Martina Skårud
Registrerad mäklare sedan 2019-04-26
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 23 Läs vad Martina Skårud

• Susanne H köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-08-03

Örebro
    Håller på att köpa en bostadsrätt.
    Har träffat Martina en gång då vi gick igenom överlåtelseavtal mm och skrev på. Martina var tydlig och informativ, och gav oss bra med tid för att hinna kolla och mäta i lägenheten med mer.

Hade hellre bedömt Martina när affären är klar, då man får en helhetsbild.

Så här långt har Martina varit toppen. Läs mer
  • Christina R sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-08-03

Sålt bostadsrätt.

Vilken underbar mäklare!😁 Martina har varit väldigt professionell och extremt engagerad i sitt arbete och vi har bara haft bra kontakt hela vägen.

Kommunikation är extremt viktigt för min del och i det här fallet har jag haft speciella villkor då min sambo och jag har köpt en annan lägenhet men vet inte när vi kan flytta in än. Min lägenhet var bara ute som kommande och Martina lyckades sälja den innan visning till ett pris jag kan vara glad för. Även där vid kontraktskrivningen var det annorlunda då köparen ville göra klart det så snabbt som möjligt, så inom en timme efter visningen lyckades Martina fixa till allt så att vi kunde skriva på.

Kan bara varmt rekommendera Martina, det känns som att jag har varit i trygga händer hela vägen med henne och jag är väldigt lycklig över att allt har varit så smidigt som det har varit! Självklart ska man vara realistiskt vilket jag har varit, men Martina har verkligen träffat mina förväntningar och gått över.

Tusen tack ska du ha Martina!😁 Läs mer
  • Magnus J sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-07-06

3:a
    Hovsta
    har sålt ett radhus.

har blivit väldigt bra bemött av mäklaren.

Hade förväntning angående försäljningen och den gick mycket bättre än jag kunde drömma om!

Allt har gått väldigt snabbt och smidigt genom hela processen.
    Väldigt nöjd som helhet. Läs mer
  • Kajsa T sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-07-06

Örebro
    Jag är väldigt nöjd med Martina! Hon sålde vår bostadsrätt och jag kände mig trygg genom hela processen. Alltid ett bra och proffesionellt bemötande. Jag rekommenderar definitivt att anlita Martina som din mäklare! Läs mer
  • Per Birger M köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-07-05

3:a
    Björkhaga
    En saklig person som upplevdes neutral mellan köpare och säljare. Med reservation för att vi ännu inte tillträtt vår nya bostad. Läs mer
  • Oscar T sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-07-02

Örebro
    Sålde bostadsrätt i Örebro. Mycket smidigt och proffsigt bemötande och bra tänk kring försäljningen. Vi fick sålt till bra pris och är väldigt nöjda! Läs mer
  • Claes H sålde sin stuga med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-28

Munkaboda
    Vi har sålt ett Fritidshus och allt har varit toppen Martina har skött sej helt perfekt med allt,hon är väldigt duktig,påläst hela
    tiden och det märks att hon tycker Mäklaryrket är roligt våra
    förväntningar var ej så stora på grund den förra Mäklaren ej
    kunde leva upp till något alls

Med Vänlig Hälsning

Claes o Maud Läs mer
    2020-07-01 MartinaS svarar Claes H
    Hej Claes och Maud!
    Tusen tack för ert förtroende och er fina rekommendation. Ni har väldigt rätt i att jag älskar mitt jobb och omdömen som dessa är den främsta anledningen till att jag känner så. TACK!

Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling
  • Peter Å sålde sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-17

Eklunda/Sörby
    Martina hjälpte oss att sälja en villa i Örebro. Vi valde henne för att hon verkade pålitlig, väl förberedd, ambitiös och med gott renommé. Våra förväntningar har i friats då hon hela tiden varit tillgänglig, snabb, pålitlig och kommunikativ och samtidigt lugn och effektiv utan att vara för mycket "på". Läs mer
    2020-07-01 MartinaS svarar Peter Å
    Hej Peter!
    Stort tack för dina fina ord! Det är ett väldigt attraktivt hus och jag är väldigt glad att jag fick äran att förmedla i er bostadsaffär. Lycka till med tömningen av huset.

Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling
  • Anna R köpte sitt hus med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-14

Eklunda/Sörby
    God service och kunskap. Skapade en trygg känsla. Läs mer
    2020-07-01 MartinaS svarar Anna R
    Hej Anna!
    Tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Det glädjer mig att ni känt er trygga i ert livs största affär. Det är ett fantastiskt område och ett bra hus så jag är övertygad om att ni kommer att trivas! Vi ses vid tillträdet.

Martina Skårud, Svensk Fastighetsförmedling
  • Martin J sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Skårud en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-05-29

2.5:a
    Centralt Väster
    Martina gav mig fantastik rådgivning & service gällande min försäljning. Stort tack!! =) Läs mer
    2020-06-04 MartinaS svarar Martin J
    Hej Martin!
    Tusen tack för dina fina ord och tack för att jag fick förtroendet att förmedla i din bostadsaffär. Ha en fortsatt fin sommar, om vi inte ses innan tillträdet så ses vi i augusti!

Med vänlig hälsning, Martina Skårud

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro