Petter Hedström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 84 Läs vad Petter Hedström

• Jonas A köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-03-20

Ladugårdsängen
    Köpt bostadsrätt, lägenhet. Fick väldigt gott och trevligt bemötande av mäklare. Läs mer
  • Emanuel B sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-02-07

Rynninge
    Kunde inte varit mer nöjd! Petter är både affärsdriven och ödmjuk. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-07 Petter H svarar Emanuel B
    Hej,
    Varmt tack Emanuel! Kul att få följa er. Ser fram emot framtiden.
    All lycka,
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström!
  • PONTUS E
    PONTUS E skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-02-05

Bästa Petter! Har köpt en lägenhet och sålt två stycken med Petter som mäklare. Han har alltid överträffat mina förväntningar och är dessutom väldigt trevlig! Läs mer
    2020-02-05 Petter H svarar PONTUS E
    Bästa Pontus,
    Stort tack för ert stora förtroende era gånger om!
    Önskar er i familjen all lycka,
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Mats Gustaf B sålde sitt hus med hjälp av Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-02-04

Örebro
    Försäljning av villafastighet i Marieberg.
    Uppdraget utfördes exemplariskt och helt enligt uppgjord/utlovad plan. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-05 Petter H svarar Mats Gustaf B
    Hej,
    Tack för de fina orden. Superkul att allt följdes,helt utan annonsering lyckades vi ändå hitta vår köpare.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • ISABELLA L skrev om Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-02-02

Petter var ansvarig mäklare för huset som vi köpte. Vi träffade honom första gången i egenskap av köpare och var väldigt nöjda med bemötandet och vi fick stort förtroende för honom. Vi kände direkt att vi ville anlita honom som mäklare vid försäljningen av våra lägenheter. Att både köpa och sälja med Petter har fungerat jättebra. Vi har känt att vi fått hans fulla uppmärksamhet när det har behövts i processerna. Vi har som sagt gjort 3 fastighetsaffärer med Petter under ganska kort tid och är supernöjda! Läs mer
    2020-02-03 Petter H svarar ISABELLA L
    Hej Isabella,
    Super kul att fått följa er genom er resa!
    Tack för ert förtroende och all lycka.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Clara G sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-02-01

Lillån
    Vi träffade flera mäklare inför försäljningen av vår lägenhet, men efter mötet med Petter kändes valet av mäklare enkelt. Han är lyhörd, tillmötesgående och tålmodig. Vi hade högt ställda förväntningar och han överträffade de flera gånger om. Vi rekommenderar Petter till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2020-02-01 Petter H svarar Clara G
    Hej Clara,
    Stort tack för era fina ord. Och kul att vi slog alla förväntningar tillsammans!
    All lycka mot västkusten.
    Med vänliga hälsningar, ER mäklare Petter Hedström.
  • Sara E köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-01-23

Centralt Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt på 82 kvm i Örebro. Det var mäklaren som letade rätt på objektet i ett hus där många var i säljarfasen. Detta efter att jag just förlorat en budgivning på ett annat av hans objekt. Så han ansträngde sig verkligen för min skull. Jag kunde köpa bostaden innan budgivning. Allt gick väldigt smidigt till väga. Stort tack! Läs mer
    2020-01-28 Petter H svarar Sara E
    Hej Sara,
    Stort tack för dina fina ord. Kul att höra att det lilla extra gjorde dig glad!
    All lycka i din nya fina lägenhet.
    Med vänlig hälsning, DIN mäklare Petter Hedström.
  • Tommy R köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-01-21

Örebro
    Mycket trevlig och tillmötesgående vid mitt köp av bostadsrätt. Läs mer
    2020-01-21 Petter H svarar Tommy R
    Hej Tommy,
    Tack för rekommendationen.
    Med vänlig hälsning, din Mäklare Petter Hedström!
  • Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-01-17

Ekeby Almby
    Mycket bra. Han är tydlig o enkel i sitt sätt att uttrycka sig.
    Han är också nåbar,, både på mejl o på telefon. Svarar han inte så återkommer han snabbt.
    Vänlig o tålmodig är han också.
    Anders Erkman Läs mer
    2020-01-21 Petter H svarar Anders E
    Hej Anders,
    Stort tack för dina fina ord!
    All lycka med ditt nya boende.
    Med vänlig hälsning, DIN mäklare Petter Hedström.
  • Pär B sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Hedström en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro

2020-01-08

Adolfsberg-Brunnsgärdet
    Petter har levererat 100% av min målbild.
    Uppdraget var att leverera en försäljning på ca 200 tkr mer än vad marknaden ville betala idag.
    Petter kunde erbjuda mig ett upplägg som passade mig och min målbild.
    Det resulterade en kontraktsskrivning inom 14 dagar och att jag nu kan gå vidare på nya äventyr.
    Han är rak och tydlig vilket underlättar både för köpare/säljare.
    Då han är en väldigt aktiv mäklare så får man acceptera några timmars väntetid på svar men dom kommer oavsett om det är helg eller kväll.
    Mosåsvägen 120
    / Pär Läs mer
    2020-01-14 Petter H svarar Pär B
    Hej Pär,
    Stort tack för ditt förtroendet.
    All lycka i framtiden!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Örebro