Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 9 Läs vad Pether Nyberg

• Malin F köpte sitt hus med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-12-21

Nora
    Var på en visning för ett hus, och vi kände direkt att detta var ett hus vi bara måste köpa. Efter bra dialog med mäklaren fram och tillbaka så köpte jag och min sambo vårat första hus.
    Allt har varit smidigt. Läs mer
    2019-12-21 Pether N svarar Malin F
    Tack Malin, hoppas ni kommer trivas. God Jul & Gott Nytt År till er båda.
    Mvh Pether
  • Nina W sålde sin lägenhet med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-12-09

Örnsro
    Bostadsrättslägenhet såld
    En mkt sympatisk mäklare Läs mer
    2019-12-09 Pether N svarar Nina W
    Tack så mycket, ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Jan V sålde sin lägenhet med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-12-09

Örnsro
    Pether har på ett föredömligt sätt skött försäljningen av vår fars lägenhet. Vi fick ett gott intryck redan vid första mötet. Läs mer
    2019-12-09 Pether N svarar Jan V
    Stort tack för de orden Jan. Bara trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Habibollah Y
    Habibollah Y sålde sin lägenhet med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-11-14

Sörbyängen
    Vi sålde vår trea och bemötande av mäklaren var proffsigt och sakligt och kunnig, han är mycket trevligt och svarade alltid snabbt på våra frågor .vi var mycket nöjda med det hela. Läs mer
    2019-11-14 Pether N svarar Habibollah Y
    Stort tack till er båda. Hoppas ert nya boende kommer passa lika bra som det ni lämnar.
  • Dan S köpte sin lägenhet med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-11-08

Köpt 3:a på Peppargatan
    Trevligt och bra bemötande enligt mina förväntningar på kunskap och smidighet. Läs mer
    2019-11-08 Pether N svarar Dan S
    Tack Dan, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Trine A sålde sin bostad med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2019-10-22

Hova
    Trygg, proffsig och snabb försäljning. Läs mer
    2019-10-22 Pether N svarar Trine A
    Tack Trine, hoppas det går bra med renoveringen av ert nya boende.

Vänligen Pether
  • Per O köpte sin lägenhet med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Örebro
    Köpt ett bostadsrätts radhus
    Mäklaren var verkligen trevlig och kändes so matt han faktiskt representerade både köpare och säljare Läs mer
    2019-10-18 Pether N svarar Per O
    Tack Per, hoppas du trivs i ditt nya boende.

Vänligen

Pether
  • Sebastian M sålde sin lägenhet med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Sörbyängen
    Sålde ett radhus åt oss. Allt fungerade fint. Proffsigt och bra bemötande. Läs mer
    2019-10-18 Pether N svarar Sebastian M
    Tack Sebastian. Jättekul att få hjälpa er vidare mot nya äventyr i er kommande villa ni ska bygga.

Vänligen

• Toni L
    Toni L sålde sitt hus med hjälp av Pether Nyberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Frövi
    Jag sålde min pappas hus genom dödsbo. Det var väldigt omständigt att komma till skott. Olika former intyg som fungerade i andra hänseenden funkade inte och det var tvunget att ske på Fastighetsförmedlingens specifika papper trots att uppgifterna var detsamma som på de intyg som fanns.
    Från dag 1 fanns en köpare som vi var överrens om pris med och trots det tog det nära 6 månader att komma till skott. Han var heller inte ärlig eller särsilt tydlig om kostanden för hans tjänster. Läs mer
    2019-10-18 Pether N svarar Toni L
    Hej Toni
    Tråkigt att du inte är nöjd.
    Att det dragit ut på tiden mellan första mötet och tillträde beror bl a på att det inte funnits en bouppteckning färdig.
    Ni hade en fullmakt från det företag som hjälpte er med bouppteckning, men efter vår kontroll med inskivningsmyndigheten visade sig det att den inte hade accepterats. Därför fick ni en separat fullmakt från oss för att lagfart skulle gå igenom. Återkom gärna till mig om ni har ytterligare funderingar.

Mvh Pether

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro