräftelse tillbaka oavsett om det är frågor eller ej med i texten.
    På visningen hade vi frågor då det inte fanns så mycket på annonsen. Martina blandade ihop sina objekt och fick återkomma med flera svar via mail. Känslan var att Martina hade för många objekt igång och hade svårt att hålla isär dom vilket fick oss att känna stress och lite otrygga under resans gång.
    Erika L
    • 155.0 m²
    • Nora
    köpte sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Erika! Tack för att du tog dig tid att svara på recon. Tråkigt att ni känner som ni känner. Jag tar till mig kritiken och hoppas vi kan hålla god dialog framöver. Hoppas ni ändå ser fram emot att tillträda huset nu när ni fick köpa det innan vi annonserade på hemnet. Säljarna ser fram emot att lämna över huset till några som tycker om det lika mycket som de har gjort! Önskar er en fin jul - och nyårshelg! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-26
    Tillgänglig och har svar på det mesta. Kan varmt rekommendera Martina.
    Sofia S
    • Glanshammar
    Hej Sofia! Tusen tack för att jag fick förtroendet att förmedla i er husförsäljning och att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Detta är ett uppdrag som jag sent kommer att glömma och ni har varit otroligt hjälpsamma under processens gång! Ha en fin jul- och nyårshelg så ses vi till våren! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-26
    Trevlig, tillmötesgående och noga med att alla parter ska vara införstådda med allt som ingår i en försäljning/ ett köp.
    Caroline D
    • Glanshammar
    Hej Caroline! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Nu ser vi fram emot våren och tillträdet av ert nya hus! Ha en fin jul-och nyårshelg så hörs vi vidare! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-26
    Martina var påläst och hade gjort ett grundligt förarbete när vi träffade henne första gången, därför valde vi henne.
    Under säljprocessen har hon sedan varit ett bra bollplank och varit transparent hela tiden.
    Johan S
    • Glanshammar
    Hej Johan! Tusen tack för att jag fick förtroendet att förmedla i er försäljning. Det blev minst sagt ett spännande uppdrag med ett fint slutresultat. Hoppas ni har får en fin jul och - nyårshelg så ses vi till våren! :) Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-22
    Mycket bra mäklare som hjälpte till med försäljningen av min lägenheten. Slutresultatet var bättre än förväntat!
    Daniel T
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Örebro
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Daniel! Tusen tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Vi ses i efter årsskiftet och sedan får jag önska dig stort lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-18
    Martina är en av de mäklare som rätt förstått sin uppgift som förmedlare av bostäder/fastigheter och som lyssnar på riktigt till båda parter.
    Tack för Ditt arbete och Lycka till i fortsättningen!
    Mats W
    • 4:a
    • 122.0 m²
    • Ladugårdsängen
    Hej Mats! Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete och stort tack för ditt tålamod och förståelse för arbetet som lett fram till försäljningen. Jag är övertygad om att dina köpare kommer stortrivas i lägenheten! Med vänlig hälsning, Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte