Mikael Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2020-01-13
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 30 Läs vad Mikael Pettersson

• Gabriel S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-07-02

2:a
    Ormesta
    Väldigt entusiastisk. Svarar snabbt och är en väldigt trevlig mäklare. Köper jag en lägenhet i framtiden igen vill jag jättegärna att han är mäklaren. Läs mer
    2020-07-02 Mikael P svarar Gabriel S
    Stort, stort tack för dina fina ord Gabriel. Fantastisk roligt att förmedla denna bostad till just dig, du kommer garanterat att trivas där!

Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling
  • Magnus J köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-30

5:a
    Hovsta
    Vi har köpt en bostadsrätt i Hovsta

vi är mycket nöjda med bemötandet under hela processen.

kommunikationen fungerade bra från start, det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
    2020-07-02 Mikael P svarar Magnus J
    Vad roligt att ni är nöjda! Jag önskar er en härlig sommar och när väl tiden kommer hoppas jag att ni kommer stormtrivas i eran nya bostad!

Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling
  • Peter A sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-23

5:a
    Garphyttan
    Sålt en fastighet i Garphyttan och alla möten o extra visning har skötts utmärkt av Mikael. Vi har avslutet kvar i September. Bemötandet och rapport vid budgivning sköttes också bra. Läs mer
    2020-06-25 Mikael P svarar Peter A
    Tack snälla för att ni tog er tiden att skriva ett par rader. Väldigt roligt att ni är nöjda och jag är verkligen glad över att just jag fick äran att hjälpa er med eran försäljning. Hoppas nu att allting blir så bra som tänkt inne i Örebro, jag är säker på att ni kommer att trivas!

Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling
  • Charlotta K sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-13

Centralt Öster
    Trevlig och bra bemötande vid försäljning av vår bostadsrätt. Läs mer
    2020-06-19 Mikael P svarar Charlotta K
    Tack snälla för att du tog dig tiden att skriva ett par rader. Hoppas ni kommer att trivas i huset!

Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling
  • Eva F köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-12

Centralt Öster
    Mikael gjorde ett snabbt och effektivt arbete.
    Vi är mycket nöjda med honom! Läs mer
    2020-06-12 Mikael P svarar Eva F
    Tack så mycket för att du tog dig tiden och skrev ett par rader. Jag är glad att ni är nöjda med mitt bemötande och jag hoppas och tror att ni kommer att stormtrivas i er nya lägenhet. Ha nu en fin sommar!

Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling
  • Dan C köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-12

Centralt Öster
    Mikael var imponerande snabb och effektiv i sina kontakter med oss. De frågor vi hade besvarade han grundligt och professionellt. Han levde upp till våra högt ställda förväntningar. Läs mer
    2020-06-12 Mikael P svarar Dan C
    Stort tack för att du tog dig tiden och skrev ett par rader. Jätteroligt att ni är nöjda med mitt bemötande. Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i eran nya lägenhet! Trevlig sommar!

Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling
  • Anton B sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-11

2:a
    Ormesta
    Proffsigt och engagerat! Mikael har skött våran affär med stort engagemang och yrkesskicklighet. Vi kan inte bli mer nöjda med den hjälp vi fått. Tack! /Anton & Hanna Läs mer
    2020-06-11 Mikael P svarar Anton B
    Tack snälla för dem fina orden, väldigt roligt att höra att ni är nöjda! Jag är oerhört tacksam för att jag fick möjligheten att hjälpa er med eran försäljning.

Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling
  • Staffan L sålde sitt hus med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-09

Vintrosa
    Lyhörd, proffsig och tålmodig är tre bra ord!, Läs mer
    2020-06-09 Mikael P svarar Staffan L
    Roligt att ni är nöjda, tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med eran försäljning!

Med vänlig hälsning,
    Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling.
  • Caroline S köpte sitt hus med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-09

Örebro
    Hjälpte oss med affären på vårt nya hus på ett utmärkt sätt! Väldigt trevlig och kunnig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-09 Mikael P svarar Caroline S
    Vad roligt att ni är nöjda! Jag är oerhört tacksam för att du tog dig tiden att skriva ett par rader och jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Ha en fantastisk sommar!

Med vänlig hälsningar,
    Mikael Pettersson Svensk Fastighetsförmedling
  • Mariya D sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-06-02

Örebro
    Mikael sålde min lägenhet på termikgatan. Han är en trevlig och bemötande mäklare som alltid ställer upp. Han levererade verkligen och var alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-06-05 Mikael P svarar Mariya D
    Tack för att du tog dig tid för att skriva ett par rader och det är oerhört glädjande att höra att du är nöjd med försäljningen av din bostad.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Mikael Pettersson